• ememem

    sorry za temu a dlhy prispevok ale neviem to napisat kratko.uz sa to tu rozoberalo x krat, vsetko som presiel tu aj inde, ak sa dalo pokecal s mechanikmi, jazdcami, pozrel testy a teraz sa potrebujem rozhodnut a fakt neviem. som sa definitivne rozhodol ze sucastne hayesy hfx9 pojdu po dojazdeni do haja. typ jazdenia – povedzme ze all mountain alebo drsnejsie xc jak to kto berie. vaha 90kg t.j. spolu s bikom + flasa, naradie atd. treba zabrzdit tak cca 115 kg cize 180/160(mam aj teraz) na 200 uz ist nechcem(uz by to asi chcelo pevnu osku atd.alebo aj nie???). bol by som rad keby sa k mojej schize niekto kto sa citi byt kompetentnym/ma nieco vyskusane vyjadril.tos takto: nulte kolo – zostalo shimano, formula, magura. zbytok vyluceny z roznych dovodov,uz sa k tomu nechcem vracat, berme to ako fakt. kolo c.1 a – formula-oro puro,bianco,k24,k18 b – shimano-saint,xt, a teraz ciste teoreticky nove xt 2008 c – magura-luisa,(nie ventidisc), marta kolo c.2 a – nech som to studoval z dostupnych materialov jak sa dalo tak mi furt vychadza ze je to to iste +/- nejaka drobnost, vychytavka, design, par gramov, karbon(co zrovna moc nemusim) ale brzdna sila a s tym suvisiace veci by mali byt tie ist takze K18. opravte ma ak sa mylim. b – ze vraj saint==xt v inej farbe. fakt je? cisty freeride (saint) kontra takmer racove xc (xt)? takze ak je to jedno tak teda saint alebo pockat na nove xt 2008? c – podla vsetkych udajov v katalogu aj na strankach vyrobcu nevidim jediny fakticky funkcny rozdiel medzi martou a luisou s vynimkou nastavovacieho kolecka a karbon packy na luise. ak ho niekto vie tak sem s nim.

    a teraz osobne +/- (cenu predbezne vynechajme) K18

    • zatial kazdy kto ju ma len chvali super brzdny vykon.
    • co som mal moznost skusit k24 fakt brzdi dobre a bohovo mi sedi tvar paky
    • moj mechanik povedal ze ma s tym vyhodi, vacsia ***** na servis ako formula vraj neexistuje a je to jak skodovka – moze by uplne ok ale aj krok uplne mimo.
    • DOT, nemam s tym dobru skusenost (zadrhavanie prasata, unik pri vymene na rajdy resp. do mechanizmu pacok, neda sa to vylucit..)

    Saint(alebo pockat na nove XT 2008?)

    • nepoznam a nenasiel som vyslovne zle hodnotenie a to ich jazdi dost ludi co poznam (resp. xt)
    • dostupnost akychkolvek dielov uplne vsade
    • min. olej, ak to aj unikne do prasiatka nema tendenciu casom zadrhat (korodovat na rozdiel od DOT)
    • moj znamy mechanik tvrdi ze shimano su jedine brzdy ktore este neopravoval, nebolo treba.
    • paka mi uplne nesedi, z uvedenych troch znaciek najhorsie, preto rozmyslam na novym XT kde sa mi zda lepsia.
    • z uvedenych papierovo asi najslabsi brzdny vykon (taktiez dovod na nove XT kde by mal byt papierovo vacsi).
    • pomerne drahe platnicky zo slabou vydrzou, alternativne v SK iba BBB co nie je tiez nic moc.

    Magura

    • co ich maju poznam len pozitivne hodnotenia (to be honest-poznam len jedneho.....)
    • min. olej (vid vyssie)
    • 5 rokov zaruka ale zarovne je to aj
    • lebo prakticka nezohnatelnost nahr. dielov a ked su tak dlhe cakanie a vysoka cena t.j. servis relane len ak sa uzna zaruka.
    • vsetko viac menej len katalogove informacie, z praxe minimum.

    tos chuapi poradte. dik.

    posledna moznost – opruzujes,chod sa radsej vozit.

    0 0
    • mar_tin1  

      ze vraj saint==xt v inej farbe. fakt je? ano, rozdiel je len v dostickach.. saint sintrovane, xt organicke

      …platnicky…al­ternativne v SK iba BBB… v pohode zozenies aj ine alternetivy, alligator, goldfren, fastop, koolstop, fibrax (zoradene podla ceny)…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.