Mám v plánu renovaci tohoto veterána. Všechny původní komponenty mám, potřebují však značnou dávku času, což nemám. Chybí mi pouze originální (extra dlouhý) představec a originální řidítka. Nemáte náhodou někdo? Žádný krasavec to není ale ten rám má svoje kouzlo:-)
(vloženo 20.3.16)
Značka | Alpinestar |
Model | Cro mega LX |
Modelový rok | 1992 |
Rám | Cr-Mo |
Vidlice | ODS system |
Kliky | Shimano EXAGE 500 LX |
Přesmykač | Shimano EXAGE 500 LX |
Měnič | Alivio, po renovaci bude původní Shimano EXAGE 500 LX |
Řazení | po renovaci bude původní Shimano EXAGE |
Kazeta | 7s |
Náboj přední | po renovaci bude původní Shimano EXAGE 500 LX |
Náboj zadní | po renovaci bude původní Shimano EXAGE 500 LX |
Brzda přední | po renovaci bude původní Shimano EXAGE |
Brzda zadní | po renovaci bude původní Shimano EXAGE |
Ráfek přední | Ritchey Vantage Sport |
Ráfek zadní | Ritchey Vantage Sport |
Jj, jiz tenkrat jsem u serizovani nadaval (jakmile byl trochu ohnuty):-)
@yaris1: taky čumím… dobrej postřeh, toho sem si na tomhle kole nevšiml… každopádně se ukazuje, že i v bajkách se věci po pár desítkách let vrací zpět ;-)
To čumím, jsem myslel, že přesmykač na navářku je výdobytek moderní doby a ono už je to na veteránu :-)
tvl už tomu Plyšovýmu cosi, dejte někdo ban.....ímrvére plká kde nemá, tyhle přes noc vyškolený rideři jsou fakt trest…
Z kola se dá samo udělat krásnej kus viz Zoidbergovo zelnáč… přeju hodně trpělivosti :-)
Jeste jsem zapomnel odpovedet Plysovykozisek: Uz v roce 1992 tento bike vypadal lip nez tvuj soucasny „Spesl“:-)
Zoidberg: Ja uz jedine Camelbak, ale ten Salsa by tam mohl sednout..
Jakobo: Ja myslim ze mel tak min 120mm a asi 1–1/4" – docela neobvykly prumer:-(
vpa007: Taky se mi libi, je to spravnej exot:-) Hlavne ta zadni stavba, pouze 403mm! Diky za link, dobra inspirace. Doufam, ze na to najdu cas..
Cryzy: Tak to musel byt taky slusnej „oldskuul“ fotak:-)
Bez ohledu co řeknou ostatní, tohle kolo je úplně parádní. :-D
Proč? Tyhle morálně starý věci maj svou duši ;-)
Takže doufám, že se tu brzo objeví nějaké renovační vlákno, kde budem moci sledovat postupné oživení tohoto krásného stroje… prostě něco jako toto: http://www.retrobike.co.uk/…iewtopic.php?…
Dodám, že najít vhodný košík do té na tomto rámu použitelnější pozice na sedlové trubce, který navíc nebude na tom rámu příliš futuro, je výzva. Mezi těmi dvěma trubkami je prostě na klasické Alu košíky málo místa. Proto uvažuji o Cr-Mo košíku Salsa, ale musel by otestovat, zda tam sedne.
To je pravda, moc kol jsem od nich prave nevidel, prodavali je tenkrat na Karlaku, nevim jestli i jeste nekde jinde;-)
3bike: Alpinestars dál funguje a taky se k nám dováží (co vím), ale dělá především hadry a obuv na motorky, chrániče… V první polovině 90. let využili boom horské cyklistiky a pak se z byznysu vytratili.
Ty je mas v lepsim stavu co jsem koukal;-) No, o novem laku premyslim, samolepky bych si nechal udelat podle originalu. Jinak bych rad nahodil vsechny originalni komponenty. Moc na tom nezdit neplanuju, spis je to pro me srdcovka, jelikoz to je v podstate muj prvni bike na kterem jsem v 96tym zacal jezdit. Nyni se mi po dlouhe dobe vratil zpatky (sestra ho mela v zahranici jako mestske priblizovadlo, coz se na nem podepsalo).
to si pamatuju, v 90-tých letech se to tady prodávalo…
ani nevím jestli značka ještě funguje ? Každopádně se k nám nedováží…pokud žije…
Menší (co do velikosti) brácha mé „Alpiny“ :D Tak, ať se renovace zdaří. Půjdeš tedy i do nového laku? Není to bílá barva, ale tak trochu perleť, takže to nebude jednoduché. K tomu samolepky… Představce Alpinestars délek 135 –150 mm měli ještě před rokem na německém Ebay i nové. Teď je tam jeden použitý, ale s krkem 1 1/8, takže bys musel použít redukci, protože tento rám má hl. složení super oversize, tedy 1 1/4 (což je podle mne jeho největší mínus). Mohl bys použít tento ACOR tedy, netrváš na 100% historické věrnosti.
Já jsem se po pokusu na kole jezdit po pouhém seřízení rozhodl použít rám pro jeho zajímavou konstrukci i geometrii jako základ a nesvazovat se původním designem a komponenty. Proto šel rám do British racing green a z komponentů taky nic nezůstalo.
Bez ohledu co řeknou ostatní, nechtěl bych to ani zadarmo.