• Weremos

    Ahoj,

    přicházím na vás s dotazem,či žádostí o radu.V současné době sháním nová kola na můj bike a potřeboval bych vybrat ty nejvyužitelenější.

    Má cenová relace je 6–7 tisíc(spíš k 6).Zaměřuji se především na XC závody,takže aby se nerozpadly na dnešních tratích.Váhový limit je zanedbatelný,vážím 56–60 kg.

    Mezi mé kandidáty patří především DT Swiss X1600 dále FRM3 (ty můžu sehnat za nějakých 6,5 tisíce).

    Byl bych rád,zda byste vybrali jedny z nich nebo navrhli jiné v podobné cenové relaci.Je lepší koupit tovární výplety nebo je nechat ručně vyplést?

    Předem díky,

    Weremos

    Anketa: Jaká kola byste zvolili?

    RM3
    8x
    62%
    0x
    0%
    0x
    0%
    2x
    15%
    0 0
    • scret  

      za me rozhodne RM3, prtze jsou to UST a zaroven dobra a relativne levna kola…

      0 0
    • Kubiczech  

      Nedávno jsem tu řešil podobný záměr a po dohodě s místními staviteli jsem se rozhodl přišetřit a jít cestou ručně zapletených kol.

      Měl jsem podmínku vyhnout se Novatec nábám, ale s tvou vahou bych se lehkých Novateců nebál a zapletl je s odpovídajícím ráfkem (WTB Frequency i19, DT XR400 nebo něco jiného). Do limitu se vejdeš a hmotnost bude nižší než u všech možností.

      Pokud není prioritou váha, tak za ty peníze rozhodně RM3.

      0 0
      • scret  

        je jeste dneska nejaky duvod doporucovat DT400 rafky? ja tam zadny nevidim… Nebo uz jsou TLR?

        0 0
        • Kubiczech  

          TLR ve smyslu NoTubes nebo WTB nejsou, ale nevím, proč by to měl být handicap. Se žlutou páskou mi fungují spolehlivě. Váha přijatelná a cenovka může hrát taky roli.

          0 0
          • scret  

            patky, patky, patky:) Netvrdim, ze to nejde, ale dost lidi na tuhle konverzi dost nadavalo… a pouzit neTLR rafky v dnesni dobe mi prijde stejny, jakoby resil ram s moznosti montaze Vecek…

            0 0
            • Kubiczech  

              TLR ráfky pořád nabízí menšina výrobců, nebo se mi to aspoň zdá. Osobně to moc nesleduji, protože mi přijde jedno, jestli je ráfek klasika nebo TLR. Dám pásku a funguje obojí, tím to pro mě končí. Žádný problém jsem nikdy neměl. (: Smysl pro mě má až plnohodnotné UST řešení.

              Na základě těchto zkušeností jsem do úvah zařadil to DTčko, ale když to vezmu zpětně, tak já ho zval proto, že nic jiného s 28 dírama nebylo. Určitě by se našlo něco levnějšího se stejnou hmotností, co poslouží minimálně stejně. I hmotnostně si může tazatel dovolit jít ještě níž, XR400 uvezla i můj metrák.

              0 0
              • scret  

                ja tam vidim velke riziko svliknuti, obvzlast pri nizkych tlacich…

                A po sezone na snake skin TLR plastich se uz asi na full UST nevratim… a kupodivu jdou TLR gumy nahazovat lip na TLR rafek (teda alespon u ZTR) nez na UST rafek…

                a navic… ja to DTecko proste nejak nemam raaad:D

                0 0
            • maajkee  

              Drtivá většina lidí stejně jezdí pořád s dušema.

              0 0
              • scret  

                myslim, ze je to jen otazka casu a postupne lidi co jezdi trochu vic, prejdou na bezduse… „deti slunce“ (cykloturisti apod.) pak samozrejme zustanou u dusi…

                0 0
                • maajkee  

                  Hele ono spoustu lidí odraděj problémy který viděj u ostatních. Třeba tady v naší partě bezduše vozí roud a jak se mu všichni smáli když slíknul plášť a už ho nenahodil, duši s sebou nikdo neměl a jak se smáli mě když jsem po jednom skočku blbě dopadl a slíknul plášť a pak jsem se patlal v mlíku jak prase.

                  Ono to není zas tak jednoznačná výhra. Na nějaký XC tam je to bez debat, tam výměna duše znamená konec závodu. V maratónu už ta výměna duše nemusí znamenat konec a pro nezávodníka tomu ta výměna duše bude uplně jedno.

                  A znám lidi který maj bezduše a stejně tam púro sichr tlačej hodně vzduchu, takže pak skoro postrádají ty bezduše význam.

                  Takže to byla prostě jen odpověď na otázku proč se ještě dělaj třeba takový xr400 ráfky, protože dost lídí si je prostě koupí a beduše nepotřebuje.

                  0 0
                  • scret  

                    no ja to vidim spis tak, ze si lidi vyberou nevhodnej typ plaste pripadne kombinaci bezdusi…

                    A kdyz si vezme skoro 100kg typek na fulla (sice XC) supersonic plaste a jeste navic na 17mm rafek… Je celkem pravdepodobny, ze se neco stane…

                    Ja jezdim bezduse cca 3. nebo 4. sezonu a nikdy se mi nic takovyho nepovedlo a myslim, ze lidi co mne znaji, by zrovna nerekli ze se s tim mazlim:)

                    A full UST reseni + mliko je skoro neznicitelna kombinace, kde uz musis byt sikula bays to svliknul…

                    Ja vidim hlavne prinos v jizdnich vlastnostech a taky v nula defektech… Drive nebyl pro mne problem drzet si skore, co vyjizdka, to defekt… Po presedlani na bezduse, bez defektu… a vzdycky kdyz vidim kamarady, jak foukaj na svihu duse a menej, tak se musim smat…:)

                    Jinak pokud nekdo ma defekt jednou dvakrat rocne, pak jsou bezduse nesmysl… bude to pro takovyho cloveka mit samozrejme spis samy nevyhody…

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.