| Značka | Agang |
| Model | Patriot |
| Modelový rok | 2014 |
| Velikost | L |
| Hmotnost | 14.3 (komplet s pedaly) |
| Rám | Agang Patriot 2.0 (2014) |
| Vidlice | Auron RC2 160mm T-T |
| Tlumič | RS Monarch Plus Debon Air (jehlickova loziska Enduro Bearings) |
| Hlavové složení | PRESTINE F13 1.5 |
| Kliky | SRAM X.0 |
| Středové složení | SRAM BB30 PF |
| Přesmykač | konecne zadny! |
| Měnič | SRAM X7-T2 |
| Řazení | SRAM X7 |
| Převodník | Absolute Black Oval 34T |
| Kazeta | Shimano XT CS-M771 11-36 |
| Řetěz | SRAM PC 1051 |
| Náboj přední | DT Swiss 350 IS |
| Náboj zadní | DT Swiss 350 IS |
| Brzda přední | Shimano SLX BR-M675 |
| Brzda zadní | Shimano SLX BR-M675 |
| Brzdové páky | Shimano SLX BR-M675 |
| Ráfek přední | WTB KOM i25 |
| Ráfek zadní | DT Swiss EX 471 |
| Dráty | Sapim Race |
| Pedály | CNC Nano Tech Flats |
| Řídítka | Kore OCD řidítka 20mm/800mm Polish Grey - melo se rezat, ale zatim to vyhovuje tak jak to je |
| Představec | Ritchey Trail Zero 45 mm BB Black |
| Sedlovka | RockShox Reverb Stealth 125 |
| Sedlo | Selle Italia Filante - genuine gel |
| Pláště | Maxxis High Roller II EXO 3C TR 27.5x2.3/ Maxxis Aggressor 27,5x2,30" EXO TR |
Bike nádherný. Jen mi vadí, že v Authoru jim tam nikdo neřekl, že se dneska hraje už i na váhu. S aktuální váhou už se dá jezdit v pohodě.
pěkný kočár
Ram prevazenej nemam, ale zadna plechovka to neni. Kazdopadne na nem par tezitek najdem. Treba e13 kladka, ktera ma zakladnu z plechu.
moc pěkná stavba, kde se berou ty kila taky něchápu s takovou pěknou výbavou
moc pekny a funkcni kolo
Hezky poskládané
Vzhledove mi to prijde moc pekny, vahove netusim kdes tolik nabral, ale celkove povedena stavba.
Miros – Vidlice opravena, kotouce mozna prijdou ice-tech, ale momentalne tyhle fungujou dobre. Kolem Prahy je tak moc dlouhodobe nezahreju.
Moc se mi to líbí! K vidlici dopiš T-T. Řidítka jsem pořídil nezávisle stejný, taky spokojen. i25 pecka. Kotouče budeš časem dávat ice-tech? Celkově je to…
alinceb: jednoplacku jsem zvazoval, ale da se nahodit kdykoliv, zatim mi smyk nevadi, s tou puvodni vahou jsem byl dost rad za jemnejsi odstupnovani prevodu, zvlast pri delsich vyjizdkach..
5.3.15 15:14