• sukust

    Zdravím všechny, zlomil jsem včera vidlici ale chtěl bych ji zachránit. Nemá někdo zkušenosti s přelisováním krku vidlice? Případně nějaký shop v ČR kde se dá sehnat krk na Marzocchi bomber 55r?

    0 0
    • Speedster1944  

      jak se Ti tohle povedlo ? :D

      0 0
    • novas752  

      Přelisování krku je docela kumšt i na neloškozené vidlici. Na zlomené bych si pak netroufl na tom jezdit.

      0 0
    • kycis  

      Povesil bych si ji na zed na cestne misto :-)

      0 0
    • exxonvaldez  

      ,,Skládačky,, teď prostě znovu frčí:-))

      0 0
    • doubeq  

      Rozeber na náhradní díly, ty prodej a kup si novou :-)

      0 0
    • Patar  

      Aleš Němec v Plzni, V Homolkách 608/8

      Byl j. sem tam před léty na školení, servis tehdy patřil Tondovi Bartoníčkovi. Kontakt už nemohu najít.

      výměnu sloupku těchto vidlic jsme viděli na vlastní očí. Od výrobce k tomu měli lis i přípravky..

      0 0
    • Sinpa  

      Jj, servis na Maruny je u Bartoníčka.

      Starší šikovný chlápek, měl jsem tam Maruš taky :-)

      https://www.bartonicek.cz

      Číslo na p. Němce můžu poslat po SZ.

      0 0
      • ScottAspect  

        Musím se přidat. Pan Bartoníček je velice sympatický, ochotný a práci dělá dobře. Opačně na pana Němce bych se vykašlal, servis sám nedělá a navíc neustále odmítá práci. Nevím, jaké mají výsledky, ale myslím, že Bartoníček je v Plzni jistota.

        0 0
        • Sinpa  

          Aleš Němec je člověk co před dvěma roky dělal servis vidlic u Bartoníčka (jestli je tam pořád nevím).

          Starší chlápek, moc příjemná domluva jak po telefonu, tak osobně (zakecal jsem se tam asi na hodinu :-) )

          Byl jsem tam přímo u něj v dílně (https://goo.gl/…UmLiLn5gATb7), skládal rozebíral přede mnou.

          https://www.bike-forum.cz/…is-marzocchi

          0 0
          • ScottAspect  

            Fakt? To jsem nevěděl. K Bartoníčkovi jezdím, ale je tam často sám Bartoníček :D Co se týče sortimentu, tak základ, co běžně sháním má a za solidní ceny. Jednou jsem tam sehnal konusy do staré náby a jinde nebyly. Párkrát se mi ale stalo, že si nastavil trochu klouzavou pracovní dobu a nějaká extra ochota tam za mě také moc není :/

            Servis, jak jsem psal. Dozvěděl jsem se třeba, že kolo od jinud dělat nebude – pak skončilo v Chrástu u Berana.

            Hele je to moje subjektivní zkušenost ;) Rozhodně ho řadím k dobrým cyklistikám v Plzni.

            0 0
    • Tomas-kellys  

      Je to určitě Marzochi bomber 55r?

      0 0
      • sukust  

        Tím si nejsem jistej úplně…zdvih je 100mm

        0 0
        • kubad  

          podle mě se nevyplatí do opravy cpát peníze,

          0 0
          • sukust  

            Diky za odpověď na otázku na kterou se nikdo neptal…

            0 0
            • kubad  

              jestli myslíš že přelisování krku, bude za pár stovek tak to se moc pleteš, už sem to několikrát dělal takže vím co to obnáší. Ale jde to a tím že je to ještě klasika 1,1/8" to bude jednodušší.

              navíc to není podle mě 55, ale poměrně levná DJ

              0 0
              • Tomas-kellys  

                Nevíš přesnej typ tě vidlice? Nemůžu to najít

                0 0
                • kubad  

                  MARZOCCHI Dirt Jumper (DJ)

                  spíš nižší a starší model

                  0 0
                  • sukust  

                    Co jsem se díval na stránkách marzocchi tak snad Dirt Jumper 1 2014… Ale teda já nemám tapered krk…

                    0 0
        • Vilém  

          To uz bylo pekne nacnuty.

          0 0
          • sukust  

            Jak to myslíš?

            0 0
            • kubad  

              na lomu je vidět že to bylo už delší dobu prasklé – poznáš podle rozdílné barvy ta tmavší šedá

              0 0
              • Menfis  

                Ah byl jsi rychlejší

                0 0
              • sukust  

                No nerad vás musím zklamat, ale zrovna jsem to brousil aby to bylo rovný pod lis…

                0 0
            • Vilém  

              Tak, ze podle rozdilne barvy lomu to vypada, ze uz dostala peknou celni ranu, nejakou dobu to jezdilo naprasknuty a ted jsi to akorat dorazil.

              0 0
            • Menfis  

              Podle toho lomu, neni to stejné

              0 0
    • JK Mini  

      Tak dá se to i podomácku.Lupalo mi v krku u Piku.Když jsem našel,že stojí vnitřní nohy s korunkou a krkem 8 lirů,tak jsem si řekl nas…Stačila 14 závitovka,po­dložky z Hornbachu,dva špalky a pak jsem si povařil nějaký trubky z vejfuků na zpětný nalisování.Zalepeno epoxidem a dobrý.;-)

      0 0
      • sukust  

        A ty jsi tam vracel zpět tu starou trubku?

        0 0
        • JK Mini  

          Jo.Jen jsem jí lehce obrousil,aby se strhla ta vrstva hrubý práškový barvy,ty zrnka tam dělali bordel.Namazal epoxidem a stáhnul zpátky.Bylo to v pohodě.

          0 0
          • sukust  

            Mám k dispozici lis tak ta výměna by se dala zvládnout, ale sehnat správný krk bude horší.

            0 0
          • sukust  

            Jaký epoxid jsi použil.. něco speciálního?

            0 0
            • JK Mini  

              Ne,normálně,co je na lepení motorů a převodovek.Jsou to dvě stříkačky,šedá a černá.Smíchaš a napatláš.Je to snad i z toho Hornbachu.Ale bylo to hlavně kvůli tomu,že jsem trochu sundal přesah.Pak už by to nešlo vylisovat.U tebe bude problém hlavně sehnat ten krk.To neporadim…

              0 0
              • sukust  

                Jasný, snad se podaří.. díky za rady!

                0 0
      • Pedro404  

        Hodně dobře!

        0 0
      • ScottAspect  

        Nechceš mi jako meloušek přelisovat rebu? :) Praská mi už druhá a myslím, že až ji prozenu reklamací, bude to zase.

        0 0
        • JK Mini  

          Hele,rád bych pomohl,ale neručim za to.Ono tohle bylo z nasrání a říkal jsem si,jestli prdne korunka,tak jdu pro novou vidli a seru na Rock shit.Vzal bych Duroluxe od Milana.V tom může klepat,ale nelupe. ;-)

          Rebu měl táta na kole neby s ní problém.Teď má Recona gold,tak se uvidí.

          0 0
          • ScottAspect  

            Škoda, já to myslel vážně. Šikovným rukoum + udělátku věřím a sázel bych na to víc, než že další vyreklamovaná reba to po 100km nezačne dělat zase.

            Fakt nevím, jak to dělají. Možná se polepšili u tapered sloupků. Já mám klasiku rovný 1 1/8. Při záběru, zatížení, naklopení praská. Je to 100% krk, už jsem zkusil všechno.

            0 0
          • ScottAspect  

            Já měl po sobě dva epixony. Chod byl pro mě dostačující (byť reba je zase úplně jinde) a když by byl na oleji, tak by to bylo ještě lepší, ale jejich nebohé řešení futer mě zviklalo do reby. Myslel jsem, jak bude pokoj a ono tohle.

            Každopádně budu bádat po někom, kdo by nalisovaní :D

            0 0
    • Markony  

      Zkusil bych tohle místo epoxidu Loctite 640.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Nebo kanagom

        0 0
      • LM  

        Loctite 640 – 50g za cca 1200 Kč – a to se vyplatí :-)

        0 0
        • novas752  

          No jo no, ono by ho na jeden krk spotřeboval pár kapek. celou lahvičkou by těch krků zalepil minimálně 100.

          0 0
          • kubad  

            Mě by spis zajímalo k čemu tam bude. V otvorech je takový přesah aby to drželo ze se při lisování musí vše šetřit

            0 0
            • novas752  

              Ale povrch asi neni úplně leštěnej do zrcadlova. Nějaký místečko tam vždycky bude.

              0 0
              • kubad  

                Je opracovaný dost nepřesno moc mistečka nezůstane :)

                0 0
            • JK Mini  

              Hele,lepí to i ti,co to servisujou.Ten povrch je dost pórovitej.Právě se uvolní malá částice a ta tam křupe.Když si málo utáhneš řídítka,který maj ten hubej nástřik,tak v tom taky lupe.Já jsem na Giantu takhle „zaběhnul“ ty moje.Pak očistil,namazal pastou na sedlovky a je ticho.

              0 0
              • kubad  

                Sedlovku riditka mají vůli tam chápu

                Krk vidle se lisuje a je tam přesah dost pochybuju ze tam lepidlo ve spoji zůstane

                0 0
                • pepek  

                  Zůstane i na broušeném povrchu a a v nalisovaném spoji. Případně může korunku nahřát.

                  0 0
                  • Patar  

                    Loctitem, v tomto případělL320 lepím i misky do hlavově trubky přesto , že všechny rámy frézuji a vystružuji. . , rovněž dolní kroužek na vidlici po zafrézování korunky . . Co přeteče , stačí utřít hadrem. Tato technologie také usnadňuje lisování , klade menší odpor , nedeformuje kontaktní oblast a zamezí hrnutí materiálu . Press fitt to samé.

                    0 0
          • ScottAspect  

            Tak tak, urcite by se nasel servis nebo dílna, kde by byli ochotni tech pár kapek věnovat.

            0 0
    •  

      Chceš si promluvit s chtíčnou dívkou? Jste na správné cestě!

      http://eroxxx.club

      moje ID 6522

      0 0
    • Markony  

      MÁš i menší balení 10ml a to stojí kolo 300kč

      0 0
      • LM  

        Jo, to už je lepší. Že bych si opravil lupajícího Pika? :-)

        0 0
        • ScottAspect  

          Pak prosím o info, jak to dopadne :)) Rád bych opravil lupající rebu, ale teprve tady se rýsují nějaká řešení :D

          0 0
          • Potkan007  

            Nemám tě rád, je to asi dva týdny, co jsi se ptal, jestli někomu taky nelupe Reba. Hrdě jsem napsal, že mně ne. No a už je to tu. :D

            0 0
            • ScottAspect  

              No vidíš a já mám doma další po uznané reklamaci. Výhoda je, že nemusím řešit servis. Reklamace stojí jen poštovné :D

              Třeba jim to už dojde, že by nemuseli odflakovat výrobu. Mě samozřejmě ty reklamace nebaví a nemá to konce…

              0 0
    • sukust  

      Sehnat starou marzocchi vidlici vylisovat krk a dát ho do té mojí… Už zase jezdím.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce