• bajkondra

    Ahoj,

    plánuju koupi bajku s kterým se nebudu bát na nějaký trail a allmountain a poradí si s mojí váhou nad 120 kg, mám vybráno viz: https://www.whyte.cz/905 .Pokud ho někdo vlastníte, můžete mi napsat vaše pocity a zkušenosti ? Jelikož jsem ryzí začátečník s ježděním na trailech a podobně, zajímá mě, zda geometrie kola je opravdu tak závodní , že by mě mohla štvát při nějaké vyjížďce cca 30–40 km ? Nebo se to dá v klidu absolvovat i s tímhle kolem bez větších problémů ? Budu si nechávat i druhý bajk, s kterým budu vyrážet na delší plánované cesty, ale když bych se rozhodl nějak prodloužit výlet na Whytu, aby to nebylo za trest .....Také jsem nikdy nevozil sram a zajímají mě brzdy Sram level T , K jaké řadě od shimana mají asi nejblíže ?

    Díky moc za názory a prosím bez verbálních exhibicí a přestřelek :-)

    0 0
    • MirosPikos  

      Jediný problém může být tvá váha. Jinak na tomhle dáš 30–50 km a prstem v nose. Záleží taky na kondici. Jinak bike se mi moc líbí, celkově Whyte dělá docela zajímavý a dobře hodnocený bajky.

      0 0
    • bajkondra  

      zatím jsem se toho moc nedozvěděl, zkouším trochu povyskočit výše…

      0 0
    • vojtechposmourny  

      Neboj se toho. Jak traily (a mnohem více), tak i normální vyjížďky to zvládne. Záleží jen na tobě , kolo tě limitovat nebude.

      Jen ty nevím, nikdy jsem je nezkoušel.

      0 0
    • Bobin2  

      Sram level T ti asi stacit nebudou. Koukal jsem na nejake povidani jednoho chlapka na youtube o T130 a mel 100kg s vybavou a rikal, ze to ty brzdy moc nedavaji. Ale ze mozna by stacily vetsi kotouce.

      0 0
    • nostro66  

      Jazdil som Level TL a na tvoju vahu stacit nebudu. Ale ak tam das 200ky kotuce, tak im citelne pomozes.

      0 0
      • bajkondra