• kesu

    Ahoj,

    přemýšlím, že bych předělal boxxera RC na vzduch kvůli snížení hmotnosti a také snažšímu nastavení na nízkou váhu. Nevíte náhodou jak se dá sehnat ten kit? Našel jsem to někde na webu ale je toho víc a přijde mi to dost jako zajíc v pytli.

    Vím že to tak snad přestavoval Gazman.

    díky za pomoc

    • kesu  

      našel jsem třeba tohle:

      http://www.hibike.de/…-Boxxer.html

      nebo se to dá poskládat z origo dílů?

      • kesu  

        up!

      • Mr.Duck  

        Myslim, že z origo dílů to jde. Já předělával totem, sice z 2-step na solo air, ale stačilo koupit patronu a vyměnit. (Dělal to sice žitný, bo sem chtěl i měnit futra, ale nic na tom neni)

        Problém může bejt, jestli je ta vidlice jetá s pružinou a budeš tam dávat vzduch. píst, tak hrozí že ty nohy sou od pružiny zevnitř trochu omlácený/odřený a nebude to těsnit :-(

        • lukas aka mitro  

          Cece ja to sice rozdelany nevidel, ale co jsem videl solo-air kity a vnitrky vzduchovych pruzin, tak tam jeste byl vlozeny samostatny vzdochvy pist, tedy to nebehalo primo v nohach.

          • Jenda  

            jak kde – u vidlic s ocelovejma nohama tomu tak je protoze nejsou schoni udelat dostatecne kvalitni povrch aby to tesnilo, duralovy nohy to tak nemivaj, podle toho jak ten kit na boxera vypada tak tam zadna dalsi trubka neni. Tedy tvoje poznamka je celkem na miste, na druhou stranu lze pak prehodit tlumeni do levy nohy (to je patrona takze tam na stavu vnitrku nohou az tak nezalezi) a pruzeni soupnout doprava. Prinejmensim u Reby to funguje, u Lyrika by to taky v pohode slo takze nepredpokladam nejakou zaludnost ani u boxxera.

            K otazce zda skladat nebo kit – od tech belgicanu ten kit vyjde temer urcite levneji nez jednotlivy dily. Mozna by stalo za to poptat se na ty dily na tom hibiku – ceny tam maj fakt pekny (i celejch vidlic) az na dual position pro Lyrika – nechapu proc stoji 2× tolik co do revelationa :-(

        • kesu  

          bude to úplně nová vidlice, takže v tom by neměl bejt problém..

    • kesu  

      nikdo nic?

      • Jenda  

        jeste maj spoustu dilu tady http://www.forksparts.com/achat/index.php…

        to co jsi daval odkaz vypada jako zajimava alternativa. Asi bych se toho nebal, podle me na soloair systemu toho neni moc co pokurvit takze by to mohli mit zvladnuty, otazka je jaky to bude mit odpory a aby neblbnul ten soloair pistek.

        Zase pokud to pujde rozumne rozebrat a mas pristup k soustruhu tak verim ze by to slo i doupravit.

    • jecnak  

      Pocitej s tim, ze jestli nejaky cas vidle jezdila s pruzinou, tak muze mit otluceny vnitrek vnitrnich nohou a nebude tesnit.

      • Jenda  

        jak pisu vyse – to by mohlo jit poresit prehozenim vnitrosti mezi levou a pravou nohou

        • Mr.Duck  

          Konec konců u dvoubrejle by mohly jít přehodit i ty nohy, a tlumení nechat kde je, žejo..akorát ten nápis :-(

      • kesu  

        to nebude problém mám to v plánu dát do úplně nový vidlice…

    • gazman  

      Zkopíruj si čísla potřebných dílů, popřípadě jejich přesný název s rozkresu boxxera na stránkách SRAMu a zadej je postupně do vyhledávače. Budeš potřebovat píst a špunt.Cena je tuším kolem 3500,–

      • kesu  

        to si přepíšu a zkusím , radši bych vzal originál. Hele a ty si do toho svýho dal i ten dropstop?

        • gazman  

          Nevim co to je dropstop, po dorazech mi to nechodí ani když mám sag 30% a dropout vytočený na minimum.

          • kesu  

            u WC verze jde nějak měnit objem vzduchový komory externě zezhora levý nohy, zatímco u RC to nejde (u R2C2 to jde ale nevím jak) a jde mi o to, jestli tam tuhle funkci máš?

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.