RIH SUPER 1958

Přidat foto

do posledného šróbiku 100% originálny stav.

(vloženo 27.11.17)

noelgabriel noelgabriel
Ohodnoť bajk: (3.7  / 25 hlasujících)
Značka RIH
Model SUPER
Modelový rok 1958
Velikost 56
Hmotnost 11
Rám CRMO
Přesmykač Simplex
Měnič Simplex
Řazení Simplex
Brzda přední Weinmann 610 Vainqueur 999
Brzda zadní Weinmann 610 Vainqueur 999
Brzdové páky Weinmann
Ráfek přední Weinmann
Ráfek zadní Weinmann
Pedály Christophe Special
Představec Pivo
Sedlo Wrights koža

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
noelgabriel
noelgabriel

17.12.17 23:16

Nie, je to rakúsky RIH, Simplex sada je zo 70tych. Peugeot mufny vyzerali inak aj keď boli mierne podobne, ale pre Peugeot nezamenitelne

Reagovat
aktuality
aktuality

17.12.17 18:40

Tak nevím, prohléduto, pěkné. Bez urážky, mně se to nějak nezdá. Dle mého to jsou 60. možná 70. léta. mMotýlky a plastový Siplex? Model Super? Znám RIH Sport. Klínkové kliky, dlouhá konstrukce, plechové patky, hranaté mufny spíš připomínající Peugeot. Je to skutečně značka RIH?

Reagovat
cioran-m
cioran-m

30.11.17 19:29

Hroch: ty stránky jsou opravdu skvělé; ještě jednou děkuji. :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

29.11.17 15:36

jardalee (a všichni ostatní): nezasíráš ani trochu, podle mě aspoň; ostatně, co může být tady, zvlášť dnes teda, lepšího, než podívat se na krásný kolo! :). Hroch: neznal jsem, děkuji; hned se doma podívám.

Reagovat
scottscott
scottscott

29.11.17 14:35

Ano s činely to je jiná muzika :)

Reagovat
jardalee
jardalee

29.11.17 14:33

nechci to tu nejak zasirat :) je to diskuse o jinym kole ale je zajimavy jak byly u cinelli napred

1959 Vito Ortelli

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

29.11.17 14:16

Cioran- speedbicycles.ch urcite znas, nevycerpatelny zdroj studijniho materialu (=porno v detailu) vsech epoch, trochu zatizene na Italii a Svajc. Je tam z tech kol videt, ze Italove byli jinde, elegantnejsi v detailu.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

29.11.17 13:57

jardalee: tahle cinellka, cos sem dal, je nádherná!

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

29.11.17 12:56

ten Cinelli je nadherny bajk, parada. Na RIH mozno tiez boli blatniky, aj ked lak v dierkach na uchyt blatnikov nevykazuje znamky poskodenia od srobov. Diki za fajn diskusiu :)

Reagovat
jardalee
jardalee

29.11.17 12:24

nj vypada to na ty blatniky

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

29.11.17 09:56

IMHO byly uzky galdy tenkrat luxus a vozily se jen na zavody, vetsinu casu se jezdilo na treningovych/kaz­dodennich kolech na plastich, amater mel jedno kolo pro vsechno. Cet jsem nekde jak jeden starej ramar vzpominal, jak mel specialni drzaky na zavodni kola po stranach- dojel na zavody, sundal drzaky a prehodil kola, odjel zavod, a zpatky. Plus ty blatniky na zimu. Zajimavy je ze spousta kol mela vepredu brzdy 610 a vzadu vetsi 750. Minimalni pruchodnost a zkracovani rozvoru/zadni stavby az do extremu zacalo az nekdy koncem 70tek.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

29.11.17 09:36

Standa: Tak fajn. :)

Reagovat
standoslav
standoslav

29.11.17 09:34

V r.1977, když jsem začínal, je tady jeden dorostenec jezdil (hrozně jsme mu je záviděli). V sobotu jsem s ním byl, na srazu veteránů, ale nějak mne nenapadlo se ho na ně zeptat, zda je ještě má. Tak příští rok ciorane.

Reagovat
scottscott
scottscott

29.11.17 09:17

Všechno se vývojem zmenšuje, je více zaoblené a klade se větší důraz na aerodynamiku.

Ty větší prostory mezi brzdovou čelistí a kolem měli i výhodu, protože dříve nebyly cesty tak pěkné a stačí se podívat na fotky ze starých Tour, kde je krásně vidět, že by krásné bláto zablokovalo kolo, kdyby tam byly tak malé mezery jako na dnešních silničkách :)

Reagovat
standoslav
standoslav

29.11.17 09:02

…ono se to tenkrát neřešilo. Zase se daly snadno použít blatníky, když vlastně skoro každé kolo časem skončí jako „zimak“. Pikolo brzdy začly tuším až 1985<.

Reagovat
jardalee
jardalee

28.11.17 20:08

By me celkem zajímalo ,proč ten ram dělali na tak dlouhý celisti ,jim přece muselo byt jasný pokud tu spojku naváří níž a ty čelisti budou kratší tak to bude cely pevnější

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

28.11.17 17:56

Tento Mafac Top63 je pre mna novinka :) Simplex na RIH je novsi – 70te roky, rovnako aj predna prehadzovacka

Reagovat
learita
learita

28.11.17 17:14

A ty Topky dělali malý a velký?

Kolo krásný, fotky super. Ta prehazka je vážně dobová?

Reagovat
cioran-m
cioran-m

28.11.17 15:26

Pánové, to je nádhera. :) Jo, „malejma“ jsem myslel tady tyhle.

Reagovat
standoslav
standoslav

28.11.17 14:44

Možná myslel silniční Mafacy Top

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

28.11.17 14:31

Jasne ze nie :) to bola otazka na otazku na male Mafacy :)

Reagovat
scottscott
scottscott

28.11.17 14:23

Noelgabriel – Thevenet tam určitě cantilever brzdy na Tour neměl :)

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

28.11.17 14:19

To je Mafac Racer 2000 gold edition, krasne brzdy, je to na predaj? Cioran-m vy myslite cantilever brzdy?

Reagovat
scottscott
scottscott

28.11.17 14:14

Cioran-m Tyto?

Reagovat
cioran-m
cioran-m

28.11.17 14:11

Já bych – pokud by nekde na kolejich v Norsku pohozeny byly – teda potreboval ze vseho nejvic maly Mafacy (ale nevim, tech moc nebylo) nebo aspon teda ty zlaty – co mel na Peugeotu v petasedmdesatym na Tour Thevenet… :)

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

28.11.17 13:52

Jakobo vdaka za radu :) ale bicykel bude coskoro predany do Rakuska za 250Eur. Ano, zberatelske kusy nie su na jazdenie do samosky na rohliky. Ak by si nasiel podobnu kolkaren aj v CR, daj mi prosim vediet. Alebo aj ked najdes nejake brzdy Mafac…

Reagovat
Jakobo
Jakobo

28.11.17 13:45

Kdysi jsem bydlel na kolejich v Norsku a tam byli v kolarne zapomenute kola z 80. a 90. let. Podobnych plecek tam byla hafa. Nic moc kvalita, vetsinou uhlikovka ocel, plechove patky, prevody 2×5, caste bylo razeni Positron, brzdy Mofat nebo tak nejak. Kola Gitane, nejake mistni znacky apod. Opri kolo ke kontysu at si to vezme nejaky hejl na singla. Na tom nema cenu jezdit ani do samosky pro rohliky.

Reagovat
HonzaRez
HonzaRez

28.11.17 09:24

Kua, to je nádhera, moc se mi líbí ta světla…

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

27.11.17 22:35

Ja byl zvedavy, co to je zac, tak jsem googlil. Pak ale ten simplex a brzdy a paky budou pozdejsi upgrade nekdy ze 70tek. Ono zvlast u tech prevodu to dava smysl, tam to pokrocilo… Clovek si nemuze byt nicim jisty, vzdycky hada.

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

27.11.17 20:49

ďakujem za info, nebol som si isty, ale asi to tak bude…Napovedaju tomu aj svetla a textilna omotavka

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

27.11.17 19:00

https://www.bikeforums.net/…-source.html

Podle serioveho cisla spis 1958.

Reagovat
exxonvaldez
exxonvaldez

27.11.17 15:22

Ten představec chci!

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

27.11.17 14:53

Ano, aj tam to pojde. Ale zostane to aj tu, stale je to moj bajk a aj ked sa preda, budem mat vo forme fotoalbumu na neho spomienku…

Reagovat
michomin
michomin

27.11.17 14:45

Tohle patří do bazaru.

Reagovat