Bianchi Zurigo

Přidat foto

Kolo bez úprav. Změna proběhla jen v pláštích a omotávce (byla černá, výměna za celeste) + celeste košíky.

(vloženo 4.11.16)

raadjek
Ohodnoť bajk: (4.6  / 40 hlasujících)
Značka Bianchi
Model Zurigo
Modelový rok 2016
Velikost 57
Hmotnost 10.5
Rám Zurigo Cyclocross Alu Disc Brake | tapered | PF30 | postmount | 31.6 mm | 1500 g
Vidlice Carbon/Aluminium 6061 | PM | 48 mm Offset | tapered
Hlavové složení FSA Orbit C-40-ACB, NO.42/ACB | tapered drop in
Kliky SRAM Apex PF30
Středové složení SRAM Pressfit
Přesmykač SRAM Apex
Měnič SRAM Apex
Řazení SRAM SL Apex
Převodník SRAM Apex | 48/34
Kazeta SRAM PG-1030 | 10-speed | 11-32
Řetěz Team Issue CN-910
Náboj přední Formula RX25
Náboj zadní Formula RX2611
Brzda přední Avid BB5 | mechanical disc brakes | G2 rotors
Brzda zadní Avid BB5 | mechanical disc brakes | G2 rotors
Ráfek přední Reparto Corse - Alex Rims ATD490 | 32H | 622x17
Ráfek zadní Reparto Corse - Alex Rims ATD490 | 32H | 622x17
Pedály Shimano PD-M520 SPD
Řídítka Reparto Corse Compact | 420mm | Alloy 6061, 31.8 mm, reach 126 mm, drop 77 mm
Představec Reparto Corse Alloy 6061 | 7°, 31.8 mm
Sedlovka Reparto Corse 6061-T6 Alloy | 31.6x350 mm, 15 mm Offset
Sedlo Selle San Marco Era Startup Power | steel rails, 277x145 mm
Pláště Challenge Gravel Grinder Comp 700x38c (pův. Vittoria Cross XG Pro II 700x32C)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tromboonen
tromboonen

7.11.16 13:52

Edit: aha, zadni brzdu mas na prave strane ramu, to je smula, to bys musel mit predni brzdu na prave pace aby to moje reseni fungovalo.. to jsou ty kotoucovky.. tak alespon to razeni prehod a bude to uklizenejsi..

Reagovat
tromboonen
tromboonen

7.11.16 13:49

Bowdeny staci dat z leve casti riditek kolem prave strany hlavovky a naopak, muzou byt potom kratsi, lip se tam poskladaj a neohybaj se tolik pri prevozu atd. kdyz jsou rodla o 90st. Ze je vetsina vedena horem vubec nevadi

Reagovat
Kire
Kire

5.11.16 08:58

Hezká kroska. Na svou jsem pořídil nová kola, 0,6 kg dole a je to docela znát. Za 5.

Reagovat
svářeč
svářeč

4.11.16 15:34

krásnej kousek

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

4.11.16 15:23

okouzlující,dávam 5.bodou

Reagovat
raadjek
raadjek

4.11.16 15:21

p@X – jasně že vrchem když je to CX. To je v pořádku, jenom jsem tím chtěl vysvětlit proč jsou ty bowdeny tak zvláštně zakroucené/vedené pod takovými úhly. Jestli by to šlo líp, nevím (zkusím, až bude čas na výměnu (bowdenů)).

Pac029 – jo omotávka, taky jsem zvědavý jak dlouho vydrží ta barva :-D

Reagovat
Pac029
Pac029

4.11.16 15:11

No vypada to tak trochu silene, ale k tomu moc krasny, skoda ze ta omotavka asi dlouho neudrzi tu barvu.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

4.11.16 14:05

Raadjek: je to cyklokroska, proto vrchem vč. horního tahu smyku, i když teď už se to spíš dává vše vnitřkem a smyk spodem. Ještě mrknu jak jsem to měl na Duratecu, ale nepamatuju si, že by to někde dřelo.

Reagovat
gargamel
gargamel

4.11.16 13:51

Moc pěkný!

Reagovat
raadjek
raadjek

4.11.16 13:49

Bowdeny zkusim (až bude čas na výměnu) dát trošičku delší a trochu je natáhnout více do stran. Uvidím jestli to vůbec půjde. Jde taky o to, že obě řazení jsou vedené po vrchu horní trubky, což způsobí „divné“ úhly vedení bowdenů. Kdyby to bylo vedené spodem (po spodní rámové trubce), tak by to určitě vyšlo uhlazeněji.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

4.11.16 13:32

Je fakt, že ty bowdeny jsou hodně „neuklizený“ a divně křížený nebo spíš nekřížený…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

4.11.16 13:13

Líbí se mi to moc, jen nechápu, proč se musí všechny bowdeny otírat o hlavovou trubku, kde se to pak řeší různými udělátky. To je vážně nelze vést rozumněji?

Reagovat
Bubaaak
Bubaaak

4.11.16 12:37

neuvěřitelně hezký :) Nejde jinak než za 5*

Reagovat
Fran-tic
Fran-tic

4.11.16 12:06

supr!

Reagovat
Radovan84
Radovan84

4.11.16 11:58

Paráda 5*

Reagovat
raadjek
raadjek

4.11.16 11:02

plysovykozisek – jo váha by mohla být menší, ale plánuju na jaře/létě koupit druhou sadu kol čistě na silnici, a tyto kola nechám „do terénu“. Počítám, že aspoň kilo půjde dolů. Ty kola co tam jsou váží (s brzd.kotoučem a kazetou, bez plášťů) 1125+1674g=2799g! (váženo doma)

p@X – ofiko je rozměr 38c maximum, ale 40c by se tam vlezlo (už by ale nebylo moc místa na bláto). Teď tam mám cca 2mm z každé strany s tím, že změřená šířka pláštů je 37mm.

Reagovat
APEiRON
APEiRON

4.11.16 10:59

hmm, tohle jo

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

4.11.16 10:46

Pěkný, kolik máš místa v zadní vidlici/vzpěrách? Tyhle gumy jsem pořídil v š. 33 mm, aby se mi vešly do blatníků, a přestává mě díky nim bavit sjíždět z asfaltu :(

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

4.11.16 10:36

Hodně povedená silnička, ale ta váha mohla být menší.

Reagovat
vpa007
vpa007

4.11.16 10:36

pěkně pěkně… tahle kategorie jde mimo mě, ale to neznamená, že se mi to překvapivě nemůže líbit ;-)

Reagovat
Kamilac
Kamilac

4.11.16 10:30

pěknej štěrkolet u mě za 5

Reagovat
Fran7
Fran7

4.11.16 10:29

Fakt pěkný kolo, mít prachy navíc, koupím si ho ve stejné konfiguraci, šest hvězd je pořád málo.

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

4.11.16 10:21

Parada

Reagovat

Další galerie z kategorie

kycerjaska 0
PDean 23
Ray Tarkin 9
p0spec 13
filipes 18
Mican_1 1