| Velikost | 58 |
| Rám | Favorit F1 Speciál asi Reynolds |
| Vidlice | Favorit F1 |
| Hlavové složení | Campagnolo |
| Kliky | Walter |
| Středové složení | zatím nevím |
| Přesmykač | Campagnolo Super Record na navářku |
| Měnič | Campagnolo Super Record |
| Řazení | Campagnolo |
| Převodník | Campagnolo 53/44 |
| Kazeta | 6-ti kolo zatím neznámého výrobce |
| Řetěz | Sachs PC80R |
| Náboj přední | campagnolo record |
| Náboj zadní | campagnolo record |
| Brzda přední | campagnolo |
| Brzda zadní | campagnolo |
| Brzdové páky | Shimano Exage Motion |
| Ráfek přední | Mavic GP4 |
| Ráfek zadní | Mavic GP4 |
| Pedály | bez |
| Řídítka | Cinelli Giro D´Italia |
| Představec | neznámí |
| Sedlovka | Campagnolo 26,2 |
| Sedlo | San Marco Rolls |
| Pláště | galusky |
Velice zachovalý exponat, osazený komp. které se tehdy jezdily. Střed je Campa !, chtělo by to ale převodníky 54/42 a rám podle mne není z Reinoldsu, ale z Chomutovských trubek.
ram je obycejny F1,. vydlice je s Reynoldsu. podicej se na prechod trubka a koncovky
scalar: co jsem se dočetl na internetu, tak Super se měl dělat z L-roll a Reynolds a Super Speciál z Columbus SL a SLX