výška ráfku vs.délka ventilku

14 nepřečtených
  • novas32

    Jak si tak za současného pěkného počasí jezdím na silničce, tak mě napadla jedna věc. Mám záplety Mavic Aksium, tudíž o něco málo vyšší, než klasické ráfky a v klídku jezdím s náhradní duší s klasickým galuskovým ventilkem. Ovšem duše na zmíněných ráfcích mají zjevně delší ventilky, nebo je tam nějaký nástavec.

    Až píchnu, a já jednou píchnu, to je jasný, nezjistím náhodou, že je mi duše s klasickým galuskovým ventilkem takříkajíc na houno?

    • Lada,s  

      Musíš si koupit nástavec

    • Járaa  

      Duše jsou i s delším a hodně dlouhým ventilkem.

    • Člověk a jeho svět  

      Zkuste to bez duše, milý Marconi.

      Nebo voz lepení. Anebo si kup duši s vyšším ventilkem. Btw – Aksia zase tak vysoký ráfek nemají – 21 mm.

    • nzg  

      Vyuziji vlakna.

      Mam objednany 80mm vysoky silnicni rafek (Nextie) a chci ho vozit jako bezdusak s Conti TL 5000.

      Resim ten jaky ventilek. Nikde nevidim samostatny 100mm+ ventilek, tak budu muset jit cestou nastavcu.

      Budou fungovat tyhle?

      Continental Valve Extension Kit 60mm

      https://www.chainreactioncycles.com/…rp-prod39752

      • kamaro  

        A Nextie ti nejsou schopni dodat ventilek? Já když bral ráfky u LB (předek 45mm a zadek 55mm), tak jsem si je nechal poslat společně s delšími ventilky, měli pro každou výšku ráfku extra velikost. Jinde se mi nepodařilo potřebné ventilky sehnat.

        Cestou nástavců se u bezduší nemůžeš vydat. Za prvé je potřeba ventilek utáhnout v ráfku aby těsnil a za druhé potřebuješ zajistit přístup k ventilkové vložce, aby jsi ventilek mohl vyšroubovat a dolít jednoduše tmel, popř. při nahazování použít ráz vzduchu přes plný profil ventilku.

        • Vrci  

          Cestou nástavců se samozřejmě vydat může, ale musí být s vnějším závitem.

          https://www.notubes.com/…ve-extenders

          • kamaro  

            OK a jak z toho vyšroubuje ventilek když bude potřebovat dolít tmel. To bude pokaždé shazovat patku a potom to nahazovat? Podle mě je to blbost a je lepší sehnat přímo ventilky správné délky.

            • Vrci  

              Jako z krátkého. Z ventilku se vyšroubuje vložka, do ventilku se dá tohle prodloužení, tou stranou s těsněním, a do prodloužení se dá ventilová vložka. Mezi ventilek a prodloužení je dobré dát několik otáček teflonu.

              Když je třeba vyndat vložka, tak se vyndá. Spoj ventilek -prodloužení zůstává spojený. Stejně jako fixace prodlouženého ventilku v ráfku. Nevidím v tom problém.

              • nzg  

                Tak jsem si to nejak predstavoval. Zkusim teda ty No tubes 40mm nastavce + nejaky 60mm ventilek.

                • kamaro  

                  Jo, už to chápu, ono se to šroubuje opačně než jsem si myslel. Ale tím pádem to má menší díru – bude se hůře doplňovat tmel a při vzduchovém rázu to bude také brzda, i když ne samozřejmě taková jako vešroubovaný ventilek.

                  Vzhledem k tomu, že tyto dva nástavce stojí 26E a dva celé ventilky správné délky se dají koupit za 14USD tak mi to moc nedává smysl.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.