Značka | Trek |
Model | Emonda SL5 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 7,8kg |
Rám | 500 OCLV Carbon |
Vidlice | Carbon |
Kliky | Shimano 105 50/34 |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano 105 |
Řazení | Shimano 105 |
Kazeta | Shimano 105 11-28 |
Náboj přední | Roval by DT |
Náboj zadní | Roval by DT |
Brzda přední | Shimano 105 directmount |
Brzda zadní | Shimano 105 directmount |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Ráfek přední | Roval CL50 |
Ráfek zadní | Roval CL50 |
Pedály | Speedplay zero stainless |
Řídítka | Bontrager Race |
Představec | Bontrager Elite |
Sedlovka | Integrovaná |
Sedlo | Specialized Power |
Pláště | Schwalbe Pro One 28 |
moc pekný, ty stealth rovaly na to sednou, což u tech provedení s bílou samolepkou se říkat nedalo :)
Pekny kousek at slouzi:-)
Bomba, zelenou a modrou nemusím, ale provedení precizní..
5* Kolik meris?
Singl: no, žejo! :))
A jen aby nedošlo k mýlce – já sám jsem si nikdy žádný kolo do lehka neskládal. I kdy se mi teda některé ty věci moc libí. Tohle titanové kolo kamaráda (už tady bylo, já vím) váží například 5,605 kilo.
cioran-m: sundat pumpičku a blatníky, dát lehčí gumy a sedlo a už je hluboko pod limitem UCI :-)).
šimlos – A i koho jinýho? U profiků to nemá význam. :)). Aspoň na obrázkách vidíš, že to není nic novýho a že to bavilo i lidi, kteří i jonak kola dělat uměli. A možná, že vlastně doteď nejlíp na světě vůbec. :)
Dábám to sem in margine (a pochopitelně trochu ze srandy): Rene Herse, Concours de Machines 1947, hmotnost 7,9 kg (tak, jak je na obrázku)
No – vzhledem k tomu, že už je dost let, co lidi letěli na Měsíc a k tomu, že kolem osmi kilo vážila francouzská cestovní kola od Herse a Singera už v roce 1948 – a to i s blatníkama a pumpou… :))
To byla reakce na reálnou váhu a na chianti.
Mimochodem ta Saganova hrůza měla kolem 8,5 kg, takže tady je to naprosto v pořádku.
Jasně, tohle je v pořadku. Ode mě to byla ostatně trochu poměšilost –
já prostě nemám rád firmu Trek. :)
Jsem si říkal že je mi to okolí povědomé:-) Pěkné to máš. Funkční věci, vapadá to dobře i ve větší velikosti.
Chianti: +1 ;) Poslední dobou, jako by silnice nad 7,5 byla ostuda. Přitom drtivá většina „běžných“ dobrých silnic má ± rovných 8 a omezující je to možná tak při vynášení kola z bytu :o)
Aspoň napsal reálnou váhu… ne jako většina co si to evidentně cuca s prstu a masiruje své ego.Např. Bianchi Oltre XR1 na 105ce s hliníkovými ráfky se zde prezentuje se 6.8kg :)))
Mám stejné kolo na Duře 9000 s koly FFWD a nejde to pod 7,5 ?
7,8? Přesně tolik váží se vším všudy můj škaredě pomalovanej těžkej Stalinec z tlustýho titanu a trubkou dovrchu…! :))
Pro sebe bych vzal raději Domane na kotoučích ale tohle je taky paráda, krásný kola, krásnej rám i barvy a 105 bohatě stačí.
Barvy nelíbí, ale jinak je na tom kole vše dobře – dobrý rám, 105 za ty peníze super výkon, pořádná kola, dobré obutí – taky jsem přešel na 28mm ( reál ±30mm ), značka ideál. Váha taky příjemná :)