Epic

Přidat foto

Ještě nejetý Eagle GX

Myslím že super stroj pro hobíka. Obzvlášť pohoda nastala když jsem vyměnil původní pohon 1×11 za Eagle 1×12 GX.

Lehká, rychlá raketa :-)

(vloženo 8.10.17)

MilanT MilanT
Ohodnoť bajk: (4.4  / 60 hlasujících)
Značka Specialized
Model Epic FSR Comp Carbon WC 29"
Modelový rok 2016
Velikost 20"
Hmotnost 11,5
Rám Specialized carbon
Vidlice REBA
Tlumič FOX
Kliky SRAM GX Eagle
Středové složení BB30
Měnič SRAM GX Eagle
Řazení SRAM GX Eagle
Převodník SRAM GX Eagle 32T sync2
Kazeta SRAM GX Eagle 10-50
Řetěz SRAM GX Eagle
Ráfek přední Roval
Ráfek zadní Roval
Dráty DT-SWIS
Pedály XT Deore
Řídítka Specialized 720mm
Představec Specialized
Sedlovka Specialized
Sedlo Phenom Body Fit
Pláště Specialized Ground Control S-WORKS 2.1

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Marcelus
Marcelus

9.10.17 20:45

Paráda, 5 hvězd

Reagovat
MilanT
MilanT

9.10.17 20:22

Ještě jeden údaj, ten asi u každého kola zajímá většinu bikového národa.

Váha jak to stojí a leží cca 11,8kg.

Kazí to brašnička, blatníčky a košík, bohužel :-)

Před tímhle kolem jsem měl Cube 120XMS a byl jsem spokojený (3×10,hlína,full). Jenže pak jsem v létě u Cínovce dal řeč s kolegou který přijel na tomhle krasavci a byl jsem polapen. Jen když jsem to potěžkal a projel se, prostě nebe a dudy.

Hodně mi vyhovuje geometrie, nevěřil bych jak pár centimetrů změní požitek z jízdy. Myslím tím že proti Cube má Epic nataženější posez. Také jsem se bál tvrdšího pružení (kvůli bolestem zad), ale kupodivu mi to vůbec nevadí. Naopak se mi zdá že to tvrdší pružení má terapeutický účinek :-)

Reagovat
MilanT
MilanT

9.10.17 19:42

Se to nějak rozjelo :-)

Fotky tedy nějaké vkládám. Zhruba od půlky jsou fotky s původním osazením jak to bylo koupené. Tedy Sram 1×11 30T/10–42, Fast Tracky S-Works 2.0 na obou kolech, bez vodítka Cabtech. Ground Control jsem si dal dozadu schválně a až dojezdím FT vepředu tak dám GC i tam. Mám rád hrubý vzorek, holt každý jsme nějaký.

A s tím hobíkem to myslím vážně, uvidíte na fotce :-)

Jinak Eagle je super, v sobotu na Tour de Brdy v dešti, zimě, větru a hnusným loužovitém terénu jsem si lebedil :-)

Jinak kolo jsem před cca měsícem a půl koupil přes rok staré od 60ti letého pána který chtěl něco pomalejšího :-)

No a já ač stejně stár jsem chtěl zase opak. Dohodli jsme se okamžitě, za půlku ceny nového to nekup.

Technická, kliky mám nyní 32T a je to nádherný kompromis na všechno.

Reagovat
Jirka24x
Jirka24x

9.10.17 18:53

Prej pro hobíka .. :D

Reagovat
jdp
jdp

9.10.17 12:52

Hezký kousek.

Jinak s funkčností souhlasím. Mezi 12ckou GX a XX1 nemí moc rozdílu, je to o páčce.

U jedenácky jsem poznal rozdil mezi NX a GX (NX guma jako Shimano SLX a XT) od X1 až XX1 jsem rozdíl nezaznamenal – podle technických výkresů by měly mít ovladače stejná střeva.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

9.10.17 10:15

PavlikXXS – moje zkušenost teda je trochu jiná a GX řadí úplně stejně dobře jako x01. Kdo chce gramařit tak GX šaltr a páčka + kazeta XX1 a je to naprosto funkční. U 12ky největší rozdíl dělá rovná patka, bráno podle tesťáků. Jakmile byla malinko hnutá (i tak že desítka by si toho nevšimla) tak neseřídíš ani xx1.

Reagovat
lidumil
lidumil

9.10.17 07:45

To je ten z Frejus? Tos ho stihnul rychle přelakovat :-)

Reagovat
tomxxx
tomxxx

8.10.17 23:06

38 taky nepotrebuju, maximalne 36. Mne je XX1 na zavodaka lito, jde to strasne do haje. Pokud ti nevyhovovala presnost, staci lepsi packa, saltrem a kazetou to neni.

Reagovat
PavlikXSS
PavlikXSS

8.10.17 22:53

Hmotnostni rozdil neřeším, ale srovnávat slx s xtr u shimana a ve finale říct že funkce je stejna je taky blbost. Sedlal jsem xx1 a i gx u 12rychlostní sady a funkce opravdu stejna není, gx neřadi tak přesně, rychle a hladce jako xx1 a bohužel o tom ty prachy jsou. Jako přiznavam že by mi gx stačilo na nějake hlíně ale x01 by byl minimum na karbonu. Kolo jako celek se mi ale líbí :) jen jsem okomentoval tu sadu :) a pokud lehke převody nepotřebuješ tak tam namontuj 38 placku a pak to pofrčí :)

Reagovat
tomxxx
tomxxx

8.10.17 22:27

@Pavlik: ty si taky plev. GX je uplne v klidu a kdyz nepocitam kazetu, ktera je tezka, tak rozdil ve hmotnosti je proti XX1 zanedbatelnej. Funkcne stejne. Ja bych mel naopak dylema, jestli XX1 eagle nebo GX 11sp s kazetou 1180. Lehky prevody nepotrebuju, stoji to zlomek ceny a je to lehci.

Reagovat
PavlikXSS
PavlikXSS

8.10.17 21:35

Přznám se, cenovou politiku spešlu neznám, ale levný kousek to nebude. Nechápu tedy pak proč tam davat GX eagle což je plev co se v sezone 2018 ukaže na kolech od 30k+ myslím si že kolo by si alespoň x01 zasloužilo :)

Reagovat
milan.v
milan.v

8.10.17 19:01

A lepší popis.

Reagovat
milan.v
milan.v

8.10.17 19:01

Stroj je to parádní, pro velké S mám slabost, ale škoda, že nejsou další fotky.

Z tohoto důvodu zatím nehodnotím …

Ten Ground Control vzadu a Fast Trak vepředu ti dali už v krámu?

Vidím, že podsedlovku máme stejnou, jen já ji mám na žiletce. :o)

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

8.10.17 18:55

Taky se přimlouvám za víc fotek. Jinak samozřejmě 5*

Reagovat
Pain
Pain

8.10.17 18:50

Moc hezký

Reagovat
lunochod
lunochod

8.10.17 18:40

takovej stroj by si zaloužil víc fotek

Reagovat