• scota

    Jaké máte zkušenosti s odesiláním balíčku proti konkurenci – Česká pošta (např. z bazaru)?

    • scota  

      Zásilkovna neumí balíčky delší nez 50 cm, stránky nefungují korektně v prohlížeči Opera a zákaznická linka, pokud se tam dovoláte, taky nic moc.

      • yaris1  

        Tak do zákaznické linky jsem se dovolal několikrát bez problému. Za mě vše OK. Akorát jsem čekal cca týden než poslali peníze na účet. A balíky tuším do 70 cm.

    • djx  

      Zrovna včera jsem posílal a v pohodě. Jen je tam limit 120cm celkově, 50cm pro nejdelší stranu a (zatím) 4kg (výhledově bude 10kg). Můj měl 4090g a vzali to :-) Vyplnění údajů v appce (iPhone), taktéž online platba, vše bez problémů… :)

    • scota  

      Tak odpověď na mail trval 4 pracovní dny a dostal jsem ceník nadrozměrných zásilek pro firemního zákazníka. V síti zásilkovna za 101 Kč bez DPH a na vybraných depech za 91 Kč bez DPH (Praha, Brno, Ostrava). Pro koncového zákazníka platí maximální rozměr 50 cm.

    • Cemik  

      Hele zatím v cajku, nemusel jsem nic řešit, volat atd…

    • scota  

      Tak aplikace ukazuje o zásilce něco jiného než web – zajímavé.

    • filipino_23  

      cakam od zasilkovne balik uz mesiac a nic. Balik poslany zo SVK na adresu (externym kuryrem DPD). Jako ok, vsetko prakticky prebehlo az kym sa balik nedostal do CR. Zasilkovna balik niekomu (nejakemu prepravcoci predala na dorucenie) ale sama nevie komu. Same vymluvy typu: my nic to DPD. DPD: my nic to zasilkovna. Neustale vymluvy jak patraju a preveruju situaciu. Balik bol poisteny na 200€, ale uz sa zmierujem s tym ze ho nikdy neuvidim. Banda amaterov, ktora nevie co robi prava a leva ruka. Ale vymluvy im idu na viac ako 100%

      • Tydlii  

        hele svýho času (2015/2016 – první brigáda, tehdy za 70kč/h :DD) jsem pracoval na centrálním depu v Praze a vůbec se nedivím. Co se tam dělo s balíky, to radši nechtěj vědět. Spíš počítej, že ho už nikdy neuvidíš

        • filipino_23  

          nerobim si ziadne iluzie. Pracoval som v UK ve firme TNT, takze mam dokonalu predstavu jak sa s balikmi zaobchadza. Sere ma len ten ich pristup a vymluvy. Nech rovno priznaju, ze sa balik stratil a nie len oje*avat ze na tom pracuju. Kazdy operator tvrdi nieco ine.

        • tomxxx  

          Na druhou stranu, čemu vadí, že se s balikama hází, když tam není výslovně napsáno křehké. Prodejci už s tím počítají a podle toho balí.

          • Bruca  

            Brácha (gls) říkal, že nejlíp se právě hází s těma, co je na nich psané křehké :-))

          • Tydlii  

            nevim jak to tam vypadá dnes. Tehdá čerstvě koupili v Satalicích polorozpadlou 20 let nepoužívanou halu po zaniklým dřevozpracujícím průmyslu. Udělali tam police z OSBček, a to bylo všechno. Přivezly se klece ze starýho depa na Českomoravský a jelo se. Dostal jsi 3× tuhle drátěnou klec (velikost šatníku, na kolečkách), přijela dodávka po strop namrdaná zásilkama (sorry, to se nedá jinak říct, kolikrát v tom byla třeba zásilka s motorovým olejem kterou někdo prokopnul už při přepravě a vyteklo to do všech balíků… fuj, ani na to nechci vzpomínat). Vzal si čtečku kódů, pípal balíky a házel do klecí podle toho kam dál jely. Ty se následně odvezly na hlavní třídící místo, kde bylo asi 12 klecí kde se třídilo podrobněji. Tam už se házelo na vzdálenost několika metrů. Bylo potřeba grif na to se trefit a dávat pozor na hlavu :)

            Na začátku každý směny byl pojeb za 15–30 rozmrdaných balíků z minula. Ale že by někdo vymyslel lepší systém, to se za dobu co jsem tam dělal nestalo.

        • Edwin  

          Takhle už to dávno nikde nefunguje, krom menších dep. Ale samo žádnej proces není 100 %.

      • filipino_23  

        neuveritelne!!!! Po 6tyzdnoch to vypada, ze sa balik objavil

        • pavelmisar  

          Mně měla být doručena zásilka v pátek a od té doby ani muk, tak jsem tam dnes volal a nikdo neví kde se zásilka nachází :D :D Masakr prostě.. naštěstí ten wattmetr teď na letáku zas tak nepotřebuju tak jim dám čas než to najdou :D

        • filipino_23  

          a nasadili tomu korunu. Najskor sa pri kazdom pokuse o kontakte vymlouvaji (kazdy operator iny pribeh – celkem 4 pribehy baliku) a nakonec ssa balik nedorucil, pretoze som ho odmietol prijat. Teraz cesruje spatky k odosielatelovi na SVK. To nevymyslis

          • pavelmisar  

            :D tak až mu to dojde tak mu zavolej ať to pošle někým jiným a bude. Já to tak udělám asi taky pokud mi to zítra nedorazí.

    • Velomiwookie  

      doruceni na adresu zoufalost,doruceni na zasilkovnu bez problemu

    • kubad  

      levnější – fungující, ale má to řadu omezení

    • Na-kochacku  

      Nic lepsiho neznam. Vse v apce. Pobocek plno. Online sledovani.

    • tomxxx  

      Jsem strašně spokojenej. čekám, že to časem podraží a přidají rozměry a služby, nicméně už nechci posílat balíky jinak. PPL má podobnou službu. Pošta je vždy strašnej proces.

      • milan.v  

        Letos jsem začal více posílat přes ně a je pravda, že se ten proces zdokonalil, vylepšili aplikaci, odesílání je jednoduché, výdejních míst čím dál více a pokud to jde, využívám jejich služby.

    • HT Adam  

      Mám naprosto super zkušenosti, jak ze strany příjemce tak odesílatele. Celkem mi Zásilkovna převezla okolo 50 balíku a pouze jednou trvalo déle odeslání. Jinak naprostá spokojenost.

    • mykovec  

      Jezdíme s balíčky rovnou k nim na depo a manipulace rozhodně není to, co bych doporučil vidět slabším povaham :-)

      • Esi  

        To je ve všech dopravkách, viděl jsem ještě starý CRT monitor před asi 15 lety který přivezlo DPD, balík úplně kulatý, noha toho monitoru vražedná skrz ty plechy dovnitř, to jim snad vypadlo z letadla, po pádu z metru by se tohle nemohlo stát, nebo borec co narovnal balíky úplně nakonec prázdné dodávky asi metr vysoko s hláškou to se na první křižovatce srovná. Nevím jestli tak fungují ještě pořád, ale tipnul bych si že lepší to nebude. Takové to házení a kopání do balíku natočené občas na internetu, není selhání jednotlivce ale pravděpodobně běžný stav.

        • zdenek  

          Tos mne docela nahlodal. Uvažuji o větším monitoru a nechtěl jsem pro něj jezdit osobně…

          • Edwin  

            Je to nesmysl. Samozřejmě se stane, ale nikdo pak nechce řešit reklamace, protože nezřídka jde škoda za řidičem a to jsou pak parkety, i když je pojištěn. Já jsem v létě kupoval mega TV a měl to krásné prikurtovany. Osobně jsem nikdy nedostal poničený balík od žádného dopravce. To % poškození bývá velmi malé.

          • Esi  

            Já bych se toho nebál, to co popisuju je 15 let. Naopak velkou televizi bych si nechal přivézt, pokud bude krabice orvaná tak to nepřevezmeš. Současné 65" televize jsou s obsahem tak velké že to osobním autem nepřevezeš

            • tomxxx  

              Já 65 převezl v Mazdě 3 na pohodu a to není nijak velký auto. Nicméně větší tv by byla problem.

              • Esi  

                Já krabici od 65" Philips monitoru do Rapida nedostal ani náhodou. Ono to bude závislé i na tom jak to která firma má zabalené.

          • tomxxx  

            Já na tohle využívám Alza premium, pokud tu věc jinde nemají významně levnější. Za 250 na měsíc máš většinu doprav zadarmo. Po Praze je zdarma i vynesení lednice do patra.

    • Japhy  

      Co jde tak nechávám posílat /posílám přes ně. Z možná už vyšších desítek balíků jediný problém – balík se seknul necelý týden na expedičním depu. Mail nic, plechová huba nic, nakonec po druhý urgenci mailem a 3 dnech se to hlo, asi byl někde kopnutej v koutě.

      Nemusím mezi duchny na počtu, vše si naklikám doma a nadiktuju kód. A nemusím trčet v domácím vězení a čekat na PPl. Kdyby tak ještě šlo PPL implicitně směřovat rovnou do toho samýho krámu (parcelshop to je totiž taky), jsem nadšením bez sebe.

    • strongpajda  

      přes zásilkovnu občas posílám. Zatím jeden ztracený balík. Finanční kompenzace podle ceníku 300,– na kterou čekám už přes měsíc a asi se nedočkám. Komunikace s reklamačním oddělením jen přes email.

      Jinak spokojenost i s tím jejich Z-boxem.

    • Libores  

      Prosím vás jakou máte zkušenosti s tím jak je Zásilkovna přísná na dodržování rozměrů zásilek. Potřebuju poslat 75cm řídítka, ale Zásilkovna dovoluje nejdelší stranu balíku jen 50cm.

      Třeba s PPL porušuju povolený rozměry takřka s každou zásilkou a prochází mi to.

      • Chalupář  

        Nedávno jsem posílal balík 60 cm a klaplo to. Do budoucna slibují zvětšení velikosti balíků.

        • andydas  

          Zejtra kouknu, ale mám takovej pocit, že nám chodí ze zásilkovny i balíky na šířku palety (80cm).

          BTW: teď přejímáme spoustu nedoručených balíku z předvánočních prodejů a ze všech spedic je má zásilkovna v nejlepším stavu.

          • kubad  

            je to o tom kde to podáš, někde jim to je fuk, někde to zrovna nevemou

          • Libores  

            Tak teď koukám, že v aplikaci a na webu uvádějí jiné parametry. V aplikaci 50×40×30 cm 5kg a na webu v detailu výdejen součet stran balíku 150cm a hmotnost 10kg.

            • Guxx  

              no hlavně bacha na to, že ti to mohou vzít na pobočce, ale vrátí se to z depa jako nadměrné. Stalo se mi to s jednou objednávkou z eshopu:-)

      • raschi  

        Zásilkovna má odlišné podmínky pro „Mezi námi“ (tedy soukromé posílání) a pro eshopy – pro soukromníky max 50cm a pro eshopy max 70cm (ale dá se dohodnout i posílání nadrozměrů za příplatek). Nějaká tolerance tam je, ale 75cm při limitu 50cm už asi neprojde (nedávno mi tu jeden kolega takto posílal vidlici a vrátila se mu). A jak správně uvádí Guxx, pobočky při podání to neřeší, přeměřují a vracejí to až z depa.

        Nicméně 75cm řidítka se snadno vlezou úhlopříčně do krabice povolených rozměrů 50×40×30 :)

        • zdenek  

          Mně ta úhlopříčka tedy vychází 70 cm, takže se zase tak snadno nevlezou.

          • raschi  

            Máš pravdu, někde jsem na té podělané windows kalkulačce sáhnul vedle. Ale do 50×50×30 už se vejdou a takový balík určitě projde.

            • zdenek  

              Na níže vloženém obrázku uvádějí maximální délku jedné strany 70 cm. To se 75 cm řídítka vlezou.

        • xtonda  

          Mají dvě velikosti zásilek, stačí si vybrat výdejní místo, které bere i ty větší

    • scota  

      Podle mne Zásilkovna funguje spolehlivě, ale větší balík jsem poslední dobou neposílal.

    • 3bike  

      podával jsem ve 3 odpoledne v Praze balíček, ve velmi malé pobočce a druhý den dopoledne byl balík v Ostravě…váha do 5 kg, součet stran do 120 cm, max. 50 cm, standartní balík za cca 70 Kč, na poště dvojnásobek…

      • scota  

        Pro upřesnění normální balíček je za 65 Kč

        • Slavik  

          No tvl. takhle někomu zkazit radost, že ušetřil 5kč a ještě mu nepraskly kšandy ;-)

    • scota  

      Zásilkovna ukončí spolupráci s Českou poštou s účinností k 31. 1. 2021

      1. Nahrát data k zásilkám bude možné do 25. 1. 2021. Po tomto datu bude možnost podání dat do systému na Českou poštu přes Zásilkovnu vypnuta.
      2. V týdnu od 25. – 29. 1. 2021 budou všechny zásilky, které fyzicky dostaneme do přepravy, standardně předány České poště.
      3. Od 1. 2. 2021 budou zásilky podané se štítkem České pošty přesměrovány na službu CZ Doručení na adresu HD (ID 106).
    • p@X  

      Jak je to s odesláním rodel, když v appce je volba jen standardní velikosti, to doplatím při podání?

      • Smazaný účet  

        nemusí ti to vzít na podacím místě nebo to můžou odmítnout v rámci přepravy

      • Libores  

        Nedávno jsem posílal 750mm. Naprosto v pohodě.

      • tomxxx  

        posílal jsem 600 a ty jsem v klidu narval do kartonu 50×40×10cm

        Ofiko co nenarveš do 50×40×30, tak ti můžou vrátit především z přepravy, když už uprosíš místňáka na podání. Nadrozměr je nejspíš pro obchodníky už funkční, pro koncáky ne, ale snad něco časem bude. Nicméně pošta se celkem vyšvihla a balíkovna už takový opruz není.

        • Delkim  

          včera nízká 10 cm krabice lega, bohužel ale široká 60 cm… zásilkovna to nevzala a pošta nekompromisně 209 Kč nejlevnější poštovné!!!!!!!!!!­!!

          • p@X  

            Mají to trochu zmatečné ty nadrozměry. Aspoň jsi neplatil zbytečně zásilkovné jako já. Bez problémů by to mělo být na depech, ale ty jsou jen ve velkých městech. Nebo PPL.

            • wilda81  

              nebo DPD, GLS…

              A ještě si to vyzvednou a levnější než ČP.

          • xtonda  

            kdys použil zaslat.cz, tak to máš za 151 s GLS nebo 160 s DPD a ještě si pro to přijedou.

            • Delkim  

              když už jsem vystál 30 min frontu (byly důchody) tak jsem to nechtěl už měnit, ale nečekal jsem takovou pálku

    • Smazaný účet  

      zásilkovna mě nemile překvapila nemožností poslat zásilku s dobírkou větší než 5000. nikde to nemají napsané a sdělila mi to až appka.

    • filipino_23  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
    • Japhy  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
    • scota  

      Nové ceny platné od 1. 4. 2021 budou následující:

      Doručení na výdejní místa v ČR u zásilek do 5 kg – základní cena od 47 Kč bez DPH

      Doručení na výdejní místa v ČR u zásilek do 10 kg – základní cena od 128 Kč bez DPH

      Doručení na adresu v ČR u zásilek do 5 kg – základní cena 79 Kč bez DPH

      Doručení na adresu v ČR u zásilky do 10 kg – základní cena od 99 Kč bez DPH

      Zpětná zásilka (Reklamační asistent) – od 47 Kč bez DPH

      • doubleingram  

        A posta nebude mit co zrat.

        • wilda81  

          Za to si ale může sama.

          • p@X  

            Je to s.p., imho nemá nikdo zájem navyšovat počet zásilek. U Zásilovny jsem měl třeba problém poslat rodla.

      • milan.v  

        Tak to je dobrá zpráva!

      • kemo  

        Takže jen mírné zdražení. To je ok.

        • tomxxx  

          Jakto? Teď můžeš jen do 5kg a ten naopak zlevnil.

          Já bych byl klidně pro mírně zdražení, kdyby přidali odběrným místům, protože jim časem dojde, že je to strašný oser za málo peněz.

          • Delkim  

            Zneužívají situaci, kdy spousta odběrných míst to dělá proto, aby měli „důvod“ proč mít otevřeno.

            • xtonda  

              Zajímavý, u nás pobočka co sem využíval je od listopadu dle webu zásilkovny „zavřená z důvodu restriktivních opatření vlády“, ale na svém webu uvádějí, že pro výdej z jejich eshopu mají otevřeno. Celkově mají v naší MČ 3 z 5 zavřeno.

          • doubleingram  

            Jaká je provize?

            • tomxxx  

              Podle toho jakej to je balík, jestli je pojisteny atd., ale je to kolem 5 Kč.

          • Smazaný účet  

            Tak kdyby to byl takový oser, tak to ty odběrná místa nedělají že.

            • tomxxx  

              Spíš většinou jsou rádi, že díky tomu přežijí a přijde jim někdo do obchodu.

              • Smazaný účet  

                Jo v tomhle máš pravdu, když tam jdu tak občas beru nějakou blbost k tomu. Víno, časák či knížku.

                • zdenal8  

                  Nj. Pokud ovšem to odběrné místo není obchod, co musí být z nařízení vlády zavřený. To si pak vezmeš akorát ten svůj balík, protože vše ostatní je za páskou.

                  • Bruca  

                    Pokud tam ovšem nechodíš pravidelne a neznají tě :-))

                  • Smazaný účet  

                    Jo to jsem už zažil v trafice na vlakáči. Časák a bageta v pohodě, knížka už byla problém.

            • p@X  

              Tak imho kšefty, kde měli před tím frmol, se určo chytaj za hlavu…

          • kemo  

            Nestudoval jsem to úplně detailně, ale v současnosti vidím tyto ceny

            https://www.zasilkovna.cz/…ke-republiky

            a nově mají být

            https://blog.zasilkovna.cz/…niho-ceniku/

            Jak to bude s cenou pro koncáky (nyní 65) není jasné.

            Minimálně ale u nejlevnějšího vidím nárůst ze 43 na 47 bez DPH, doručení na adresu ze 70 na 79 atd.

            A pak marketingově by při zlevnění asi nepsali

            „Zásilkovna i tak zůstává nejlevnější ze všech komerčních přepravních společností …“

            Já jsem s jejich službama spokojený, zdražení mi nevadí. Proti české poště je to furt za půlku.

            • tomxxx  

              Aha, to není cena pro koncáky, ale pro obchody, tak to pak jo. A co služba mezi námi, nepřidaj rozměry balíku? Osobně za balík s jednou stranou 70cm dám klidně kilo a ještě ho pojistim, než čekat na poště.

              • tomo_111  

                toto je presne to, ja by som dal aj to co na poste, nez musiet cakat na poste :)

                vcera som tam musel zajst, nakolko som nemal kde inde kupit krabice – ich ‚postshop‘ zavreny, vraj ma obsluzia bez poradoveho listku na prepazce 3 – to ze tam ale musi clovek cakat kym obsluzia ludi s listkami asi nedomysleli a nasledne taka ‚mila‘ pani ze co ako chcem…

            • xtonda  

              Balík do balíkovny je od 45 Kč bez DPH a balík do ruky je pro koncáka 109 / 139 za S / M s daní. Lko už je drahý, velký lehký věci se poštou nevyplatí.

          • raschi  

            Ten ceník, co dával scotta, je pro eshopy a je bez DPH

            Není tedy pro službu Mezi námi

            • p@X  

              V ceníku je standard 53,– bez DPH, od dubna 57,–.

              Imho mnoho povyku pro nic.

              • lumyr  

                Asi tak, spíš nechápu to omezení rozměrů. Na tom by mohli zapracovat a pak ČP už fakt nepotřebuješ.

      • jIrI___  

        .

    • Eastwood  

      Co se tyka doruceni na adresu, tak zasilkovna suvetene naprosto nejhorsi.

      4 avizovane pokusy o doruceni (vzdy avizovali doruceni mezi 18:00– 19:00) a ani jednou neprijeli. Po pate avizovali doruceni mezi 11:00 – 14:00 a prijeli v 19:10. Celkem na 5× dorucovali jednu zasilku, poslali k tomu 11 avizacnich sms a 6× email.

      Kolegovi dorucovali na 3× taktez v podvecernich hodinach. Pri adresovani do prace je to fail.

      Zasadne uz nakupuju jen u eshopu, ktete nabizeji jine prepravce. Zasilkovna a WEDO uz nikdy.

      • filipino_23  

        Treba dodat, ze „doruceni zasilky na adresu“ vyuziva zasilkovna externych dopravcov (DPD, GLS,…). Takze vinu by som na zasilkovnu nehazel. Zasilkovna dorucuje na svoje Z-pointy a k ext.dopravcom. Po doruceni ext.dopravcovi uz ma zasilkovna „ruky ciste“

        • Eastwood  

          Ano, je mozny ze za to muze Wedo. To neznamena, ze zasilkovna ma ruce ciste. To ze Zasilkovna vyuziva prepravce, kteri nefunguji „standardne“, me jako zakaznika nemusi zajimat.

          Pokud jako zakaznik nemuzu ovlivnit, komu to Zasilkovna preda, tak uz nikdy Zasilkovnu nezvolim.

          Verim, ze vetsina doruceni bude OK a bezchybna. U me to ale nezafungovalo a nesplnili co slibili.

          • myscho  

            Mas sice pravdu. Ale v dnesnom globalnom svete by si za chvilu nemal koho zvolit . Robim v UPS, takze o handlovani prepravcov nieco viem :D

      • babkanakole  

        Podobná zkušenost, jen vylepšená tím, že ve 14 hodin hrdě zahlásili „doručeno“ a přitom k doručení nedošlo. Šlo mi to do práce, když jsem se ve čtyři odpoledne zeptala na recepci, nic tam nebylo. Než jsem stihla začít obvolávat, kde to skončilo, recepční v 16:10 viděla řidiče točit do vrat. SMS avízo doručování mezi 11–13 hod., telefon s dotazem „Jedu, jste tam?“ a výsledek výše popsaný.

        Je o tom i ve vlákně k České poště.

    • rdx  

      Pri posilani doporocuju zadavat Hodnotu zasilky (zaskrtavatko v poslednim kroku aplikace) – je to o par korun drazsi viz cenik.

      Jinak je zasilka pojistena jen na 300 Kč. Takze pri jeji ztrate vic nedostanete.

      … asi bych umel tu 1000,– utratit lepe, moje blbost :)

    • scota  

      Tak Zásilkovna není schopna doručit balíček na Z-bot za dva pracovní dny ;-( Zákaznická podpora nic neví, ani nic neřeší. Měli by je poslat rozvážet balíčky ;-)

      • Kouba_2005  

        Celej kerskej les z toho onemocní :-D

      • jIrI___  

        Posledních několik zásilek mi přes zásilkovnu šlo taky hodně dlouho (rekord je 4 dny), ČP získává v rychlosti náskok.

      • MatS  

        Stává se to pokud je daná lokace plná. Bohužel nemají to svázané s depem, tudíž se to tam stále budou pokoušet doručit, dokud se to nepovede. Lepší je si změnit místo dodání na nějakou zásilkovnu (výdejnu). Jinak budeš čekat dlouho.

        Já to takto měl cca 4 dny, až mne to přestalo bavit a přesměroval jsem to do jiné zásilkovny a bylo to hned dorzučené.

        • doubleingram  

          Tak ze je plna ti to rekne pri objednani, takze if to pak je plny a pri objednani nebylo, tak je to jejich fail.

          • MatS  

            Problem je, ze v den dorucovani do z-boxu oni nekontroluji jeho naplnenost a i pres to, ze je plny, tak zasilku tam vezou a pak zase zpet. To mi prijde nesmyslne. Misto aby ti rovnou nabidli presmerovani na jine nejblizsi misto. Pak se doba doruceni zbytecne protahuje.

            • scota  

              Přesně, je to banda de****. Nakonec jsem si pro balíček po 4 dnech dojel na depo. Bylo to na mojí žádost ty baba na infolince říkala, že budou neustále jezdit do plného Z-boxu. To nepochopíš ;-)

              • krabica  

                Zjevně nemají informace o stavu Z-boxů…

                • scota  

                  to by měli mít, protože po vyzvednutí balíčku odklepneš že je box již prázdný.

        • scota  

          Přesně oni vůbec neřeší kapacitu Z-box ve chvíli objednání, jinými slovy zákazník je uveden v omyl, že dostane svoji zásilku na konkrétní místo a po 4 dnech nemá balíček ani peníze.

    • Phantasma  

      V utery jsem podal zasilku a dnes ji adresat vyzvedl. Celkem spokojenost se sluzbou, ale furt mi nesla nastavit v mobilni aplikaci dobirka vetsi nez 5000,– …

      • sodek  

        To je myslím max limit na dobírku. (nebo nedávno byl).

        V úterý večer jsem po 20:00 podal zásilku, dnes (čtvrtek) si ho adresát vyzvedl.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.