Najeto cca 4000 km. Fotka nestojí za moc.
Celkem neobvyklé místo na prasknutí, nebo ne?
(vloženo 30.1.18)
Hliníkovy Cannony praskaly dříve tradičně pod sedlovkou. Ale, abych byl spravedlivej, mně praskl (po létech teda) aji Klein – ukázalo se, že to bylo v mistě, do něhož poněkud chodil při řazení durovej smyk a trubku poněkud „naklepával“. Nicméně, Hrubajz to spravill vložením karbonového dílu tak, že celá ta věc funguje zase (i opticky teda) velmi dobře. (Kola a brzdy pak přišly na novej bakelit;,tak jsem na Klejna vrátil i panvičku).
může to být jen lak, bílý je na tohle peklo. Na HT bajkách popraská každou chvíli. Kdo chce mít klid, bílou nekupuje.
A nedělá to jen carbon.
Ono v tom místě asi bude napojení na zadní stavbu a to většinou není na 100%. Raoul Luescher rád řeže rámy a ukazuje vady. Sice to není Synapse ale pro info snad dobrý – čas cca 2:30 je napojení zadní stavby a pokud to není dokonalé tak to tam občas rupne, tuším že u nějakého rozřezaného to tak přesně bylo. Jinak on také radí jak jako amatér můžeš poznat zda je karbon pod lakem prasklý – poklepáním, bude to mít jiný zvuk – taktéž lze na jeho kanále dohledat to video. Cannondale SuperSix Evo HiMod – Cut up and review
Noční můra všech cyklistů, jedno jestli hlína nebo uhlí, na světlé barvě to je vždy krásně vidět. Asi někde soudruzi udělali chybu, doufám, že ji neudělali taky na nějakým kole u nás :-)