Výběr rekreačního MTB do 12 000Kč

8 nepřečtených
  • Luke84

    Zdravím,

    jelikož jsem amatér co na kole nejel snad 8 let a to ještě na horském kole značky Olpran bych se rád zeptal jaké zvolit kolo.

    Jsem 192 cm vysoký, váha přes 102kg. Jakou velikost kola zvolit netuším.

    Kolo bych rád používal na rekreační výlety do přírody (polní cesty, asfalt, lesní cesty).

    Popravdě chci kolo abych trochu shodil kila.

    Takže a teď to hlavní, cenový limit je tak 12 000Kč plus mínus. Kolo může být i z druhé ruky, ale výběr ojetého kola bych rozhodně konzuloval tady s širokou veřejností.

    Děkuji všem za rady

    0 0
    • worlusho  

      Nejdříve se změř zde a pak se uvidí, pro tvoji postavu rám tak od 20", je to dost individuální podle charakteristiky stavby těla.

      0 0
      • Luke84  

        Tak jsem se měřil podle návodu:

        Standover Height Range 32.1 – 32.8 Inches

        Virtual Top Tube Length 22.3 – 22.7 Inches

        Stem Length 9.2 – 10.8 Cm

        BB Saddle Position 77 – 78.6 Cm

        Saddle Handlebar 50.3 – 51.9 Cm

        0 0
        • worlusho  

          Měřil jsi dobře, jen se ptám, tohle jsou rozměry na cca 19"-21" rám, s představcem cca 100mm a efektivní délkou horní rámové trubky cca 571mm, delší rám se dá redukovat kratším představcem. U vyššího rámu může být problém s prostorem nad horní rámovkou (záleží na výšce hlavové trubky a dropu středu) u nižšího s vyšším namáháním sedlové trubky.