má rozdíl v ceně opodstatnění? nájezd tak 7000 ročně. dík
má rozdíl v ceně opodstatnění? nájezd tak 7000 ročně. dík
Zippy si pořídili dva cyklisté v mém okolí a oběma se sype zadní kolo (vakl, ložiska, reklamace neuznána), takže bych asi volil něco jiného, spolehlivějšího.
za ty zippy bych mel skoro troje tokeny tak jestli jste je nekdo jezdili, je tam velky rodydil? dik
počítám, že origo zippy, když to píšeš ty. Celkem zarážející. Náboje už jsou vyřešený a pokud to někdo neumí at si koupí 240/190ky a obranduje si to :)
To je řek bych náhoda/smůla – mám 303ky, stejně jako další dva kamarádi, a všem fungujou bez problémů.
Tu máš test Vision Metron 40. Porovnávajú ich tam so Zipp 303, ktoré berú ako benchmark. Ak máš tie peniaze tak kúp Zippy. Ak chceš ušetriť a mať porovnateľné kola so Zippmi za lepšiu cenu odporúčam Vision Metron 40 (osobne ich jazdím a sú fakt super).
Servis na Vision robí Dema Senica. Zisti si ako je to s prípadným servisom na Zipp a Token. To je ešte hodne podstatná vec pokiaľ chceš dať balík za kolesá a potom v prípade nejakej nehody nestáť niekoľko mesiacov, kvôli servisu alebo reklamácii.
pokud máš rozpočet na Zipp tak proč ne jiné varianty? Xentis, Vision…
Omlouvam se- hlasovano omylem
V případě, že vozíš Campu tak Bory – One, případně Ultra. Jinak třeba Fulcrum Racing Speed, nebo FFWD na DT240 nábách + CX Ray. Nebo Enve + CHK, ale to už je celkem pálka:-)
Tak Bory budou sice těžší, ale budou mít odolnější ráfky, budou tužší a mnohem, mnohem, mnohem… lepší náboje, než Zipp. Zippy by teoreticky mohly být ještě pohodlnější.
Ber Čínu, v jednom sousedním vlákně se řešilo, že Číňan dělá lepší fake pro černý trh než originály pro zadavatele :)
blbost, uz som tu asi 5× pisal na zaklade vlastnej skusensti z trocha dlhsieho „pobytoveho zajazdu“ ako to v cine funguje. podobne tvrdenia spadaju do kategorie pribehov o jankovi hraskovi.
a ironie ti neco rika? ;)
tak sorry.
Mozna by stalo za to napsat, jestli galusku a nebo plast.
Tak jak to nakonec dopadlo?