Favorit F1 Special 1967

Přidat foto

Měl by tam být Brooks.

Malý poklad v původním stavu i laku. Zbývá pouze sedět a kochat se.

(vloženo 17.2.16)

learita learita
Ohodnoť bajk: (4.4  / 50 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1 Special
Modelový rok 1967
Velikost 58
Hmotnost 10,8kg
Rám Favorit
Vidlice Favorit
Hlavové složení Campagnolo Record 1"
Kliky Campagnolo Nuovo Record 170mm
Středové složení Campagnolo Nuovo Record BSA
Přesmykač Campagnolo Nuovo Record
Měnič Campagnolo Record
Řazení Campagnolo Racord
Převodník Campagnolo Record 52-46
Kazeta Velo 13-24
Řetěz ČZ F100
Náboj přední Campagnolo Record Strada
Náboj zadní Campagnolo Record Strada
Brzda přední Favorit Special
Brzda zadní Favorit Special
Brzdové páky Favorit
Ráfek přední Favorit galuskový
Ráfek zadní Favorit galuskový
Dráty Nerez 36
Pedály Campagnolo Record Strada
Řídítka Favorit 420mm
Představec Favorit dlouhý
Sedlovka Campagnolo Record AL 26.2
Sedlo Favorit PWB
Pláště Barum PWB

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
learita
learita

16.10.17 22:52

Tak to jsem rád že mými bicykly někoho inspiruju.

Tuhle omotavku používají elektrikáři dodnes a vypadá to super.

A Favority děláš? Už mám zase nějaký ty projekty před sebou, tak se už těším na realizaci.

Reagovat
sergo
sergo

16.10.17 16:25

a jestli myslíš, že izolačce odzvonilo, tak to se pleteš, v sobotu jsem koupil Pinarello a jakou myslíš, že má omotávku :)

Reagovat
sergo
sergo

16.10.17 16:21

No podle data návštěv – už jsem chodím jenom já – jsem totiž obdivovatel Tvých kol

Reagovat
learita
learita

12.10.17 18:28

Tak on sem ještě někdo chodí:-) no aby ne, však toto kolo získalo nedavno cenu za krásu:-)

Ty omotavky tam už byli a lepidlo se už dávno odneslo na rukách:-)

Boty jsi měl zafixovaný v klipsnach a ruce pevně spojený na riditkach:-)

Reagovat
sergo
sergo

6.10.17 19:30

Jo, tak ta omotávka mě připoměla moje 80tá léta a izolačku, která přímo šíleně lepila ruky, ale tehdá to bylo to nejlepší cos sehnal – viz foto a jak je vidět – je to trvanlivé :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

11.3.16 16:03

Jo – a Brooks Professional, nebo B17,.nebo aji Colt by tomu vubec neublizil – nechapu ostatne, proc by mel..Nic jinyho se v zavodech nejezdilo.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

11.3.16 16:00

Nadhera, gratuluju!

Reagovat
aktuality
aktuality

26.2.16 21:32

Libofka! ;)

Reagovat
madik
madik

19.2.16 13:16

Na stáří toho kolo vypadá opravdu dobře! Cekal bych, že je spíš z osmdesátek. Každopádně doma bych to nechtěl ani zadarmo :)

Reagovat
learita
learita

19.2.16 12:11

Bataglii znám i když jsem ji ještě nejel. Chtěl bych.

Ty Waršavy tam nemám přilepené, jen jsou ke kolou přidělené:-) buď na ty ráfky nastálo nalepím něco nového, nebo budu retrozávody jezdit na jiných ráfcích. Nebo si vemu jiný kolo:-) Co mi vlastně zbývá, mám tady pro tyto účely připravené dvě sady ráfků na současných galdách, páč ty Waršavy opravdu trápit nechci.

Reagovat
standoslav
standoslav

19.2.16 11:44

  • on ten řetěz vlastně moc nechtěl, jen by to ty výrobce muselo za komunismu napadnout
  • ten retrozávod zkus „bataglia“ máš vše co se tam požaduje, tj. klipsny, bovdeny a sytiče
  • nedovedu si představit sundávat Waršavy na projížďku na jiných a pak je tam zas dávat
Reagovat
learita
learita

19.2.16 09:59

Trepifajxl – v pohodě, člověk se překoukne hnedle. Hlavně aby se líbilo…:-)

standoslav – tak s takovým pětikolečkem věřím, že dráty šli ven v pohodě. Když prachovky atd. sundám, tak je akorát ztratím. Kolo pojede max. nějaký retrozávod takže v poho. A to tam na ten závod dám galusky ze současné produkce, páč tyto bych nechtěl vyrychtovat.

Jestli ten řetěz nedělali až po roce 89?

Reagovat
standoslav
standoslav

18.2.16 21:19

  • je to F-1
  • na časovkách jsem jezdil, tedy až jsem ho sehnal 13–14–15–16–17
  • ty prachovky, čepičky a matičky patří dolů (prachovky někdy na ucpání řidítek)
  • u nás v Ov. byla tehdy nouze i o černý za 16,– / zlatý český v prodeji jsem nikdy neviděl
Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

18.2.16 20:44

learita: omlouvám se, nevšiml jsem si roku výroby, 67 jsem ještě ani nebyl na světě a nevím jak v té době vypadaly jednice speciály, hodnotil jsem rovnou podle korunky a geometrie vidlice a délky zadní stavby, což byla později známka spíš F11, ještě jednou sorry, beru zpět

Reagovat
learita
learita

18.2.16 16:35

vili – bowdeny a omotávky zůstanou původní, musí z toho krapet koukat zub času. Klidně s elektrikářskou páskou:-)

Vilém- na těchto kolech jsem vždy viděl jen Brookse. Ale ano, klidně tam nechám PWB, kdo to má furt shánět. Mám tady ještě zajímavější projekt kam bych Brookse dal spíš…

Standoslav – to muselo být ale hodně malý pětikolečko, abys sundal ty dráty.....Ano všiml jsem si, že jezdili bez těch prachovek a čepiček ventilků, no chtěl jsem to mít komplet:-) Ano ten řetěz je český ČZ, jsou na něm vyražený loga ČZ. Mrkni na aukro, pár mi jich zbylo, tak tam aktuálně jeden prodávám.

Bukowski – ano, vše vypadá velmi původně. O staré sedlo Brooks určitě zájem mám. Beru. Můžeš mi poslat foto do SZ? Díky

André – Vilém to řekl za mě:-)

Trepifajxl – rád se nechám poučit, jak tedy vypadala F1S v roce 67? Díky.

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

18.2.16 14:35

tak to tedy NENÍ F1 Speciál!

Reagovat
Vilém
Vilém

18.2.16 14:03

To Andre: To mely az ty novejsi.

Reagovat
André Vebr
André Vebr

18.2.16 13:40

Nejsem odborník, spíš pamětník – mě to jako F1 nepřipadá. Dlouhá zadní stavba, korunka přední vidlice, mufny…

Reagovat
Bukowski
Bukowski

18.2.16 13:17

moc pěkné !! Lak a polepy vypadají skvěle, to je původní ?

Kdyby si chtěl Brooks, tak nějaký doma mám.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

18.2.16 11:28

standoslav: Proč by nebyl řetěz český? Dobře si pamatuju, jak jsem si ještě jako kluk našetřil a šel si důležitě koupit zlatý ČZ/Favo řetěz do prodejny Kola/šicí stroje :-).

Reagovat
standoslav
standoslav

18.2.16 10:36

Na ukazování dobového Fava toto, ale na ježdění radši Brookse. / Ještě bych z toho sundal ty prachovky středu a čepičky plus matičky ventilků. Ten řetěz je fakt český ?

Reagovat
Meridabiker
Meridabiker

18.2.16 10:20

Hlavně žádnej Brooks bože…

Reagovat
standoslav
standoslav

18.2.16 07:25

Překrásný kus historie, něco podobného jsem měl, ale bez toho orig. laku, barvu jsme totiž měnili každý rok. Ty vysoké náby jsou super, těch mě je líto, že jsem je prodal. Jezdil jsem na nich časovky, výhodou bylo, že se dala vyměnit špice bez sundávání 5ti kolečka. To sedlo na to kolo patří, tzv.český kamenáč. :-)

Reagovat
puka
puka

18.2.16 00:24

Ty omotávky jsou 100% elektrikářská lepící páska ?:)

Reagovat
Vilém
Vilém

17.2.16 22:03

Parada. Proc na to cpat Brookse, kdyz to PWB k tomu patri?

Reagovat
vili
vili

17.2.16 20:26

Když jsem na něm seděl naposledy, tak rozhodně tak pěkně nevypadal ;-). Hezky jsi ho vypulíroval…jak jsem psal Romanovi, ještě by to chtělo Brookse sedlo a sladěnou omotávku + sjednotit bowdeny…

Reagovat