Značka | Kellys |
Model | Reyon 50 |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | L |
Hmotnost | 14,5 |
Rám | Hliník |
Vidlice | Fox 32 Float Evolution 120 mm CTD |
Tlumič | FOX Float Evolution CTD Remote |
Hlavové složení | KLS Race 1.5 integrated |
Kliky | SHIMANO M552 (42×32×24) |
Středové složení | SHIMANO Press-Fit BB71 integrated |
Přesmykač | SHIMANO SLX M671 (34.9mm) |
Měnič | SHIMANO Deore XT M780 |
Řazení | SHIMANO SLX SL-M670 Rapidfire Plus |
Převodník | 42/32/24 |
Kazeta | SRAM PG-1030–10 (11–32) |
Řetěz | KMC X10 |
Náboj přední | Novatec |
Náboj zadní | Novatec |
Brzda přední | Shimano SLX M675 |
Brzda zadní | Shimano SLX M675 |
Brzdové páky | Shimano SLX M675 |
Ráfek přední | Mach1 Klixx |
Ráfek zadní | Mach1 Klixx |
Pedály | SHIMANO M505 SPD |
Řídítka | DaBomb Apache 750 mm |
Představec | Ritchey Trail Zero 80 mm |
Sedlovka | Kellys |
Sedlo | fi´zi:k Nisene Mg |
Pláště | P Vittoria Barzo 2.25 TNT, Maxxis Ikon 2.2, tubeless |
prohnutí rámu mi nevadí, mám ho na RB taky… spíš si myslím, že ten tlumák je fakt v nejblbějším místě ničím moc nechráněnej před svinstvem, co lítá od zadního kola… spíš bych teda dal blatníček tam… jinak ale celkem fajn kolo, nemám s ním problém, Kellys se poměrně dost zvedl ;-)
Me se ten ram nelibi. Pasaz horni ramovy trubky zlomene k sedlovy trubce a to divne prazdny misto pod ni… Nevim… To je ale ciste vec vkusu kazdyho z nas.
Co me ale doslova boli, je to opreni o zadni stavbu o ten kovovej oblouk na 4. a dalsich fotkach.
No, zas to neni taková skořepina, jako třeba Canyon. Tak to snad něco vydrží. Na to naše domácí ježdění.
Teď se na to koukám pořádně, ten flex by byl nemožný kvůli přepákování, které použili. Zaslepil mne osobní názor na značku a negativní zkušenost :-)
skvedo: Díky za opravu. Přišlo mi to nějaké těžké.
@Zoidberg Tam není flexe zadní stavby, je to virtuál http://mtbs.cz/…zadek_cl.jpg
Tam není čep? Hehe, nasimulované to měli parádně na hardtailech když mi to vzadu prasklo a super jsem se vytřískal…
Co se týče bordelu, tak tohle obnažení tlumiče vidím poprvé.
Tahle značka jak byla vždy nesympatická, tak se ted hodně snaží. Ale nevim no. Je třeba to odskoušet.
A máme tu první průkopníky. Držíme palce.
Pěkný, i když značku moc nemusím. Dva komentáře – jednak je zajímavé, kolik výrobců u hliníkových modelů začíná vsázet na pružnost zadní stavby, na kterou se, co vím, často nevztahuje záruka na rám. Jsem zvědavý, jaké zde bude životnost. No, věřme, že to mají nasimulované… Pak ten zadní blatníček – zrovna u takovéto konstrukce rámu bych spíše čekal, že bude majitel před bordelem ze zadního kola nějak chránit tlumič. Tento blatníček mi přijde skoro zbytečný.