Můj veterán po renovaci.

Přidat foto

Vše je původní a funkční:)

(vloženo 25.8.06)

gobike
Ohodnoť bajk: (4.9  / 11 hlasujících)
Hmotnost 16kg
Rám Favorit ocel
Vidlice Favorit pevná
Tlumič pružiny na sedle
Hlavové složení původní
Kliky Favorit ocel
Středové složení původní
Přesmykač nemá
Měnič Favorit 5 speed
Řazení Favorit 5 speed
Převodník Favorit
Kazeta Favorit 5 speed
Řetěz původní
Náboj přední originál Favorit
Náboj zadní taktéž
Brzda přední Favorit
Brzda zadní Favorit
Brzdové páky Favorit
Ráfek přední Původní 36 děr
Ráfek zadní Remerx
Dráty 2.0mm stribrny
Pedály Co jiného než Favorit
Řídítka Vlaštovky, lastové gripy
Představec ocel
Sedlovka ocel, dlouhá cca. 10cm
Sedlo Kožené, odpružené
Pláště Rubena 700x28

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
migueldias
migueldias

25.10.12 19:24

rám je eska unycykl ne ?

Reagovat
Arrow
Arrow

20.5.09 21:58

ty magoreeeeeeeeee parada :-)

Reagovat
borda
borda

23.3.07 19:44

bozi

Reagovat
gobike
gobike

26.8.06 18:08

Tak, ted ho beru do mesta poradne otestovat:) Dik za hodnoceni:)

Reagovat
pos3k
pos3k

26.8.06 17:11

nice

Reagovat
grafik
grafik

25.8.06 21:27

Lišák
Lišák

25.8.06 21:25

Myslím, že kožená sedla, která se montovala na starý favority byli docela pohodlný. Na rozdíl od tohoto.

Reagovat
CzMiras
CzMiras

25.8.06 20:41

Moc hezky zrenovovanej historik…

Reagovat
Leontynek
Leontynek

25.8.06 20:14

jůůůůůůůů, českej old skůůůůůůůůůůůl

Reagovat
Orbis
Orbis

25.8.06 20:11

paráda:-)

Reagovat
nooski
nooski

25.8.06 19:55

Krásná práce. Jak dlouho ti to trvalo? Škoda jen že je to taková „liberta“ kdybys zrenovoval silničku favorita, to by bylo něco. Ale stejně musela to být zatracená robota…

Reagovat