Je to podle katalogu 1993. Jen jiné pedály, abych na tom mohl jezdit, jiná kazeta, abych mohl jezdit do kopce. Hezčí, ale dobový řetěz a nové pláště. Původní, funkční 24 let staré pláště Specialized Tri-Sport jsem uložil do depozitáře.
(vloženo 26.9.17)
| Značka | Specialized |
| Model | Allez |
| Modelový rok | 1993 |
| Velikost | 58 |
| Hmotnost | 9,92 |
| Rám | Specialized lugset, thin walled Cr-Mo |
| Vidlice | Direct Drive Cr-Mo |
| Hlavové složení | Specialized Pro steel |
| Kliky | Shimano RX100 A550 |
| Středové složení | Shimano BB-UN-51 |
| Přesmykač | Shimano RX100 A550 |
| Měnič | Shimano RX100 A550 |
| Řazení | Shimano RX100 A550 |
| Převodník | Shimano 53-39 |
| Kazeta | Force 12-28/7s. |
| Řetěz | Sachs-Sedis |
| Náboj přední | Shimano RX100 A550 |
| Náboj zadní | Shimano RX100 A550 |
| Brzda přední | Shimano RX100 A550 |
| Brzda zadní | Shimano RX100 A550 |
| Brzdové páky | Shimano RX100 A550 |
| Ráfek přední | Mavic 192 |
| Ráfek zadní | Mavic 192 |
| Pedály | Force FPC Road |
| Řídítka | Sakae SR 251 |
| Představec | Specialized S3 |
| Sedlovka | Specialized DD |
| Sedlo | Specialized Team Leather |
| Pláště | TUFO Comtura Duo 700x25C |
Jen opatrně přebrousím odřená místa smirkem 2500 (2000, 3000) a vyleštím Perma Polishem nano. Jednou jsem opravoval rám namíchanými barvami od autolakýrníka (tmel, štětec, vybrousit a vyleštit). To jde jen u lesklých povrchů. Nedávno jsem stříkal karbonové nohy u vidlice dvousložkovým bezbarvým lakem. Použitím komplet nového laku by to pro mě ztratilo cenu, radši to nechám odřené a ještě jsem neviděl provedení nápisů pod lakem, aby to vypadalo jako originál.
Nádhera :-) Ty laky na těch kolech renovuješ nebo se ti daří sehnat vždy tak zachovalé kousky?
5*
26.9.17 19:28
hmmm, stýl iz rýl