 
                                V celé své kráse
 
                                Levobok s Jesskou
 
                                Starý dobrý a vykuchaný Xen
 
                                Delší kliky prospěly, teď ještě větší převodník.
 
                                Napínák se nakonec ukázal býti správný
 
                                Brzda je takto nastavena záměrně - po zastavení u místního konzumu spustím vyhazovák do správné polohy a nikdo neujede ;-)
Složeno z dílů, které se válely doma. Chtělo by to větší pilu, ale jako přibližovadlo po dědině slouží dobře.
(vloženo 25.11.15)
| Značka | RB | 
| Model | XR1600 | 
| Modelový rok | 1997 | 
| Velikost | 56 | 
| Hmotnost | 9,025Kg | 
| Rám | RB XR1600 | 
| Vidlice | Carbotec | 
| Kliky | FSA čtyřhran Al 175mm | 
| Středové složení | Čtyřhran | 
| Měnič | Napínák Force | 
| Převodník | 36z | 
| Kazeta | Campagnolo 15z | 
| Řetěz | Campagnolo C9 | 
| Náboj přední | Mavic Aksium | 
| Náboj zadní | Mavic Aksium | 
| Brzda přední | Shimano 105 | 
| Brzda zadní | Shimano 105 | 
| Brzdové páky | Vykuchané Campagnolo Xenon | 
| Ráfek přední | Mavic Aksium | 
| Ráfek zadní | Mavic Aksium | 
| Dráty | Mavic Aksium | 
| Pedály | Shimano PD-M535 | 
| Řídítka | BBB Fastbar OS, 44cm | 
| Představec | BBB Quatroforce 100mm | 
| Sedlovka | Ritchey | 
| Sedlo | Selle Italia Flite carbonio | 
| Pláště | Continental 23mm | 
Pokud na tom hodlas jezdit, ta napinak je nutny (zvlast v kombinaci s orechem Mavic). Kdyz uz jsi nainstaloval brzdy, tak bych pouvazoval spis o klasickych pakach – dela treba BBB, Canecreek a dalsi. Docela mi ten uchop na festce chybel.
napinak pores. takhle napred nicis orech a jak se trosku vytahne retez, zacne padat. instalaci vyrazenyho saltru jako napinaku z toho udelas bezudrzbovy kolo. ;-)
Jsem psal a nejak se to neujalo.. vypada to luxusne, ja a bricho bychom meli problemy bez brzd na obloukach… a tak nejak me zacina mrzet ram, ktery jsem shodou okolnosti weekend ago hazel do kontejneru (jestli se nepletu mel i patky s moznosti posunu)… puvod pokud si vzpominam asi nejaky favo pre 89, klasika zkracena zadni stavba a vidlice… par let jsem predstiral ze je to to prave na silnici, pak jsem v Dansku zadrel za nehet ocel columbus malinko pokrocilejsi, sice mega vysoky (ale ne dlouhy, coz je pro me problem), ale celkove sikovnejsi a pouzitelnejsi.. pak klasika hlina a potom karbon.. po tom Favu se mi nestyska, ale na neco takoveho by se mozna hodilo, toho Columba furt mam a obcas se uzije a jednou z nej jeste neco bude… jsem se rozkecal.. na fix nebo single jsem zatim nedozral, mozna jednou, n+1 je uz tak dost vysoke cislo..
Tak mě to bude trvat asi do jara a stejně zjišťuji, že to se mi válí doma je vesměs pro tento účel nepoužitelné :(
Paráda!
Moc pěkný,chystám něco podobného,samozřejmě s jiným převodem a řeším jestli oblouky nebo rovný rodla
nez to zhodnotim musim jeste videt v jaky barve mas prislusnou flanelku, na kterou stranu mas nahnanou patku a jak dlouhy mas fousy :)
Vypadá dobře, škoda jen těch patek. Pro mě šílený převod. Na silniční singlu jezdím 42–18. Roviny i kopce.
Teď je řetěz natažený až moc. Uvidím. Moc kiláků to kolo asi nenajede :-)
Taky jsem si složil něco z dílů, co se válely doma. Ale takhle to rozhodně nevypadá..za mě 5.