| Rám | ocel |
| Vidlice | ocel |
| Hlavové složení | orginál, se šroubkem na utažení |
| Kliky | ocel |
| Středové složení | ložiska |
| Převodník | placka s ingrovanou osou |
| Náboj přední | s maznicí pro dekalamitku |
| Náboj zadní | s maznicí |
| Brzda přední | orginál s bovdenem, na plášť. Rarita! |
| Brzda zadní | orginál TORPEDO |
| Brzdové páky | orginální |
| Ráfek přední | ocel 36 děr |
| Ráfek zadní | ocel 38 děr |
| Dráty | ocel 2,8mm |
| Pedály | z té doby |
| Řídítka | berany š.35cm |
| Představec | ocel |
| Sedlovka | ocel |
| Sedlo | Balus, kožené, třípérové, neskutečně zachovalé |
| Pláště | nové, made in Poland 28 x 1 1/2 |
Vidim ze uz je to tu rok, uz mas hotovo?
Zupa, ten uhel sedlovky, rozvor, pujde nechat puvodni lak? Vis co je to za znacku?
13.1.07 20:48
pekná povrchové úprava :) vidiet, ze dura-ace sa za tú dobu ohodne zmenilo
15.3.06 10:35
luxus
Nadhera! Jeste sehnat bavlneny dres, nejakou repliku a bylo by to dokonale
taktoje mazel, takyse chystam zrekonstruovat koleso znacky Jaguar RV cca 1925 ale nejak neni cas takze zatim spinka v bedynkach ve sklepe
to: martinXC – máš pravdu, ty blatníky tam nepatří. Původní mají být černé se zeleným proužkem. Jak začnu renovovat, uvedu to na pravou míru.
na něčem takovém se tu prohání soused do obchodu:-) ale ještě to má původní blatníky a „chrániče“ ať se taška nezamotá do kola:-)
to:rekreacni-biker – taky jsem ho dlouho sháněl. Já mu dokonce VYKÁM :-)
Kam se hrabou dnešní odpružené sedlovky…je to paráda, že se ještě takhle staré kolo dá vidět.
to musí bejt luxusní pojezd:)