Zimák/pracant 1.0

Přidat foto

Zimáček hřebík edition. Test plášťů s hřebama dopadl úspěšně. Není to všespásné, ale na ledu to přidá hodně na jistotě.

Toto kolo jsem si pořídil na celoroční dojíždění do práce. V létě ho používám na jízdu do hospody a jízdy v přírodě, pokud nejedu do těžkého terénu. Pevná vidlice v lehčím terénu nijak zásadně neomezuje.

Co ale omezuje je převodník o velikosti 42 zubů. Ve velkých kopcích je to pěkná makačka :)

V zimě je to mé hlavní kolo.

(vloženo 20.1.17)

Tuplak
Ohodnoť bajk: (3.6  / 22 hlasujících)
Značka Lapierre
Model Raid 329
Modelový rok 2014
Velikost M
Hmotnost různá dle aktuálních plašťů
Rám Raid 29" Alloy 6061 Disc
Vidlice Force Carbon Disc 29", délka noh 485 mm
Hlavové složení FSA semi-integrované
Kliky Suntour CW-SCSP42-PBG
Středové složení Suntour
Měnič Shimano Deore RD-M592 SGS Shadow
Řazení Shimano Altus SL-M370
Převodník 42 z
Kazeta Shimano CS-HG20, 9s, 11-34
Řetěz KMC X9
Náboj přední DT Swiss X 1900
Náboj zadní DT Swiss X 1900
Brzda přední Shimano BR-M395, SM-RT56 180 mm
Brzda zadní Shimano BR-M395, SM-RT56 160 mm
Brzdové páky Shimano BR-M395
Ráfek přední DT Swiss X 1900
Ráfek zadní DT Swiss X 1900
Dráty DT Champion Straightpull
Pedály Shimano PD-A530
Řídítka Ritchey WCS Trail Carbon 660 mm
Představec FSA 110 mm
Sedlovka Lapierre Raid Alloy 350 x 31,6 mm
Sedlo Lapierre Raid VL-1205
Pláště Léto: Schwalbe Big Ben 2,00 Jaro/podzim: Kenda Klaw XT 1,95| Conti X-King RS 2,20 Zima: Schwalbe Marathon Winter 2,00

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
team_daddy
team_daddy

22.1.17 13:56

Posledni dva tydny bych ty plaste hodne uzil na zmrzly brnensky cyklostezky. Na pristi zimu budu hodne zvazovat.

Reagovat
Tuplak
Tuplak

22.1.17 13:20

Ty pláště mají 4 řady hřebů. 2 u středu a 2 řady po vnějšku. Když ty pláště pořádně nabombíš, tak ty vnější hřeby vůbec nepřijdou do styku s vozovkou. Jinak je to na jízdu po uježděném sněhu a ledu na silnici/cyklos­tezce. Do terénu moc nejsou. Na ledu máš jistotu, že ti nepodjede přední kolo, zadní kolo výrazně méně podkluzuje při jízdě do kopce, případně nepodkluzuje vůbec, pokud to není velký kopec. Na tom ledu a sněhu to chce výrazně podhustit, aby zabíraly i ty vnější řady hřebů.

Reagovat
Čuli
Čuli

21.1.17 17:31

Pěkný, co ty pláště? letos jsem nad tím dost uvažoval, ale zas tolik po sněhu a ledu toho nenajedu (jezdím brzo ráno tak maximálně když ráno nasněží) a nevím jak moc to jede po asfaltu a jak moc ty pláště(hřeby) dostávaj zabrat.

Reagovat
Tuplak
Tuplak

21.1.17 11:55

Ano, je to Javořina a Brdo.

K těm bidonům patří samozřejmě i dres stejné značky :)

Reagovat
team_daddy
team_daddy

21.1.17 11:03

Líbí se mi kontinuita Tvých „bidonů“ :-)

Reagovat
rockab
rockab

20.1.17 18:43

Pěkný zimák. Letošní zimní Javořina a Brdo? :-)

Reagovat
Tuplak
Tuplak

20.1.17 18:35

K jednopřevodníku, chtěl jsem si to zkusit. Přestavba stála pár stovek. Při jízdě po rovině a menších kopcích mne to nijak neomezuje. Ba naopak, při těch 42 zubech to krásně fičí.

Natočení gripů – zkoušel jsem různé polohy, takto mi to vyhovuje nejvíce.

Reagovat
Lišák
Lišák

20.1.17 14:08

To natočení gripů a jednopřevodník moc nechápu, nicméně kolo se mně líbí.

P.S. Ještě že není středověk – Velký Kladivo by byl strašný inkvizitor.

Reagovat
vpa007
vpa007

20.1.17 12:53

velmi dobře sfouknutej profil (fotky/popisky,­..).. tak ať to jezdí (-:

Reagovat
Fran7
Fran7

20.1.17 12:52

Pěkný fotky.

Reagovat
Big Hamer

20.1.17 12:30

Uz jenom spojeni jizda- pivo bych daval tezky resty se zabavenim dopravniho prostredku.

Reagovat
Člověk a jeho svět
Člověk a jeho svět

20.1.17 11:05

A jaký je tedy smysl jedopřevodníku v tomto případě?

Reagovat

Další galerie z kategorie

DanyBart 0
Bilci 4
petrnos 8
Pebe 17
machyy 5
pekadev 2