Favorit F11 1956

Přidat foto

Spolu s o 5 let mladším bratrem

ještě jednou s bráchou

(vloženo 22.9.17)

mejla64 mejla64
Ohodnoť bajk: (4.8  / 73 hlasujících)
Značka Favorit
Model Favorit F11
Modelový rok 1956
Velikost 58
Hmotnost cca 11,5 kg
Rám ocel
Vidlice ocel
Tlumič -
Hlavové složení Favorit
Kliky Favorit
Středové složení Eska
Přesmykač pákový Favorit
Měnič Union
Řazení Union
Převodník Favorit
Kazeta Velo 56
Řetěz Favorit
Náboj přední Eska
Náboj zadní Velo
Brzda přední Favorit
Brzda zadní Favorit
Brzdové páky asi Favorit
Ráfek přední Favorit galuskový
Ráfek zadní Favorit galuskový
Dráty Pozink zadek 2 mm, přední 1,8 mm
Pedály ČZ Lodičky klipsny Juro
Řídítka favorit
Představec Favorit ocel pájený
Sedlovka favorit
Sedlo Favorit 52
Pláště galusky- co dům dal

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Pilane
Pilane

24.9.17 20:00

S konzervací pomocí bezbarvého laku toť velké dilema. On ten rezavý lišej je jako dřevomorka. Jeden si myslí, že poté, co ho pracně zahnal, stačí jen sucho a teplo a ono houby, Frantík by mohl vyprávět. Co ale určitě zaslouží uznání, je velmi citlivé zrestaurování všech ostatních komponent tak, že vypadají uvěřitelně a nemetají prasátka na všechny kosmické strany.

Za pjet !

Reagovat
aktuality
aktuality

24.9.17 16:17

Pak má člověk něco sehnat. Všechno je to u Mejly, Learity a jim podobným :). Kolo samozřejmě parádní.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.9.17 10:37

Předchozí: Ano, tak jest. A klobouk dolů před Mejlou, Learitou a všema ostatníma.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.9.17 21:21

No z pohledu zachování původního stavu v co nejvěrnější podobě a záchrany historických hodno pro další generace je to přelakování bezbarvým lakem určité znehodnocení a dělá kolo sběratelsky méně atraktivní.

Něco jiného je to u kol, které Mejla zachránil z rezavého zuboženého stavu a rekonstruoval do původní podoby. Tam se to cení.

Reagovat
learita
learita

23.9.17 19:47

Mě se popravdě ten bezbarvý lak taky moc nezdá. Kolo má roky, má patinu a tak by to mělo zůstat. Navíc se u něj už s každodenním nasazením nepočítá. Nějaké vyjížďky v dešti kde by mohl opět chytat rez také nehrozí.

Já to řeším pouze přeleštěním laku původního (zašlého). I když poslední dobou se přikláním k názoru – kolo v původním laku a stavu pouze přemístit od původního majitele ke mě a dál nic:-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.9.17 19:32

Parádní kolo a krásný zachovalý stav! Akorát mi přijde strašná škoda stříkat bezbarvým lakem ty původní zachovalé laky :(

Reagovat
Alojs01
Alojs01

23.9.17 19:26

Nádhera, když jsem byl dítě, tak takovýhle kolo viselo u nás v kočárkárně, nikdo na něm nejezdil a já ho chodil očumovat…, hlavně to řazení :-)

Reagovat
mejla64
mejla64

23.9.17 14:04

Někde jsem to viděl na internetu. Starý kolo borec umyl, alobalem očistil z trubek rez (fakt to funguje) a stříknul to bezbarvým lakem, možná by mohl být mat , ale lesk mi přijde lepší.

Košík jsem kdysi na řidítka musel vyrobit (držák je z brzdy speciál a objímky na řidítka jsou z brzdových pák), tak jsem ho tam šoupnul.

Reagovat
learita
learita

23.9.17 13:23

Tak myslím, že jsem ho viděl v Brně? Čím to, že se ten lak po těch letech tak leskne?

Za zmínku stojí obtisk namísto štítku. V roce 56 zřejmě přechod mezi dvěma kovovými štítky.

Jinak krásný stav kam se podívám. Co se týká komponentů, myslím že ustrojeno je kolo naprosto bezchybně.

Až na ten novější košík:-)

Líbí, dávám za 5.

Reagovat
mejla64
mejla64

23.9.17 09:20

Diky všem za reakce.

Cioran,

Už končím. Není materiál

Tecnic,

Kolo je snad tak jak bylo vyrobeno v 56 roce. Bowdeny jsou původní na přehazovačce, k zadní brzdě a u středového složení na vedeni lanka k přehazovačce. Na beranech jsou nové. Byly tam totiž bílý a černý.

Libor,

Pokud jsi jezdil f11, tak jsi to musel stihnout někdy do 62roku. Pak už f12 , jestli se nemýlím

Reagovat
Libor Aim
Libor Aim

23.9.17 08:58

Jo jezdil jsem F11, sice pozdeji, ale jezdil a byla to katastrofa, vysvobodil me pak az Peugeot.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.9.17 07:34

Budeš už mít teda docela pozoruhodnou sbírku. Všechny ty tvoje Favority jsou nádherně restaurovaný.

Reagovat
tecnic
tecnic

23.9.17 01:12

Kolo nádherné. Měl jsem podobné. Každý hoch toužil takové kolo vlastnit.

Pane Libore, vy jste na Favoritech z padesátých let jezdil, že víte, že byly za trest. Jestli se nemýlím, tak v těch letech i špičkoví závodníci neměli k dispozici o mnoho lepší kola.

Pane Mejlo, ty bowdeny jsou původní?

Reagovat
Libor Aim
Libor Aim

22.9.17 20:53

4.6, proboha, tyhle kola byly za trest!

Reagovat
kanta
kanta

22.9.17 19:49

Luxusni faaavo…

Reagovat

Další galerie z kategorie

Simi82 0
Koli13 4
Milan17 3
Zucco 6
kycerjaska 8
PDean 26