Canyon Nerve Al 8.9 2015

Přidat foto

Ještě panenské

Před sezónou 2017

Vyměněný kotouč, původní SLX byl asi původcem vibrací přední vidlice, nový XT již mnohem lepší (

Zadek.. Podsedlovka vypadá velká, ale je v ní toliko jvercajk, lepení, zámek a hlavně pertexka, když je kosa...

Canyon Nerve 8.9, 2015, velikost M..

  • v diskuzi ke kolu jsme rozepsal peripetie s vibracemi vidle
  • zkoušel jsem tam nalít mlíko a vyrobit z toho bezdušáky, ale ten MountainKing a Xking jsou tak tenké, že bočnicemi plášťů to v podstatě při natlakování „vytékalo“, takže až tyto pláště dorazím, pak zakoupím vhodnější pro bezdušový provoz
  • při výletech preferuji jezdit nalehko, bez batohu, proto mám na řídítkách ještě kapsičku Siccon, vleze se tam peníze, mobil, klíče malý akumulátor pro případné dobití, Tatranka.. Je to ale na menší mobil, zatím jsem nenašel vhodnou náhradu, škoda, že nedělají tak na 5,5"…
  • zamykání přední vidle na řídítka bych ocenil, ale dá se to i takto…
  • jízdní vlastnosti jsou na moje ježdění výtečné, navíc, se zahojenou frakturou páteře si nemůžu toto celopéro vynachválit..
  • přechod na 29ku z 26tky byl pro mne bezproblémový, zvykl jsem si velmi rychle a už bych neměnil..

(vloženo 16.3.16)

Invos Invos
Ohodnoť bajk: (2.6  / 28 hlasujících)
Značka Canyon
Model Nerve Al 8.9
Modelový rok 2015
Velikost M
Rám Al
Vidlice Fox Performance
Tlumič Fox
Hlavové složení Cane
Kliky Deore XT
Přesmykač Deore XT
Měnič Deore XT
Řazení Deore XT
Převodník Deore XT
Kazeta Deore XT
Náboj přední Kola DT Swiss
Náboj zadní Kola DT Swiss
Brzda přední Shimano SLX
Brzda zadní Shimano SLX
Brzdové páky SLX
Ráfek přední DT Swiss
Ráfek zadní DT Swiss
Pedály Shimano XT
Řídítka Iridium
Představec Iridium
Sedlo Selle Italia
Pláště Continental Mounting King (předek) a XKING (zadek)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
vpa007
vpa007

15.8.16 11:54

fajn stroj, jen by si zasloužil pár lepších fotek… tak ať to líce a nedělá problémy ;-)

Reagovat
Invos
Invos

20.6.16 21:01

Update 6/2016: Kolo je po reklamaci, dali tam nový XT kotouč (přední) a přelisovali hlavové složení. zatím OK, uvidíme, co bude na podzim, teď se bude jezdit!! Jura

Reagovat
Invos
Invos

15.5.16 12:03

Dobrý den,

  • děkuji za pochvalu terasy i zahrady
  • hodnocení biku nebylo pouze estetické po vybalení z krabice (jak by si někdo myslel), ale samozřejmě po prvních zkušenostech v terénu, je to moje první celopéro a co se jizdního komfortu týče, tak pro mě výtečné, měl jsem v 2003 frakturu páteře při autonehodě a omezení rázů do zadnice je pro mé záda velké +
  • lístek na kole už není, fotil jsem to samozřejmě, abych si zdokumentoval, když to bylo ještě panenské…
  • jestli je bike „o ničem“ posoudím, jak mi vyřídí v Canyonu aktuálně reklamaci, protože po půl roce užívání mě, stejně, jako „Saatanovi“, začala vibrovat přední vidluce při brždění, zejména při zamklé vidli.. Problém se projevil i u mého kámoše, který má stejný bajk, o měsíc starší (kupovali jsme spolu)…

Proč to vibruje? V Canyonu mi řekli, že mají podezření na vadnou serii brzdových kotoučů ShimanoSLX… Moje teorie: Já jsem můj přední brzdový kotouč měřil , po obvodu 75 měření kalibrovaným mikrometrem, výsledek: na jedné straně je o 10 mikrometrů tlustší, než na druhé.. Nevím, jestli to byla ta prapůvodní příčina, ale domnívám se, že kotouč brzdí nestejnoměrně (což může být způsobeno nejenom diferencí tloušťky, ale taky anizotropií vlastností kotouče, pač je vyseklý z plechu a plech může mít výrazně jiné vlastnosti ve směru podél a napříč smšru válcování.. ..včetně koeficientů frikce..) Sinusoidní cyklické namáhání krku (hlavového složení) mohly způsobit, že se vymačkal „housing“ hlavových ložisek – vznikla elipcita a pak už stačilo jen, aby se celý systém (brzda, vidle, krk, kolo) při určité velikosti vůle hlavového složení naladilo na vlastní frekvenci, podobně, jako když skáče ždímačka po koupelně, a výsledkem je příšerná vibrace přední vidle s amplitudou ca 5 cm, frekvecí jednotek hertzů… Výměna kotouče už aktuálně nic neřeší (zkoušel jsem), podle mne je už vymačkaný hliník v krku a už je to v pytli… …nový rám… Toš tak, moji drazí… Jura

Reagovat
iron.hide
iron.hide

18.3.16 12:26

iron.hide
iron.hide

18.3.16 12:25

gustaf- ne to neni cenovka, to je taka visacka ktoru treba pred prvou jazdou odstranit :) nieco ako su cervene servisne vlajocky na lietadlach http://airheadsfly.com/…69190128.jpg

Reagovat
paulart23
paulart23

17.3.16 08:22

Hezké a to počkej až na něm někdy i vyjedeš ! ))

Reagovat
Gustaf 81
Gustaf 81

17.3.16 07:51

…tam má ještě cenovku..na ty zadní stavbě? :D

Reagovat
smeghead
smeghead

17.3.16 00:49

ad Milan.. mluvíš mi z duše…

Reagovat
smeghead
smeghead

17.3.16 00:48

Milan
Milan

16.3.16 23:57

Pěknej popisek: „Nejlepší bike, co jsem kdy měl…“ a to jsem jsem na něm ještě ani nejel.

Reagovat
Mutant Marana
Mutant Marana

16.3.16 19:43

kocers: nenamahej se, autor fotky: bike o nicem, zahrada pekna. Asi tak.

Reagovat
Big Hamer

16.3.16 19:11

Ale za tu terasu 1*

Reagovat
Big Hamer

16.3.16 19:10

Nejdulezitejsi je na tom kole, popisek pod foto

Reagovat
kocers
kocers

16.3.16 18:26

A máme tady dalšího do kategorie „nemumim číst, nebo jsem akorát totální ignorat“

Pozor:

Do kategorie Naše biky prosím vkládej pouze tvoje a tebou vyfocená kola. Nevkládej obrázky stažené z katalogu výrobců nebo z e-shopů.

Vkládej kvalitní fotky. Ideálně kolo vyfocené v exteriéru a za dobrého světla.

Vyplň co nejvíce parametrů, které o kole víš. Fotky bez dostatečně vyplněných informací mohou být smazány adminem. Pokud chceš přidat jen fotku bez popisu, využij jinou kategorii fotek (ne naše biky)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Koli13 2
Milan17 3
Zucco 6
kycerjaska 8
PDean 26
Ray Tarkin 9