| Velikost | 20? |
| Hmotnost | Né zas tak moc |
| Rám | žlutý |
| Vidlice | 7005 - odpružená (nezaznamenal jsem odpružení, ale prachovky to má) |
| Tlumič | viz sedlovka ;-) |
| Hlavové složení | zbytečnost |
| Kliky | stříbrný s černými převodníky |
| Středové složení | asi tam něco bude |
| Přesmykač | Altus |
| Měnič | Sash 7speed (celkově to má 21 převodů => je to dělo) |
| Řazení | Acera |
| Převodník | s klikama |
| Kazeta | 7 pastorků |
| Řetěz | zatuhlý |
| Náboj přední | černý |
| Náboj zadní | také černý |
| Brzda přední | nebrzdí |
| Brzda zadní | ta už vůbec ne |
| Brzdové páky | Vé-Brejk |
| Ráfek přední | stříbrný - hází |
| Ráfek zadní | stříbrný - nehází |
| Dráty | jsou |
| Pedály | s klipsnama |
| Řídítka | s budlikama |
| Představec | integrovaný ;-) |
| Sedlovka | Odpružená - žehlí jako celopéro |
| Sedlo | BBB (nejdražší věc na kole, hodnota jako celé kolo) |
| Pláště | celkem nesjeté |
No bůvol přeci kvůli tomu krásnému paroží.. :))) Jinak kdyby to ukradli tak bych byl docela rád..aspoň by si místo tohoto vyhyklu koupil pořádný..Před minulý víkend jsem na tomto stroji jel a na sjezdech to opravdu přiliš dobrou geometrii nemá.A ta vidle