• michalrysina

    Chtěl bych si pořídit nějaké dobré pláště v rozumné cenové relaci. Jezdím tak půl na půl silnici a lehký terén (polnačka, lesní cesty apod.). Má MTB. Jakej plášť by jste mi doporučili?

    0 0
    • Bruk600  

      Někteří mě budou kamenovat, ale dostaly se mi do rukou MAXXIS RANCHERO 2,2 dal jsem to na zadek a jsem moc spokojenej.

      0 0
      • michalrysina  

        No abych řekl pravdu tak jsem na ně taky koukal, ale jde mě o to jak moc se sjizdej na tý silnici. Jde mi hlavně o to, aby ten plášt vydržel co nejdýl

        0 0
        • Tomas94  

          Mam ho vzadu najeto cca 1000 km a sjel se jem trochu. Je to hybrid a je dělaný jak na cestu tak lesík. Když ho nafoukáš naplno tak jedeš po prostředku plástš a když trochu podhustíš tak zabírá celou plochou.

          Já bych do něj šel – za tu cenu.

          0 0
          • michalrysina  

            a to máš kevlar?

            0 0
            • Bruk600  

              Já mám kevlar, ale myslím,že i v drátu jsou ze stejné směsi. Na jednom mám najeto cca 4k km (na zadku) a ještě je vidět ten střední vzorek. No přeci to ještě nevyhodím :-) na dojetí do práce je dobrý. Na předeku mám HUTCHINSON PXTHON, ale nějak se mi nelíbí a tak se poohlížím po MAXXIS CROSSMARK.

              0 0
      • mc.loki  

        proč ne, já bych je do lehkýho terénu + cyklostezky a silnice klidně doporučil.

        0 0
      • Foose  

        na starém HT ho měl otec – dráťák, jezdil snad 80% asfalt a po 1500 km skoro nebylo poznat, že se na tom jezdilo.

        0 0
    • jirka802  

      http://eshop.olbike.cz/…es-62a---exc univerzální na všechny povrchy

      0 0
    • LRRTM1  

      Tyhle by Ti mohly vyhovovat:

      http://www.maxxis.com/…vantage.aspx

      Mám kevlarovou verzi. Oproti starším, i když vzorkem podobným, HardDrive 2.1 jsou o dost tišší a jsem naprosto nadšenej z toho, jak drží na mokrým kamení a kořenech.

      Mám na nich najeto asi 500km a jsem moc spokojenej.

      0 0
      • LRRTM1  

        Sorry, nevšiml jsem si, že Ti záleží na co nejdelší výdrži. To bys mohl být sklamaný z kevlaru. Většinou mívá dost měkkou směs. U dražších kevlarových gum bývá měkčí směs a klidně i nižší vzorek daň za dobrou přilnavost a lepší jízdní vlastnosti. Takže možná volit spíš nějakou „drátěnou“ verzi, nebo koukat na druh směsi. Třeba právě Maxxis to uvádí.

        Jako další možnost vidím něco se silikou. Rubenu? Nevím, neznám. Jen jsem slyšel…

        0 0
        • michalrysina  

          Tak o výdrž jde ale aby to bylo vhodně zkombinovaný s jinýma vlastnostma…aby vydržel 10000km a na vodě sem si rozbil hubu je taky na nic

          0 0
          • Rychlej turista  

            V tom případě Continental GP4000S. Na vodě je skvělý a 10 000 km by vydržet taky mohl.

            0 0
            • LRRTM1  

              Nebude na MTB trochu drncat? :o)

              0 0
              • Rychlej turista  

                Jsou dotazy, po nichž se mi prostě zatmí před očima :-)

                Chlapec by si měl uvědomit, že jsou vlastnosti, které se prostě vylučují. Pokud mu jde jen o výdrž a aby plášť držel, může tam vrazit WTB WeirWolf 2,5". na takovém kole ale zase nebude jezdit.

                0 0
                • michalrysina  

                  o čem to mluvíte?

                  0 0
                  • LRRTM1  

                    Ále nic, neber to osobně. Zkrátka kolega naráží na to, že nikdy neseženeš pneu, co vydrží 10k a budou držet na mokrejch kamenech. To je holt fyzika (nebo chemie?) Proto Ti doporučuje silniční pneu. Má pravdu v tom, že se tyhle dva parametry asi fakt neshodujou, ale s na druhou stranu existujou i extrémy jako třeba jeden model Bontragerů (nepamatuju si typ), který sice dlouho vydržely, ale na kořenech to bylo fakt o život. Naopak jsem míval drátěný Tiogy Factory XC, který se taky moc nesjížděly, ale byly na šutrech o dost lepší.

                    0 0
                    • michalrysina  

                      jasný já tomu rozumim co se me snazíte ríct …vlastnosti se vylucujou a nikdy sechno nebude ok a podle mých představ

                      0 0
                      • michalrysina  

                        navíc tech 10000 km bylo dost nadsazeny

                        0 0
                      • Rychlej turista  

                        Na to, cos psal, že jezdíš, budou úplně v pohodě ty 3, co jsem ti už napsal.

                        0 0
                      • LRRTM1  

                        Ale já bych to neviděl tak černě. Pokud budeš mít ty představy trochu reálný. Pokud Ti nebude vadit vyšší váha a nebudeš požadovat extrémní výkony, tak věřím, že najdeš slušný gumy za dobrou cenu. Už jen to, že kevlar stojí jednou tolik znamená, že drát můžeš za stejný peníze nandat 2×.

                        Jen mám strach, že zrovna tady Ti dost lidí poradí spíš s extrémním bahnem, extrémní přilnavostí, extrémní rychlostí, ale ideální průměr už bude horší.

                        0 0
                        • michalrysina  

                          V pohodě ale to co jste mi rekli tak neco takovyho jsem si představoval a koukal jsem po tom…

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Ideální průměr mi připadal Crossmark. Na HT je to snad nejlepší plášť co jsem jezdil.

                            0 0
          • LRRTM1  

            Ok, chápu. ale přesnej poměr trvanlivost/jízdní vlastnosti si už asi budeš muset najít sám. Zkus kouknout do recenzí tady na bikeforu. Plášťů je tam plno. I když zrovna moje milovaný ADvantage tam chybí… asi něco časem vypotím :o)

            0 0
            • michalrysina  

              ja se jen ptal kdo co ma a co by se mi mohlo doporučit ale zatim se tak nějak shodujem akorát sem myslel že půjdu do kevlaru ale asi bude lepší řešení drát …

              0 0
    • Rychlej turista  

      NanoRaptor, RaceKing, Python…

      0 0
    • michalrysina  

      co říkáte na maxxis Aspen,larsen TT ?

      0 0
      • LRRTM1  

        Mě by se víc líbil ten Aspen.

        0 0
      • vanderpoel  

        ja si zase naopak nemuzu vynachvalit larsena. trvanlivost sice nizsi a navic tam vicemena plati variace na takovy to znamy „80/20“ tzn ze po sjeti cca 20% vzorku plast ztraci 80% vlastnosti (zejmena teda zaberu v mokrem/sypkem terenu), ale jinak je to podle me vynikajici xc plast. je krasne rychlej, konstrukce plaste dokaze sama o sobe dost odtlumit a mekka smes ma vybornou prilnavost, coz prijde vhod zejmena pri prudkym brzdeni, kdy se plast do posledni chvile snazi jet a jen tak se neutrhne do smyku. na druhou stranu je ale treba pocitat s tim ze pri prudkych sjezdech na jemnem sypkem povrchu to spis nez jizdu na kole pripomina sankovani. nyni na to vzpominam uz s laskou, ale kdyz jsem kdysi sjizdel prudkej lesni usek na sumave tak sem nebyl schopnej se rozhodnout jestli uz padam nebo z toho mam vyskocit sam nebo to zkusit doklouzat az dolu do rovnejsi pasaze :-) … kazdopadne podle toho jaky zadani si psal nahore tak si myslim ze larseny pro tebe urcite jo. teda mozna az na tu trvanlivost. na zadnim mi vydrzel 4000km, hranicni je podle me 5000km. pokud ale za sezonu nedas vic jak 10 000km tak proste vymenis v nejaky fazi predni se zadnim a jednu sezonu na dvojici TTcek urcite v klidu ujezdis

        0 0
        • jIrI___  

          Larsen TT jsem nějaký čas vozil a nic moc teda. Nejede a nedrží. Když už Larsena, tak MiMo, ten drží o poznání víc a rychlostně je na tom ± stejně. A dávat sjetý plášť ze zadku na přední kolo mi příjde jako do nebe volající blbost.

          0 0
          • pepek  

            pri prudkych sjezdech na jemnem sypkem povrchu to spis nez jizdu na kole pripomina sankovani – co to pak asi připomíná po té chytré výměně? bruslení?

            0 0
          • vanderpoel  

            inu, co na to rict? narozdil od vas nemam vyzkouseny vsecky plaste na trhu, jiz jenom proto ze TTcka mi zkratka pro moje potreby, podobne jako potreby uzivatele, ktery zalozil toto vlakno, maximalne vyhovuji. a to z duvodu, ktere jsem myslim dostatecne popsal vyse. do budoucna chci dat jeste sanci conti racekingum, kdyz uz na ne vsichni peji takove ody. Co se tyce prohazovani plastu: rozhodne to neni idealni reseni, ale osobne jsem s nim v tech nekolika malo pripadech nemel sebemensi problem. holt nejsem ten hardcore jezdec, ktery vyjizdku za sucha povazuje za potupu. naopak, jezdim nejradeji za sucha a pokud je po desti tak volim trasu tak abych se s blatem potkal co nejmene. jednak nechci mit drzku plnou bahna a druhak kdo ma taky porad mejt to kolo ze :-p. ze sterku mam za sucha i mokra vitr od mladi, kdy jsem se na nem nepekne vysekal, takze si v zatackach pribrzdim i kdybych mel vepredu plast na motokros, jinak me z poloviny sjety vzorek vepredu nijak nelimituje. konkretne teda na TTckach. takze za me asi tak.

            0 0
            • pepek  

              Vždyť jsi sám psal, že je to ***** (jak na sáňkách. . . ) a pak ještě doporučuješ dát tu ojetou mrdku dopředu.

              0 0
              • vanderpoel  

                no tak podle toho jak koukam na zadani tohoto vlakna tak tam vidim Jezdím tak půl na půl silnici a lehký terén (polnačka, lesní cesty apod.) … a vzhledem k tomu ze jezdim podobne tak muzu TTcko jedine doporucit. o sankovani jsem psal v souvislosti s jemnou lesni pudou v ukrutnym krpalu kde to nepobira vzorek ani u novyho kusu. navic se ti tam proste utrhne zadek a predkem uz s tim nenadelas lautr nic protoze bys pravdepodobne sel pres riditka tak jako tak. mluvim o opravdu prudkym sklonu delsim nez rekneme nejakych 10metru ktery proste jen tak bez brzd nezhoupnes. a vzhledem k tomu ze do takovy situace se dostanu zhruba dvakrat za sezonu tak se mi TT celkove vyplati tou rychlosti a pohodlim a podobny vypjaty situace vzdycky nejak ukroutim, v nejhorsim pripade si slezu a tech 20metru sejdu pesky. to samy ve vyjezdu. kdyz mi to nekde na extremne mokrych a hustych korenech vzadu podklouzne tak me to sice nasere ale no booze, tech par metru to potlacim a kdyz na to zas na schudnejsim miste nasednu tak mam oproti kolegum s drsnejsima plastema proste vyhodu toho vyborneho odvalovani, takze kdyz by na to prislo tak je za chvilku zase dojedu (zalezi ale pochopitelne i na fyzicce jednoho kazdeho soudruha ze :-))

                0 0
                • jIrI___  

                  „…se mi TT celkove vyplati tou rychlosti a pohodlim a podobny vypjaty situace vzdycky nejak ukroutim“ Problém je v tom, že TT není ani rychlý, ani nedrží. Existují pláště, které mají kombinaci rychlost/jistota mnohem líp nakombinovanou. Pokud se ti ale TT vyhovuje, není co řešit.

                  0 0
                  • vanderpoel  

                    no ja samozrejme netvrdim ze TT je nejlepsi plast na svete a jak sem uz psal, nemel sem moznost vyzkouset vsechny plaste co existuji a uprimne receno by se mi to zkouset ani nechtelo :-). ale z toho co sem mel moznost jezdit mi pridou TTcka proste nejlepsi. a dokonce i nejrychlejsi. v naklonu drzi vyborne, co se tyce vyjezdu v mokru nebo sypkym terenu (tady i o sjezdu), o tom sem sam psal jiz vyse, takze asi netreba to opakovat. a jak sem psal uz i nekde jinde, z aktualniho letosniho srovnani se smart samem mi TT vychazi jako jasnej vitez pro moje potreby. ss sice v ostrejsim terenu lip zabira a vic vydrzi, ale v naklonu je oproti TT dost tragickej, je znatelne pomalejsi a min pohodlnej. srovnani s predchozima modelama je uz starsiho data takze si detaily uz zas tak nevybavuju, ale pamatuju si ze kdyz sem poprvy obul TT, tak sem si tehdy rek ze jiny plaste uz asi nikdy nebudu chtit :-). pristi rok planuju nakup novyho kola na kterym nafasuju rocket rony, ale podle referenci bych chtel asi co nejdriv zkusit prezout na race kingy.

                    0 0
                • vanderpoel  

                  jediny co mi tam teda, jak tak koukam nesedi, sou ty cisla. 5000km je fakt uz moc, to bych si ho na predek uz nedal ani ja:-). ty 4000 jsou asi roumnejsi. to mas na jedny sade slusnejch 8000. a kdyz to prehodis po 3000km tak je to uplne pohoda a ujedes na tom 6000. a chapu ze jste tady vsichni ukrutny bikeri, ale ja na mtb za sezonu 6000 teda nenajedu. z toho mi vyplyva ze na jedny sade se da krasne objet cela sezona a pritom jsou oba plaste porad (v uvozovkach) skoro jako novy

                  0 0
                • nox159  

                  navic se ti tam proste utrhne zadek a predkem uz s tim nenadelas lautr nic protoze bys pravdepodobne sel pres riditka tak jako tak

                  chapu to dobre ze mluvis o prudkem sjezdu ve kterem kdyz ti podkouzne zadek tak radeji slizas z kola protoze kdybys pribrzdil predni tak bys letel pres riditka?

                  jestli ano tak potom → :D ;-)

                  0 0
                  • vanderpoel  

                    uprimne receno moc nechapu kam presne smeruje tvoje otazka. tys jeste nejel z tak prudkycho kopce ze ti to zvedalo zadek i kdyz si trenkama malem drel o zadni kolo?

                    0 0
                    • pepek  

                      Nějak se do toho zamotáváš: zvedá se ti zadní kolo i když trenkama dřeš o gumu (a přitom nebrzdíš přední) – z toho mi vychází:

                      1. máš trenky proklatě nízko, nigga
                      2. jezdíš z kopce tak 90–100 km/hod

                      V obou případech seš fakt hustej borec :-)

                      0 0
                      • vanderpoel  

                        ale ja sem prece nepsal ze predni brzou nebrzdim. a s tou hustotou bych to taky neprehanel. s vekem jezdim naopak cim dal radeji do kopce nez z kopce a s rychlosti je to taky uz cim dal opatrnejsi :-). navic mi pride ze se mi cim dal casteji stane na vyjizdce nejaka situace, po ktery je vhodny prekontrolovat cistotu elastaku :-), takze kdepak, zadnej huston rozhodne nejsem.

                        nicmene je zjevny ze si asi moc nerozumime, protoze naopak mne tady z ty diskuse tady pripada ze vy sjedete a vyjedete snad uplne vsecko a v plastich mate snad hrebiky protoze vam nikdy nikde nic neujelo :-). a slovickarit o tom jestli opravdu nekdo dre trenkama cokoliv snad taky nemusime.

                        zkratka si mimo jine myslim ze se kazdy cas od casu dostane do situace – zde konkretne do nejakyho sjezdu – kde proste nepomuze ani svecena voda, plast neplast. takze mi mimo jine pride normalni ze si obcas clovek na kole i „zasankuje“ apod.

                        to uz ale ponekud odbihame od tematu plastu, respektive od jednoho konkretniho ke kteremu sem se snazil podle svych vlastnich zkusenosti odpovedet na dotaz podle svyho nejlepsiho vedomi a svedomi. tot vse a respektuju samozrejme i opacne nazory, ale na druhou stranu mi pride divny kdyz nekdto tvrdi ze neco je ultra shit, zatimco ja s tim mam za dobrejch pet sezon zkusenost vicemene opacnou.

                        ale jinak samozrejme no offense, jen jsem zkratka chtel poradit tamtomu cloveku co se ptal na neco s cim mam osobni zkusenost.

                        0 0
                    • nox159  

                      nechme to byt uz sem si udelal obrazek

                      jednou pises ze nejezdis nic narocneho pak do toho ze jedes sjezd ve kterem skoro padas(kvuli sklonu) , ze v tom sjezdu nejde brzdit predni abys neprepadl a pak zas ze ten plast klouze jako bys sankoval z toho zas vyplyva ze bych nepreletel ale plast by ti podklouzl, a ty vlastne i pises ze predni nebrzdis v takovem sjezdu radeji vubec, tak nechapu to prepadavani…

                      pritom davas zadni plast dopredu… → nejezdis nic narocneho ani prudkeho a nepouzivas moc predni brzdu

                      mas v tom zmatek nebo chces byt za borce :)

                      0 0
                      • vanderpoel  

                        uprimne receno ted uz vubec nechapu co chces rict. snad jen k tomu ze nejezdim nic narocneho: jiste sis zaroven precetl, ze vzhledem k tomu ze do takovy situace se dostanu zhruba dvakrat za sezonu, tak v tom snad neni zadnej rozpor ne? a ze sis zamenil ze neco neubrzdim predni brzdou za to ze nepouzivam predni brzdu, to uprimne receno nevim co bych k tomu mel dat rict. a jak jsem psal ted kousek vys, tak mam tak trochu pocit ze tu na me machrujete prave vy, protoze se snazite zpochybnit moji vlastni osobni zkusenost. pripomina mi to jednoho kolegu: libilo se mu jedno kolo a mne ne (esteticky). ale misto toho aby se snazil mi ho udelat krasnejsim treba vyctem vvlastnosti a komponentu, tak me natvrdo zacal presvedcovat o tom, ze se pletu a ze ve skutecnosti se mi to kolo prece libi :-).

                        0 0
                        • nox159  

                          no jako jde porad o ty plaste

                          uvedu priklad ze zivota :)

                          tatka jezdi plaste jakesi kendy za 150,– tezke jako krava, nejede to ani zaber to nema ale on tvrdi ze je s nima spokojeny – jezdi je uz cca 6 roku a kdyby se ho nekdo zeptal na to jake jsou ty plaste tak rekne podle sveho nejlepsiho svedomi ze jsou dobre a ze mu na jeho jezdeni staci. ( odpovida pravdive protoze jine nezkusil ale jeho rada nebo nazor je uplne zcestny ;-)

                          jak sem byl mladsi tak jsem mel taky na svojem kole nejake noname plaste za par korun, potom jsem prezul na RR a obrovska zmena – plaste letely zaber super dobre to drzelo 3 sezony jsem na nich odjezdil a jine nechtel protoze tyhle byly nejlepsi :D trval sjem si taky zaryte na tom ze proste ty plaste perfektne drzi ze nechapu jak nekdo tvrdi ze mu predni kolo ustreluje…

                          potom jsem zkusil na predek NN 2,25" a oproti RR je to posun jako krava, proste jsem zjistil ze ty RR opravdu tak dobre jak jsem si predtim myslel nejsou a ze jsem zil 3 roky v omylu :D

                          tedka jsem zacal zkouset a kazdy plast je trochu jiny, moc jich taky vyzkousenych zatim nemam rekneme cca 6–10 druhu ale tedka uz muzu rict ze ten a ten plast je lepsi nez jiny… je to sice subjektivni nazor ale muzu rict např. NN oproti RR lip drzi… :)

                          0 0
                          • vanderpoel  

                            no prima, konecne od tebe rozumnej prispevek do diskuse a ne jen osocovani a hledani kdovijakych konspiraci o supermanech :-)

                            to co pises je samozrejme pravda pravdouci, proto taky tady kazdou chvili pisu ze jde o moji zkusenost na zaklade toho, co jsem mel moznost vyzkouset. a nijak zvlast moc toho vyzkouseno teda nemam. jednak jsem totiz pomerne konzervativni a rad se drzim toho co se mi osvedcilo a druhak konkretne u plastu se mi ani moc nechce investovat do zkouseni. radeji dam tedy spis na doporuceni apod.

                            jak jsem tu uz nekde psal, tak pristi rok me na novym kole cekaji asi rocket rony a pokud nebudu spokojenej, tak jsem pripravenej na to hodit race kingy. pokud se mi pro my potreby nekterej z nich osvedci lip nez TTcka, jako ze podle zdejsich nazoru asi jo, tak rad zmenim nazor. do ty doby ale zkratka nemuzu rict, ze by se mi neco osvedcilo vic nez TT. respektive muzu, ale to bych si vymejslel, coz je presne to z ceho jsi me tu obvinoval ty:-). a vymejslet si rozhodne nechci protoze to delam jenom tak nejdriv po patym pivu kdyz zacinam v hospode hucet do nejaky baby :-D

                            0 0
                • Rychlej turista  

                  Ono o rychlosti má každý představy jiné. Takže tvrdit o nějakém plášti, že rychlý, je hodně subjektivní. Proto by nebylo od věci napsat, ve srovnání s kterými plášti ti tento připadá rychlý. Podle vzorku mi jako rychlý plášť nepřipadá. Ale to jsem si o RK 2,0" myslel taky, dokud jsem ho nenazul :-)

                  0 0
                  • vanderpoel  

                    puvodne sem na svym kole mel karmy od kendy, ted mam smart samy. jednou jsem mel v dobe akutni nouze na kratkou dobu (vikend) pucenej ranchero a jednou nejakej bontrager (kterej presne uz fakt netusim, jejich portfolio neznam). a z tech mi prijde TT proste nejrychlejsi. kdysi davno jsem mel jeste nejakyho hutchinsona, ale to bylo jeste na starym tedy jinym kole a navic to byl vylozene nejakej blatak se vzorkem jak na traktoru, takze ten bych ani nepocital. je samozrejme jasny ze urcite existuji i rychlejsi plaste, ale znovu opakuju ze jsem rozhodne nezkousel vsechny plaste na svete a zaroven bych rad pripomnel ze sem tady puvodne odpovidal na primy dotaz na larseny TT, s nimiz sem svoje zkusenosti popsal myslim vcelku podrobne vyse v prime odpovedi na dany dotaz.

                    0 0
    • JakeF  

      Conti RaceKing, verze podle peněz.

      0 0
    • work.holik  

      Nemáte někdo zkušenost

      http://www.dvbikeshop.cz/index.php…

      http://www.dvbikeshop.cz/index.php…

      jezdím 1/3 silnice 2/3 všechno ostatní a bojím se, aby mi na silnici rychle nezmizeli.

      0 0
      • JakeF  

        Dobrej masochista :-).

        0 0
        • pepek  

          Ten zadní – to musí být peklo.

          0 0
        • Foose  

          měl jsem je na svým prvním horáku a super machr efekt :) mělo to velký špalky a ještě k tomu byl jinej přední a zadní… takže to vypadalo mega hustě… ale jinak nic moc no :) zase vydrží… ten přední se nesjede snad nikdy.

          0 0
      • pepek  

        Ber WeirwolfI, aby ti rychle nezmizelI Turista ti sem rád hodí obrázek.

        0 0
    • mrozu  

      Nanoraptor, zrovna dneska jsem je nazul.

      0 0
    • DaSnail  

      nanoraptor

      0 0
    • marapara  

      Kenda Karma

      0 0
    • michalrysina  

      Tak jsem neska obul Maxxis Crossmark 26×2,1 tak jsem na to zvedavej.

      0 0
      • Rychlej turista  

        Já ne :-D

        0 0
      • nox159  

        horsi plast jsem jeste nejel ;-)

        teda mozna jo jak jsem byl maly a bylo to na detskem kole ale to uz si nepomatuju jak to jelo :D

        0 0
        • Rychlej turista  

          Mohl dopadnout i hůř. Zbytečně ten výběr uspěchal, ale zase to není nic až tak fatálního, takže pohoda :-)

          0 0
          • nox159  

            huř dopadnout jiste mohl :)

            ale o rancheru to znam jen z vypraveni ale ten Crossmark mam porad na zadnim kole a nemam uz dost no tube tmelu abych ho vymenil :D takze radeji jezdim na jime kole :D

            0 0
          • Rychlej turista  

            Já Ranchero 2,0" sjel na plečce. Ještě že ji mám, jinak bych nevěděl, co s těmi plášti, co po závodech fasuji, dělat :-)

            0 0
            • nox159  

              mas na nich jezdit → budes pomalejsi → nedojedes dobre → uz je nedostanes :D

              0 0
              • Rychlej turista  

                Tak já si nestěžuji, protože plášť, ať je jakýkoliv, patří mezi nejlepší ceny (hned po penězích), protože se vždycky časem nějak sjede. Nejhorší jsou ceny, co se buďto k ničemu nehodí nebo je každý má. Těžko lze předpokládat, že kdo jezdí na bednu nutně potřebuje mít několik pump nebo cyklokompjůtrů :-)

                0 0
      • Hornet  

        Nic extra to nie je. Vyskusal som ho na kamosovom biku, taky nevyspytatelny plast. Asi po 100km ich zhodil a dal RoR, teraz je spokojny :-)

        0 0
      • jIrI___  

        Vybral jsi dobře, na HT jsem lepší plášť nejezdil.

        0 0
    • bikerp1  

      Já teď taky řeším plášť na MTB. Požadavky mám podobný krapet silnice a zbytek lehčí terén (polňačky, šotolina občas nějaký kámen). Po projetí zdejšího fóra asi půjdu do tohoto:

      http://www.kupkolo.cz/…ar_5954.html

      Uvažoval jsem i o klasice:

      http://www.kupkolo.cz/…10_5898.html ale tam se bojím, aby to na asfaltu nehučelo jak traktor.

      0 0
      • Rychlej turista  

        Ten Sammy Slick chci prubnout dozadu jako socku plášť místo FF. Má prý vydržet víc a to by mohlo vyvážit jeho trošku horší jízdní vlastnosti.

        0 0
        • HKou  

          Zkusil bych Pythony. Maji husty stred, takze i po tom asfalte jedou slusne. Nehuci to, nevibruje. Moc tomu nechutnaj volny sypky kameny, sotolina ok.

          0 0
    • michalrysina  

      Tak po prvních kilometrech mě přijde dobrý na silnici ale jakmile se zajede do bahna je to nic moc a člověk si musí dát pozor ale nějaká katastrofa to taky není sem tedy celkem spokojenej

      0 0
    • Charlie_R  

      Na kevlar to neni spatna cena. Tady

      0 0
    • mates555  

      Ahoj:-)

      Hledám náhradu za aspena … po tom co jsem ho dvakrát šil a asi dvakrát pích (což by mně zas tak nevadilo … vzhledem k určení pláště) se mně ho podařilo i sjet … původně jsem myslel že dám přední dozadu a dopředu něco hrubšího … ale dneska se mně ho vzadu podařilo i vyzout (má volnější patku) tak jsem se rozhodl že je zahodím uplně a koupím celou sadu novou …

      původně jsem chtěl dopředu RoR a u toho bych asi i zůstal … dozadu nevím jestli RoR nebo RaR … nebránil bych se odolnější verzi(stačili by boky) a pokud vím to u RoR nelze … na předku nemám s odolností pláště problém …

      k dotazu … měl někdo obutý ty pláště (schwalbe) na mavic 717d a mohl by poreferovat jak tam sedí patka … ??? + jakou max šířku vzít … karmy co jsem měl měli cca 50mm (což se dalo) RoR my měl mít v 2,1 cca 47 a 2,25 cca 52 … tak bych rád alespoň dopředu dal 2,25 a dozadu RaR klidně 2,1 který by mohli mít kolem 50mm … je to tak nebo se pletu ??

      PS: roude .. vím že teď máš v oblibě continental a schwalbe jsou největší ****** .. :-)

      0 0
    • oggycek  

      prosim poradte s vyberem plastu

      jezdim vetsinou lesni cesty (sotolina,pesinky) zritka silnice

      chtel bych siroky a mohutny vzhled

      http://www.cykloadam.cz/…rsen-tt_4054

      http://www.kupkolo.cz/…e_89763.html

      http://www.mojekolo.cz/…-larsen-mimo

      tahle sirka uz nevim jestli neni moc ???

      http://www.bikestuff.cz/…s-larsen-tt/

      dik oggy

      0 0
      • marapara  

        Z těchto ten Nobby Nic

        0 0
      • Smazaný účet  

        NN…pro mohutny vzhled nejaky 2.25" nebo 2.4":)

        0 0
      • Hejdik  

        Schvalbe NN , nebo Racing Ralph

        0 0
        • oggycek  

          prosim NN znamena NOBBI NIC ???

          a dostanu plast 2,25 nebo 2,35 na moje kolo

          http://www.kellys-bicycles.com/index.php…

          dik oggy

          0 0
          • Hejdik  

            Ano NN znamená Nobby nic…

            Zda se ti tam vejde nevím nemůžu soudit,navíc mi nejde odkaz.2,25 snad jo,u 2,35 už bys mohl mít problém…???

            Ale pokud hodláš jezdit převážně v terému,tak bych ještě pouvažoval o těhle Michelinech.

            http://www.kupkolo.cz/…-2_2638.html

            Odjezdil jsem na nich loňskou sezonu a celkem spokojenost,lehkej rychlej plášť se slušným záběrem v terému,jen trošku ustřelujou na asfaltu,ale vzhledem k tvému požadavku se to dá přejít,jo a působí opravdu mohutně…

            0 0
            • oggycek  

              tak jsem se rozhodo pro

              schwalbe nobby nic 2.25

              jen se chci jeste zeptat jak se chovaji na asfalte ???

              prece jenom nekdy po cestach jedem,kdyz si udelame vylet s detma

              dik oggy

              0 0
              • oggycek  

                jooo a jeste prosim o radu jestli to opravdu dostanu na moje kolo kellys quartz dsc 09

                http://www.kellys-bicycles.com/index.php…

                dik oggy

                0 0
              • Smazaný účet  

                Jetli s detma nevalis po rovince 30 a vice Km/h, tak je to vpohode, drzi, mozna budou trochu hucet. Ja na potvore v profilu mam 2.4" a 30 Km po asfalte s prumerkou 24Km/h nebyl az takovy problem-krom toho ze jsem pak byl uplne mrtvy:D

                0 0
      • jIrI___  

        Z těch bych bral NN, pokud chceš jezdit po asfaltě, tak bych se podíval spíš na Schwalbe Racing Ralph. A kdybys chtěl ušetřit, tak tu mám na prodej velice málo jetého Crossmarka . Je ve skutečnosti o 4–5 mm širší než ten NN 2,1" a po asfaltu a v suchém terénu jede velice solidně.

        0 0
        • marapara  

          Crossmarka jedině dozadu. Vepředu nepodrží a nečekaně ustřeluje. Vzadu je v pohodě.

          0 0
          • marapara  

            Špatná není ani kombinace NN 2.25" dopředu a Crossmark 2.1 dozadu. Odjezdil jsem tak rok a půl na fullu převážně v terénu a spokojenost.

            0 0
        • jIrI___  

          Jo a ještě jsem si vzpomněl, že prodávám i kevlarového Bulldoga, ale ten už je víc jetý, skutečná šířka stejná jako ten Crossmark (51 mm), narozdíl od Crossmarku ale vhodnější spíš na předek. Ostatním se omlouvám za inzerci :)

          0 0
          • jIrI___  

            0 0
            • oggycek  

              tak me se nejvic libi Schwalbe Nobby Nic Performance 26×2.25

              http://www.board-bike.cz/product.php…

              jen mam stach trochu z toho asfaltu (obas po nem jedem-jestli moc nedrncaji,nehu­ci atd.)

              prosim poradte

              dik oggy

              0 0
              • rimka  

                nedrncají a hučí :-D (mě osobně to ale nevadí, aspoň si připadám jako traktor :-D), ale asi se na něm budou rychle sjíždět, mám je krátce, tak ještě nevím. Ale jestli po asfaltu jen přejíždíš, tak do terénu neváhej a ber je.

                0 0
              • jIrI___  

                Pokud jezdíš po asfaltu víc, tak minimálně na zadek bych dal něco jiného. Pokud chceš na obou kolech zachovat stejnou značku, tak toho Racing Ralpha.

                0 0
                • Chiron  

                  Ale stejně nějak nechápu ty NN. Psal, že jezdí lesní cesty, na to by podle mě bohatě stačil i RK 2,2", pokud nejezdí v bahně.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Asi imidž :). Za mlada se u nás na dědině taky uznávalo pravidlo „čím větší drapák, tím větší king“

                    0 0
                  • oggycek  

                    dobre ja si rad necham poradit

                    jak se chovaji RK na lesnich cestach,sotoline no je pravda ze ve vylozenem blate moc nejezdim spis ty lesni sotolinove a prasne cesty

                    (libi se me siroke plaste jak je na tom RK 2,2 vs NN 2,25)

                    DOPORUCTE pls neco co vypada a pritom je dobra volba cca do 500,–

                    dik za trpelivost

                    oggy

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Asi nejpoužívanější univerzály jsou tyhle: Race King, Racing Ralph, WTB Nano Raptor, Kenda Karma a ten Crossmark. Víc mě teď nenapadá. V nejlevnějších verzích se do pětikila vždycky vejdeš. Rozdíl v jízdních vlastnostech moc poznat nepůjde. Skutečné šířky si najdi v tomhle vlákně . Nevím, jak víc ti poradit. Pokud jezdíš především polňačky, šotolinu, atd., tak nějaký velký drapák je naprosto zbytečný.

                      0 0
                      • oggycek  

                        tak asi to bude nakonec RK 2,2 co jsem se docetl o sirce tak by mela byt asi 53mm coz uz by se me libilo

                        dik oggy

                        0 0
                      • biker90  

                        Ahoj,

                        ten Race King se mi líbí. Jezdím hlavně takové ty rozbité silničky od nikam do nikam, lesní a polní cesty. Když je sucho tak občas i mimo cesty :) Je to vhodná volba?

                        Teď mám Ritchey Z-Max Evolution 2,1 a docela mi vyhovovaly. Nejsem žádný expert a moc to neřeším :), ale rád si nechám poradit co, a proč vzít.

                        0 0
                        • Rychlej turista  

                          Jo. Mi stačí v šířce 2,0".

                          0 0
                          • biker90  

                            Je to dobré dopředu i dozadu??

                            0 0
                            • Rychlej turista  

                              Jo, vozím je na obou kolech.

                              0 0
                              • biker90  

                                Vim, že mám blbý dotazy :) ale má smysl platit víc než dvojnásobek za kevlar?

                                0 0
                                • Rychlej turista  

                                  Mám kevlar supersonic. Drátové jsem nejel, takže o nich nic nevím. Můžou to být úplně jiné pláště, jen se stejným vzorkem. Víc bude vědět MlokCZ. Zkus ho někde oslovit.

                                  0 0
                                  • Luma  

                                    Mlok je spíše na Schwalbe,RK drár i kevlar je prakticky totožný,jenom Supersonic má jinou měkčí(lepší)směs,tak­že lépe drží ale dřív se sjede a supersonic je širší.

                                    0 0
                                    • Rychlej turista  

                                      Kolik teda ten drát vydrží?

                                      0 0
                                      • Luma  

                                        Tak cca o 50% více jak supersonic,pouze OEM verze jsou na tom ještě hůře.MK 2,2 OEM mi vydržel vzadu něco přes 500km,pak jsem ho raději vyhodil.Myslím že byl z Indie nebo tak nějak už si nepamatuji.

                                        0 0
                                        • Rychlej turista  

                                          Takže hodně přes 10 000 km?

                                          Já mám na RK supersonic 2,0" 5 786 km a počítám, že 8 000 km na něm dám.

                                          0 0
                                          • Luma  

                                            Tak to jsi frajer-zadek něco přes 1500km,předek tak kolem 3000km max.

                                            0 0
                                            • Luma  

                                              Zapoměl jsem napsat,že tady v Beskydech dostavají všechny pláště nafrak.Nejsou ani tak sjeté jako dotrhané od kamenů.

                                              0 0
                                              • Rychlej turista  

                                                Jezdím to, co biker90. Plus hodně kamení typu asfalt, rozebraný na původní součástky.

                                                0 0
                                                • Smazaný účet  

                                                  rozebrany na puvodni soucastky tohle je dobre…je hezke jak asfalt na ceskych cestach rad dosahuje totohoto stavu..asi bude mit nejvyssi entropii:))

                                                  0 0
                                              • nox159  

                                                pokud jezdis po beskydech a v terenu tak nechapu pouziti RK ;-)

                                                tady nevydrzi ani 100km, a to porad beru XC jezdeni ;-)

                                                0 0
                                                • Luma  

                                                  Mě se s nima v Beskydech jezdí dobře,nepoužívám je pořád,střídám RoR 2,25,MK 2,2 a RK 2,2.Letos možná zkusím NN 2,25 A třeba na Červený kámen jsou RK pecka,teda pokuď je sucho.

                                                  0 0
                                                  • nox159  

                                                    mas fula jak se divam tak nahod RK a dej si modrou z radhoste na pindulu pokud pojedes svizne tak ten plast na 50% riznes uz na prvnich 3km :)

                                                    0 0
                                • jIrI___  

                                  Kevlar má nejspíš jinou, měkčí, směs, někomu se líp nasazuje na ráfek a je lehčí. Já do instalace bezdušáků vozil jen drátěné patky a oproti současným kevlarovým jsem žádné rozdíly v jízdních vlastnostech nezaznamenal. Teda kromě toho, že kevlary se mnohem dřív sjedou :)

                                  0 0
                                  • biker90  

                                    Dřív se sjedou. To jsem si taky myslel, takže vezmu drát, protože hmotnost moc neřešim, nejspíš bych to ani nepoznal :)

                                    Díky

                                    0 0
                                  • nox159  

                                    prijde mi ze RK 2,2" v kevlaru ( ten nejobycejnejsi ) se neda sjet – porad se ho chci zbavit a porad to nejde tak sel na zimaka tam jsem pro nej nasel nejvetsi uplatneni ( potrebuju dostat stred vyse a na to je RK idelani :)

                                    0 0
                            • Smazaný účet  

                              Ted sem jezdil RK 2.2" na obou, planuju dat dopredu MK2.4" (ktery by mel byt stejne siroky jako 2.2" RK)

                              0 0
                    • Luma  

                      Co Kenda Karma 2,0 60Tpi kevlar,ten by se do 500,–dal sehnat.Za sucha v terénu dobrý a na asfaltu celkem jede,na 17mm rafku má 50mm šířku.Jinak Schwalbe RoR 2,25 ten se sice trochu širší a drahší a v terénu lépe drží,ale na asfaltu je pomalejší než ta Karma.

                      0 0
      • nox159  

        jsme levnější než kupkolo heč ;-)

        0 0
        • oggycek  

          a nemate tam tento plast v sirce 2,25 drat

          dik a jake jsou na nej nazory

          oggy

          0 0
          • nox159  

            2,25" tam v dratu nemame

            jinak dratove jsem popravde jeste ani nejezdil, jezdim jen 2,25 v kevlaru…

            0 0
      • oggycek  

        jeste jsem nekoupil :-(

        nemuzu se rozhodnout

        mam strac ze RK ma maly vzorek do terenu a NN zase hruby na sfalt a NN jsem drzel v ruce a zdalo se me ze ma moc tenky bok jak je to s odolnosti na sotoline ???

        nasel jsem jeste SPECIALIZED ESKAR SPORT 2,3

        http://www.hardcoreshop.cz/…-p-4723.html

        znate ho nekdo ???

        poradte dik

        0 0
        • Luk02  

          měli jsme je doma na nějakym starším spešlu…nebyly to zas tak špatný pláště, mají docela velký objem, budou pohodlný…

          0 0
      • oggycek  

        prosim poradte ktery by jste koupili

        RK 2,2 (jak je na tom v mokrem terenu)

        Michelin XC A.T. 2,0

        Michelin XC DRY 2 2,0

        continental vertical 2,3

        dik

        0 0
        • oggycek  

          nemate nekdo realnou fotku fotku michelinu ???

          Michelin XC A.T. 2,0

          Michelin XC DRY 2 2,0

          dik oggy

          paveladamik@seznam.cz

          0 0
          • jIrI___  

            Mám fotku jen XCR A.T. Tubeless (je momentálně na prodej) a sjetého XCR Dry 2 Tubeless – http://www.bike-forum.cz/…l-25120.html

            0 0
          • zapl  

            michelin xc dry2 koukni do profilu.

            0 0
            • oggycek  

              a jak jste s nima spokojeni

              zvazuji bud RK nebo michelin ale u RK se me zda moc maly vzorek poradte

              moc dik

              0 0
              • jIrI___  

                U toho Dry 2 byl vzorek srovnatelný, ne-li menší než u RK. A.T. už má vzorek podstatně vyšší a na předním kole se zdá být nesmrtelný a dobře drží, ale chtěl bych ho vyměnit za něco širšího :). Já osobně bych šel raději do toho RK, pokud to teda má být na zadek.

                0 0
              • Chiron  

                Tak jestli neplánuješ jezdit nějak víc v bahně, tak bych vzal ten RK. Vzorek je sice nižší, ale vydrží relativně dost a je rychlý.

                0 0
                • oggycek  

                  dik

                  ma to byt jak na predek tak na zadek (netrvam aby byli obe stejne)

                  ted jsem se jeste dive na continentali a zda se nejsou spatne

                  GRAVITY 2,3 predek a poradte neco od continental do zadu nebo jak pojede gravity vzadu (valivy odpor)

                  dik

                  0 0
                  • Chiron  

                    Tak gravity sem nikdy nejel, tak nemůžu hodnotit. Z těch Contíků mě napadá dát dopředu třeba X-King nebo Mountain King, já vozím MK 2,2", ale až ho dojezdím, dám tam XK a nebo pro letošní rok přepracovaný MKII, ale spíš ten XK. V zadu bych asi volil mezi tím RK a XK, právě podle terénu.

                    0 0
                    • oggycek  

                      ale ja jsem cetl ze MK jsou nestabilni a ze si delaji so chcou

                      ale jestli je jezdis tak jake mas ty zkusenosti ???

                      dik

                      0 0
                      • Chiron  

                        No v terénu sem s nima spokojený, podle mě drží dobře. Hlavně se mi zdá, že dost záleží na nafoukání, když ho nafoukám moc, tak v terénu se začne chovat hrozně a na asfaltu mu to vůbec nepomůže. Na asfaltu, i správně nafoukaný, při náklonu, se ty boční figury žvýkají a raději nezkouším kam až to jde. No a samozřejmě sou hlučnější. Ale to žvýkání podle mě ten nový MKII vyřeší, ten vzorek na něm vypadá podstatně líp. Každopádně bych teď po zkušenostech s ním, řekl, že na běžné XC, zvlášť za sucha je zbytečný, podle mě nejlíp vynikne když je měkký podklad. Až ho dojezdím, tak dávám dopředu XK a nebo zkusím jinou značku.

                        0 0
        • Georrge  

          nechceš zkusit continental X-king? Drápavější než RaR a race king, ale míň než NN. Taky se divím že tu nezazněl rocket ron, ten je taky trochu drápavější než RaR a RK, ne? Aspoň z fotek to tak vypadá.

          0 0
          • oggycek  

            X-king je drahy :-( a zatim je malo kde

            0 0
            • oggycek  

              tak nakonec jsem koupil a obul continental verticak 2,3 drat

              po par kilometrech jsem spokojen a doufam ze i neco vydrzi

              jen prosim o radu na kolik ho nafoukat ???

              mel jsem cca-3,5 a to bylo moc zadni kolo hucelo jako blazen (myslite ze by pomohlo otocit vzorek stejne jako predni kolo ?? i za cenu mensiho zaberu v terenu)

              ted mam cca-2,6 to je fajn jen se me zda ze mam zadni kolo moc rospleskle

              tak poradte kolik se ma spravne foukat ?

              dik

              OGGY

              0 0
              • jIrI___  

                Nechci ti kazit radost, ale na svůj styl jízdy sis vybral naprosto nevhodný plášť. A to se ti tu lidi snažili rozumně poradit… Hučet to bude vždycky, to je dané typem vzorku. Ohledně tlaku těžko říct, každému vyhovuje něco jiného. Nezbývá než zkoušet ;-)

                0 0
    • Dan.45  

      Schwalbe FF ;)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.