• mihyb

    Ahoj,

    plánuji v nejbližší době koupi nového kola. Kolům moc nerozumím, proto se obracím na vás.

    Zatím jsem vybral:

    http://atombike.cz/…-p-1982.html

    http://www.mall.cz/…ts-80-d-2010?…

    Kolo chci hlavně na klasické ježdění po silnicích a zpěvněných cestách. Problém je, že na kole občas blbnu a chtěl bych aby vydrželo sjezd ze schodů, nějaký menší skok apod. Není to často ani nic velkého, ale občas tyhle věci dělám a nechci aby se mi potom kolo rozpadlo.

    Tak a teď co bych chtěl vědet.

    1. Které z těchto dvou kol je lepší? Amulet je lehčí a levnější a má

    dost podobné osazení.

    1. Můžu na těch kolech dělat to co jsem popsal?
    2. Máte nějaké jiné kolo, které byste mi doporučili? (limit

    15 tisíc)

    Díky moc za rady

    • Shadow.1  

      asi bych vzal něco takového, pokud máš limit 15000

      http://www.mall.cz/…c-700-v-2010?…

      • mihyb  

        a co tohle?

        http://www.dookie.cz/…2536-c-1401/

        preferoval bych kotoucove brzdy :D

        • Shadow.1  

          nj, ale mechaniky, to už bych raději zůstal u V ;-)

          • jachymk  

            za ty prachy jedině Véčka, ale mechaniky nejsou podle mě tak špatná volba časem se z nich snáze přestupuje na hydrauliky, stačí když vyměníš brzdy, u véček měníš náboje takže celá kola. jinak hydraulický brzdy bych vůbec v tomhle limitu nebral! s těma bude víc komplikací než radosti

        • thesecond96  

          Kotoučový brzdy v této ceně nejsou prblém, ale je to na úkor většinou vidlice a ostatní výbavy.

    • mpdu  

      Mám kolo v podobné kvalitě a vybavení (můj první a poslední Author :-))). S tím co píšeš, doporučuji nebrat kotoučovky. Takhle levné vidlice nesnesou kotoučovku, když tomu budeš nakládat v nějakých drncavých sjezdech, neřkuli na schodech. Tedy – já s tím taky jezdím, ale ta vidlice se pod náporem zkroutila, protože je na ní velká páka od kotoučového, tedy nesymetrického brždění. Kotoučovky se na taková kola dávají jen pro parádu, aby vypadaly „dospělejc“. Navíc díky zátěži je vidlice vymačkaná v patkách od náboje, díky čemuž je v ní kolo uloženo maličko šejdrem, čímž mi vzniklo dvoustopé vozidlo :-)) To, že jsou vymleté díry na šrouby, ve kterých je uchycen třmen brzdy, o tom už ani nemluvím, to je v této katekorii po pár stech km standard :-))) Jezdit se na tom ještě dá, stejně mi nic jiného nezbývá, ale je to vopruz. Chtělo by to novej bajk tak za dvou až třínásobek původní ceny toho současného – čili tak 35 – 50K :-) Jen mít na to prašule, vybral bych si hnedle lépe :-) Chápu, že máš finanční limit, jen píšu co tě čeká v této cenové kategorii, protože ta kola na řádění ze schodů nejsou stavěná.

      • c0d3r  

        on ale jasne psal ze to spis na projizdky do mesta a „obcasne“ sjeti schodu… takze si myslim, ze to neni tak spatnej napad s kotoucema :-)

    • pI3rre  

      Pokud sedí velikost ber toto

      :)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.