zakazte kola v zime - policie zlin

270 nepřečtených
  • drtyc

    Sorry za bulvarni nadpis, ale vyjadreni pani mluvci podle: http://www.denik.cz/…lnicich.html

    by asi mela zlinska policie spis uvazovat o zkazani chodcu v ulicich… tech je vic nez cyklistu a kdyz uklouznou a do vozovky spadnou, tak to vyjde podobne.

    0 0
    • jIrI___  

      Souhlasím s policajtama.

      0 0
    • ememem  

      co az take nezmyselne je na tom vyjadreni? a o zakaze tam rec neni, len o tom ze neadekvatne riskuju. s cim sa da podla mojho skromneho nazoru suhlasit. ked k tomu ako sofer priratam znamy paragraf 22 o tom ze za nehodu je vzdy vinny vodic tak pravdu povedaic ma rozny fanatici na bikoch v tomto pocasi na cestach tiez dost rozculuju.

      btw – rozdiel medzi chodcami a cyklistami je ze chodci chodia po chodniku(prevazne) kdezto cyklisti po ceste (prevazne)

      0 0
      • fousek  

        Zas kdyz se podivam na to jak v lete jezdi nekteri obcane duchodoveho veku na kole, tak bych rek, ze mam kolo vic pod kontrolou i na snehu nez oni na suchym asfaltu.

        0 0
        • Marskatin  

          někteří mají trojkolky :)

          0 0
          • M_ishak  

            Já sem kdysi viděl tandem pro důchodce, který se lišil od klasického tím, že neseděli za sebou, ale vedle sebe :O)

            0 0
        • ememem  

          to je mozne, vsak o tebe to asi nebolo :-)

          0 0
      • drtyc  

        vprvni rade je nesmysl to, ze si pani mluvci mysli, ze silnice patri ridicum. nebo to aspon tak z vyjadreni vyzniva. platime na ni vsichni a me jako ridici a obcasnemu cyklistovi na ty silnici nevadi, tak sem doufal v trochu hysterie tady a zase tema samoreznych sroubu v plasti.

        a k tomu, ze penzista jede radsi na kole nez pesky, protoze v brecce na kole min klouze a neni to tak namahavy ani slovo. ledovka, sklovaty snih a zmrzle hrby to je jina kava, ale dost tech penzistu vidam celorocne…

        0 0
        • ememem  

          vprvni rade je nesmysl to, ze si pani mluvci mysli, ze silnice patri ridicum. – ako sorry, som daky zmateny, a komu inemu este?

          platime na ni vsichni – tak je to viac menej zo vsetkym, to je biedny argument, ja tiez platim sluzby statnej posty ci chcem ci nechem a uz 15 rokov som jej sluby nevyuzil.

          0 0
          • maajkee  

            za 15 let ti nepřišel ani jeden dopis? hmm, jestli ty nejsi pan nikdo :)

            0 0
            • ememem  

              ba hej, mas pravdu, sek od policie na pokutu.

              0 0
            • mr.nikdo  

              tka pan nikdo sem ja… :-D

              a zrovna od posty mi chodi dopis kazdej mesic… (primo od posty :-D)

              takze i nikomu chodi posta od posty

              0 0
    • Volf  

      Něco ti povím. Já úplně žasnu co se v nynější kalamitě vyrojilo penzistů nebo lidí pozdně středního věku na kolech. Ty jedeš autem v kolejích, lítáš jako žid v bandasce a do toho se ti motá zdatný penzista, který se snaží okolí dokázat jaký je jura. Nevím co je k tomu vede, ale jsou jako nakažení.

      0 0
      • kali222  

        urcite laska k cyklistice :D

        0 0
        • Polka  

          tak…

          0 0
        • Volf  

          spíš víra v nesmrtelnost:-)

          0 0
          • M_ishak  

            Možná jim na starý kolena zachutnal adrenalin…tuhle na podzim jsem měl rekord, kdy jsem v rozsahu 5 minut málem sprovodil ze světa 4 (asi ožralý) dědky, co se motali v křižovatkách jak kreténi (každého na jiné v jiný čas). Nevím co to bylo za den, možná měli slučák ze ZŠ po 60 letech.

            0 0
      • Smazaný účet  

        mimo – co je to za přirovnání: jako žid v bandasce? to sem ještě nečul.

        0 0
        • Volf  

          To se u nás tak říká, když musíš jet třeba v trolejbuse bez držení. Nic sionistického nebo xenofobního v tom nehledej. Jako ekvivalent by se dalo použít lítal tam jako utržený vagón nebo skákal jako pimprle.

          0 0
          • Smazaný účet  

            to v tom ani nehledám, jen mi to přišlo bizarní. nějaká lokální hantýrka?

            0 0
            • Volf  

              asi jo. Abych pravdu řekl, sám nevím, přestože jsem to slýchával už od malička.

              0 0
              • Volf  

                nebo je ještě jedna varianta žid v palírně a ta už by měla i logiku:-)

                0 0
                • Lišák  

                  Já tyhle přirovnání taky slýchal od malička, ale trošku jinak.

                  1. Nudla v bandasce
                  2. Lump v palírně (lump ve smyslu norton, ne grázl)

                  Utržené vagón byl stejně ;-)

                  0 0
      • Hejdik  

        Nebo má ještě na řídítkách minimálně 2 kbely s nákupem a ten slalom po silnici,to je pak pohled pro bohy.Někdy se taky nestačím divit.

        0 0
      • Lenka.05  

        Tento týden jsem potkala podobných exotů motajících se v ledových korytech na silnici několik. Ani jeden nebyl důchodového věku :) Tomu poslednímu bylo tak do třiceti, poměrně pěkný kolo, solidně oblečený (softshelka, zateplený čapáky, návleky), bez přilby, bez blikačky, bez pudu sebezáchovy.

        0 0
    • Mamut  

      Dalsia krava(mluvčí krajské policie Jana Bartíková), ktora si mysli, ze cokolvek ine ako auto narusuje dopravu: „Cyklisté na silnicích jsou naštěstí jen ojedinělí a nenarušují ve velkém plynulost provozu.“ A nejak nepochopila, ze doprava je cokolvek, vdaka comu sa nejaky clovek prepravi inam, vratane chodenia pesi, pohybu priskokmi a plazenia sa.

      Klasicky zeleny mozog (teda ak tam vobec nejaky je).

      0 0
      • Sobi  

        Nevidím souvislost mezi tím co řekla a co tvrdíš že si myslí.

        0 0
      • ememem  

        cokolvek ine ako auto narusuje dopravu – vo vacsich mestach v podstate aj hej.

        //vratane chodenia pesi, pohybu priskokmi a plazenia sa.

        // – o tom rec nebola, to sa robi na chodniku, rec bola o jazdeni po cestach.

        Klasicky zeleny mozog (teda ak tam vobec nejaky je). – s tym ze u zelenych a im podobnym absentuje mozog suhlasim ale z clanku som nemal pocit ze pani je nejaka cyklisticka ekofanaticka.

        0 0
        • drtyc  

          metro a tramvaj?

          0 0
          • ememem  

            dokial ma to nebude schopne dopravit na miesto urcenia za porovnatleny cas co dnes neni aspon v blave ani hahodou tak ma ani nenapadne nad tym uvazovat. (pricom trochu pohodlia bych snad potom bol ochotny obetovat aj ked mi mhd za to vobec nic neponuka). do tej doby ani napad.

            0 0
            • Mamut  

              Problem je, ze individualna autodoprava je „dotovana“ tym, ze zdaleka neplatis za vsetko, co k tomu (s)potrebujes. Neplatis za vytvoreny smrad, hluk (spotrebne dane toto nepokryvaju). Parkovacie miesto je s ohladom na cenu pozemkov extremne lacne (prinajmensom v centrach miest; ale magistrat podlieha tlaku vodicov a urcuje miesta, ktore nie su zastavatelne nicim inym ako parkoviskom). Cesty stoja daleko viac, nez sa vyzbiera na cestnych daniach – cesty platis vsetci prostrednictvom statneho rozpoctu hoci pre hromadnu prepravu by tie cesty stacili lacnejsie a uzsie.

              Danou za toto vsetko je neobyvatelne centrum mesta, v ktorom nikto nechce zit a teda zije za mestom a denne dochadza, cim sa problem krasne cykli.

              0 0
              • ememem  

                no vidime to hodne inak.

                Problem je, ze individualna autodoprava je „dotovana“ tym, ze zdaleka neplatis za vsetko, co k tomu (s)potrebujes – osobna doprava je dotovana? to snad zartujes. exituje nieco viac dotovane ako verejna preprava? dost pochybujem. a btw kto to este plati?

                Parkovacie miesto je s ohladom na cenu pozemkov extremne lacne – ze som si este nevsimol, a kolko by bola taka realna cena? a vobec to ako myslis ze ked niekto postavi v centre mesta garaz tak na tom preraba lebo sa tam parkuje lacno? to sa mi moc verit nechce.

                Neplatis za vytvoreny smrad, hluk (spotrebne dane toto nepokryvaju). – spotrebne dane su nejaka pokuta za hluk? som myslel ze nieco ako dan z luxuxsu, hlboko nemoralna dan ale povedzme ze aj stat musi z niecoho zit. a mimochodom ta hranica hluku a smradu je stanovena ako? a co taka fabrika v meste v ktorej vyrabaju dvd nosice na ktore sa potom napaluje porno, spolocensky neuzitocne a kapitalista si bohatne?

                Cesty stoja daleko viac, nez sa vyzbiera na cestnych daniach – cesty platis vsetci prostrednictvom statneho rozpoctu hoci pre hromadnu prepravu by tie cesty stacili lacnejsie a uzsie. – to je mozne, ja tiez platim do zdravotnej poistovne radovo viac jak som z nej kedy dostal. a aj do fondu zamestnanosti pricom nezamestnany uz nikdy nebude. a co mam robit?

                Danou za toto vsetko je neobyvatelne centrum mesta – ako nie ze bych tam chcel zit ale ked som minule pozeral byty tak v centre boli daleko najdrahsie. bohvie preco.

                0 0
                • Mamut  

                  Uf, bud si fakt dobry demagog, alebo mas realny problem udrzat myslienku a pamatat si vyznam predchadzajucej vety, ktoru si pred 3s cital. Ale budiz, povedzme, ze si sa prave vyliahol.

                  Som rad, ze nijak nerozporujes myslienku, ze autodoprava je „dotovana“ (uvodzovky vidime?). Veta, ze aj nieco ine je dotovane, nie je vyvratenim.

                  Mesto ti preda pozemok s tym, ze mas projekt, ze postavis garaze (pretoze slabonervny mestsky uradnik je kazdy druhy den cielom telefonatu nasratych autoprasiat, ze nemaku kde parkovat; tak odflakne vlastnu pracu tym, ze im podlahne). To znamena, ze sa to formalne oznaci za verejnu sluzbu a pozemok dostanes vcelku lacno. Keby si povedal, ze tam postavis byty na kseft, tak ti to predaju ovela drahsie. Pozri si cenu bezneho m2 v Blave (co aj viem? cca 1800E?) a za ako dlho splatis tych aspon 10m2, co zaberas autom na parkovisku. Keby si tam toto nemal, tak mas viac moznosti na uzitocnu vystavbu, cim okrem smradu a hluku aj mozu klesnut ceny byvania, pretoze z mesta pre auta sa stane mesto pre ludi.

                  Zmiesal som spotrebne a ekologicke. Ta ekologicka zlozka je pritom vyrazne mensia, takze formalne vlastnou pohodlnostou skodis vsetkym a nijak im to nekompenzujes. Neformalne: statny rozpocet je iba jeden a ci to pritieklo takym alebo onakym typom dane je vcelku jedno. Ucelovost investicii podla povodu penazi sa prinajmensom v SR a CR nejak nenosi. Tvoje odbocky o luxuse so mimo temy.

                  Mozem pouzit podobnu uvahu aj ak ta niekto okradne? „Ved ta okradli aj ini, tak mozem aj ja.“ Asi by si nebol rad. Zvlastne, ze ak podobne kradnu organizacie, tak im to nevycitas s argumentom, ze nie su same.

                  Smec na zaver: Zil by si vedla rusnej krizovatky/cesty? A aka pocha mesta spada do zony „dost blizko rusnej cesty na to, aby som nemohol vetrat kvoli smradu a hluku“? Moj nicim nepodlozeny odhad je, ze desiatky %. Z tie ceny su druha zlozka smecu: kvoli autam sa ti hned 2× redukuje pouzitelne meisto na byvanie (raz priamo plochou ciest a parkovisk a 2.x znemoznenim obyvania lokalit im blizkym). Ako sa taketo draticke obmedzenie vyberu bytu podpise na ich cene?

                  0 0
                  • drtyc  

                    uzitecne stavby a na metru ctverecnim… koukam dalsi ekohlava, ktera by zahustovala zastavbu. ja sem pro to, at zahustime tak, ze muzem zrusit chodniky a silnice. proste ze dveri baraku vlezu do dalsiho baraku. akorat teda nevim, jak se na to budou tvarit lidi co budou mit pruchozi barak takhle na soucasnym vaclavaku a kdo bude chtit bydlet v nudli na celetne.

                    0 0
    • Krys  

      Klasika. Zdrojom nebezpečenstva sú autá, ale zakázať treba bicykle. :/

      0 0
      • Sobi  

        Kde je tam něco o zákazu?

        0 0
      • ememem  

        hm, docela rozmny napad. ja bych v mestach jazdenie na bicykli po cestach urcenych pre motorove vozidla zakazal viac menej pausalne. minimlane v sirsom centre, na obchvatoch a okruhoch resp. hlavnych tahoch. kedze paralerne cyklotrasy s vypadovkami nie su tak to bych volakde nejak rozumne povolil aby sa silnickari mohli dostat z mesta. inak je to nebezpecne pre vsetkych. a povedzme si uprimne ze za to mozu rovnako cyklisti ako soferi.

        0 0
        • maajkee  

          já bych ve městěch spíš zakázal osobní auta, vůbec, ale vůbec by mi to nevadilo, mělo by to jen pozitivní dopady, čistčí ovzduší, menší výskyt obezity, míň stresu na přeplněnách křožovatkách…

          0 0
          • ememem  

            uznaj ze je to naprosto nerealne (slusne povedane), do 24 hodin by cela ludska pospolitost zaznamenala totalny kolaps.

            0 0
            • maajkee  

              Boužel je to tak. Lidi jsou dementi :)

              0 0
              • ememem  

                jak sa to vezme, dnes by aj eskimaci bez skutrov a strelnych zbrani zo svojim tzv. tradicnym sposobom zivota neprezili ani prvu zimu, volakdey to zvladali bez problemov aj s kostenou harpunou. co ja viem ci su kvoli tomu dementi…

                0 0
                • maajkee  

                  to se nedá porovnat. Nic kromě toho, že by lidi museli vstát do práce o trochu dřív a jet na kole, by se nezměnilo, kromě výše uvedených pozitiv. na dálkové jízdy mezi městama by se samozřejmě autam jezdit mohlo a zásobování by do města taky smaozřejumě mohlo.

                  Já jen nechápu proč lidi jezděj 3 – 5 km do práce autem a pak jsou na cestě ve stresu a nadávaj, že nědke trčej v koloně, to je pro mě prostě demence.

                  0 0
                  • ememem  

                    napr. preto ze tie 3km vozia decka do skolky a nijaky rozumny mhd spoj neexistuje. skus si s 2–3 rocnym deckom prejst rano tie 3km peso a pochopis. pripadne niekto proste nemoze dojst do roboty upachteny a zasrany na biku. atd. atd. alebo proste preto ze je to este furt rychlejsie jak akoukolvek mhd nech by bola sebedokonalejsia. nehovoriac o tom ze obcas potrebujes nieco odviezt a pod.

                    0 0
                    • maajkee  

                      Ano, vyjmenoval jsi mi tady všehny vyjímečný situace kdy je dobrý jet autem, ale to je tak 10% případů. Já jsem třeba na kole v práci rychlejc než mhd a mnohdy i rychlejc než kdybych jel autem. Když nepojedeš rychle tak se ani neupachtíš, když máš kvalitní blatníky, tak se ani nemusíš zasvinit. představ si, že jsme ze tří dětí a ani z nás do školkky nevozili autem a kupodivu se to taky dalo.

                      0 0
                      • Krys  

                        Prosím ťa, ako si zas vypočítal tie percentá? :)

                        0 0
                        • maajkee  

                          to číslo je docela nepodstatný, jestli je to 10 nebo 20%. je to odhadem, kolik tak lidí má děti vě věku 2–3 roky? od toho jsem so odpíchnul.

                          0 0
                          • Krys  

                            Argumentácia nepodstatným, dosť dobré. :)

                            Ako teda? Koľko ľudí má deti vo veku 3–6 rokov?

                            (Škôlkový vek je 3–6, nie 2–3, ale to je detail)

                            0 0
                      • ememem  

                        Ano, vyjmenoval jsi mi tady všehny vyjímečný situace kdy je dobrý jet autem, ale to je tak 10% případů – no, bych skor tipol tych 10 bude ten opacny doplnok do 100. ty snad poznas niekoho kto sa vozi len tak pre zabavu?

                        Já jsem třeba na kole v práci rychlejc než mhd a mnohdy i rychlejc než kdybych jel autem. to je dost dobre mozne, ja tiez.

                        Když nepojedeš rychle tak se ani neupachtíš, když máš kvalitní blatníky, tak se ani nemusíš zasvinit. – uznaj sam ze je to uplna blbost.

                        představ si, že jsme ze tří dětí a ani z nás do školky nevozili autem a kupodivu se to taky dalo. – iste, ani mna. len neviem preco by to mal byt dovod na nejazdenie autom.

                        0 0
                        • maajkee  

                          Ty vole jseš asi natvrdlej :) důvody jsme přece psal, zlepšilo by se ve městě ovzduší, lidi by měli pohyb, nebyli by tak tlustý, nebylo by tolik stresu na přeplněných silnicích.

                          Nikdo nemuvlí o ježdění pro zábavu, já mluvím o zbytečným ježdění.

                          0 0
                          • ememem  

                            zlepšilo by se ve městě ovzduší – fakt? minule som bol v pekingu, na biku tam jazdi asi drviva vacsina populacie. ciste ovzdusie som ani nahodou nezaznamenal. aj berlin 9. maja 1945 bol na tom lepsie.

                            lidi by měli pohyb, nebyli by tak tlustý, – to je snad kua vec kazdeho osobne ci nie? ci zas niekto vie ako druhemu urobit dobre?

                            nebylo by tolik stresu na přeplněných silnicích. – znovu priklad toho pekingu. nemal som pocit ze je to tam napreik brutalnemu poctu bikov celkov oaj v pomere k autam(asi obratenemu ako u nas) menej stresove ako doma. z coho vychadzas?

                            Ty vole jseš asi natvrdlej :) – mozno

                            0 0
                            • maajkee  

                              hele to nemá smysl :) Já sjem pro kola a ty pro auta, těžko s tím něco nadělat.

                              0 0
                              • ememem  

                                ved to je jasne od zaciatku, ja som len skusal, bezkovat som uz bol, decka spia, tak sa nudim.

                                0 0
                              • Sobi  

                                A já jsem pro zdravý rozum, mám kolo i auto. A jedno nenahradíš druhým…

                                0 0
                            • pepino  

                              Hehe. V tom Pekingu je asi důležitější, kolik tam jezdí aut, ne kolik % cyklistů, ne?

                              0 0
                        • fousek  

                          To co rika maajkee je vice mene pravda, tech lidi co jezdi sami v aute do zamestnani je vetsina, jestli je to 10 nebo 30 nebo dokonce 40% neni az tak dulezity. Vymluva proc jet autem se najde vzdycky a o tom to je. Je to vyrazne pohodlnejsi nez MHD a kolo, ale zas je to asi 2× drazsi nez MHD.

                          jinak bod 2 praktikuju v praxi docela casto a jsem v praci na stejno jako kdybych jel busem.

                          0 0
                    • OLy  

                      no no dobře dkyž tvrdíš tohle stoupni si někam kde je každý ráno kolona. a pozoruj kdo sedí v autech, v kolika autech najdes malýdecko? v 90% v tom aute bude sedet jen jeden clovek? a kam jede nodo práce přece nebude jezdit sockou:-)

                      0 0
                      • maajkee  

                        přesně tak, jezdit autem je takovej jako důkaz toho, že už jsme u nás všichni na úrovni a můžem si vozit ****** každej svojí károu :/

                        0 0
                        • Daník  

                          možná jak pro koho – většinou to bude otázka pohodlí a času. Pokud já to mám sockou 45min a autem 15 ušetřím denně hodinu. Na kole to je cca 18min, takže jakmile to půjde, není co řešit. Ale nechápu některé známé v Praze, kteří stojí hodinu v zácpě, ačkoli jim tam jede 20min metro…

                          0 0
                          • maajkee  

                            jasný, to já taky nejezdím, když je ledovka, nebo břečka, jezdil jsme dokud to šlo. Jenže většina lidí jezdí autem i když je krásný počasí.

                            0 0
                  • ememem  

                    ma tak napada preco maju niektori ludia furt ten nutkavy pocit niekomu nariadovat prip. povolovat co a ako ma robit -skor vstavat, jazdit na biku lebo je niekto presvedceny ze to ma pozitiva, povolit dialkovu jazdu (btw co to je?) a pod. skratka niekto vie co je pre man dobre. kde to uz raz bolo…??

                    0 0
                    • Sobi  

                      Tak tuhle otázku si zde na BF pokládám skoro pořád…

                      0 0
                      • ememem  

                        pls len nie zas cemba !

                        0 0
                        • Sobi  

                          Já to teďka neřek! Ale pochopil jsi to správně! :-))))) ale rozvádět to nehodlám! :-)

                          0 0
                    • maajkee  

                      Já nikomu nic nenařizuju, to pozor, jen říkám, co si myslím, že by bylo super. Víc kol a míň aut, toe je podlě mě logický.

                      0 0
                    • pepino  

                      Proč nařizovat? Prostě se na nezdravý žrádlo dá větší daň, jak to teď někde zaváděj a každý si vybere. Na léčbu epidemie otylých platíme všichni, stejně jako na kuřáky,ne? Kolik vážíš a měříš? :-) Jinak event. zákaz jízdy cyklistů by ti nevadil a ta strava jo? Nějak různý měřítka, ne.

                      0 0
                      • ememem  

                        Prostě se na nezdravý žrádlo dá větší daň, jak to teď někde zaváděj – to si snad myslel ako vtip aj ked je fakt ze tuto naprostu sialenost som vokade uz ako seriozny navrh zaregistroval aj ja. zapadna civilizacia evidentne mentalne degenuruje a ruti sa do zahuby. snad sa este spamatame.

                        Kolik vážíš a měříš? :-)- 190cm skoro 100kg. neni to sice byvala sutazna vaha ale co uz vo svojom pozehnanom veku narobim…

                        Jinak event. zákaz jízdy cyklistů by ti nevadil a ta strava jo – nejak nevidim suvis.

                        0 0
                        • Tommy_Lee  

                          S tou dani na nezdravy zradlo je to ale opravdu uplne stejne, jako s tema kurakama. Proste je dokazany, ze koureni skodi zdravi a nezdravy jidlo (uz jen z nazvu) taky. Obe skupiny lidi si kurvi zdravi. Takze kdyz se na to podivas takhle, tak to zas takova blbost neni, protoze se mezi tyhle dve veci da podle me polozit rovnitko.

                          Ale ciste subjektivne to je teda pekna hovadina, to je pravda ;-) To jidlo samozrejme, s cigarama souhlasim (ty jsou porad jeste levny) :-)

                          0 0
                          • ememem  

                            co je to nezdrave resp. zdrave jedlo? – ziadna odpoved na to neexistuje a preto je to uplny nezmysel.

                            0 0
                            • Volf  

                              To že na to není odpověď ještě neznamená, že se tím velice dobře živí velká skupina lidí :-) A o tom to je…lidí je jako sraček Kefalín :-)

                              0 0
                              • ememem  

                                to by som este zhltol, nech sa zivy ked im to niekto basti (koniec koncov ako ktorykolvek iny moderny mindfucking) ale jak som pisal v reakcii na pepina za uplne patologicke pokladam ze tento navrh som uz skutocne niekde zaregistroval ako celkom vazne mysleny.

                                0 0
                                • Volf  

                                  princip velkého bratra v praxi. ukaž co jíš a já ti nastavím daně:-)

                                  0 0
                            • Tommy_Lee  

                              Jako nezdrave jidlo myslim cokoliv se da koupit ve fastfoodu (McD, KFC,…). A jestli si myslis, ze je to zdravy tak to je pak tezky :-) Doporucuju film Super Size Me.

                              Nejsem zadnej magor do zdravy vyzivy. A chtel jsem tim fakt jen rict, ze nic neni cernobily. Existuje dogma, ze koureni je spatne. Evropska (nejen), vesmes protikuracka, politika se pak snazi v lidech zakorenit pocit, ze kurak je snad clovek menecenny. Ale proc? Kdo jim dava pravo odsuzovat kuraky na okraj spolecnosti a tahat z nich penize z neustale se zvysujicich dani? Kdo jim dal pravo stanovit, co je spatne a co je dobre?…

                              Toto neni muj nazor, jen se snazim ukazat, jak se na to da taky divat…

                              0 0
                              • Volf  

                                Víš co je nezdravé jídlo? U každého zboží máš obecně akceptovatelnou cenu, za kterou ještě lidi nakupují. U nás díky nenažranosti typického českého podnikatele s minimální marží 100% se sem vozí žrádlo, které by na západě nedali ani do psích konzerv. Zastav se někdy v nějakém marketu třeba v Rakousku, který je i u nás a kup si tam třeba salám kilo za 7 Euro a pak si kup za stejnou cenu u nás salám a zjistíš, že zde žereš rozemleté uši a strojní separát smíchaný s moukou, napumpovaný vodou a s kouřovou trestí. Jenže oni tam prostě mají marži třeba jen 20 % a o tom to je.

                                0 0
                                • Tommy_Lee  

                                  To je mi tak nejak jasny, ale s tim nemam moc moznost neco udelat, krom toho, ze se „levnym“ salamum apod. vecem snazim co nejvice vyhybat, zeleninu a ovoce v marketech temer vubec nekupuju…

                                  0 0
                              • ememem  

                                aky je principialny rozdiel medzi hranolkami z mcd a tymi co ti spravi doma mama? a medzi big macom a domacim cevapcici? si fakt myslis ze ma niekto doma lepsie krumple alebo maso? skade, z tesca?

                                mimochodom nedavno som v nejakych rakuskych novinach cital ze urobili testy na tzv. biopotrviny, nebol zaznamenany nijaky rozdiel. dokonca to zacala setrit policia kedze sa deklaruje cosi co neni a plati sa za to.

                                a bol som uz v oblastiach kde bych okrem mcd a coly nedal do huby preventivne radsej nic.(cimz nechcem obhajovat zranie mcd)

                                mna len fascinuju socialny inzinieri co s podobnymi kravinami dokazu celkom vazne vyliezt na svetlo bozie..

                                0 0
                                • pepino  

                                  Já si ty hranolky doma dělám na plechu, ne ve friťáku. S těma bio to tak je, taky jsem to viděl. To Volf: nezdravým se dle mne jídlo stává v okamžiku, kdy škodí poživateli-takže někdo sní 100gr špeku denně, jde na kolo a je ok, někdo sní 1/2kg a sedí na piheli a ok po letech neni:) Zrovna tak někdo vykouří denně 3 cigára a nemá to na jeho zdraví vliv (to se ale samozřejmě nikde nesmí uvést) a ano, vypustí tu nejhorší zhoubu,kouř, tím se cigáro liší od nezdravýho chlastu nebo jídla. Jen čekám na tu studii, kolik kouře vypustí kuřáci a kolik auta, továrny atd. za určitou časovou jednotku a kolik lidí to zabije.Takže teoreticky a možná absurdně-když stát napálí daň na cigára a chlast,páč si tim lidi ničí zdraví, proč ne na potraviny?

                                  0 0
                                  • Volf  

                                    Stát ve stylu šlechty které díky jejímu rozmařilému životu docházejí peníze se vždy upne na zvyšování daní. Moje vidění světa je jiné. Stát jsme my a a námi volení zástupci jsou v pozicích ředitelů. Pokud mně můj ředitel v mé firmě udělá škodu, nebo firmu povede k zadlužování, tak ho vykopu a škodu bude muset uhradit. A tak by se mělo postupovat i u politiků.

                                    0 0
                                • Tommy_Lee  

                                  No ja teda rozhodne nejsem zadny „socialni inzenyr“ :-D Vazne si nekde sezen tenhle film

                                  Evidentne vubec nechapes o co mi slo… Ale co, uz jsem to minimalne 3× vyslovne napsal, takze uz tu nebudu ztracet cas :-)

                                  0 0
                                • DaSnail  

                                  aky je principialny rozdiel medzi hranolkami z mcd a tymi co ti spravi doma mama?

                                  McDonald má lepšie krumple.

                                  0 0
                          • jIrI___  

                            Kouřím, chlastám, jím nezdravě, nedodržuju životosprávu a jednou za čas se projedu na kole. Má mi do toho kdo kecat? Namá, je to čistě jen moje volba, jednou možná dostanu rozum. Každý zemře, ať už ho srazí auto projížďce nebo umře na rakovinu. Nevidím mezi těmihle věcmi žádný rozdíl, snad jen že jednou to bude mít za sebou bleskově a jednou bolestivě a pomalu. Státu každý odvádí daně, které jdou na nepracující a dovolené poslanců. Osobně bych raději přispěl na „péči“ o kuřáky a obézní pracující celý život než na líné spoluobčany, kteří se lopaty štítí jak čert kříže.

                            0 0
                            • pepino  

                              Tak nějak.

                              0 0
                            • Mr.Duck  

                              Kouřím, chlastám, jím nezdravě, nedodržuju životosprávu a jednou za čas se projedu na kole. Má mi do toho kdo kecat? Namá, je to čistě jen moje volba

                              Krapítek v rozporu s tvym prvnim příspěvkem :P

                              Jinak co se daní tejče, tak je to jak řikáš, všechny státní peníze dou do šrajtoflí prasatum tam nahoře nebo sponzorujou pozitivní diskriminaci, a když vidim že nikdo moc nemá chuť s tim něco udělat a všechny ty prasata u koryt dát do klobás a salámů, tak jenom doufám že se nám ta ekonomika kompletně rozpadne a bude nám líp – oni odtahnou jinam kde budou rejžovat, nebo užívat co nahrabali a nám se do vlády nic horšího beztak dostat znova nemůže.

                              0 0
                              • jIrI___  

                                To by samozřejmě jen vzorový příklad, ať si lidi uvědomí, že se nemají starat o zdraví ostatních :)

                                0 0
        • Krys  

          Stačilo by povýšiť hlavné ťahy, obchvaty a okruhy aspoň na cestu pre motorové vozidlá. To máš hneď dve veci: nemôžu tam cyklisti ani chodci a autá môžu 80kou.

          0 0
        • Mr.Duck  

          A já bych za tebou přišel a řek ti ****** ) Auto nemám, a nejrychlejší způsob cesty do práce je pro mě jednoznačně kolo. V zimě sice do práce na kole nejezdim, ale kdybych bydlel mimo prahu, tak bych na 90% jezdil i v zimě, a konec knců teď o tom občas taky uvažuju, i když to rychlejší než mhd v zimě asi nebude.

          (na )Auto nemám, nijak extra po něm netoužim a na dopravu po Praze je stejně nahovno když člověk nepotřebuje něco většího vozit s sebou. Pro příklad, z naší firmy k cca 3 klientům se na kole dokážu dostat za míň než poloviční čas oproti šéfovi co jezdí autem, a nemusim kuli tomu jet po městě kilo abych někoho ohrožoval, takže ňákej zákaz kol by bych s chutí narval do patřičnejch prostor prvnímu co by s tim přišel a myslel to vážně ;)

          0 0
          • rainbowone  

            100% souhlas. Kde jaký idiot ve smradlavé plechovce tady bude kvákat. Když auto nemám tak si budu jezdit na kole a basta. MHD je realné ve velkém městě ale na malém bych se MHDečkem do fachy nedostal protože tam prostě buď nejezdí nebo jak z odpolední a na noční když poslední autobus jede ve 20.00 ? Hlad a benzín za 50 na vás ,pak se ukáže jak ještě rádi vezmete kolo a pojedete zima nezima.

            Co se týká lidí přes 70 buďte rádi že jedou na kole , jet autem ještě někoho zabijou! Taky nevím co je to za novinky vozit dětska do školy autem , za totáče jsme pěkně šlapali po svých a taky jsme tam došli, jo pak se divíme že tu máme generaci nesamostatných rozežraných tlouštíků.

            0 0
            • jIrI___  

              To ohánění se tlouštíkama mě vždycky fascinuje…

              0 0
              • pepino  

                Ano. Umře jich víc, než kuřáků, zátěž pro stát jak sviň.

                0 0
                • Mr.Duck  

                  Zátěž pro stát? Jakto, odvedou daně(víc, bo za naftu a víc žrádla žejo) a důchodu se nedožijou, takže pro „stát“ výhodný ne?

                  0 0
                  • pepino  

                    Léčba, vycházím jen z toho, co se píše o kardiovasku­lárech. Já jsem ektomorf, ve 42 mam 177cm a 71kg, tak jsem si rejp:) Auto taky nemam, tak ty příkazy, kdy smím a kdy ne na kole mě rajcujou jako ememema doporučování stravy :)

                    0 0
                    • ememem  

                      kua sak ja nikomu na kole jazdit nezakazujem. precitaj si este raz co som vyssie napisal. a mimochodom keby sme chceli byt dosledny – preco po ceste pre motorove vozidla mozu biky, kone a nemozu kolobezky? v com su tieto jednostopove nemotorove vozidla principialne ine alebo horsie od bikov?

                      0 0
                      • Tommy_Lee  

                        Protoze na kolobezkach jezdi jen deti a frikulini. Deti jsou nezodpovedne a frikulini koneckoncu taky :-D

                        0 0
                        • ememem  

                          no neviem kde byvas ale ja ked idem po blave autom tak to iste bych povedal o 95%-tach cyklistov.

                          0 0
                          • Tommy_Lee  

                            Ale vsak jo, to byla jen takova ironicka poznamka, kterou jsem nemyslel vubec nic :-) Vy, lidi, berete vsechno tak vazne :-D

                            0 0
                      • djano  

                        Radsej vrat vodicak. Ako ta mohlo napadnut, ze na cestu pre motorove vozidla mozu biky ? Praveze tam nesmu !

                        A uz prestan rypat do cyklistov – ja jazdim celorocne, lebo musim (zdravotne dovody). MHD pouzijem iba ked je poladovica. A ak myslis tych neosvetlenych bezmozgov na bicykloch, to musis pisat niekde inde, tu sa snad vela takych nenachadza.

                        0 0
                  • Mamut  

                    Keby ich z plneho zdravia rovno kleplo, tak super. Ale oni zvacsa chcipaju a vyzieraju zdravotnictvo plynule uz od 20-ky. A ak navyse niekoho podmaznu, aby dostali ciastocny invalidny dochodok, tak vyzieraju aj socialnu poistovnu.

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      Na tom něco bude no. Tak jako tak, stát bych do toho netahal, všichni víme co ho stejně nejlíp připravuje o jakejkoliv příjem do státní kasy :-)

                      0 0
                • jIrI___  

                  Nevěřím tvojemu věku v profilu. Uvědomil sis někdy, že někteří lidi nemůžou za to, že jsou tlustí?

                  0 0
                  • maajkee  

                    pár jich je, ale drtivá většina za to může sama.

                    S tím autem vs kolo to vidím na fotroj, léta jezdil do práce na kole, cca před rokem strašně zpohodlněl a začal jezdit každej den autem a pořád kyne a kyne, zhoršila se mu cukrovka, rve do sebe léky, občas inzulín.prostě na hovno :/

                    0 0
                    • pepino  

                      No právě, mutr měla při výšce 170cm 107kg, fotr na to kašlal. Když umřel a já se přistěhoval, píchal jsem jí 2× denně insulin, během 2 let zhubla na 75kg, insulin jí vysadili a já dostal pochvalu od primáře:)

                      Ale to už jsme v jiný debatě, šlus.

                      0 0
                  • pepino  

                    O těch snad logicky není řeč. DM 2. typu je v 90% získanej nadváhou z nedostatku pohybu a nezdravý stravy. Starám se o matku, která díky tomu dopadla hodně bledě, 3. stupeň závislosti na péči-to ji ale neomlouvá. Věku nevěř, to je fuk.

                    0 0
                  • Mr.Duck  

                    Hele, já sice tlustej nejsem, ale vidim jak to chodí. Od mala sem hodně sportoval, hlavně kolo, ale i jinak sem furt musel něco dělat, prostě hyperaktivní člověk asi do 16 let.

                    Na střední mi kluci dotáhli jistou zlou gamesku který sem se sice chtěl vyhejbat, ale nechal sem se ukecat :-) A tak sem seděl doma, to eště šlo, ale jak sem se odstěhoval od máti, pařil a neměl naprosto žádnou životosprávu, tak sem lusknutim prstu nabral 10kg(a pupek jak těhotnej, jinak furt hubenej), a že sem to na sobě sakra poznal. Co sem začal jezdit, tak sem z toho zas asi 6 dostal dolu, a musim říct že na schopnosti se pohybovat – např. doběhnout blbou tramvaj je to sakra znát.

                    Myslim že kdybych si na jaře kolo nepořídil, tak max. do 5 let nevypadám jinak než ten standartní emerickej kulatej spratek.

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Na tom něco bude. Příchodem na koleje (životospráva jako vyšitá…, žádný pořádný pohyb, stresy) jsem během jednoho semestru přibral 8 kg. Teď už si držím stabilní váhu (188 cm, 80 kg) a popravdě jsem za to přibrání byl rád, protože konečně nevypadám jako z koncentráku. Ale dostat se ještě o takové 3 kg nahoru, vůbec bych se nezlobil :)

                      0 0
                      • tom_777  

                        jj sádlo prospívá v každým počasí

                        0 0
                      • Mr.Duck  

                        No co si budem vykládat, já byl před tim dost vychrtlej taky, pod 60kg a ~173cm, ale to flákání se projevilo jenom a jenom na pupku a na fyzičce, ruce sem měl furt jak špejle. Horší bylo, že doběhnout tramvaj blbejch 50 metrů sem rozdejchával klidně 20min, najednou sem byl hned nemocnej z každý hovadiny a tak.

                        Pravda je, že minimálně stejnou váhu jako dostatek sportu má právě ta životospráva, ale teď mám životosprávu furt na bidet a začal sem se hejbat, a je to příjemně znát )

                        0 0
                      • obda  

                        Počkej, práce, děti, manželka, věk přes třicet a pžibrat nebude vůbec žádný problém.

                        0 0
                  • rainbowone  

                    Jo pár jedinců má díky genům nebo nemoci sklon k obezitě ale ruku na srdce kolik procent tlouštíků to je ?

                    Lidi jsou liní a hlavně pohodlní tím to je.

                    0 0
            • ememem  

              mega hambac, milujem to, mnam. kua jakto ze u nas mcdonald taky nema? co sme horsi ci jak?

              0 0
    • Radek Broz  

      Vždyť má pravdu!

      0 0
    • Sobi  

      Osobně souhlasím s tvrzením policie. Sám jezdim často a tady na Čáslavsku jsou nebezpeční nejen v létě, kde se bimbají důchodci a jím blízcí na nebezpečných kolech ale i teď v zimě kdy se brzy stmívá, tak je vidíš jak se bimbají, bez světel, klouže jim to na „slikách“. Málokdy potkám bikera, který ma reflexy a svítí, to je vyjímka, naprostá většina se chová jako by byli nesmrtelní. Je jen otázkou času kdy tady zase nějakýho roztáhne auto, naposledy to bylo před měsícem.

      0 0
    • Sobi  

      To je zase takoví Čembí strašení! Pozor!!! Chtějí nám zakázat jízdu v zimě na kole! Máme správy z vyšších kruhů MP Zlín, že se chystá zákaz jízdy kol…

      Kua, něco mi to připomíná… ;-)

      0 0
      • ememem  

        neprehanas to uz s tou cembou?

        0 0
        • Sobi  

          Ne, tohle je právě velmi výstižné! Tohle je přesně ten styl!

          100% čemba originál!

          0 0
          • tiru  

            ty seš nemocnej!

            0 0
            • Sobi  

              Jo mám rýmu. :-P

              A pořád lepší než zfanatizovanej, nebo bez názoru ;-)

              Hezký večer! :-)

              0 0
              • tiru  

                právě mě napadá, že na ten fanatizmus máš slušnej náběh…

                bez názoru není nikdo …taky přeju hezkej večír

                0 0
                • Sobi  

                  NO zezačátku to fanatizmus možná byl, ale teď už je to takový pocit jako když na závodech do cíle, takový uspokojivý a ikdyž nemůžeš, nikdo tě neohrožuje tak v cílové rovince do toho dupeš a strašně tě to baví. Musím si ještě užít než se rozpadne a já budu v cíli! :-)

                  Jdu si dát na to panáčka! Tak ti posílám alespoň virtuální cinknutí! :-)

                  0 0
                  • tiru  

                    no jestli tě baví, když makáš na krev, tak to ti závidím :) Ale jó chápu …je zajímavé jak alkohol „smiřuje“ – mám tu budvárek, tož na zdraví (na čembu asik néé, že :D)

                    0 0
                    • Sobi  

                      Na krásu našich strojů a sílu našich žen! uk! :-)

                      0 0
      • tom_777  

        CEMBA je tajnej spolek upírů to vy každý malý dítě

        0 0
    • Jenda  

      jako jezdim na kole rad, pouzivam ho i jako dopravni prostredek do prace ale kdyz je namraza nebo snih na silnici tak to proste ozelim. Uz jsem se jednou malem vlastni blbosti na kole zabil a nejak se mi to nechce opakovat.

      Pravda obcas to porusim pri zimni vyjizdce kdy proste nekde kousek po silnic musim ale to jsou maximalne stovky metru nez se dostanu do lesa.

      K duchodcum – no co, defakto svoji potencialni sebevrazdou setri duchodovy system a ridic pred kteryho se sklati a on je dodela by mel byt po zasluze odmenen:-)

      0 0
    • miraf  

      Vážené bajkerstvo, zdá se mi, že někteří z vás zatím na ničem jiném než na koloběžce a kole nejezdili. Ročně natočím okolo 40 – 50tis. km autem a 4tis. na kole. A teď si uvědomte, že balancující cyklista, velmi často důchodce, který má kolo místo francouzkých holí, vás neustále přibližuje k Borům a to nemusí být ani sníh. Pokud se jedná o slušného řidiče, vemte v potaz i jeho svědomí a zničenou rodinu. Když už jezdíte na kolech, uvědomte si, kudy a jak jezdíte. Pomníčků u silnic vídám každý den víc než dost. I vás totiž jednou může potkat zaměstnání s volantem v ruce. Proto nám všem přeju hodně kilometrů najetých ve zdraví.

      0 0
      • Sobi  

        Plně souhlasím, mám to obdobně!

        0 0
      • Mr.Duck  

        Tak jasný, chce to s rozumem, já se silnici vyhejbám prakticky kdykoliv to jenom de, ale když už musim, tak po ní pojedu – samozřejmě tak, abych měl kolo pod kontrolou, ať je sucho nebo led. Když to bude důchodce co se motá zleva doprava a neví, tak je to samozřejmě něco jinýho a je to kravina, nemá tam co dělat, ale člověk co to má trochu v paži ať si vesele jezdí.

        0 0
        • Sobi  

          Jakoukoliv jízdu po silnici minimalizuji na minimum a když po ní jedu, tak svítim jak vánoční stromeček! :-)

          0 0
      • Mamut  

        Obcasnym tackajucim sa dochodcom chces obhajovat plosny zakaz cyklistov na ceste? Ak by som si ja podobne debilne zobrla na pomoc statistiky, tak zakazem soobne auta, pretoze najviac smrtakov na cestach je od nich.

        Ak najdes tackajuceho opilca na biku potme bez svetiel, tak ho zavri. Ale len za tie 3 veci, nie za bike. Takze ak je niekto na biku a dodrzuje predpisy (a protiargument nie je, ze iba 10% cyklistov tento predpoklad splna), tak ma rovnake pravo na pohyb na ceste ako ty vo svojom hrdzavom plechovom srote.

        Ak najdes kluckujuceho opilca v aute potme bez svetiel tak ho tiez zavri. A na 2× dlhsiu dobu, pretoze tonovy srot je vyrazne nebezpecnejsia zbran ako 13kg bike.

        0 0
        • Volf  

          Plošný zákaz je věc diskutabilní. Podívej se v Německu na používání mlhovek. Smíš je zapnout pouze za situace, že viditelnost nepřekračuje 50 metrů a světe div se, se zapnutými mlhovkami nesmíš překročit rychlost 50 km za hodinu. Naprosto logické. Stejně logické bych viděl, podobné omezení kol v době vyhlášené sněhové kalamity. Stejně jako třeba snížení rychlosti na souvisle zasněžené vozovce. Prostě kde chybí rozum, musí přijít direktiva.

          0 0
          • fousek  

            Zajimavy je ze ja se dostal pri snehovy kalamite na kole driv do prace nez jakejkoliv jinej dopravni prostredek.

            Nevim proc by meli zakaz vyjezdu cyklisti pri snehovy kalamite. Kolo pri nejhorsim vezmes na ramena a jdes. S kamionama je to o dost horsi a myslim ze oni jsou hlavni duvod zasekani dopravy.

            Navic jsem jeste nevidel, ze by se kvuli cyklistovy zranil plechovkar (a zvlast na snehu). Je to proste cyklistuv problem, jestli mu stoji za to vyjet a podstoupi tim nejaky riziko.

            Samo znam lidi, ktery kdyz sednou na kolo tak si myslej (nebo nevedej) ze neexistujou dopravni predpisy, ale to je vesmes jejich problem, ostatnim ucastnikum provozu se nic zasadniho nestane.

            0 0
            • Volf  

              Bez to jen jako naprosto teoretickou úvahu. Nic víc. A také jako ukázku toho, že jsou státy, kde logika koresponduje se zákonem.

              0 0
            • kubad  

              to máš sice pravdu že ty jako hodně skušený a mladý bajker nemáš v tomto počasí moc problémy, ale na kolech jezdí bohužel spousta lidí co se na tom sotva udrží a ti vyvádí jiné kousky :-)

              ale tady je to o rozumuu, každý by si měl uvědomit sám na co má a na co ne, plošný zákaz je asi nesmysl,ale rozum očividne nefunguje, vidím to u nás moc dobře, a nějaké doporučení úřadů asi fungovat nebude, tak jak to řešit?

              0 0
              • roud  

                Osobně si myslim že určitě by náký omezení neuškodilo třeba když je nějaká hluboká břečka nebo koleje neměl by tam cyklista co dělat z kolejí neni schopnej pomalu vyjet a břečka je sama o sobě pěkně zrádná a pak jen pokutovat pokutovat pokutovat…

                0 0
                • fousek  

                  A kdo jim ujedene bude nedostane pokutu, protoze to na kole evidentne umi:-)

                  0 0
                  • roud  

                    třeba v Praze maj měšťáci hamry pochybuju že v nakym sněhu nebo břečce jim na silnici ujedeš…

                    0 0
                    • fousek  

                      No tak to je jednoduchy, neumim dostatecne dobre na kole. Na co maj MP takovyhle hovada? Bych jim koupil max. Suzuki Jimni

                      0 0
                    • Mr.Duck  

                      No možná maj, ale já ho teda za 22 let v životě nepotkal :-) Cajta tu vidim akorát když vybírá boženu za chcaní v noci za zastávkou nebo porušení „Cyklisto sesedni z kola“ a podobně :-)

                      0 0
              • fousek  

                Ono tech zimnich cylkistu je nastesti minimum (a myslim ze vetsina bude vedet kde pouzit predni a zadni brzdu a kde brzdy nepouzit vubec), takze bych to neresil.

                0 0
                • kubad  

                  no u nás na silnicích to vidím bohužel jinak

                  0 0
                  • Sobi  

                    Souhlas, zvláště mezi těma dříve narozenýma!

                    0 0
                  • DaSnail  

                    tak.

                    0 0
                  • Mr.Duck  

                    Tak většina bikerů co to maj trochu v paži bych řek, že to maj taky trochu v hlavě a když to de tak se silnici vyhnou žejo :P Takže na silnici ti zbydou ty dědové na ukrajinách a hipíci, no a pak pár silničářů :P

                    0 0
                • roud  

                  ¨mno když vidim dědky a babky na favoritech s beranama otočenejma nahoru a nejlíp ještě s taškou nabo hůlkou na jedný straně silně o tom pochybuju…

                  0 0
                  • fousek  

                    No tak to je hodne slusna kombinace:-) S otocenejma beranama musej jezdit hodne velky technici, ja s nima mam docela problemy (nastesti s nima jezdim jednou za 10let)

                    0 0
                  • pepino  

                    Takhle jsem na favoritu chvíli jezdil taky (7.třída, rok 1980),nechal jsem toho, když jsem si po zabrzdění pích brzdovou páku do žeber:)

                    0 0
      • Krys  

        Tie pomníčky sú spôsobené autami.

        Keď cyklista spadne, len sa doudiera. Zabije ho až to auto, ktoré nedodržalo bezpečnú vzdialenosť.

        Keď ideš za kamiónom tak tú vzdialenosť dodržíš, aby si si o neho nerozbil auto v kritickej situácii.

        O cyklistu si auto nepoškodíš, takže na odstup kašleš. Ak nie, tak sa nemáš čoho obávať.

        0 0
        • Sobi  

          Dobrá zrušíme elektrický proud, protože po zásahu el. už několik lidí zemřelo, zrušíme plyn protože když ti uniká, tak tě může udusit.

          Takže elektřina a plyn jsou ti co zabíjí a ne ten idiot kterej vleze do trafačky pod proudem a ne ten který si nevyčistí karmu.

          0 0
          • Krys  

            To si si asi niečo špatne vysvetlil, ja nie som za tie zákazy.

            A myslím, že s chápaním viny tiež nemám problém.

            0 0
            • Sobi  

              Promiň, omlouvám se tedy, asi jsem to špatně tedy pochopil, ale po těch poslédních pár extrémistických příspěvcích jsem to nerozlišil.

              Sorry! :-)

              0 0
    • Ondra 575  

      At se radši probudí autisti, pač to je někdy fakt nechutný a vo hubu jak se chovaj k cyklistům…si myslíte že silnice je jenom pro plechovky se 4 kolama???

      0 0
      • fousek  

        Kdyz vis ze se tak chovaj, tak je jednodusi se podle toho zaridit a pocitat vzdy s tou horsi variantou.

        0 0
      • DaSnail  

        mne by stačilo, keby na mňa na ceste občas zatrúbili.

        0 0
    • nox159  

      nevim jestli to tu uz nekdo nepsal necet sem to detalile.

      Netradiční případ se tam však stal teprve před pár dny. „Řidička v Dolní Bečvě srazila tři cyklisty najednou.

      vina je na strane ciklistu? vsichni 3 ji spadli najednou pod kola co :D

      jinak unavam ze je to nebezpecne ale jak nekdo psal ze i v aute je problem jet v takovem pocasi kde jsou vsude vyjete koleje ze kterych to nepusti… tak by se meli i ridici zamyslet jestli jet ven nebo ne. Kdyby v zime vsichni jezdili na kole tak by nehod ubylo, nebo aspon by uboly tech smrtelnych.

      0 0
      • přišlapávač  

        určitě začnou všichni jezdit v zimě na kole :-) To snad ani není pravda :-)

        0 0
        • roud  

          poslední dobou je to tu samá perla už by to chtělo jaro a vyrazit ven…

          0 0
      • fousek  

        V zime je smrtaku o dost min nez v lete, vetsina lidi jezdi pomalejs a novy auta vydrzej dost.

        0 0
        • Ricci  

          No hlavne v zime jazdi podstatne menej cyklistov,na to si asi zabudol zo statistickeho hladdiska…

          0 0
        • maajkee  

          Protože v létě vyjížděj letní řidiči, co se v zimě bojej a rázem je mnohem víc smrťáků.

          Každopádně po střetu cyklisty a auta je velmi málo pravděpodobný, že to smrtí odnese řidič automobilu.

          Když někdo jede na kole v jakýmkoliv počasí, tak především ohrožuje sám sebe a to je jeho věc, když někdo ale sedne za volant ohrožuje většinou nejvíc ty ostatní, v tom je právě ten obrovskej rozdíl.

          0 0
          • DiRTYB  

            Mas vodicak? Vrazil by si do cyklistu ak by si bo zbadal neskoro? NIE VECINA VODICOV STRHNE VOLANT aby zrazke zabranila (spominane nehody sa stavaju 1-cykl.neda prednost,krizo­vatky,prechody(sko­ci schodnika na prechod),nemci ucia deti na biku obzerat sa tak aby nevytacaly celym bikom 2-vodic nepredbieha s dostatocnou zdialenostou) a zaver koly debilovy na biku stoci volant a cela rodina aute…sak si sebec co nema na auto a vydi len seba

            0 0
            • fousek  

              Ale zas jelikoz sem ten sobec sam a nemam deti, tak nechavam vic zivotniho prostoru pro ostatni a kdo je sobec ted?

              Ty teorie co kdyby jsou sice srcervouci, ale statistika mluvi tak jednoznacne, ze se neda ani zmanipulovat.

              0 0
              • DiRTYB  

                To niesu teorie, typek u nas zrazil na prechode neakeho vys.postaveneho policajta suca ho(policajta) poslal do .. na biku nema po prechode co hladat(tlacit iba) hlavne ze policajt plha huba jak si ho poda na sude.Je to trochu od temy ale zenska(3 tyžnovy rychlo kurz)nedala odbocovacom pruhu na zelenu prednost oproti iducej avii ta to stocila na chodnik na najviac vytazeny prechod meste,suseda a kamarat to neprezily:(( tymto ti chcem len ukazat ze stocenie volantu niekedy naroby viac nez skody na majetku :(

                0 0
    • daymaker  

      Hmmm, tak nějak článek o hov…

      0 0
    • DiRTYB  

      Neviem co seci vyvadzte nikde sa clanku nepise o zakaze (jaj staci nadpis:).Mentalita cyklistov(vas:( nikoho netrapi ze tom clanku na foto nema prilbu (u nas SK je povinna), cely rok citam cykl.podlahol zraneniam ak by mal prilbu prezil by. Tak tiez nezabudat ze ste(sme:) ucasnici cest.premavky (cyklisti protismere najracej by som ich skopol z biku sedliakov), vo vasom českom teste na vodicak je nim aj kolobeskar:)))

      0 0
      • DaSnail  

        každý porušuje pravidlá. niekto dopravné a napr. ty pravopisné. a fest…

        0 0
    • o.unca  

      Za určitých klimatických podmínek je samozřejmě jízda po silnici potenciálně velmi nebezpečná (bohužel nejen pro cyklistu), ale v takových případech předpokládám, že to průměrně inteligentní člověk vyhodnotí. To že se najdou takoví, kteří v marastu, jaký v posledních dnech párkrát byl vyjíždí na silnici, je pro mě znakem jisté nedostatečnosti…

      Na článku je nicméně zábavné a také symbolické pro současné zpravodajství, že argumentace paní strážnice je podložena:

      1. případy, které se staly v listopadu, prosinci = nebyl

      ještě sníh,

      1. jakýmisi kuriózními případy, které by se zřejmě staly zima

      nebo léto,

      tedy nic moc. Ony tři zmiňované případy, kdy cyklisté zavinili nehodu, zřejmě nebyly pro článek dost atraktivní a škody na zdraví a majetku byly zřejmě minimální – tedy málo bulvární = málo zajímavé pro současného konzumenta „zpravodajství“.

      0 0
      • bagr  

        Radsi je lepsi se zamyslet proc jezdi v zime (ale i po celej rok)tolik autoprasat,ktery zpusobi skody(na zdravi, na majetku,na ziv.prostredi)za stovky milionu nebo i za miliardy.

        0 0
        • ememem  

          ked by si si zobral pomer autoprast k celkovemu poctu vodicov a cykloprasat k celkovemu poctu cyklistov tak neviem neviem jak by to dopadlo.

          0 0
          • nox159  

            prepocítej si kolik zpusobi skod na zdravi a majetku (cizim osobam) v prumeru ridic auta a pak si spocitej kolik skody zpusobi(cizim osobam) v prumeru cyklista :D

            0 0
            • ememem  

              to ze ak niekto jazdi na biku po ceste ako magor este neznamena ze nutne musi sposobit niekomu majetkovu skodu. zato vsak intenzivne sposobuje kolizne situacie – a to robi ci sa ti to paci alebo nie drviva vacsina cyklistov v mestach – pricom ujma soferovi moze byt niekolko rokov vazenia bez toho ze by sa o to nejako zvlast pricinil. (vid onen pragraf 22).

              0 0
              • nox159  

                jo nekdo na biku muze jezdit jak magor ale myslim ze po meste jezdi vic magoru v autech jak cyklistu :)

                myslim ze cykliska krery se mota po ceste na kole je pořád mene nebezpečny pro okoli nez magor co to vali v aute 80kou kolme školy/školky.

                0 0
              • Smazaný účet  

                Ty kolizní situace často vznikají tak, že člověk sedící v autě nebere cyklistu jako rovnocenného účastníka silničního provozu a proto mu nedá dostatečný prostor, chcete-li odstup, jako jinému motoristovi.

                0 0
                • ememem  

                  moze byt, ved som napisal ze sa na tom rovnakou mierou podielaju cyklisti aj soferi.

                  0 0
                • DiRTYB  

                  To mi hovor tolko zabavnych situlacii:( ked som stal pri strednom pruhu ze odbocim do lava ked prejdu auta a vtom vedla mna ***** bliakajuci z auta ze co zavadzam ze mam z cesty vy… do teraz lutujem ze som mu netrafil z tretrou do cela mal by tetovacku:DDD Alebo zenska zastala v nepriehladnej zakrute vedla nas a zacala bliakat ze ideme 2vedla seba (stacilo zatrubit)ak by vybehlo protismere jej nieco:(

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Co se mi docela často stává je troubení řidičů, kteří předjíždějí. Je jim jedno, že jedeš prakticky po krajnici a máš přímou trajektorii (prostoru pro předjíždění víc než dost).

                    Když kolem mě někdo rychle projede a bezdůvodně zatroubí, tak se můžu leknout, zazmatkovat. Tohle je svinstvo.

                    0 0
                    • ememem  

                      mozno ta chce upozornit ze je za tebou a ide ta obehnut.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Kdyby to dělal x metrů přede mnou krátkým zatroubením, tak to beru. Když zatroubí ve chvíli, kdy je na stejné úrovni, tak na tom není nic k pochopení. Akorát tím ukazuje, že je na silnici pánem a všichni ostatní z cesty.

                        0 0
                    • fousek  

                      Temhle chudakum totiz misto volantu namontovali jen trubku a co s tim pak maj delat ze.

                      0 0
                • kubad  

                  souhlas, ale nechce se mě jezdit za ním rychlostí 10km/h jen proto že cyklista jede skoro po prostředku, není kudy předjet a ještě musím dávat bacha aby se mě nepoložil pod auto protože ten sníh a bordel na cestě s ním pěkně mává :-(

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Ohleduplnost na obou stranách je samozřejmost. Pokud nemám objektivní důvod jet dál od kraje (třeba mizerná krajnice, díry…), tak se snažím jet co nejvíc při kraji.

                    A proti ježdění po ledovici ani slovo. Co napadly tyhle sněhy, tak jezdím po silnici jen na šířku. Vyjet do těch kolejí může jen blb, když je kolo sotva ovladatelná a auto nemá kudy předjíždět.

                    0 0
                    • kubad  

                      jasné bavím se jen o těch bílých sračkách co sou teď :-)

                      0 0
                  • Krys  

                    No vidíš, problém nie je cyklista. Problém je, že tebe sa niečo nechce alebo nepáči. Takže je to len a len konflikt záujmov. A preto tu máme zákon o doprave, ktorý upravuje vzťahy na ceste.

                    A pokiaľ viem, tak nikto nemá na ceste vyššiu prioritu na základe použitého dopravného prostriedku.

                    Ak ide cyklista 10km/hod prostriedkom cesty, napr. preto, že krajnica je plná snehu, tak neporušuje žiaden zákon, ale „prispôsobuje svoje chovanie“ stavu vozovky presne, ako mu zákon ukladá.

                    0 0
                    • kubad  

                      bezduvodně pomalá jizda nerespektování povinnosti jízdy při okraji, ohrožování ostatních nepředvídatelným chováním a bylo by toho ještě víc, problém je cyklista který se takhle chová

                      basta tečka

                      0 0
                      • maajkee  

                        a just není :)

                        0 0
                      • Krys  

                        Aj keby porušil tisíc zákonov, nemáš právo ho ohrozovať.

                        Cyklista nie je nebezpečný, nebezpečný je vodič, ktorý psychicky neunesie, že má v ceste prekážku.

                        Pochopíte to už konečne? To nie je tak, že ***** je ten, kto mi zavadzia. ***** je ten, kto ohrozuje ostatných. A cyklista nemá šancu kohokoľvek v aute ohroziť.

                        Mnoho účastnikov cestnej premávky žije v ilúzii, že ich nikto nemá právo obmedzovať. To považujem za jeden z najväčších problémov cestnej premávky.

                        0 0
                        • kubad  

                          ale já nepíšu nic o ohrožování – já píšu že takovhle cyklista ohrožuje ostatní a sebe především, to nějak špatně chápeš.

                          navíc u nás spousta cyklistů bohužel nezná ani předpisy a divil by ses co se na silnici děje, takže prosím nedávej si na místo cyklisty sebe :)

                          0 0
                          • Krys  

                            Čím cyklista ohrozuje ostatných?

                            Prečo furt mnohí argumentujete, že existujú cyklisti, ktorí porušujú zákon? Porušovanie zákona nie je viazané na použitý dopravný prostriedok. Porušujú ho aj užívatešlia iných dopravných prostriedkov. Tak dobre. Piloti asi moc nie. :)

                            0 0
                            • kubad  

                              bezduvodným kličkování, vybočováním ze směru, jizdou středem pruhu, stačí?

                              0 0
                              • Krys  

                                Tak inak, ako môže cyklista ublížiť autám?

                                0 0
                                • Volf  

                                  Odře ti ho. Protože když bude řádně vyšvihaný, tak bude samá kost:-)

                                  0 0
                                • kubad  

                                  no až ti nějaký spadne před auto pochopíš to co by se mohlo všechno stat kdybys to neubrzdil

                                  0 0
                                  • Krys  

                                    Viem, čo by sa stalo, ak by som neubrzdil. Preto som doteraz radšej vždy ubrzdil. :)

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      no já taky, a proto mám názor že by cyklisti ten 1–2 dny kdy je to fakt problematické měli volit jiný spusob dopravy hlavně v jejich zájmu. nepíšu nic o zákazu, ale o rozumu :-)

                                      0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Přesně. Tím, že cyklista spadne, neohrožuje jen sebe. Řidič třeba v šoku strhne volant do protisměru…stát se může cokoliv.

                                    Nebezpečná může být i klička kvůli hlubšímu kanálu na silnici. To se radši snažím projíždět nebo přeskakovat.

                                    0 0
                          • Krys  

                            Čím cyklista ohrozuje ostatných?

                            Prečo furt mnohí argumentujete, že existujú cyklisti, ktorí porušujú zákon? Porušovanie zákona nie je viazané na použitý dopravný prostriedok. Porušujú ho aj užívatešlia iných dopravných prostriedkov. Tak dobre. Piloti asi moc nie. :)

                            0 0
                            • ememem  

                              Čím cyklista ohrozuje ostatných? – na ceste pre motorove vozidla priamo na zivote asi nicim ovsem svojou ko…kou jazdou moze sposobit to ze sa ako sofer dostanes do basy ani nevies ako.

                              ja som cyklista, ja som boh, kto je viac? mam predsa absolutnu prednost vo vsetkom a za kazdych okolnosti. odbocit vlavo? no problem, vytrcim ruku (ak vobec) a vsetci okamzite do pozoru, ***** za mnou brzdi a este aj trubi? zasrane autoprasa. prejst ce krizovatku a cakat na zelenu? naco. jeb ho krizom ho do polky cesty. a druhu po prechode lebo akurat maju chodci zelenu a pod. a bohuzial sa drviva vacsina cyklistov tak aj sprava.

                              a skus sa prejst trebars po mnichove kde maju paralerne cyklostezky a trpia tam pocitom absolutnej prednosti nie len voci autam (tam to maju podporene aj zakonom) ale aj chodcom. to boli prve veci na co som bol svojho casu upozorneny a vobec neklamali.

                              v blave nedavno urobili nenormalne rozumnu vec, az sa cudujem ze to vobec v dnesnej politicky korektnej (citaj zvratenej) dobe preslo. zakazali cyklistom vjazd do centra mesta do pesej zonny podobne ako autam. dovod – neustale kolizie s chodcami. ako jak ty pises k…t sa spraval v tomto pripade kto?

                              0 0
                            • Daník  

                              mě jenom vždycky fascinuje, jak všechny tyhle debaty skončí v trumfování na čí straně je zákon. Typický stav české společnosti. Morálka, ohleduplnost, vzájemný respekt nemají váhu. Zákon! Bohužel zákon byl stvořen, aby eliminoval chování těch, kdo tyhle hodnoty nechápou, neuznávají a věří, že demokracie spočívá v neomezené svobodě jednání jednotlivce (vždy jeho), ale i díky našim politikům a právníkům je čím dál častěji vykládán proti tomuto jeho původnímu smyslu a zastává se toho, kdo jedná bezohledně a nemorálně.

                              Praktický příklad bezohlednosti a odvolávání se na zákon: včera jedu na běžkách, ve stopě kráčí mládenec, ač o 2m dál je udusaná pěšina. Táži se: „je to nutné?“, odpověď: „já přeci můžu jít kde chci!“

                              0 0
                              • ememem  

                                fakt? ja som myslel ze to je bratislavska specialita. v nemecku ak by ho to vobec napadlo by dostal po papuli a bolo by. ale ani tam to uz neni co byvalo…

                                0 0
                        • maajkee  

                          100% souhlas!

                          0 0
                        • ememem  

                          zrovna od teba bych takuto reakciu necakal.

                          Aj keby porušil tisíc zákonov, nemáš právo ho ohrozovať. – to mas pravdu

                          Cyklista nie je nebezpečný, nebezpečný je vodič, ktorý psychicky neunesie, že má v ceste prekážku. – cize riesenie danej situacie je co?

                          To nie je tak, že ***** je ten, kto mi zavadzia – ciste pravne nie, ciste ludsky…

                          Mnoho účastnikov cestnej premávky žije v ilúzii, že ich nikto nemá právo obmedzovať. – ehm no co ja viem, a ma?

                          0 0
                          • Krys  

                            Riešenie je, že sa budeš tým autom vliecť za cyklistom, kým nenastane možnosť bezpečne ho predbehnúť.

                            S tým obmedzovaním: Teraz pozerám, že sa to dá interpretovať všelijako :) Myslel som to skôr tak, že zákon ti nezaručuje cestu bez prekážok. Zákon ti nezaručuje, že ostatní účastníci cestnej premávky sa musia chovať tak, ako by cesta bola postavená pre teba.

                            0 0
                  • drtyc  

                    no ja bych rek, ze na tom prostredku prave ma povoleny jet a ma tam povoleny jet i tech 10km/h pokud je tam vyjeta stopa a vpravo od ni je led a snih presne podle

                    přizpůsobit rychlost jízdy stavu pozemní komunikace, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat

                    takze sorry kubade, ale problem je v tom, ze ses sobecky bezohledny hovado, tak jak vsichni obcas jsme je jen otazka, jestli podle toho ci si napsal se i tak chovas a jak casto.

                    0 0
                    • drtyc  

                      treba tady ta cast policie http://www.policie.cz/…vozovky.aspx ti to vylozene doporucje.

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      někdy je třeba ale taky logicky přemýšlet a nejednat jen podle toho, co mi zákon dovoluje.

                      jízda v ledových kolejích je pro cyklistu enormně nebezpečná a může tak i způsobit vážnou nehodu. na náledí je auto těžko ovladatelný a nemá takovou jistotu při předjíždění. pokud cyklista brzdí svým pohybem dopravu za podmínek, kdy je předjíždění riskantní, tak by měl uhnout nebo ze silnice sjet.

                      0 0
                      • Krys  

                        S tým uvoľnením cesty súhlasí. Ak by bola za mnou kolóna, tak ju pri najbližšej možnej príležitosti pustím. A čakám to aj od ostatných pomalších účastníkov premávky. Tuším v Nemecku to majú v dopravnom zákone nejak presnejšie špecifikované.

                        A s tým predbiehaním na náledí nesúhlasím. Základné pravidlo predbiehania predsa znie, že keď si nie som na betón istý, tak nepredbieham.

                        Stále dokola to isté. „Na náledí je auto ťežko ovladatelný…“ Prečo to má trápiť cyklistu? Keď vodič nezvláda svoje auto, tak ho má odstaviť, alebo spomaliť a nie predbiehať a ohrozovať svoje okolie.

                        0 0
                    • ememem  

                      to sa vrlmi mylis, precitaj si vyhlasku. inak jako to myslis vazne ze sa ma za neikym trepat 10km/h az kym fesak neodboci alebo neuhne?

                      0 0
                      • drtyc  

                        a ktery bod ma prednost v tom zakone, kdyz mas narizeny oba. jizdu pri kraji a soucasne prizpusobit stavu vozovky?

                        traktor v neprehlednym useku, ktery jede maximalkou cili 20km/h, kdyz je do protivky kolona taky nema na silnici co delat a musi ti uhnout a muzes ho vytlacet? tak to zkus.

                        prekazku v provozu muzes objet stejne pokud se ti tam vymajzne na zem, ale nezapominat, ze ne vsechno je prekazka treba tramvaj v zastavce nesmis a musis pockat.

                        0 0
                        • drtyc  

                          ciste podle pravni logiky, kdyz je to protichudny, tak se bude muset brat ta „mekci“ varianta.

                          0 0
                        • ememem  

                          ciste striktne podla vyhlasky musis splnit obe, ja len nechapem co mas proti tomu predbiehaniu – v danej situacii obidenie prekazky – (pomaleho vozidla ktroe nejde tak ako mu to vyhlaska uklada).

                          0 0
                          • Krys  

                            Ešte pripomeniem. Účastník cestnej premávky nemá povinnosť (skôr naopak) posudzovať správnosť chovania ostatných účastnikov cestnej premávky. A už vôbec nie trestať.

                            Tak ako nesmieš brániť v predbiehaní rýchlejšiemu autu (nech ide hoc aj 200), tak nesmieš ohrozovať pomalšie idúcich účstníkov.

                            Chápeš, nebezpečnejšie ako ísť na bycikli prostriedkom pruhu, je to predbiehnie takého cyklistu.

                            0 0
                            • DaSnail  

                              a koľko takýchto cyklistov by bolo treba na to, aby napr. v blave počas špičky skolabovala doprava?

                              0 0
                              • drtyc  

                                a co je ucastnikovi dopravy po tom, jestli podle tebe kolabuje doprava ktere se ucastni, kdyz se stejne nakonec dostane z A do B. je to normalni salamova metoda. proste na stavebnim urade jednou navrhli takovyhle silnice a chodniky, tak se tam musime vejit a je to jen o tom, ze kdyz se chces dostat z A do B a je pro tebe kolo o hodinu rychlejsi nez prestupni MHD, ktery nema pripoj a auto nemuzes mit ze zdravotnich duvodu, tak v cem je tvoje hodina v zacpe v aute dulezitejsi nez ta hodina toho duchodce na zastavce.

                                kdyz to bude pany radni hodne trapit, tak se treba pridaji silnice a obchvaty nebo cyklostecky nebo spoje mhd a nebo zefektivni svoje pocitani, aby nemuseli te doprave byt ucastni.

                                0 0
                                • ememem  

                                  to ze ciste podla vyhlasky nesmies obemdzovat ostatnych ucastnikov bezdovodnou a pomalou jazdou.

                                  preto ja napriklad zasadne nedodrziavam rychlost.

                                  0 0
                                  • drtyc  

                                    ale ten duchodce nejede pomalu. on jen dodrzuje ten bod o predvidatelnem stavu vozovky a i tak jede skoro maximalni rychlosti pokud vravora na prostredku, takze neni bezduvodne pomaly.

                                    0 0
                              • Krys  

                                A to sa kedy stalo?

                                0 0
                                • DaSnail  

                                  mám tam podmieňovací spôsob.

                                  0 0
                                  • Krys  

                                    V každom prípade ti na tú otázku odpovedať neviem.

                                    A neviem si predstaviť ani hodnotu prípadne význam tej informácie.

                                    0 0
                          • drtyc  

                            proti predbihani nic nemam. ale mam proti tomu vnimani cyklisty jako „brzdy“ ktera ma zmizet ze silnice, kdykoliv jedu ja. to pak zavani tim, ze by cyklista musel pred kazdym projizdejicim autem opustit silnici pokud neni v protismeru volno, aby sel predjet.

                            0 0
                    • kubad  

                      ale bež ty kecko

                      co sem napsal jen to že v takových to podmínkách nemá cyklista na silnici co dělat a je to především v jeho zájmu. já sem naopak řidič který sice nadává, ale s ohledem na bezpečnost toho cyklisty za ním pojede dokud není možné bezpečně předjet, ale bohužel je i spousta míñ ohleduplných řidičů, a pak vznikají takové nesmyslné návrhy na zákazy které jsou nahoře.

                      dalčí problém, je nedostatečné osvětlení cyklistu

                      0 0
                      • drtyc  

                        v jeho zajmu. vysmech. v jeho zajmu je doprava z bodu A do bodu B.

                        a sme zase zpatky. podle me tam na tu silnici patri. naopak do provozu nepatri nazor, ze tam ten cyklista nema co delat.

                        a ted je jen otazka, jak takovyho ridice co si mysli, ze tam cyklista nepatri ochranit pred sebou samym. ja jsem pro to, at povoli na jednostopa vozidla do 20ccm nebo s lidskym pohonem plaste s hreby. tim se nikomu nic nenarizuje. pomerne dost situaci se tim vyresi a tech par co zustane na letnich to uz je tak za 10 let na povinnou zimni vybavu ;-)

                        0 0
                        • kubad  

                          píšu že chci něco zakazovat? tak nechápu co vyvozuješ za blbosti!

                          píšu jen že to takových sraček by neměl nikdo s kolem lézt a měl by k tomu mít dostatek rozumu sám.

                          řeším reálnou situaci tady u nás kde se motají cyklisti kteří poletují po polovině cesty protože je namrznuté, jsou koleje a rozježděný sníh, občas jim ujede předni občas zadní musí seskočit atd. do toho ještě ráno vzadu neosvětlení. Veškeré usilí věnují tomu aby se na kole udrželi, absolutně nestíhají sledovat co se děje kolem nich.

                          dál už nemá nic nemá to cenu

                          0 0
                          • drtyc  

                            pises, ze je to nerozum, protoze nejses ochotnej toho cyklistu tolerovat jako ucastnika provozu.

                            je to presne ten jeden pitomej duvod co dava sanci vzniknout paorganizacim vymyslejicim nesmysly (obcas uzitecny veci) typu automat nebo uredni nesmyslny asfaltovani uprostred lesa.

                            0 0
                        • ememem  

                          podle me tam na tu silnici patri. – s spominana kolobezka? koleckove korcule?? ako celkom vazne preco nie?

                          0 0
                          • Volf  

                            Já si myslím, že ve státě, kde se z trestného činu řízení motorového vozidla bez řidičského oprávnění stal od prvního ledna pouze přestupek můžeš jezdit klidně i na nafukovací kačeně.

                            0 0
                            • ememem  

                              fakt? to je to priblizenie unii, v begicku zacali vydavat vodicaky tak nieco pred vyse desiatimi mozno 15-timi rokmi, dovtedy si ziadny nepotreboval t.j. z dnesnych cca 40-tnikov nikto vodicsky vycvik neabsolvoval a jazdilo sa podla 2 pravidiet. pravidlo cervena a totalne striktne pravidlo pravej ruky. kupodivo to aj docela fungovalo ale ked som tam dosiel tak som kvoli tomu behom 15 min. takmer sposobil 2 nehody.

                              0 0
        • roud  

          ty seš taky trubka co ? já jezdim teď celej rok na kole do práce a prostě taky sem to teď vynechal venku bylo 30 čísel sněhu a led v tom mi nepřijde uplně normální jezdit po ulicích obzvlášť když je problém se i narovince na tom biku občas udržet…

          0 0
        • Kubiczech  

          Jasně, ať si automobilisté nakoupí válce a jezdí si v obýváku. Když můžeme my, tak proč ne oni. (:

          P.S. V poslední době vidím nutnost doplnit svůj koment o poznámku, že to nemyslím vážně.

          0 0
          • bagr  

            Vono zalezi kde bydlis,v Praze a okoli to bylo v pohode,protoze to bylo posoleny a ztazeny.Ale tema autoprasatama sem mel na mysli vsechny ty co jezdi kazdej den nesmyslne autem,ne jen ty co se v nem chovaj jak hovada i kdyz ty predevsim.

            0 0
            • ememem  

              Ale tema autoprasatama sem mel na mysli vsechny ty co jezdi kazdej den nesmyslne autem – podla mna su najvacsie prasce ti co chodia peso lebo kvoli takymto prasatam je premavka neplynula lebo tie prasata maju obcas zelenu na prechodoch aby mohli prejs na druhu stranu. ma to fakt do zurivosti vytaca ked kvoli jednmeu chodcoprasatu stoji 20 aut a robia sa kvoli tomu zapchy. si kua nevie socka kupit auto?

              0 0
              • bagr  

                Typicka reakce autoprasete z tupeho stada vybehnuvsiho.

                0 0
                • ememem  

                  som skusal ci to myslis vazne, podla reakcie asi hej.

                  0 0
                  • bagr  

                    Sorry,ale na auta sem nejak alergickej,protoze myslim ze je to fakt s nima zly.

                    0 0
                    • maajkee  

                      je to s nima hodně zlý, taky začínám bejt na ně alergickej.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        A bude hůř pánové, zvykejte si :-P. Čím dál častěji vidím, že si člověk v 18ti udělá řidičák a rodiče mu hned pořídí vlastní auto, které vlastně ani nepotřebuje.

                        0 0
              • maajkee  

                ty vole už drž hubu prosim tě :) chodec má prostě právo přejít silnici, jeho zase nebaví čekat než přejede 20 aut za sebou. Auto je nejnebezpečnější dopravní prostředek na silnici, tak by se řidičí měli podle toho tak chovat a mít absolutní úctu k chodců, a ckylistům, chůze je ta nejpřirozenější lidská věc a nebudou jí přece omezovat nějaký plechovkáři.

                0 0
                • ememem  

                  chodec má prostě právo přejít silnici, jeho zase nebaví čekat než přejede 20 aut za sebou. – ved ja mu ho neupieram, len bych poprosil aspon na tu zelenu.

                  Auto je nejnebezpečnější dopravní prostředek na silnici – suhlas

                  tak by se řidičí měli podle toho tak chovat a mít absolutní úctu k chodců, a ckylistům – plati na obe strany. nebudem skakat autam do vozovky lebo potrebujem dobehnut elektricku, budem chodit krizom cez cestu iba na zelenu, na biku pri odbocovani vlavo aspon kuknem ci nieco za mnou nejde atd. atd.

                  chůze je ta nejpřirozenější lidská věc – omyl, lezenie.

                  0 0
                  • Krys  

                    Ležanie :)

                    0 0
                  • maajkee  

                    chůze

                    0 0
                    • Howgh  

                      je to smůla, ale je to tak. Optimální byla chůze po čtyřech. Vlivem degenerace se lidi zvedli na zadní. A nastaly problémy s plotýnkama a t.d.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.