Marin Four Corners 2018

Přidat foto

Jaro je tady, přišel tedy čas nového stroje. Už mě nebaví blbnutí po lese, spíš chci někam dojet :) , tedy hledal jsem:

  • železný rám (jsem staromilec a navíc tenké trubky jsou nej)
  • vysoko položená řídítka (jsem starší kus a záda někdy bolí)
  • berany
  • rám, kde se vejde „tlustý“ plášť
  • klasické převody 3×9
  • vše ostatní nepovažuji za důležité.

… a vyšel mi z toho tento stroj.

PS: Teď jsem ho přivezl z krámu, ten kus plastu za kazetou půjde do pryč.

(vloženo 10.3.18)

17ta 17ta
Ohodnoť bajk: (3.5  / 49 hlasujících)
Značka Marin
Model Four Corners
Modelový rok 2018
Velikost L
Hmotnost Není podstatná ... ale jinak 12,5 bez pedálů
Rám Železo
Vidlice Železo
Hlavové složení FSA No.8D
Kliky SH Sora
Středové složení SH
Přesmykač SH Sora
Měnič SH Sora
Řazení SH Sora
Převodník SH Sora 50/39/30
Kazeta SH 9-kolo 11-34
Řetěz KMC X9
Náboj přední Marin
Náboj zadní Marin
Brzda přední Tektro Spyre-C
Brzda zadní Tektro Spyre-C
Brzdové páky SH Sora
Ráfek přední Marin Aluminum, Double Wall
Ráfek zadní Marin Aluminum, Double Wall
Pedály SH
Řídítka Marin Butted Allo
Představec Marin 3D
Sedlovka Marin
Sedlo WTB Volt Spor
Pláště WTB Resolute, 700Cx42

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
George 69
George 69

18.7.20 22:59

Tohle nemá chybu. Díky geometrii pohodlný enduro bike a polikač kilometrů. Návarky pro lahve i na vidlicích a ocelový rám. Vše má svoje pro a proti, ale pro tenhle druh cyklistiky hliník ani karbon nemusím.Není to jen o gramech. Ten ocelový rám a země původu je přidaná hodnota. Nandat na něj brašny, dát výpověď v práci a vyrazit na tůru kolem světa :-) Marin je super, za mne za 5*.

Reagovat
MartyM
MartyM

17.3.18 09:39

Jako že by to bylo dvakrát vzhledné… Myslím že by stačilo ubrat podložek pod představcem a nemít ho nahoru a vypadalo by to celkem schopně, protože barevně s pláštěma to pěkně hraje…

Reagovat
Trepifajxl

17.3.18 09:28

tohle už není ani pro paní radovou, s prďolovitějším kolem by nepřišel snad ani Onuce …

a co je „klasického“ na převodech 3×9 taky nevím

Reagovat
kamaro
kamaro

11.3.18 17:50

Pax: Tyhle Midge nejsou moc dobré, pořád se rozšiřují. Lepší jsou Salsa Woodchiper, jejichž část před pákami se sbíhá dovnitř.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

11.3.18 17:03

Těžko se nad fotkou komentuje, jak to jezdí. Rodla jsi tam měl dát rovnou tyhle :)

Reagovat
17ta
17ta

11.3.18 16:47

PatrikKalista – 4700 je darda, to nedám :) … ale právě kvůli několikadenním výletům jsem si ho kupoval

Fran7 – vždy mě pobaví přístěvky typu „sundat polepy nebo ne“ … „jaká barva polepů“ … „kolo supr, ale té čevvené bych ubral“ atd. … hlavně asi jezdit ne :)

Reagovat
Lišák
Lišák

11.3.18 16:22

Vypadá to, jako svařený ze dvou kol. Přední trojúhelník z kola velikosti tak 640 mm, zadní stavba z 500 mm. Působí to hrozně nevyváženě. O jízdních vlastnostech se nebavím, komentuju jen vzhled.

Fran7: Proč by na vzhledu nemělo záležet? Pokud bych si měl vybrat ze dvou kol,na kterých se mně bude jezdit stejně dobře a jedno se mně nebude líbit a druhý jo, tak si ho snad vyberu, ne?

Reagovat
Fran7
Fran7

11.3.18 15:35

Přece nezáleží na vzhledu, ale jak se na tom jede a pokud to vše funguje jak má, nemám výhrady. Každý ať si jezdí na tom na čem chce a co mu vyhovuje. Ten plast za kazetou má taky svoji funkci, jinak by ho tam pořád nedávali, ale pravdou je, že je to většinou škaradý doplněk. Za 5*****

Reagovat
PatrikKalista
PatrikKalista

11.3.18 08:08

Bud se Ti to kolo libi nebo ne. Nic mezi tim ne. Za me 5. Polykac kilometru je to výborný. 4709 km na jeden zátah za 26 dni bez jediné poruchy. Akorát to sedlo neni nic moc.

Reagovat
makimaki
makimaki

11.3.18 07:21

Geometrie netradiční, jeden místní uživatel ho taky vlastní, kolo obsypané batohy a brašnami, kde nějaké vzpěry a jejich napojení zcela zanikne, pro tento typ cyklistiky ideál. Výška rámu je dobrá, pozice hodně turistická – alá Onuce. Ale využitelnost prověříš časem, asi to není kolo pro každého.

Reagovat
scalar
scalar

10.3.18 22:45

To je tak škaredé, až to není hezké :-)

Reagovat
Big Hamer

10.3.18 20:14

A je to hrozně oškliví jako , když už proč ty zadní vzpěry nejsou napojeny na horní rámovou, a jestli byl záměr vzpěry mít rovnoběžně se spodní rámovou trubkou mohli líp vyřešit tu horní. A měl bys mít asi větší rám když to máš všechno vytahli do nebes.

Reagovat
zdenal8
zdenal8

10.3.18 19:56

To nastavení, řídítka, představec. Připadá mi to takový nějaký divný, nevyvážený.

Reagovat
17ta
17ta

10.3.18 19:44

Jj ladit se bude … zatím je to syrové … musíme se nejdříve sžít, pak se uvidí, nějaké nápady už jsou

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

10.3.18 19:10

Nečekaně těžký ale na to prdí bílej tesák :-) je to krásnej kousek.

Reagovat
hubert.d
hubert.d

10.3.18 18:52

Je to peknej vandrak. K teto kazete volil 2 prevodniky 32 – 34 / 42 – 46. Ale nepochybuju, ze nebudes ladit dle potreb. ;o)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

10.3.18 18:48

To je ale ošklivoučký (sorry)… prasopsy se kdysi dělali z nouze, ze srandy, na zkoušku… teď je to design.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.3.18 17:59

Tu velkou 50 z tam máš tak nějak navíc, bych řekl. Tu neutočí na takovém stroji jen tak někdo :-).

Reagovat
jardalee
jardalee

10.3.18 16:24

na fotkach sem myslel ze tam sou 1.75 palce :) 42 taky nejsou spatny ale uz na 55psi drncaj :D mam je na ocelakovy, starej trekking :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Mican_1 1
MCS 2
mirdanb 4
pumpy 5
vlkuc 1
Skream 7