XLoc Full Sprint - uzamčení hydrauliky

58 nepřečtených
  • cevepe

    Zaujala mě možnost rychlého uzamčení hydrauliky od firmy RockShox, přesněji zboží XLoc Full Sprint.

    Nevíte o tom bližší informace alespoň v eshopech v USA? Rád bych si objednal, ale bližší informace k tomuto nemohu najít.

    0 0
    • hajtman  

      Tak som sa hral s tým Xlock-om az sa mi ho podarilo zavzdusnit :D Odpojil som hadicku tlmica od packy Full Sprint a trochu sa to zavzdusnilo.

      Kam to dat v Prahe odvzdusnit?

      0 0
    • milku  

      Dobrý den,

      nevím, zda je to ještě aktuální, ale mám na prodej jeden nový (ani nebyl namontovaný) X-Lock Full Sprint.

      Pokud máte zájem, nechám za velice nízkou cenu.

      0 0
    • 01carbon  

      Jak se projeví zavzdušnění na zamykání tlumiče – na vidlici jsem vyrozuměl že se chová jako by byla lock ? RS Monarch XX

      0 0
      • DaD  

        Pokud to máš zavzdušněné tak vidli neodemkneš.Alespoň u mé Lefty.A mě se Monarch s mizerně odvzdušněným Xlockem choval tak,že pokud šel jednou do téměr max. zdvihu,tak potom kovově klepal.Po nějaké době (pár hodinách v klidu) se to ustálilo a tlumič byl v cajku.Jakmile ale potom zase dostal další ťafku,tak to opět začal dělat.A dělal to i při propružování na místě.

        0 0
        • 01carbon  

          Vidle zamkne a tlumič změkne?

          0 0
          • DaD  

            Ten okruh v Xlocku je dvojí.Jeden pro vidli a druhý pro tlumič.Mají ovšem jeden odvdušňovák.Páčkou sice ovládáš obě najednou,ale za použití imbusu 1,5 se páčky dají rozdělit a pak poznáš,jak to funguje.Takže záleží kde je vzduch.Pokud je v tlumičovém okruhu,tak to dělá různé cipoviny jako třeba mě s tím cvakáním,ale odemknout jde.U vidle je to buď a nebo.

            0 0
    • ELx  

      Na SID XX mi přestal fungovat X lock. Ale zavzdušněný asi nebude, protože vidlice nejde zamknout. V čem by mohl být problém?

      0 0
      • DaD  

        Pokud páčka nejde zmačknout a nebo naopak vymáčknout,tak se posral ten samotný mechanismus přímo v páčce.Je to dělané stejně diletantsky jako u PushLocku.Plas­tový kroužek uvnitř se správně neotočí a zablokuje páčku.Nezbývá než poslat na reklamaci.Co já vím,tak Xlock se s tímto problémem reklamovali snad všechny.To musel vymyslet opravdový debil a ještě vetší debil to poslal do výroby,protože jinak už nevím:(

        0 0
        • ELx  

          No,jenže páčka jde normálně zmáčknout i vymáčknout…

          0 0
          • DaD  

            Tak to bohužel nemohu sloužit.Podle mě bude něco ve střevech vidle.

            0 0
        • 01carbon  

          Že páčka nešla vymáčknout to mi to udělalo po cca 1–2 týdnech od nova. Ale podařilo se to rozejít. Potřebuji zkrátit hadičku k tlumiči – tak sháním info (odvzduš.sadu i olej již mam) a odvahu :-)

          Že by se páčky nechaly rozdělit – to se mi moc nezdá, zvenku jepouze jeden čudl na mačkání a jeden imbus = odvzdušňovací.

          0 0
          • DaD  

            Na tom odvzušnění nic není.Je to za chvilku hotové a žádná past se tam nekoná.Jen musíš mít před otevřením oběhu lockout zamčený.jinak se muže stát,že ti olej trochu stříkne.Manuál je stránkách Sramu.

            Ten imbus je před tebou schovaný pod prachovkou a navíc je zašitý zespodu.Pokud ti to ale funguje,tak bych to moc nedráždil:)

            0 0
            • 01carbon  

              „před otevřením oběhu lockout zamčený“

              chápu to správně než povolím odvzdušňovací imbusy tak lockout v poloze zamčeno = vysunutý čudl ? speed control otočený na plus na doraz a rebound na tlumiči na králíka – jenže v tom dokumetu sramu píšou:

              „Turn the compression lever to the unlocked position“ tj xlock otevřeno.

              0 0
              • DaD  

                Ano,páčku vysunutou.Je potřeba mít páčku vysunutou,protože jinak tam máš logicky větší tlak a muže to vystříknout.Ale nemyslím,že by se konala nějaká katastrofa to otevřít v odemčeném stavu:)

                0 0
      • v POHODÌ klokan  

        Vylovím tuhle mrtvolu – mám stejný problém u tlumiče RS Monarch XX – nejde zamknout. Respektive v obou polohách xlocku se tlumič chová stejně (nejspíš jako otevřený).

        Co s tím? Zkoušel jsem odvzdušňovat – páčka chodí pěkně, řekl bych, ale tlumič pruží prostě pořád stejně.

        Googlil jsem co to šlo, ale odpověď jsem nenašel. Má někdo nějakou radu nebo postřeh? Díky moc!

        0 0
        • JMT  

          Zavzdušněno. Odvzdušnit dle návodu na youtube. Přišlo mi že v chladu to obecně funguje blbě (teda ještě víc blbě než v teple…)

          https://youtu.be/N_Yjwpg8f-A

          0 0
          • v POHODÌ klokan  

            Já měl za to, že když by bylo vedení locku zavzdušněné, tak nebude dostatečný tlak na otevírací pístek a tlumič bude dafaultně zamčený… tak to není?

            Jinak odvzdušňovat jsem se snažil celkem pořádně, ale kapalinu jsem tlačil jenom ze strany tlumiče (nemám dvě stříkačky). Bublinky ale už žádný nelezly…ale možná že i tak tam nějaká zůstala.

            0 0
            • McBlacky  

              Nekdy to je mezi poz a neg komorou a je to spatnym tesnenim. Tzn repase tlumice protoze nedrzi tlak kde ma.

              0 0
              • v POHODÌ klokan  

                Hm, to jsem nechtěl slyšet. Tlumič jsem samozřejmě koupil z druhé ruky. Ale i tak díky za postřeh :-)

                0 0
            • Smazaný účet  

              Pri odvzdusnovani jsi mel packu locku v jaké poloze ? Mrkni na nejake video.

              0 0
            • 01carbon  

              nevim jestli si to pamatuji spravne – zavzdusneny lock vidle zamceno (nepruzi), tlumic odemceno (pruzi). staci opravdu mala bublinka a lock nefunguje. pri promacknuti locku na riditkach je v tlumici slyset zretelne cvaknutu, jak pri zamknuti tak pri odemknuti – pri spravne fci

              0 0
              • v POHODÌ klokan  

                Aha, tak jestli je to u tlumičů a vidlí obráceně…

                Jinak něco málo slyšet v tlumiči je, ale zřetelné cvaknutí bych to určitě nenazval. Tak si asi budu muset pořídit pořádný vybavení a odvzdušnit dokonale :-)

                Díky za tip.

                0 0
            • JMT  

              Zavzdusnenej lock se (nelogicky) projevuje tak ze v obou polohach se to chova vicemene stejne a to jakoby z 80% otevreno. Plus to fakt nema rado zimu. Doufal bych v to…zkus jeste odvzdusnit v teplote kde pak jezdis jak nekdo zde pise

              0 0
              • v POHODÌ klokan  

                To jsou teda věci :-) To 80% otevření by nejspíš odpovídalo stavu tlumiče.

                Odvzdušňoval jsem v dílně, kde je skoro venkovní teplota (celé kolo tam taky nějakou dobu bylo), takže tam by snad problém neměl být. Nicméně ještě se tedy posnažím s odvzdušněním :)

                0 0
        • novas752  

          Odvzdušnit pořádně když je kolo studené. Pokud nepomůže tak repase.

          0 0
    • xaver  

      prosím mám dotaz. Včera jsem pích a kolo otočil na řídítka při opravě. Vidle byla odemknutá, páčka tedy zastrčená. Nevylučuji, že jsem ji při té opravě, jak stálo kolo na louce na řídítkách trochu zmáčk. Od té doby ale, když chci vidli zamknout, odemknout, je potřeba abnormální síla. Nedá se to používat. Nechávám odemčeno.

      1.Přes víkend jezdím, nehrozí mi zamčení? Totiž když bylo kolo nové, najednou se vidle zamkla, servis říkal, že bylo z výroby málo oleje a museli ho doplnit.

      2.Co s tím? Zase do servisu?

      Díky!

      0 0
      • Smazaný účet  

        Pokud pri oprave stalo kolo na te pacce, mohla se packa ohnout a proto jde tezko…

        0 0
        • xaver  

          to jsem kontroloval, ohnutá není, odpor je veliký..

          0 0
          • Dejv94  

            Si tu páčku měl rozdělanou jo? Viděl bych to tak, že jsi ohnul vodící tyčinku na tlačítku…

            0 0
    • Žídečeček  

      Neměl by někdo na prodej jeden x-lock??

      0 0
    • 01carbon  

      Jak se nechá xlock rozdělat. Zlomena ta tyčka kterou se to ovládá. To včetně o kroužku a gumové harmoniky se nechá koupit jako servisní kit. Jak to jednoduše rozhodit.

      0 0
    • Michal5446  

      Vedeli by ste mi poradit: podarilo sa mi pri prevoze biku na streche auta utrhnut vedenie hydrauliky z ovladania smerom k vidlici. Hadica je vytrhnuta z pozdra vo vidlici. Da sa to nejak expresne opravit, vymenit? Pripadne kde by to mohli na pockanie opravit.

      0 0
      • 01carbon  

        možná díl 11.4018.060.000 (min u jednoho servisu RS v CZ skladem) ale raději ověřit tel.

        0 0
    • sandy1  

      Zdravím všechny. Dneska mi dorazil tlumič XX s x-lockem. Od tlumiče vede hadička která je zakončená nalisovaným kovovým dílem se zavitem. Od páčky X-locku vede hadička, která nemá ukončení. Takže mám vlastně dva kusy, každý s hadickou. Mám ukončení hadičky vedouci z tlumiče namontovat do páčky, od které odpojim stávající hadici? Nebo odpojit hadičku z tlumiče, na konec hadičky od páčky namontovat koncovky a pak namontovat do tlumiče. Dík všem za odpověď.

      0 0
      • JMT  

        Nech tu na tlumici a nasroubuj ji do locku misto ty co tam je. Je to tam stejne jak u avid brzd, stejnej trn, hadice i zpusob nasroubovani. Jen misto dotky ridkej tlumicovej olej. Nutno dobre odvzdusnit, jinak tlumic nebude chodit. Asi dobry kouknout na youtube navod

        0 0
      •  

        Musi se zakratit hadice na patricnou delku, dat jehla a oliva, natlacit olej a odvzdusnit. Kdyz se takto ptas, bude pro tebe nejlepsi to dat do servisu nebo pokud jsi ucenlivy a ne levy na ruce, tak aby ti to nekdo ukazal a priste to uz das.

        0 0
        • sandy1  

          Učenlivej jsem. Jen jsem nikdy neviděl tu magic koncovku. Stejně tam nepasovala. Hotovo je a odvzdusneni na po 2×. Vše funguje jak má.

          0 0
    • sandy1  

      Dík. Asi jsem blbej, ale na YT jsem to nenašel.

      0 0
      • JMT  

        Hledej xlock bleed :-)

        0 0
      • 01carbon  

        Spis bych rekl nechat to co je v xlocku a presroubovat to u tlumice. U tlumice je trn a olivka, takze tento konec se necha i zkratit. Kdyz je sparne odvzdusno tak se tlumic tvari jako zamceny.

        0 0
        • JMT  

          Trn a oliva je i u locku. Vzhledem k tomu jak xlock funguje bych odvzdusnoval a basta. A to poradne…

          0 0
      • novas752  

        To samý jako odvzdušnění Reverba, odvzdušňovací šroubek na tlumiči je uprostřed kolečka odskoku.

        0 0
    • 666biker  

      nemáš tam náhodou koncovku connectamajig? ktorú je možné 2–3× odpojiť /zapojiť bez nutnosti odvzdusnovania?

      0 0
    • sandy1  

      Jj conectamajig je na konci hadičky od tlumiče.

      0 0
      • 666biker  

        v tom prípade skus ten connectamajig zapojiť do packy xloc a malo by to fungovať nie?

        Malo by to byt na princípe „plug&play“ :-)

        0 0
    • sandy1  

      Tak connectmajig do páčky nepasoval. Dnes jsem namontoval, odvzdušnil a odpoledne jedu projet.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.