no name

Přidat foto

Kolo jsem litoval a stavěl v temných dobách nedostatku všeho, jako další své kolo k silničnímu a odjel na něm pár mistnich casovek.

(vloženo 18.2.18)

standoslav
Ohodnoť bajk: (3.7  / 21 hlasujících)
Značka Favorit "koza" 1984
Model na časovky
Modelový rok 1984
Velikost 580
Hmotnost 10kg
Rám Favorit
Vidlice Dráhová
Hlavové složení F 1
Kliky Shimano 105
Středové složení ?
Přesmykač ne
Měnič Camp.SuperRecord
Řazení Camp.
Převodník 52/42, původně Cam.56/50
Kazeta 13 14 15 16 17 19
Řetěz ?
Náboj přední Fav.
Náboj zadní Shi.
Brzda přední Shimano Adams
Brzda zadní -//-
Brzdové páky Fav.
Ráfek přední Fav.24
Ráfek zadní Delfi 36
Dráty Cz,
Řídítka Fav
Představec Cineli
Sedlovka silonova
Sedlo Concor
Pláště Galusky

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
learita
learita

21.2.18 19:16

Chtěl bych rozletovat rám F12 z šedesátých. Ty jsou krásně letovány mosazí. Tam jsem nikdy neviděl tu tupku od elektriky. Jinak ten čep tam u Favoritů bývá často. Ten bude muset ven. Právě ty mufny chci vytěžit, tak doufám že vydrží.

Reagovat
standoslav
standoslav

21.2.18 08:20

1.zjistit zda to není i chycené elektrikou (levné rámy, je tam taková malá brambora)

2. nahřát a dratakem sundat lak na mufne a pokud tam je, nahřát a vyklepnout dulcikem takový „styft“ asi prum.3mm

3.nahrivat a pomalu viklat trubku z mufny ven ale často se poruší mufna

4.pokud už nezáleží na trubce, je ohla, nabourana, vyříznout 20cm, provrtat a drátem při nahřívání tzv.radlovat.

Já tenkrát použil ale nové trubky i mufny.

Reagovat
learita
learita

20.2.18 19:33

Vilém – máš pravdu, být tam běžná trubka, tolik to nezkrátí.

Standoslav – jak dobře či špatně se vytahují trubky z mufen?

Sám se krapet hrabu v rámech a je to fajn.

Reagovat
standoslav
standoslav

20.2.18 08:27

Záď se zkracovala, daly se tam svislé koncovky a příď je celá tehdy nová z Rollo trubek. Původně jsem chtěl horní trubku nahoru, ale úhel urig.mufen to nedovoloval. Co se týká sedlovky, bylo to nejlehčí a nejlevnější řešení. / Ramarina je fajn, kor teď, kdy se dá sehnat material.

Reagovat
Vilém
Vilém

20.2.18 07:41

learita. Tipuju, ze diky odstraneni mohl udelat kratsi zadni stavbu.

Reagovat
learita
learita

19.2.18 23:02

Jo to je zajímavá úprava. Poslední dobou mě fascinuje ramařina, autogen a mosaz. Silonova sedlovka? Super nápad. Dnes když sháním Campa sedlovku, tak ti povím za 350,– bych ji bral hned.

Jaký přínos, má odstranění sedlové trubky? Nezmenšoval jsi ten rám?

Reagovat
standoslav
standoslav

18.2.18 19:53

Ono, já tenkrát měl plat 1600 a sedlovka Campa stála 350, když se teda sehnala, a toto postačilo, na tu časovku.

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

18.2.18 19:45

Paradni :-)

Reagovat
standoslav
standoslav

18.2.18 19:38

Vyhnal jsem trubku tam kam bylo třeba a vybrousil obymku z Al Fav.predstavce, a pak jen nechal vytocit silon, na tehdy „zámek“ za 13,–.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

18.2.18 19:19

Vypadá to moc pěkně. Stando, až budeš mít čas, vytáhni kolo před barák a vyfoť to pořádně – to kolo za to stojí! :)

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

18.2.18 19:17

Chtěl jsem napsat, že to má ohnutou sedlovku, ale ono to klasickou sedlovku vlastně nemá. Zajímavý kousek.

Reagovat
Vilém
Vilém

18.2.18 17:30

Skoda tech fotek, zajimaly by me detaily ramu.

Reagovat
standoslav
standoslav

18.2.18 17:15

Priznam se, že jsem připraven na kritiku všeho, fotek, konstrukce rámu, barev, prostě všeho; jenže s tabletem na víc asi dnes nemám.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

18.2.18 17:08

Teď máš dostatek všeho, ale fotky jsi dal snad ještě horší než bys tehdy udělal fotoaparátem Smena a vyvolal doma v koupelně…

Reagovat
cioran-m
cioran-m

18.2.18 17:01

Lepší fotku! Z boku! :)

Reagovat