• Shadow.1

    Ahoj,

    používáte něco na patky plášťů, když měníte duše? U aut se tuším používá mýdlová pasta nebo co to je…

    Díky za rady co použít.

    0 0
    • Schoscha  

      používám mýdlovou vodu

      0 0
    • Deus  

      Já teda ne a nenapadá mě, proč bych měl.

      0 0
      • Krutor  

        Co třeba aby sis pomohl s pláštěm přes ráfek. V kombinaci drátěný patky a některých ráfků to nejde úplně ideálně

        0 0
        • Deus  

          Co montpáka?

          0 0
          • nooski  

            Až natrefíš na kombinaci drátového pláště s ráfkem, na které zlomíš několik plastových montpák, ohneš kovové a nakonec procvakneš ve vzteku duši, tak se ti jakákoli pomoc (třeba v podobě namydlení patek pláště) bude jo hodit.

            0 0
            • mr.antik  

              nebude, ten plášť bude už dávno v popelnici…

              0 0
            • kaaja  

              Přesně tohle se mi teď stalo:-). 3 páky v p*deli a procvaklej plášť.

              0 0
          • Krutor  

            možná jsem nemehlo, ale už jsem toho v životě napřezouval dost, holt někdy i s montpákou to jde ztuha :-(.

            0 0
          • Nimrod  

            takový nokina gazzaloddi 2,6 na 17,5mm široký ráfek, to je chuťovka :-) nebo narvat na něco užšího pointa 3"… to jsem zlomil 2 montpáky, ohnul šroubovák a nakonec se na to vysral :-)

            0 0
            • Ricci  

              No oprav ma,ak 2,6" plast je vhodny na 17,5 mm siroky rafik…

              0 0
              • zichis  

                to sice ne, ale důležitější je že to vypadá sexi ;-)

                0 0
              • Nimrod  

                on byl porod ho dostat i na normální sjezdový 29 a 30mm ráfek :-) ale ne tak velký a musel jsem to přehnat, aby to vypadalo, ne? :-) krom toho on má proporce jak schwalbe 2,4…

                nicméně fakt záleží na patce, jakou má… každý plášť ji má jinou a některé pláště jdou dobře nandat a některý hůř. třeba zrovna ten point ji měl až přehnanou, vypadala jak dvojitá…

                0 0
      • kubad  

        plášť líp zaskočí do patek, to je ten důvod

        0 0
    • Nimrod  

      voda, když to nejde na sucho

      0 0
    • Shadow.1  

      OK, a kolik foukáte?

      0 0
      • nooski  

        Od 2 do 13 atm. Jak kdy, jak co.

        0 0
        • Shadow.1  

          :-) tak kolik na co foukáš? ten rozsah je obrovský :-)

          0 0
          • Martin  

            podívej se na jeho stádečko :-)

            0 0
            • Shadow.1  

              No čumím :-) spíš jako cyklobazar :-) Tím nechci říct něco špatného… jen to množství :-)

              0 0
              • Bruk600  

                ..a to jsem si myslel, že když mám 4 kola, který udržuju a občas provětrávám, je nepřekonaná úchylka.

                0 0
              • nooski  

                Jedno není moje, některé už neexistují, některé už jezdí u někoho jiného :-) Pravidelně jezdím na obou RB, Kleinu a Favoritce. Sem tam provětrám modrého Supa, který už ovšem vypadá úplně jinak.

                0 0
          • kubad  

            :-) foukám cca stejně jak nooski

            na bajku co nejmíň na silnicním kole co nejvíc :D

            0 0
          • nooski  

            Kleinisko teď trápím v Beskydech na sněhu a ledu, tak ty dvojky peru co nejméně. V létě mám rád, když to jede a tak dostane kolem 4,5, 5atm. Silniční pláště valím mezi 8–9atm podle nálady pláště a určení. Galusky dostávají 12 dopředu a 13 atm. 21mm Tufáč vzadu.

            0 0
            • Shadow.1  

              jde mi hlavně o bajka :-)

              takže cca od 3 do 5 atm… to jsem si tak nějak myslel…

              0 0
              • pepek  

                2 až 3

                0 0
                • Shadow.1  

                  3? není to málo? když pojedu s bajkem na silnici, tak to bude jak žvejkačka… podotýkám, že mám 90kg :-)

                  0 0
                  • pepek  

                    2,5 – 3

                    0 0
                    • Shadow.1  

                      :-) ok, dneska si jdu koupit manometr, tak to prubnu jak vypadají ty 3 :-)

                      0 0
                      • akula  

                        25PSI předek, zadek kolem 30PSI, 35PSI max. v zimě klidně i kolem 20PSI, tj cca 1,5 až 2,4 atmosféry, pláště NN 2,25 notube, moje maličkost má 90kg

                        0 0
                  • kubad  

                    foukej jen tolik aby se to nežvýkalo

                    0 0
                  • maajkee  

                    Já mám 95kg a vzadu vozím lehce nad 3 a vepředu lehce pod 3 :) a na silnici není problém.

                    Teď v zimě tam mám ještě míň.

                    0 0
                    • Shadow.1  

                      Tak na zimu jsem dal predek 2 a zadek 2,5 bar. Jdu to projet…

                      Jinak, plast sel na ráfek holýma rukama, úplně v pohodě… Asi měkký plášť :) Hutchinson Python 26×2

                      Nic, jedu ven :-)

                      0 0
                    • Gorgov  

                      Zklamal jsi mě, Míšo…

                      0 0
                  • Nimrod  

                    je sice hezký, že tu všichni píšou tlaky, ale jak se nenapíše o jaký jde plášť, tak je to stejně k prdu…

                    0 0
          • pepek  

            Není-ten spodní práh bych posunul na: 1,5 b

            0 0
    • BigKarel2  

      Sílu. Kde nepomůže síla, pomůže větší síla!! :)

      0 0
      • maajkee  

        Jo jo, před chvílí jsem zlomil montpáku :D

        0 0
        • Smazaný účet  

          To jeste jde.. Pri natahovani timberwolfa na DM24 vzaly zy sve tri plastove montpaky, kovova se ohla. Nakonec, rozpaleny do ruda, jsem gumu natahnul a podrel si rafek:D

          0 0
        • Ondy  

          Dneska zlomený dvě montpáky , ohlá lžička.. nakonec sem to tam cpal druhym koncem vidličky a cvakl sem při tom duši :D:D

          0 0
          • Shadow.1  

            za chvilku jdu na to, tak doufám, že se mi nebude dařit podobně :-))))

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.