Za kolik ferove prodat toto kolo

51 nepřečtených
  • Phantasma

    Myslite, ze sem tu cenu prestrelil?

    Nemam zrovna velky prehled o cenach jetych kol.

    http://www.bike-forum.cz/…-xc-807-2014

    • beranek666  

      Proč má novou kazetu po 1000 km?? Asi proto, že nemá najeto 1000 km? cena kolem 6 tisíc… když hodně.

      • Phantasma  

        Protoze byl vytahany retez, ktery poskodil kazetu

        • MI.KU  

          Vytahaný retez co v 1000km zničí kazetu? To byla z pozinku…? Retez kdyz ho prasis dá tak 1500km ty kajdy aby jeste zničil kazetu muselo by to najet víc – ta zadní stavba je tak zedrená od řetězu proč?

          Kdyby to mělo 10000 možná bych tomu uvěřil pokud si neměnil ten retez. 1000km na takhle zdevastovanem kole to ani omylem.

    • novas752  

      Tak 5k, neni na tom vubec nic zajimavyho.

    • roman II  

      4–5

    • Staifus  

      Chápu dobře, že nový je za 10 a půl a jetý prodává za 10?

      • Phantasma  

        Tak to je pecka, toho sem si ani nevsiml, ze jeste par obchodu to muze prodavat. Ale maji jen velikost S. Kamos to koupil skoro pred dvema lety za 16 500,– a jelikoz nemame predstavu jak se prodavaji jeta kola, zkusili sme cenu 10k.

        • novas752  

          To docela naletěl. Nový bych to koupil maximálně za 11–12.

          • Phantasma  

            se podivej jaky ma sup pomer cena/osazeni. Naprosta normalka toto prodavat za 16kZa me sou momentalne ceske znacky cetky v cele s authorem.

            • nitraq  

              Možná normálka to prodávat, ale docela nesmysl to kupovat, když člověk může za stejných 16 tisíc mít kolo se vzduchovou vidlicí a aliviem.

              • Phantasma  

                Kamarad chtel proste kolo z prodejny za rohem aby mel blizko servis a nikam s tim nejezdil. To uz neni nas problem, at si kazdy koupi co chce.

                Ja jel pro kolo 80km a jel bych si pro nej klidne i do prahy kdyby bylo treba.

                Ja svoje prvni kolo GT – mozna ho mam jeste v profilu – prodal po 2 letech za 6000 a to tam byla rock shox xc 30 a vzadu hazka deore. Taky koupeno za nejakych 16k pokud se nepletu.

                • Mr.Dan  

                  Tohle je ještě furt fajn. Kámoš, o němž jsem to netušil, se přijel o víkendu „pochlubit“ s novým Ghostem za 16. Vidlice RST Blaze, nejdražší komponent byl šaltr Altus, k tomu snad šroubovací 8-kolečko, brzdy nějaký nejlevnější hydry Tectra. Absolutní odpad, o němž bych si myslel, že se prodává tak za 8, max. 10 litrů. Taky prostě impulzivně vzal prachy a šel si koupit kolo, aniž by tomu rozuměl a s někym se byť jen minimálně poradit.. :(

                  • Phantasma  

                    Proste je to tak. A tech vyrobcu, kteri za takovou cetku chteji treba 16k je tady cela rada. Jenze takove pribehy konci i smutne. Clovek zjisti, ze ho to bavi, ale nema na takove jezdeni kolo. Takze to pak prodas, prodela na tom majlant a musi koupit nove.

          • Rogosek  

            Přesně to jsem chtěl říct – nový za 12, tohle prodáš za 5,5

        • Mysee  

          Za 16500? slušnej kauf. Za nový bych víc jak 12 nedal. Za tohle jetý 6. A též se mi nezdá měnit řetěz a kazetu po tisíci, ještě na 8sp.

          • MI.KU  

            Přesně na 8sp mám cca 40 tisíc a kazeta ok.

          • Marolf  

            8sp řetěz může být vytahaný klidně už po 700km, záleží v jakých podmínkách a jak dotyčný jezdí… ale kazeta po 1000km na výměnu, to už je slušný maras.

            • Vilém  

              Nerikam, ze by to nebylo v nejakym extremu mozny, ale 8sp retez mi vydrzel vzdy podstatne vic nez treba u 10sp, 1500km nebyl zadny problem a to nejsem zadnej strizlik. Na 10sp mi vydrzi tak kolem 1000km max.

              • Marolf  

                Já mám zkušenost, že s HG40 který jsem jezdil loni mi stačily dvě vyjizdky do Beskyd, když bylo mokro atd. a ten řetěz byl po 750km na odpis. V těch Beskydech jsem jel převážně na malou pilu, takže i to se na té trvanlivosti řetězu podepsalo. Jinak mi držel kolem 1250km než byl na výměnu. Dražší řetězy na tom nebyly o moc líp, rozhodně ne o tolik, aby se vyplatilo je kupovat. Teď jezdím YBN S52 a zatím to vypadá že by mohl vydržet i něco přes 1500km, a je hodně tichý.

                Ještě mě tak napadlo, že ten řetěz nemusel mít z výroby 132,2 ale třeba o něco víc. I ta jedna desetina zkrátí trvanlivost o dost kilometrů. Ale výdrž té kazety se mi taky moc nezdá, to by ten řetěz musel být neskutečně vytahaný, aby ji zničil. A to by to na těch 1000km musel „mazat“ pískem aby ho vytahal do takové míry, aby zničil kazetu :D

                • Nikovlas  

                  Řešíte nesmysl. Uživatel – laik – si nejspíš neměřil řetěz a nezkoušel kazetu, jestli na ní novej přeskakuje. Pravděpodobně dal kolo do servisu a tam mu řekli, že řetěz už byl tak vytahanej, že bylo třeba vyměnit kazetu. Kšeft.

                  • Marolf  

                    To je taky možný

                  • Phantasma  

                    Ano, bylo to proste kamaradovo prvni kolo a proste to stacil dodrbat behem chvilky. Debata zcela bezpredmetna, na kole sou nove dily tudiz proc se menily uz kazdemu muze byt fuk. Pokud clovek prodava funkcni kolo max bych se zeptal co se menilo v minulosti. Ale jaksi by me nezajimalo proc kor u prevodu

                    • MI.KU  

                      Mě jo – jestli to jezdilo takový prase, tak ani nechci vědět jak je na tom vidlice treba ;)

                    • MI.KU  

                      PS: pokud to opravdu nějakým zázrakem takto stihnul poje…bat zničil kazetu – tak zřejmně (velmi pravděpodobně) zničil i převodníky. A ta zadní vidle – tu čistil od bahna flexou? Nebo se ji pokoušel přeřezat tím řetězem?

                      1000 km.....? Nevěřím a jestli jo tak po takovým člověku ani za symbolickou 1000,–

                      • Vilém  

                        To by me zajialo, co mas za problem se zadni vidli?

                      • Phantasma  

                        Kámo, ty seš taky myslím hezky pravděpodobnej. Tím mi tu chceš nepřímo naznačit, že jako prodáváme nepojízdné kolo? Si uvědom, co tady píšeš. A zkus si taky uvědomit, že existují lidi, kteří neprodávají jen zničené věci s cílem oklamat a ještě se na tom nabalit.

                        jestli ty nejsi takový filozof z B-F … hodně kecat a málo jezdit. Mi tady budeš říkat co je a není pravděpodobné, když já na tom kole včera seděl … :-D

                        myslím, že je na čase, abych to zamknul. Názory s cenou se tu shodují a nemá cenu tu nic vymýšlet …

                        • -b-n-x-  

                          Nezamykej to. Nekteri se u toho i bavi :-)

                        • MI.KU  

                          Málo jezdit… To co ma kamos na tom kole údajně najedu za tyden ;)

                          • Vilém  

                            Tak jako v pohode, 4000km/mesic a k tomu denne 12 hodin v praci a zepar hodin na netu.

                            • MI.KU  

                              Tady nemám kolo – ale kdyz sem v ČR ty 3000 i víc najedu za mesic. Jo ted to uz neni co kdysi kdy sem se dostal i přes 20 ročně ale porad za tech par měsíců v ČR najedu víc než je zdejší roční průměr – tedy beru že i zde sou asi lidi co jezdí 15–20 a treba i víc, ale beznej BFU zde má ty 3000 za rok.

                              PS a v práci sem 10h ;)

                      • novas752  

                        Vůbec netušim co máš na mysli. Jako to omlácení od řetězu?

                        • MI.KU  

                          Jo přesně to

                          • Vilém  

                            Myslis jako tu omlacenou nalepku? To je hotova tragedie, kolo na odpis.

                          • novas752  

                            No kdyby tam byl neopren nebo duše, tak se to neodrbe, to jo.

                            Ale stačí jezdit občas s blbě zařazenym převodem (malej-malá a hazka už to nestíhá napínat) a je to odrbané velmi rychle – klidně i během 500km. Pokud vim, je to taková měkčí fólie a oproti tomu černýmu laku je na ní vidět každej škrábanec.

                            Dá se to ředidlem sundat a dát tam ten neoprenovej návlek, ale je to před prodejem zbytečná investice – cenu kola to nezvedne.

                            • MI.KU  

                              No přešně o to mi šlo – funkci to nesnižuje ale uz z toho je videt jak bylo o kolo ,,pečováno,, a aspoň blbou pásku na koberce tam dat mohl. By me zajímala ta vidle.

                              • Vilém  

                                Jaka vidle furt? Na tech fotkach, kde je sice videt prd, tam vidim cca 2mm tlustou nalepku. Tzn, kdyz by ji strhnul, tak na zadni stavbe nebude nic.

                                • novas752  

                                  Jakoze nebyly cisteny a mazany vnitrni nohy a gufera asi. To je mozna jedinej moznej „pruser“, jenze u vidlice za 1300Kc…

                                  • Vilém  

                                    Ziju v tom, ze je od zacatku rec o zadni vidlici.

                                    Na predni nevidim nic pozoruhodneho a stejne je to mr.ka vhodna tak k rajcatum.

                                    • MI.KU  

                                      O zadní sem psal jak je dodrená – to vypovídá něco o majiteli, ve spojení s údajným nájezdem 1000km a výměnou kazety uz to značí ze bud nesedí km a nebo byl majitel prostě čuně – když se takto staral o kolo je pravděpodobné že na vidlici přední se ani nesahlo.

                                      Ano vidle je k ničemu ale ten kdo to kolo koupi asi bude čekat nějaký chod a pokud je ta vidle doprasená tak mu to zvedne cenu kola.

                                      Tak jsem to myslel.

                                • -b-n-x-  

                                  Sak to neres, MI.KU.mu to proste vadi. Ale jinak zase dobra moznost jak zkusit z prodejce vytriskat potencionalni slevu :-)

      • Spider_29  

        Přesně, nový je za 10 490 Kč, takže 2 roky starý bez záruky s nájezdem 1000 km bych viděl tak za 5 max 6 tisíc podle stavu.

    • davids0108  

      Já loni koupil 12 let staré kolo s najetými asi 5 000 km (Marin San Raphael, Alivio 3×8, odpružená vidlice) za 5 500 Kč. Nové ve své době stálo 15–16 tisíc. Někomu by se to možná zdálo moc, ale kolo bylo ve velmi slušném stavu, vše seřízené, nové pláště, řetěz i kazeta rozhodně taky nebyly zralé do šrotu. Otec, když kolo viděl, říkal, že si ho půjde taky koupit – myslel si totiž, že je nové. Tak jsem mu vysvětlil, že tento model už nesežene. Kolo není auto a myslím, že stáří nehraje až tak velkou roli, důležitý je stav. Druhá volba bylo úplně nové kolo za 4 000, ale jak mi bylo vysvětleno, toto kolo má plno plastových dílů, které se po krátké době vylomí a musí se měnit a ve finále člověk brzy zaplatí víc než těch 5 500.

    • puka  

      Taky si myslím, že za to víc jak 7k nedostaneš. Převodníky jsou přinýtovaný, takže půjdou do šrotu až se povolí (stalo se i mně), přesmyk za 170 korun a celkově všechno tak nespolehlivě osazeno. Váha 15kg – i moje 8 let stará merida má méně.

      Ještě by to chtělo fotky ve větší kvalitě nebo je snad za co stydět?

    • novcze  

      ať to kamarád dá někomu z rodiny, to bude asi nejférovější způsob jak se toho zbavit

    • Phantasma  

      Tak nakonec to kamos prodal nejak pres znameho jinemu znamemu a strelil to za 8k. Zazvonil zvonec pribehu je konec. Dotycny chtel kolo na jezdeni do prace :-)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse