původní stav
původní stav
původní stav
Po půl roce úprav komplet černá sada Deore LX. Šikovné a lehké kolo na město, cyklostezku a polňačky. Měněn kokpit, vidlice (díky Prolog Bike!), noname kanťáky (CrMo vidle a sedlo Ritchey pietně uchována, stejně jako ostatní díly, krom urvaného představce Uno a hnusných řídítek Uno Kalloy). Silniční Panamery 1,75 vyměněny Za F. Fredy s kevlarovou patkou.
Chová se mrštně, drží a krásně odvaluje. Spíš hybrid, než MTB. V terénu časté skoky přes řídítka – stroj má problém mezi sicem a řídítkama :-).
(vloženo 12.2.17)
Značka | Amulet |
Model | Team Active |
Velikost | 19 |
Hmotnost | 10,3 |
Rám | CrMo |
Vidlice | karbon |
Tlumič | - |
Hlavové složení | Diatech |
Kliky | Shimano LX |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Shimano LX |
Měnič | ShimanoLX |
Řazení | Shimano LX Dual |
Převodník | Shimano LX |
Kazeta | Shimano IG |
Řetěz | whoknows |
Náboj přední | Shimano LX |
Náboj zadní | Shimano LX |
Brzda přední | Shimano LX Cantilever |
Brzda zadní | Shimano LX Cantilever |
Brzdové páky | Shimano LX Dual |
Ráfek přední | Araya TM-820 |
Ráfek zadní | Araya TM-820 |
Dráty | whoknows |
Pedály | Shimano PD-520 |
Řídítka | Ritchey |
Představec | Ritchey |
Sedlovka | Pell's karbon 27,2 |
Sedlo | Selle Italia |
Pláště | Schwalbe Furious Fred EVO |
dan66: označení „ekvivalent 80mm“ se vztahuje k výšce vidlice (vzdálenost osa náboje – horní okraj korunky, kam dosedá hlávko). Možná tomu oba rozumíme stejně, ale tak, jak jsi to napsal níže přímo v s souvislosti s její schopností absorbovat nerovnosti, mi to přijde lehce zavádějící.
Rozdíl je vážně patrný – velké kočičí hlavy, koleje etc, najednou úplně jiný pocit. Řekl bych, že místo deklarovaných 80mm ekvivalentu odpružené vidle je reál tak 50–60mm. Rozhodně se chová daleko líp, než vintage odpružená kovadlina, kterou jsem zkusil fakt jen na jednu jízdu.