Značka | SCHMICKING S3 |
Hmotnost | 15 kg |
Rám | SCHMICKING Ultra light Frame 7020 T6 |
Kliky | SCHMICKING |
Přesmykač | Shimano XTR |
Měnič | Shimano Dura Ace 7900 + special karbon ramínko |
Řazení | Shimano Dura Ace 7900 |
Převodník | 53/39 Stronglight, 30 Gebhardt |
Kazeta | Sram PG 1070, 11-32 |
Řetěz | KMC X10-SL GOLD superlight |
Náboj přední | Tune MAG 170 |
Náboj zadní | Tune carbon |
Brzda přední | Shimano Dura Ace 7900 + SwissStop špalky |
Brzda zadní | Shimano Dura Ace 7900 + SwissStop špalky |
Brzdové páky | Shimano |
Ráfek přední | Mavic |
Ráfek zadní | Mavic |
Pláště | Continental Grand Prix 4000 |
Tak je to nádherná vec všimol som si to až teraz.Prajem veľa ,veľa šťastných kilometrov.
Ta stovečka snad už padne no… Jiank na tahání činek v posilce taky moc nejsem, na tom kole se člověk naposiluje docela dost :-D
Někde sem čet, že samotnej rám je za 60 tis.
Se ptam kvůli tomu, že by to byla dobrá posilka. A né někde bezmozkovitě tahat činky v místnosti.
Pres sestadevadest vsdycky v Dolomitskym maratonu ve sjezdu do Canazei – ale to bylo na klasickym kole, tohle by melo byt podstatne rychlejsi… :-)
Gratuluju k vozidlu, je fantasticky. A hodne radosti a pekny svihy. Mimochodem, jaks psal, jakou mas maximalku – moh bys zkusit zajet pres 100, jsou mista, kde by to nemel byt problem. (Ja jel sto za hodinu z Bormia dolu v udoli Valteliny a …
Nevím jestli by firma prodala jen samostatný rám s vidl, každopádně si to nechávají dost zaplatit…bohužel. Tohle kolo má nosnost 120 kg.
Jinak je nás spousta vozíčkářů, kteří na handbikách jezdí, je to pro nás super sport a příjemná změna od vozíku…
Sklon zadních kol se liší dle určení těchto handbiků.Čím více je to silniční, tím je ten sklon menší. Na předchozím kolle jsem měl sklon jak hrom, a dalo se to hodit i na dvě kola. Tohle kolo je paradoxně více stabilnější, díky nízkému těžišti.
Adheze předního kola při brždění je dobrá, ty brzdy se dají slušně dávkovat, aby se kolo neblokovalo. Ale na mokru a na llistí je to horší, ale to i na klasickém kole.
A kolik stojí samotná rámová sada s vidlicí? Dělá se i provedení který v pohodě unese 105ti kilovýho chlapa?
Jinak znam chlapíka co na tomhle jezdí po ČB. Neuvěřitelně namáklej. Sice chodí, ale má jednu nohu o 5 cm ktratší, takže je pro něj lepší „šlapání“ rukama.
A proč máš teda ještě klasickou šlapací žiletku v profilu? A píšeš při zatáčení pokrčit nohy. ?????
ty zadní kola nemusí být pod ůhlem abys ses nepřeklopil v zatáčce, nebo nevyzul plášť?… jinač je to pecka jak hrom!
Vypadá to fakt perfektně. Jednou jsem to zkoušel a kilometr na bolení rukou jsem s velikou rezervou ani nepotřeboval :-). Máte můj obdiv a veliký respekt.
Paráda, moc se mi to líbí. Jen bych se možná bál adheze předního kola při prudkém brždění. Chtěl bych si takovou mašinu někdy zkusit :-) :-)
Ano, rejd to má horší, musí se s tím počítat, ale když pokrčím nohy v kolenou tak s tím problémy nemám.
Bržděné kolo je jen to přední, ale oběma brzdama. Díky těžišti na předním kole to brzdí lfakt dobře.
Na tomhle biku jsem maximálku ještě nedával, ale na jiném kole mám rekord 92km/h.
Karbonové ramínko nahrazuje SGS verzi. Díky němu můžu k silničnímu šaltru používat MTB kazety.
jaky to ma rejd? Prijde mi ze se s tim bude dost tezko otacet. Nebo je na to nejaka finta?
Tříkolka parádní. Ale nějak jsem nevymyslel, jak je bržděný zadek? Nebo neplatí popis a brzda je jen vepředu?
Jak se na tom jezdí?…no vás „choďáky“ na tom bolejí ruce už tak po 1 km, nás vozíčkáře až tak po 50 km…naštěstí :-D