Zazimování silničky v garáži

22 nepřečtených
  • Freeky

    Rád bych vás požádal o radu jak zazimovat silničku. Budu ji muset nechat celou zimu v studené garáži. Tak se chci zeptat, co pro ni bude nejlepší, aby to přežila ve zdraví a bez ujmy :) Jestli přifouknout třeba pneu na max, nebo naopak trošku odpustit. Jestli něčím namazat řetěz atd. V tuhých mrazech si myslim že bude v garaži ještě míň než venku. jedná se o starou cihlovou garáž. Děkuji za každou radu a poradu.

    0 0
    • Breakpain  

      Hod pres to prodysnou plachtu, at nemusis utirat prach. Pokud ti tam nekondenzuje voda a nebude na ni led … neres to.

      0 0
    • Andrzej  

      na takove garazi bys jeste mohl vydelat, nech si ji patentovat…

      0 0
    • Smazaný účet  

      Nezapomeň ji pořádně nafotit, dohledat adresu jistě nebude problém :)

      0 0
    • roura  

      Kde je ta garáž? a je v ní ještě něco zajímavýho? JInak tady je dost rad kam vypustit ty duše atd.. http://www.bike-forum.cz/…-kola-2.html

      0 0
    • blaf  

      sundal bych z ni ram a kola, ty bych uskladnil v obyvaku, zbytek nech v garazi

      0 0
    • Smazaný účet  

      Nasypej do kol par krystalku cukru a nech kolo jak je…

      0 0
    • Gabbo  

      Hlavne si nastuduj vse mravencich..

      0 0
    • jonti  

      Vyčistit, namazat řetěz, nafoukat gumy. Nic víc.

      0 0
      • Pavel  

        Dobré je to kolo zavěsit, aby kola byla v luftě. Ale nutné to není, pláště mi „nezpuchřely“ ani na kole, které jsem pár let nechal zapomenuté v kolárně (u nás doma).

        0 0
        • pavlik6022  

          tak proč je to tedy dobré ?

          0 0
          • Smazaný účet  

            Protože by se ti namáhaly pláště a duše v místě dotyku se zemí více. U motorek se gumy musí pravidelně otáčet aby, jenže ty mají větší váhu, u kola by to mělo být v pohodě ale proč riskovat.

            0 0
    • zdenek  

      Mrazy nejsou takový problém jako vlhkost. Kolegovi přes zimu v garáži zreznul řetěz a kazeta. Takže je dobré něčím ošetřit.

      Mně se v garáži od vlhka zničilo sedlo a gumové návleky na brzdových pákách.

      Pneu bych neřešil. Nechat normální tlak. Za pár měsíců klesne, můžeš dofouknout, ale není to zásadní. Stejně se pláště mění každé 1–2 roky…

      0 0
      • jecnak  

        S vlhkosti souhlas. Je vhodne zakonzervovat retez a kazetu treba Konkorem. Pokud ma clovek navic podezreni, ze nejaka loziska nejsou v dobrem stavu (dostala se do nich nekdy voda), je dobre je na delsi pauzu pripravit – rozdelat a nacpat novou vazelinou. U bika je vhodne nastrikat stiraky vidlice silikonovym olejem a parkrat zapruzit. Pokud je v brzdach starsi brzdovka, tak vymenit + rozhybat pistky.

        0 0
    • Smazaný účet  

      mám silničku na půdě v komoře, kde bude mráz a mám řazení Di2 a dobíjecí baterii v sedlovce, bude tam asi trpět. Kolo mám od května a dobíjel jsem jednou po 3tis.km. Nebude lepší ji vyndat a dát do tepla?

      0 0
    • lidumil  

      Neřešit, jezdit.

      0 0
      • bernie  

        +1

        Karbona mám v garáži pověšeného na zdi. Ale minimálně 4× se chodím „pomazlit“, takže se i kola otáčí jako u uloženek :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.