Velikost | 58 |
Hmotnost | 7.68 (cíl dostat na 7.3-4) |
Rám | Columbus Spirit + 3K Carbon |
Vidlice | Mizuno FK-SL |
Hlavové složení | FSA/Ritchey Zero Logic WCS |
Kliky | Campagnolo Centaur Ultra Torque 39x53 |
Přesmykač | Campagnolo Chorus |
Měnič | Campagnolo Chorus |
Řazení | Campagnolo Chorus |
Kazeta | Campagnolo Centaur 12-27 |
Řetěz | Campagnolo Centaur |
Náboj přední | Equinox |
Brzda přední | Campagnolo Veloce Skeleton |
Brzdové páky | Campagnolo Chorus |
Ráfek přední | Equinox Balance RT33 |
Dráty | Sapim CX-Ray |
Pedály | Campagnolo Record Pro Fit |
Řídítka | Cinelli Graphis + Silva Forello |
Představec | Cinelli Graphis |
Sedlovka | Thecno Italy? CNC |
Sedlo | Selle Itallia Flite Kit Carbonio |
Pláště | Tufo Elite Ride 23 |
Naproti tomu žehlí neuvěřitelně. Pokud, ale nejsi zvyklý na monocoque rámy za sto tisíc tak to nemá smysl řešit. Na druhou stranu nejvyšší full carbon rám od Scapinu stál jen o 1000 víc, takže je to buď a nebo. :)
easyrider – Nyro jsem ani neviděl, natož abych si ho projel, ale ani u silničky nemá smysl přesvědčovat o tuhosti, jel jsem už tužší silnice. Nejsem zrovna silový jezdec ale co jsem zjistil tak třeba ve sjezdech se chová zvláštně.
Jestli je to stejně „tuhé“ jak obdobně zpracovaný bike z jejich nabídky, tak přeju upřímnou soustrast…
Uznale Hmmm…
Ta barevná kombinace je zajímavá, ale já bych takhle řvoucí červenou asi nepřekousl…
Neokoukane. Kombinace vice materialu delaji roky, tak snad jim to drzi pohromade.