Vybledlá helma po roce....reklamace???

115 nepřečtených
  • coplos

    Myslíte, že přilba která po roce totálně ztratí barvu je důvodem k reklamaci…kupol jsem ji, aby seděla ke klubovému dresu…

    0 0
    • coplos  

      Takhle vypadala nové – krásně oranžová, jako dres…

      0 0
    • Tencovozikmin  

      Zmen klub a je to. A rok stary dres je na tom jak?

      0 0
    • coplos  

      Tak dres pravidelně peru…trošičku jiný případ. Ale popravdě se mi nestalo aby se barva na helmě po roce totálně ztratila…

      0 0
      • Mr.Duck  

        Tak prave jestli dres vybledl, tak helma je designovana, aby drzela tempo a bledla s nim, zejo :)

        0 0
        •  

          Presne jestli to bledne soucasne tak je to vlastne plus.

          0 0
    • jaykay  

      Nu je to čína za pár peněz, to se dalo čekat.

      0 0
    • coplos  

      Ale jo – ale fakt nebudu kupovat helmu za 5 tis klukovi (13 let) . na druhou stranu bych čekal že to vydrží více než 1 rok…aspoň

      0 0
      • Tencovozikmin  

        Zas takova tragedie to neni,funkcne je v poradku a s tou barevnou stalosti je u hodne veci problem.

        0 0
      • myscho  

        Som zvedavý, či to zopakujes aj potom, co chlapec padne na hlavu (nikomu neprajem) a prilba za 5 tis by mu pomohla viac..

        0 0
        • Breakpain  

          Force má homologaci, možná to není designový skvost, není nejlehčí, ale myslím, že svou funkci splní ;) …

          0 0
          • myscho  

            Akú homologaci? CE? To ma aj prilba z Lidlu.

            0 0
            • Breakpain  

              Ano a v čem je problém? Vztahuju to z motorky, kde je to podobné v případě integrálek …

              Jezdil jsem přilby v rozmezí 1 500 – 15 000, vystřídal cca 17 kousků na své šišce během dvou let

              Rozdíly hlavně:

              • váha
              • pohodlí
              • design
              • až pak trocha bezpečnosti navíc (chápu … subjektivní)

              Troufám si říct, že jsem je testoval docela fest při pádech …

              Takže primárně co má helma splnit – být pohodlná a sedět jako „prdel na hrnec“. Jsou věci, kde ani přilba nepomůže, takže lepší je se tomu vyvarovat ;) …

              Z jakého** osobního testování** vycházíš Ty?

              0 0
        • Tencovozikmin  

          P..u bezpeci neni o cene,jinak jezdi v blembaku ten castecne ochrani i od kulek.

          0 0
        • Pedro404  

          Sem zvědavej, podle čeho dokážeš, že by ta helma za 5 litrů skutečně víc pomohla.

          0 0
          • Tencovozikmin  

            Takove blbe dogma ze te vysoka cena ochrani.

            0 0
          • myscho  

            Samozrejme, sú to čisto teoretické nápady. Ale minimálne by tá prilba mala Mips..

            Chcel som hlavne naznačiť, že prilba je miesto kde je úplne jedno či ma niekto 13 rokov, alebo 30. Či prejde rocne 100km, alebo 10 000km,..

            0 0
            • Pedro404  

              Co sem tudle čet, tak ani ten přínos MIPSu neni úplně jednoznačnej…

              http://www.bhsi.org/mips.htm

              0 0
            • Tencovozikmin  

              Tak to se ti teda naznačit nepodařilo

              0 0
            • Esi  

              Zrovna MIPS u přilby na XC a podobných otevřených přileb je spíš marketing než funkce, při pádu na hlavu se ta přilba na té hlavě posune rozhodně víc než těch cca 5mm které dovoluje MIPS u motorky nebo na lyžích kde je ta přilba na hlavě daleko víc na těsno je to něco jiného, ale u cyklo otevřené přilby tomu nevěřím. ona i ta Lidl přilba bude bezpečná obdobně jako značkové jen bude vážit třeba o 150g víc, ale funkční bude testuje se při homologaci stejně jako každá jiná.

              0 0
              • scret  

                *1:)

                0 0
                • Petr L2  

                  Přesně, se vzrůstající cenou roste komfort a klesá váha, bezpečnost na té základní hladině má každá kokos, je to stejné jako u brýlí, dostatečný UW filtr mají i ty nejlevnější z tržnice, ale to ostatní, tam je propastný rozdíl .-)

                  0 0
              • hovado_cz  

                +1

                0 0
    • novas752  

      Překvapení :D Moje Bell Něco, co před sedmi lety stála asi 1200, barvy (byť jiný) drží bezproblému. Force neni úplně špatná značka, ale helmu nebo boty bych od nich fakt nekoupil.

      0 0
      • Tencovozikmin  

        To byl super nadcasovy kup,uz ve 13 jsi byl expert.

        0 0
        • novas752  

          A co jako? Jasne ze jsem ji neplatil a o kolech tehdy vedel kulovy, ale nechapu jak to souvisi s mym prispevkem.

          Jen jsem vyjadril svou zkusenost, ze helmy Bell minimalne ve stribrno modry kombinaci co se delaly pred sedmi lety drzely barvu bezproblemu.

          0 0
          • Tencovozikmin  

            Nic jako! Akorat ze on ma taky zkusenost,kdyby to tusil tak by si ji asi nekoupil. Takove rady ze mel koupit to ci ono jsou k hovnu.

            0 0
          • Espen  

            Barvu třeba držely, ale jsou ošklivý :-). Tvá zkušenost super, ale radu jestli reklamovat nebo nee jsi nedal.

            0 0
          • Petr L2  

            Mám doma Bell Psycho Pro z roku 1996 a také se nezdá, že by byla nějak zásadně vyšisovaná :-)

            0 0
      • Tencovozikmin  

        To byl super nadcasovy kup,uz ve 13 jsi byl expert.

        0 0
      • Vilém  

        Moje Bell neco zmenila barvu z puvodni cervene na bilou.

        0 0
      • LukiS6  

        Tak já zrovna tretry od Force vozím už rok a jsem naprosto spokojen. http://www.kupkolo.cz/…fluo_z96362/

        0 0
    • coplos  

      JJ pravda…na funkci to nemá vliv :-)

      0 0
    • coplos  

      Nafotil jsem a poslal na KK – uvidím, co napíšou – zkušenosti s nimi zatím vesměs dobré. Hrotit to určitě nebudu – právníci atd nehrozí :-)

      0 0
    • Breakpain  

      Barevná stálost na slunci je věc, co se podle mě moc reklamovat nedá. To je to samé, jako bych chtěl reklamovat šisnuté triko po roce ;). I prasklé boty po roce většinou nevyreklamuješ, řeknou „moc jste chodil“, tady předpokládám posudek „moc jste s tím jezdil na slunci“.

      Něco jiného je, kdyby se to stalo za měsíc – nevím, podle mě těžko uspěješ, i když by to bylo fajn.

      0 0
      • Tencovozikmin  

        Praskle a vybledle je snad rozdil ne?

        0 0
        • Breakpain  

          To jistě je, to byl jen příklad toho, že u prasklých bot (kde bych tedy čekal úspěch) s Tebou vyběhnou. Proto silně pochybuju, že u barvy budou měnit přilbu ;) …

          0 0
          • Tencovozikmin  

            Boty jsem reklamoval kdysi davno jednou a to uspesne,ale jinak mam bot tolik ze je stejne neopotrebuji a nejake prkotiny nesleduji a uctenky pod 1500 ani neukladam. Prilbu bych neresil,proste vybledla…

            0 0
            • Breakpain  

              Mám podobný přístup, ale u té cifry bych musel ubrat nulu :-) …

              0 0
    • mr.antik  

      vybledla mi i giro za trojku… reklamaci svedou nejspiš na blbý uskladnění třeba za oknem…

      0 0
      • Petr L2  

        Vyšisuje i auto, s tím se moc nedá dělat, ovšem po roce by to nemuselo být tak výrazné. Z druhé strany někde ta nízká cena musí být vidět. Děti mají helmy od Giro a nezdá se, že by byly nějak vyšíslé.

        0 0
    • Karma  

      Podle mě je to celý divný, ta přilba má CE atest, a zkuší se mimojiné i fotostabilita pod UV lampama. Pokud ti takhle za rok vybledla, v životě tim testem nemohla projít.

      0 0
    • Lanzinho  

      koupit novou a jezdit jenom v noci, aby to zas náhodou na sluníčku nevyšisovalo

      0 0
    • coplos  

      Se to tady pěkně rozjelo – koukák, že se víc píše než jezdí – já jsem zatí sklukem dal trénink dopo :-) ale všem díky za příspěvky

      Ot zněla, jestli se dá reklamovat barevná stálost?? Resp. jestli už někdo reklamoval…

      0 0
      • Pablo  

        Já bych to reklamoval už z principu. Tady jsou rádoby vtipálci s ježděním v noci, ale pak se člověk nemůže divit, že se sem dováží tolik šmejdů, když si češi nechají kálet na hlavu. Jsou helmy v podobné ceně, které vydrží barevně stálé 10 let, takže tohle je svým způsobem šunt, když tohle udělá za rok. Chybí UV ochrana nebo něco a to může mít vliv i na stárnutí toho polystyrenu.

        0 0
        • Breakpain  

          Helma na slunci má životnost cca 2 roky, pak bys kvůli UV měl měnit. Ale neptej se mě, kde jsem to četl …

          Pokud helmu používáš pravidelně, většinou se začne „rozpadat“ z nošení, potu atd … takže ono to přijde samo ;)

          0 0
          • Pedro404  

            Tak pot může mít vliv maximálně na výstelky, ale ne na polystyren.

            0 0
            • Tencovozikmin  

              Nejenom na vystelky i na plasty a to slunicko to je strasna svina. I stavebni prilba ma takovy cerveny puntik nahore a ten kdyz zbledne tak je plast v riti. Ja ho vybledly nikdy nevidel.

              0 0
              • mandak  

                Tak u těch i dle zákonů stačí životnost a homologace na 3 roky.

                0 0
                • Tencovozikmin  

                  A u cyklistických to je neomezené?

                  0 0
                  • mandak  

                    No v zákoně jsem to nenašel. Kdežto u těch pracovních (nevím jestli se to týká všech profesi) se ve skladu musí evidovat, kdy bylo koupeno a v případě stáří 3 roky a více, už by šla zodpovědnost za pracovní úraz na hlavu vedoucího skladu. By mě zajímalo jestli konkrétně po 3 letech opravdu odejdou funkci vlastnosti plastu nebo má nějaký zákonodárce jako kamaráda distributora pracovních helem :)

                    0 0
                    • tromboonen  

                      Nemam to v hlave, ale neni u tech lehkych (ne integralek) helem nahodou hlavni impact zona ten polystyren? Ten plast je tam kvuli designu, odolnosti proti oderkam atd, ale tlumi to ten vnitrek (kterej se deformuje, absorbuje Gcka, proto by se po vetsim narazu mela helma vyhodit? Kdyby slo o odolnost te slupky, tak to bude vyztuzene, ale pak to bude vazit podstatne vic a taky to pekne vytrese mozek, pokud se neprida dalsi izolacni vrstva… bych rek ze ta slupka ma vliv velmi maly, mozna ve specifickych pripadech, a barva muze byt hin a pevnost furt OK (teoreticky)

                      Pamatuju jedny z prvnich pekacu, tusim Rudy jsem mel, tam ten plast byla jen ABS folie jako podklad pro potisk (tenkrat zvlast nechutnej fialovej), z hlediska narazu vliv na funkci minmalni…

                      0 0
          • scret  

            aktualne jednu z helem mam presne 15let… Met Anaxagore… kupodivu se od potu jeste nerozpadla:) pockam dalsich 15let a uvidim:)

            0 0
    • coplos  

      Na druhou stranu už vím, že musím koupit dražší přilbu, ptž Force je nebezpečnej šmejd…

      Paralela – prodejte svoje auta a nakupte všichni Volva páč mají nejvíce hvězdiček v crash testech – at to stojí co to stojí – :-)

      0 0
      • pepek  

        počet hvězdiček už nic nevypovídá o bezpečnosti, třeba aktivní bezpečnost se dnes už zcela opomíjí, místo toho se strhávají hvězdičky za chybějící nálepky

        0 0
    • oddie  

      Hm, METka z r. 2002, molitany dávno na hadry, ale barva furt pěkně sytě modrá (nehodící se mi snad vůbec k ničemu, leda k očím).

      0 0
    • oXide  

      To, že takhle vybledla, mi nepřijde úplně v pohodě. Ovšem jestli na to uplatníš reklamaci, to těžko říct. Jinak bych té přilbě stejně moc nevěřil, je to divné a vlivem tepla se snižuje odolnost přilby (nevím teď, jaká je udávaná maximální životnost) – možná jen vybledla a je v pohodě, ale kdo ví. Jinak mám Giro, nijak drahé, ovšem co se barev týče, tak prakticky nedošlo k žádné změně.

      0 0
    • Jakobo  

      Osobne bych nereklamoval, proste se s tim smir. Force bych bral jako znacku pro zacatecniky, kteri jeste nevedi nebo pro obcasne cyklisty. Kdo uz vi co chce, at se Force vyhne a koupi osvedcenou znacku. Navic to casto az o tolik levnejsi neni. Force = zakaznici mimo BF.

      Bunda X48 – pominu-li material a funkcnost strih pro male a tluste.

      Ruzne brasny – Cina, levne zipy, suche zipy se po case vytrhavaji, tenky sustak.

      Blikacka – pri montazi praskla objimka, pritom Smart byla jen o 20 Kc drazsi! Rukama to neni.

      Hlavove – proti FSA za stejnou cenu ve sleve vydrzelo o hodne hodne min, snad rok a pul, FSA uz nekolik let bez udrzby. Loziska jsem nekolikrat vymyval a plnil vazelinou.

      Sedlo po case obcasneho jezdeni praskle.

      Podlozky pod predstavec – asi jedina vec bez pripominek.

      0 0
    • coplos  

      Reakce KK – nabídnuta dodatečná sleva 300,–Kč nebo reklamace u výrobce s nejistým výsledkem. Tak vezmu tu slevu a helmu dojede kluk letos a potom uvidíme. Jinak já s Force nemám až tak špatnou zkušenost – spotřební věci jako rukavice, návleky atd. se dají.

      0 0
      • Espen  

        Tys koupil v KK. Tebe výrobce nezajímá, to ať si vyřeší KK. A tím, že nabídli slevu podle mě uznávají reklamaci. Místo, aby vyměnili kus za kus, zalepí ti pusu 300,–.

        0 0
        • nox159  

          divaš se na to z hodne blbe strany…

          0 0
          • Espen  

            Z jaké blbé strany? Řeší se to tady co 14 dní. Řeším reklamaci tam, kde sem to koupil a víc mě přeci nezajímá. Jak si to dál vyřídí prodávající, je zase jeho věc. A nějaký bláboly, že to musí poslat výrobci atd, jsou akorát jejich vytáčky za který se můžou schovat.

            0 0
            • tromboonen  

              Souhlas, akorat Ti vyrobci, resp. jejich cesti distributori to taky dost ojebavaj, proto jsou prodejci v blbe pozici a snazej se takhle vytacet.. tady je aspon snaha neco nabidnout, u Bati a spol se Te rovnou snazi ojebat tim, ze boty nejsou urceny ven atd..

              Ale kdybychom se jako spotřebitele takhle nenechali odbyvat, vyrobci a distributori by se brzo zacli chovat lepe, nekde v Nemecku nebo v Anglii by si to nikdo nedovolil ani u relativne levne znacky, tohle je chovani Cinana z Ali, a a i ten se kolikrat snazi lip.

              0 0
              • Espen  

                Taky je neojebávám. Nejdu reklamovat něco, co sem dojebal já, tak ať mě taky neojebáváj!! A když mám pocit, že to udělali, nic tam už nekoupím.

                0 0
                • tromboonen  

                  Tak by to melo byt, kdyby to v rozumne mire delal kazdej, tak se pristup vyrobcu i prodejcu rychle zmeni, ale mam pocit, ze jako narod jsme na to ojebavani zvykli a dokonce si v nem tak trochu perverzne libujeme.. nebo naopak existuje opacna sorta lidi, co je schopna reklamovat debilinu a bejt kvuli odmitnuti sprosta, chtelo by to nekde uprostred :)

                  Ja mam zkusenost ze kdyz tam clovek zavola a slusne rekne podivejte, je to drahy, kvalitni vyrobek, pritom to zklamalo, myslim, ze by se k tomu mel vyrobce nejak postavit, muzete se o to pokusit atd., tak jsou mnohem ochotnejsi..

                  0 0
            • nox159  

              KK mu nabidlo kompenzaci s tim že to reklamovat muže, ale posouzeni bude na vyrobci coz je ok přistup…

              vyrobce to muže zamitnout nebo taky ne… kupkolo nabizi 300,– v kazdém připadě…

              Já to vidim z jejich strany jako fer jednání… ( ačkolik nemám KK rád, nenakupuju tam a nechci s nima nic řešit)

              K tomu kdo řeší reklamaci… nezaznelo, ze by to musel zakaznik posilat k vyrobci, zaznelo jen ze by se to vyrobci poslalo a jakou cestou by to šlo o tom tady nezaznelo ani slovo…

              0 0
              • Espen  

                Proč do toho pořád taháš výrobce? S tím žádný obchodní vztah přeci nemá. KK evidentně uznává, že nastal problém, když nabízí 300,–slevu. Jak si to KK vyřeší s Force je jejich věc. Pak tedy nechápu, že někdo věc vyřídí hned na místě a někdo začne s těma kecama " No já to teda pošlu, ale nevim co na to oni řeknou"? Před pár lety se mi takhle vyšisovala kšiltovka. Paní koukla a hned nabídla peníze zpět, nebo jinou. Vzal sem si jinou a rád se tam vracím.

                0 0
                • Kire  

                  KK nic neuznává. Chce si ho udržet jako zákazníka, proto nabízí kompenzaci. Kdyby to tlačil dále jako reklamaci, tak je to tak 30:70.

                  Proč si myslíš, že ti paní vyhověla, i když nemusela? ;-)

                  0 0
                  • Espen  

                    Protože to byl její obchod a uznala reklamaci?

                    0 0
                    • Kire  

                      Kulance?

                      0 0
                      • Vrci  

                        Přesně tak plus logická úvaha. Přijde nám helma, tu pošleme do force na posouzení a po zamítnuti pak zákazníkovi. To jsou dvě poštovný a cca hodina strávená papírováním a další administrativou okolo. Výsledkem bude naprdnutý zákazník, vyhozený 300 za dva balíky do ruky a promarněný čas teď uprostřed sezóny. Poslat tři stovky rovnou zákazníkovi je chytré, rychlé a elegantní řešení.

                        0 0
                • nox159  

                  KK přece nemuže nebo nemusi rozhodovat o všech vecech, pokud si neni jisté posle vyrobci a dostane oficialní vyjadreni. To pošle zakaznikovi…

                  0 0
                • Mr.Duck  

                  Protoze vyrobce je ten, kdo rozhoduje o uznani/neuznani reklamace? KK uznavat vubec nic nemusi. Jako dobre gesto nabizi 300 slevu, coz mi prijde u levne helmy vic nez fer. Zakaznik to muze vzit, nebo postupovat standartne, rict ze chce pokracovat s reklamaci, KK to posle vyrobci a ten teprv muze o reklamaci rozhodnout.

                  A ty kecy ze by si to jinde nedovolili, CRC posle treba za skrably rafek slevu na pristi nakup, jine shopy mimo CR by to nejspis resily dost podobne. Jestli je na tom typicky ceske, tak tyhle vase reci o tom jaka je to ojebavka :(

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Brzdi pane Kachno z kamionu, jestli se nepletu zijes/zil jsi v Kanade, chvilku jsem byl par stovek mil na jih v Seattle a tam to fungovalo spis naopak, mohls vratit vsecho, i fiktivni stary obleceni bez uctenky v obchodaku jakoze si jej dostal na vanoce a nehodi se Ti a dali Ti za nej penize, ale kupodivu to krome par alkoholickejch babicek nikdo nezneuzival, co se tyce zbozi jako je sportovni vybaveni, nejen prodejce, ale hlavne vyrobce se za to vzdycky stopro postavil, proste jim to za zakaznickou loajalitu stoji…

                    Kdyz ctu nazory na znacky a vyrobky na US forech tak tam to jde kolikrat do extremu typu jo, tahle (garazova) znacka je dobra, ale nemaji customer servis jako velky znacky, kdyz mas problem trva to dlouho nez se vubec ozvou a nez Ti vyrobi nahradu (total custom, coz je trochu pochopitelny), ale ani ta garazovka Te neodmitne temer s jakoukoli reklamaci, jen ji to mozna dyl trva a Amici holt uz jsou zpovykani a nechtej cekat… ale masova znacka byt relativne levna jako Force proste huci do svych prodejcu aby veskere zaruky uznavali, ze jim vyjde vstric… u nas jsou spotrebitele nepouceni a chovaj se jak ovce a vyrobci i prodejci toho hodne zneuzivaj, od bot, pres spotrebice az po kola, je to proste tak… a pritom staci bejt rozumnej, samozrejme nechtit nahradit neco co jsem rozflakal (coz ale kolikrat ty Severoamericky znacky stejne udelaj jen tak pro dobry jmeno a vice mene samy od sebe, znam lidi co dostali novy karbon ramy nahradou za ty co se oskodily pri padu z auta atd, bez sizeni, u nas nemyslitelne) ale trvat si na svym pokud je to vada.. pak najednou to i u nas jde, bohuzel spousta lidi nechce absolvovat tu prudu protoze nema cas, nebo to predem vzda.. mame co zlepsovat IMHO

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      Hele jsou tu shopy, kde zaruky moc neresi, jako treba MEC, kam prineses cokoliv a oni ti vrati penize/kredit. Klasicky si tu cesi nakoupi stany a lezecky vybaveni na vikend a po vikendu vrati… Ale neni to v zadnym pripade samozrejmosti. Naprosto standartne prijdes do shopu a oni to poslou vyrobci ke zhodnoceni, stejne jako tady nabizi kupkolo, pripadne ti reknou, at napises vyrobci sam a vyresis to s nim. To nakolik to vyrobci uznavaji nebo ne je otazka druha, ale rozhodne to neni tak, ze by shop automaticky menil co tam prineses, ani treba Shimano, ktere vymeni prakticky vse.

                      0 0
        • Esi  

          To je sice pravda že ti tím zalepí pusu na druhou stranu pokud má kluk jen jednu přilbu, tak jí pošli začátkem července do reklamace bude tam měsíc tak že mezi tím vezmeš 2 litry a koupíš mu jinou přilbu, přece nebude měsíc bez kola. Vzal bych 3 kila po sezoně nebo i teď koupil nějakou kvalitnější přilbu a tuhle nechal potom jako záložní nebo tréninkovou, tak jako tak by se měla přilba měnit teď nevím jestli po 3 nebo 5 letech, prostě UV záření tomu polystyrenu moc neprospívá

          0 0
    • jIrI___  

      U oranžového Bell Sweep jsem měl úplně stejný problém s vyblednutím, ale nastal až po osmi letech od koupi :). Jinak je to prostě Force – na první pohled skvělý poměr cena/kvalita, při bližším prozkoumání tristní zpracování a následně výdrž, s tím je potřeba počítat už při koupi.

      0 0
    • Karma  

      jestli to taky neni tim, že s helmou ROAD jezdíš na bajku :)

      0 0
      • coplos  

        No vidíš---to mě nenapadlo :-¨ nesmíš to na mě prásknout v KK, nebo mi nedají ty 3 stovky :-)

        Helma stála tisíc, 300 vrátěj -dojedu letošek a pak mu koupín novou. Za mě aspon snaha byla a to se cení..na KK nakupuju už pár let a jsem spokojen…navíc VIP ceny od letoška

        0 0
        • Tencovozikmin  

          Taky si myslim ze je to solidni kompromis,mozna by bylo zajimave co by nasledovalo kdyby jsi na to nekyvl. Ja mam taky VIP ceny,ale ani netusim nakolik je to vyhodnejsi oproti normal cenam. Jdu to zjistit.

          0 0
          • coplos  

            Je to jen u dražších položek – třebas kolo za 25 tis má slevu 4–5 tis – to už je solidní. Zkus cenu bez přihlášení a s přihlášením a uvidíš rozdíl

            0 0
            • Tencovozikmin  

              Tak jedine tak,protoze ted sem nural a nic sem okolo VIPcen nevynural. Ja tam beru vesmes spotrebak,ale nejaka ta tisicovka tam rocne zahuci,radsi to moc nesleduji. Jednou jsem bral tretry (ne jedny)asi za 15000 tak to tam naskocilo a ani netusim za kolik tam musis nakupit aby jsi mel VIPceny.

              0 0
              • Tencovozikmin  

                Tak jsem to zhruba secetl a je to za asi 4roky +/- 60 a ty ceny jsou fak hodne dobre pro VIP zakazniky

                0 0
        •  

          Hele a kolik tam musis uvalit penez aby jsi byl VIP?

          0 0
          • Polka  

            Zeptej se primo na kupkole, muzou to mit treba ruzne odstupnovany dle obratu zakosa. Ja mam napr. utratu od 2013 cca 50tis. dle souctu objednavek a VIP ceny mam individualne jak u ceho a cca. 10–20%.

            0 0
          • Breakpain  

            od 2104 útrata cca 50tis, VIP mi naskočily hned jak to zavedl, ale kolik přesně ta sleva je netuším – jen jsem zaregistroval, že u něčeho je cena nižší, když se přihlásím.

            0 0
    • Sodoma  

      A kromě barvy je ta přilba v poho? Chci si ji totiž taky koupit, akorát v jiný barvě.

      0 0
      • matbiker  

        Jestli ti sedí, tak si ji kup. Já mám v bílé 3 ks už asi 5–6 let a absolutně v pohodě. Kdyby ty přilby byly tak špatné, jak zde někteří píší, tak by v tom team Wilier Colombia asi nejezdil.

        Jinak Force s těmi barvami měli velký problém, nejvíc s těmi Fluo. Ale s těmi zářivými barvami je celkem problém všeobecně, borec z reklamky jim polepoval přilby hóóódně kvalitní sedmiletou fluo fólií a taky to za rok vybledlo…

        0 0
        • Sodoma  

          Taky si myslím, že to s kvalitou nebude tak hrozný. Chci koupit modrobílou, tak snad vydrží i barva.

          0 0
    • Nutribird  

      Zdravím myslím, že je to určitě důvod k reklamaci. Reklamaci podáš tam kde jsi koupil a mají měsíc na vyřízení, jinak vrací peníze. Jejich problém jak to provedou. Četl jsem tady o kvalitách a jak je čína fejk. Kolega s kterým jezdím má přilbu ve slevě za 2500 kč, já čínu za 600 kč oba jsme spokojení. Taky si ze mne utahoval a najednou když jsem porovnával kvalitu zpracování a tak, kouknu a na štítku (tedy schovaném) made in china. Málem spolkl stůl u kterého jsme seděli. Materiál výplně a polstrování srovnatelné, skořepina kvalitnější (nebo aspon vypadá), ale čína obě a váha taky stejná. Mimochodem obě drží barvu perfektně.

      0 0
      • Kire  

        … a mají měsíc na vyřízení, jinak vrací peníze.

        Ne, tak to není. Mohou reklamaci i zamítnout v dané 30denní lhůtě.

        0 0
      • Vilém  

        To je opravdu zjisteni, ze i znackova prilba je vyrobena v cine:)

        0 0
      • Mr.Duck  

        A co te na tom ze je vyrobena v cine zarazi? Kola za >300k jsou vyrobena v cine/na taiwanu z velke vetsiny. Jsem si skoro jisty ze moje posledni 3 helmy, vsechny >10k jsou taky z ciny. Jestli mi na tom neco vadi, tak podpora jejich rezimu, ale rozhodne ne vysledny vyrobek.

        0 0
        • Nutribird  

          Nežere mě nic, jen poukazují na fakt, že převážná většina věcí je z Číny. Kvalita je taková jakou si objedná obchodník. Fejk za málo peněz objedná a prodává za balík, rovná se velký zisk. Dost věcí co jsou na Alli jsem našel na českých schopech, akorát ta cena je 3 x výš. Nepochybuji, že ten Giant co ho sedlam je cinan jak vyšitý.

          0 0
          • matbiker  

            Jestli máš rám Giant, tak Force ho má taky, teda předloňský, nebo tak nějak :-))))

            0 0
    • kyl  

      Sežeň si Tuto reklamovat nemusíš.

      0 0
    • hovado_cz  

      No pokud změnila barvu na to asi sere pes, ale z moji lyzarsky GIRO vypadla takova ta pěnová vložka :-D

      0 0
    • grafik  

      Ano je. Reklamoval jsem nedávno R2, po cca 3 jízdách na ostrém letním slunci, barva vyšisovaná o 70%. Reklamace uznána. Bell co mám jako hlavní prilbu, tak po cca 7mi letech je barva jako nová – černá lesklá

      0 0
    •  

      No tohle bych jim otloukla o hlavu. Bervicky musi byt stálé.

      0 0
      • blaf  

        Ja bych reklamoval u maminky, že nefunguje hlava.

        0 0
    •  

      mám totálně vybledlou žlutou Haven Tooltec, vydržela ale tři roky a letos ta žlutá fluo barva šla totálně do kopru.

      kvůli bezpečnosti plánuju opět nějakou fluo žlutou barvu. mám předběžně vybranou žlutou fluo Met Parabellum – nevozí jí někdo v týhle barvě, jak dlouho vydrží?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse