Werk CX

Přidat foto

CX dle vlastní + Tininy geometrie. Za kola děkuji Michalu Trynerovi ze stopbike.cz.

Zatím se ladí posed, takže sloupek u vidlice bude ještě zkrácen.

PRODÁNO + PŘESKLÁDÁNO

(vloženo 18.6.15)

mr.a mr.a
Ohodnoť bajk: (4.6  / 48 hlasujících)
Značka Werk
Velikost custom, 50
Hmotnost kolem 11 kg tak jak je na fotkách
Rám Werk, ocel (1845 gr)
Vidlice Montano, carbon/alu sloupek
Hlavové složení Force, semiintegrované
Kliky FSA Gossamer
Středové složení FSA MegaEXO
Přesmykač Shimano Ultegra 6800
Měnič Shimano Ultegra 6800
Řazení Shimano Ultegra 6800
Převodník 46-34
Kazeta Shimano Ultegra 6800, 11 - 32
Řetěz Shimano Ultegra
Náboj přední Novatec D771SB
Náboj zadní Novatec D772SB
Brzda přední Avid BB7, road
Brzda zadní Avid BB7, road
Ráfek přední Remerx RIO
Ráfek zadní Remerx RIO
Dráty Sapim Race
Pedály Shimano
Řídítka Concept CEX
Představec Concept CEX
Sedlovka Ritchey Comp, 27,2
Sedlo BBB
Pláště Ritchey Shield, 35 mm

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
mr.a
mr.a

24.6.15 18:49

Tyhle pláště jsem kupoval v době, kdy jsem cx (Maxbike) stavěl jen na zkoušku, zda mě to bude bavit-gramy tedy byly až na druhém místě.

Jinak uvažuji o užších gumách, rozhoduji se mezi kombinací RoR/RaR v 33 mm šíři nebo X-King CX v šíři 32 mm – máte někdo s těmito kombinacemi zkušenost?

Reagovat
Darius
Darius

24.6.15 16:03

diky za ty rozmery, docela slusne balony:)

ale zaroven tezka guma, kdyz bys vzal WCS mas hned 250g dole, jeden by mel mit cca 400g, na obvodu kola imho smysluplna investice

Reagovat
mr.a
mr.a

19.6.15 18:25

Darius: pláště mají na 17 mm ráfku s dušemi 35 mm, přes špunty 37 mm. A co se té váhy týče fakt netuším, například pláště jsou docela těžký 535 gr/ks + klasické duše – to už nějaké to deko hodí …

Reagovat
Lenka.05
Lenka.05

19.6.15 13:15

Luxusni pohrebacek

Reagovat
Darius
Darius

18.6.15 21:49

mam skoro to stejny na hline, 105 10s, bezduse a kotouce a cely to ma 9kg… 500g ram je jasny, ale kde se bere to dalsi kilo?

btw jak jsou v realu siroky ty plaste?

Reagovat
maajkee
maajkee

18.6.15 19:59

Naprostá pecka, fakt se mi to děsně líbí.

Jinak náboj D772SB je podle mě naopak za tu cenu dost povednej, Dávám mu na bajku s mojí hmotností dost zabrat a 4 praporkovej systém se zatím osvědčuje. Mám ho teda ve verzi s ocel ořechem, těch pár gramů už mě nerozhodí :)

Reagovat
mr.a
mr.a

18.6.15 18:56

Podobnou geometrii má třeba Focus Mares – tedy co se týče délky zadní stavby, ale má ještě o další stupeň položenou vidlici… Závody nejezdím, ale musím říct – jsem rád, že jsem si nechal poradit, tahle geometrie mi prostě sedla :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

18.6.15 18:42

To jde proti sobe, ne? Zkratit zadni stavbu (to je zivejsi vic tocive a neposedne kolo) a polozit vidlici/protahnout rozvor, to je klidnejsi, min zatacive…Ja bych spis zadni protahoval, teda pokud nejezdis CX zavody, ale odbornik nejsem, bylo by to tezke rozhodovani kdybych si mel geosku vymyslet.. proto jsem se ptal..

Reagovat
honhav
honhav

18.6.15 18:19

mr.a – prave me prekvapuje kde tak moc naskocila, pac osazeni mi prijde slusne, lehke a ram je maly… ale zase vypada bytelne a v terenu asi netrpi… a custom geo je plus… fakt pekny…

Reagovat
mr.a
mr.a

18.6.15 17:53

tromboonen:

U geometrie jsem vycházel z geo CX od Maxbiku, která mi docela seděla, ale nebylo to úplně ono. Hlavně jsem chtěl kotoučovky, a tak byl Werk jasná volba :-). Po konzultacích s Tinou a člověkem, který jí rámy vaří jsme pokrátili zadní stavbu a o stupeň položili vidlici.

Reagovat
mr.a
mr.a

18.6.15 17:38

Váha kolem 11 kg je se vším co je na fotkách. Když se sundá podsedlová brašna (duše, lepení, montpáka, nářadíčko, zámek BBB) a pumpička, tak je to rázem o půl kila méně…ale přiznávám, že jsem po složení také čekal menší váhu (rám 1845 gr, kola 1778 gr, kliky s osou 857 gr atd)…

Reagovat
honhav
honhav

18.6.15 17:31

škoda že je to až takovy těžítko, jinak se mi moc libi…

Reagovat
Darius
Darius

18.6.15 15:26

desingove povedene, ale proc je to tak tezky?

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

18.6.15 15:26

Tohle se mi moc líbí…krasavec.

Reagovat
Mountain_biker
Mountain_biker

18.6.15 15:23

Nádherný, líbí se mi moc. Vypadá jako brácha mojí silničky, ta je taky tak černá :-) Kde mám sakryš vložit ty hvězdičky, hmm??!!

Reagovat
Nimrod
Nimrod

18.6.15 14:38

dík za vložení, moc pěkný (až na kotouče, na který jsem alergickej :-))

Reagovat
jecnak
jecnak

18.6.15 14:13

Vaha je pekelna, ale jako low cost CX mi to prijde velmi slusne.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

18.6.15 14:05

Ještě jeden nedostatek bych viděl. Vzhledem k tomu, že je to individuální stavba, měla být přehazovačka určitě bajového typu Shadow. Je jednoznačně lepší (odpadne zbytečný oblouk bovdenu, neklepe se při jízdě v terénu, lépe napíná řetěz a je více schovaná za rámem). I tak, samozřejmě, dávám pět hvězdiček ;-).

Reagovat
tromboonen
tromboonen

18.6.15 13:36

Pekny, muzes shrnout duvody proc ses rozhodl pro custom a v cem je geometrie jina nez u seriovky?

Reagovat
cobra.s

18.6.15 13:21

Jakoze moc pekna dlazba!

Reagovat
alinceb
alinceb

18.6.15 13:03

Super. Jen nechápu, kde se vzalo těch 11kg…

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

18.6.15 13:01

Vcelku rozumně poskládané, teda až na zadní náboj D772SB, ten je obecně hodně špatný.

Reagovat
Vilém
Vilém

18.6.15 12:36

libi moc.

Reagovat