set na XM 481/ 240s

Přidat foto

Novy 27,5 set na enduro:

Rafky DT SWISS XM 481 , 30 mm vnitrni sirka

Naboje DT 240s z puvodnich 26 EX1750, prelakovano + vzadu vymena z 135/10 na 142/12

Draty CN Aerospoke

Paska na bezduse

+polepy, aby to ladilo

Zapleteno v Bikepart, vaha 845g+944g, gumy na to pujdou DHF 2,5/ DHR2,3

(vloženo 6.2.17)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tomxxx
tomxxx

6.2.17 22:00

@kubad: díky, konečně v tom mám jasno.

Reagovat
maros.77
maros.77

6.2.17 19:32

Ja myslím, že i CX Ray jsou o něco lehší;-)

Reagovat
Tehu
Tehu

6.2.17 19:25

To Antik: Jsou tam nechany ty co se dodavaji k rafkum. Dle foto vypadaj stejne. Ale asi uspora na CL nabach, pac tady jsou asi 6ti diry. Mozna draty.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

6.2.17 19:12

Tehu: A nemáš tam alu niple?

Reagovat
kubad
kubad

6.2.17 19:10

@ tomxxx

to platí jen pro přední tam je to u DT240OS možné měnit na všechno, u zadní 350/240 je stejné, u ostatních verzí přední 240/350 je to +/- podobné

Reagovat
tomxxx
tomxxx

6.2.17 18:56

Já nenapsal, že nejdou měnit koncovky vůbec, jen pokud sem to pochopil dobře, tak z 240 jde udělat téměř vše a s 350 je možnost kompatibility menší, ale jak píšu, nekoumal sem to.

Reagovat
Tehu
Tehu

6.2.17 18:32

Ted koukam, vaha je nejak moc ne? Moje s CX Ray dratama, Dt350 nabojema, paskou a ventilkem vazili 1785g

Reagovat
kubad
kubad

6.2.17 17:31

@ tomxxx

ložiska stejné, rohatky v obou 18z pouze některé verze kol mají přímo 36z

koncovky jdou jak u 240 tak 350, zadní jsou stejné,ve předu je to trochu komplikovanější.

Reagovat
kandelik
kandelik

6.2.17 16:37

zdeno1, tomxx: 180 taky 18zubu, jenom jsou kvuli vaze duty…

Reagovat
zdeno1
zdeno1

6.2.17 15:44

tomxxx-koncovky se dají měnit i na 350… na 240 i 350 mám 18 zubů:-P

Reagovat
tomxxx
tomxxx

6.2.17 15:37

240 jsou lehčí a maj trochu lepsi loziska ( to ale neni draha vec, kdyz se vyjebany vymenis u 350). 240 maj prej vice moznosti kompatibility, kdy menis jen koncovky (nemam odzkouseno). Zasadni rozdil je asi zubatka, kdy 240 ma 36 zubu, proti 18 u 350.

Reagovat
goofy
goofy

6.2.17 14:39

Tak ať dlouho vydrží. Do toho bych se už bál jít… :-)

Reagovat
jdp
jdp

6.2.17 14:09

jiná ložiska

Reagovat
zdeno1
zdeno1

6.2.17 14:08

cena především, jinak 240 jsou o trošku lehčí…

Reagovat
Honzavu
Honzavu

6.2.17 14:05

Hosi mam malou otazku, jaky je rozdil mezi nabami DT Swiss 240 a 350? Dival jsem se na ofiko webu ale moc jsem toho tam nepobral :(((

Reagovat
Tehu
Tehu

6.2.17 11:59

:) na to, že když jsem nechával na podzim zaplétat, podle všech to byla loterie a nebylo jiné cesty než 471 se nám s nima nějak roztrhl pytel :D a každý je má v plánu.

Reagovat
zdeno1
zdeno1

6.2.17 11:55

Jo, až nebudou v prodeji pořádný pláště a zdělám všechny zásoby, tak taky rozpletu EX1750 a nechám to zaplést na XM481…

Reagovat
Tehu
Tehu

6.2.17 11:53

Pěkné :) ráfky mám ty samé. Jen s jinýma polepama.

Reagovat
lazza
lazza

6.2.17 11:43

Taky nad 481 uvažuju i se stejnýma pláštěma, jen s rozdílem že budou na 350 a 29".

Reagovat
Reacher
Reacher

6.2.17 11:33

Pěkný, Radek umí :)

Reagovat
Honzavu
Honzavu

6.2.17 11:20

wow, taky o techle stejnych rafcich uvazuju, jen co bude dalsi mesic a pristanou i penize do penezenky tak asi do nich taky pujdu, ta sirka je skvela a i ta vaha :))

Reagovat
becis
becis

6.2.17 11:19

@mr. antik > nezbori :) jezdim na stejnych rafkach bikeparky a uz jsem na nich i procvakl plast a zatim to na nich neni znat. Je tedy fakt ze mam jen 60 kg.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

6.2.17 10:46

snad se to brzo nezboří, ale vypadj parádně. Ty aerospoke, to je něco srovnatelného s CX Ray?

Reagovat
TJK
TJK

6.2.17 10:37

TOP!

Reagovat
vpa007
vpa007

6.2.17 10:36

hm.. to vypadá parádně!

Reagovat