Výběr agresivního HT na traily, sjezdy ale i cesty do školy

104 nepřečtených
  • ptrmurlik

    Potřebuju pomoc s výběrem kola. Aktuálně mám Canyon Strive 2018 AL 6.0 a hledám nějáké kolo k tomu. Strive je super a né, že by mě jezdení na něm omezilo, jen potřebuju druhé kolo z dvou důvodů. tím prvním je dojíždení do školy, na nádraží a tak, něco co můžu kdyžtak někde zamknout nebo nechat před obchodem, aby mě nevyhodili. Tím druhým je, že chci něco jednoduchého, co nebudu muset pořád hlídat ve vlaku, něco co zvládne jak 60km po cestě, ale pak i bikepark. Hodně s kolem cestuju a když jsem jel teď z Ostravy na klínovec došlo mi, že potřebuju takové kolo. Musí to být HT, s agresivní geometrií aby se to dalo použít právě i na traily a nějáký ten sjezd. Ještě rok zpátky v Koutech na černé na XC HT 100mm a trochu mi to chybí takže bych rád něco trvdšího co dokáže vyklepat a podobně. Protože chci kolo o, které se nebudu muset zase tolik strachovat, byl bych rád, kdyby se našlo něco okolo 30000, nákupu ze zahraničí se určitě nevyhýbám. Zatím jsem se díval na tohle za 30000 bohužel už měsíc není skladem a nevím kdy bude, chci aby to stihlo přijít do konce září, takže to je docela problém, alternativa je tohle za 25000 , bude to kolo na 3–4 roky takže určitě na to postupně dám lepší brzdy, lepší řazení, a teleskop hned při koupi. Vím, že ten druhý je „jen“ 1×10 ale myslím, že to bude stačit a na jaře se koupí řazení nové. Trošku mě mrzí nedostupnost druhého modelu má lepší vidlici apod. I když i tu by časem čekala výměna. Ocením veškeré návrhy na jiné kola, případně doporučení apod. Podmínkou je určitě 1×(X) a veliksot na mojich 183cm, v ČR vím o roscoe 8, a říkám, ten ne horší vidlice, brzdy a nepoužitelná sedlovka, k tomu pláště co potřebujou hned vyměnit apod. Prosím o všechny rady, ale i konkrétní kola.

    0 0
    • Bruca  

      tak zamknout před obchodem nebo nádražím kolo za 30 tisíc… brzy tu bude další téma „pomoc, ukradli mi kolo“ :-))))

      0 0
      • ptrmurlik  

        Prosím… Kolo dávám tam kde jsou kamery, pohybujou se lidi, i ten strive i tohle bude mít GPS trackery v sedlové trubce, stojí to se simkou apod, asi 500 na rok, a pořizovačka do 2tis. Pokud to máš v hlavě srovnané, chápeš jak jsem to myslel, není to denní záležitost a pod tu cenu se s kvalitním kolem nedostaneš (určeném na to co chci já) jsou situace, které to vyžadujou, prostě to tak je. Vím, že se kradou i kola v hodnotě 10tis, a když by ani to nepomohlo, není důvod to mít, mám dva dobré pevné zámky, těmi kolo přivážu, většinou se to pokusím vzít ještě nějákou skpaskou třeba 10ti a univerzáním lanem. Ptal jsem se na kolo ne na tohle, ale musím to vysvětlit. Přes noc to nikde nenechávám a taky jsem neslyšel o někom kdo by rozvážně zamknul kolo a přišel o něj ano mám kamaráda, kterému při vloupačce ukradli i kolo, ale to je zas něco jiného. Ano lidi jsou vynalézaví, ale pokud ti stojí za to stříhat 2 velké zámky, řezas sk pásky a lano, pro kol za 30k před kamerou za dne kde někdo chodí, máš malýho šulina a do týdne si sedneš, to je mů názor.

        0 0
        • Jakobo  

          Hele, nerad bych se te dotkl, ale Bruca to napsal srucne, ale naprosto jasne. Agresivni HT je co presne? A k tomu bikepark a 60 km silnicni prejezdy, no nevim, ale v hlave si to budes muset zrovnat spis ty.

          0 0
          • ptrmurlik  

            agresivní HT má trailovou geometrii a vyšší zdvih než XC pevná kola. ujedu 60 km na strivu 160/160 ujedu je i na HT se 140 mm nevím co do bikeparku potřebuješ ty ale mě navadí, že se protřepu. Nejde čistě o silnice ale zpevněné cesty apod. ale silnicím se často nevyhneš

            0 0
            • Jakobo  

              Bikeparky jdou nastesti mimo me. Ale uprimne, nechavat kolo za 20+ tacu kdekoliv vice nez 5 minut je hovadina. Kdyz uz ne z jineho duvodu tak proto, ze na nej bude prat slunko, prset, obcas ti na nej treba nekdo plivne, vysere se ptak a tak. Nechaval jsem kdysi kolo venku u prace a alespon jsem pres nej prehazoval plachtu z obi, dost to pomohlo. Ale to bylo mimo mesto. Ted uz mame kolarnu uvnitr budovy. Jinak mas za pul roku popraskane sedlo, zmatnely elox od deste aj. A jak ti zabrani GPS tracker kradezi sedla, predniho kola nebo ocesani jine casti opravdu netusim.

              0 0
              • ptrmurlik  

                kradez sedla, jestli to nekomu stoji za to ja to preziju, gps tracker ti pomuze kolo najit, u obchodu je to pod strechou stejne tak u nadrazi, chce se to vic snazit..

                0 0
                • Vilém  

                  A ten GPS tracker, v kovove sedlove trubce, mas odzkouseny, ze ma vubec signal?

                  0 0
                  • ptrmurlik  

                    mám, komunikuje to i přes gsm a podle toho je taky poloha i když né tolik přesná, takže ano mám

                    0 0
                    • Vilém  

                      Takze to ma antenu vytazenou nekde venku? Jinak se mi nechce moc verit, ze by to fungovalo v necem jako faradayova klec.

                      0 0
                      • ptrmurlik  

                        nemá, dostali jsme jich víc v rámci zakázek, je to i do aut apod. s tímže tohle je nejmenší verze ještě osekaná o krytku apod, nevím jestli to má něco společného ale jsou tam otvory na vnitřní vedení

                        0 0
                      • ptrmurlik  

                        tohle byla nějáká bokovka k zakázce a tak, mám známého co má něco podobného v ve vidlici a funguje to stejně

                        0 0
                        • Vilém  

                          Ty co se davaji do krku vidlice maji antenu nahore a horni krytka nebyva kovova.

                          0 0
          • novas752  

            Jakkoliv dlouhej přejezd se dá lousknout úplně bezproblému, když je prioritou terén, že to nepojede po asfaltu asi ví a neřeší.

            Agresivni HT je trail/enduro HT s odpovidajici geometrii. Proste trailbike/enduro bez zadniho odpruzeni.

            0 0
        • novas752  

          Hele musim souhlasit s Brucou, na dojizdeni na nadrazi, cesty vlakem, na nakupy apod. bych vzal nejakou levnou jebku za 2000 z bazaru na kterou se nikdo pacit nebude a kdyz jo, tak to nebude tak bolet. Kolo ktery musi byt osazeny aspon trochu lip bych urcite nikde venku zamceny nenechaval byt by to bylo 12mm retezem a adekvatnim zamkem.

          Kdyz to nekdo neukradne cely tak to furt muze oholit za par vterin.

          0 0
          • RomanH  

            Hosi, proc resite potencionalni kradez, kdyz Ptrmurlik to ma v hlave srovnane. 30 litru ztrata ho potencionalne nepolozi (proste nechce byt otrokem veci), chce HT, na kterym se muze projet i v bikeparku. Kazdy to ma nastaveno jinak. Jednicu ma, chce dvojku, ale ne vylozene m*dku

            0 0
            • Jakobo  

              +1

              0 0
            • novas752  

              Aby nedošlo k mystifikaci, koupi ht mu nerozporuju, ale na použití „pracant“ bych si to nelajsl a to jsem taky student s omezenym rozpočtem.

              0 0
              • ptrmurlik  

                určitě chápu. napsal jsem to asi špatně, to kolo nebude určené k tomu dojíždění do školy, jen je dost pravděpodobné, že ho to párkrát do měsíce čeká. Nemám řidičák a žiju v prdeli a to na tom dost závisí. Ten HT na výlety fakt potřebuju a mám 40k za léto jen se mi nechce kupovat něco levného a k tomu ten HT, chápu tvůj názor, ale já moc nemám na výběr.

                0 0
            • ptrmurlik  

              nejsem si jistý, zda to že to mám srovnané má být urážka nebo ne (z názoru ostatních vyplývá že si to nemyslí), jinak skvěle jsi to přiblížil těm, co nechápou. Nejde o to, že se nebojím krádeže, ale zkrátka míň než kola za 70… nevím na čem bych musel jezdit aby to nikdo nechtěl ukrást

              0 0
              • RomanH  

                Ne, nebylo to mysleno jako urazka.

                0 0
                • ptrmurlik  

                  to rád slyším, ještě jednou super názor, chápu, že je to dost peněz, na tohle kolo jsem sám vydělal na druhé ne, ale peníze se dají vždycky vydělat a vždycky se dá přijít o víc

                  0 0
                  • RomanH  

                    Mrkni treba na On-One

                    0 0
                    • ptrmurlik  

                      pěkný kolo, zajímavá možnost těch upgradů, ale kdybych tam dal vše co chci vyměnil pláště sedlo, vyšlo by to docela draho :( . Jde mi u toho hlavně o rám, vše ostatní půjde pryč. Kdyby bylo víc brzd plášťů a tak na výběr, jdu do toho

                      0 0
                      • novas752  

                        Tak kup samotný rám, ne? Třeba ty dartmoor rámy se dají sehnat levně. Nebo si nech rám udělat ocelovej od Werku třeba, to je taky za pár kaček.

                        0 0
                        • ptrmurlik  

                          koukám, na kolik odhaduješ, že by se celá s

                          ta stavba s tím hornet rámem vyšplhala, aby to bylo přijatelné?

                          0 0
                          • novas752  

                            Záleží co tam chceš mít, ale jestli je totální strop 40 tak za to by už bylo celkem bezkompromisní kolo si myslim. S levnějšíma odolnejma kolama to nebude nic lehkýho, ale i tak.

                            0 0
                            • ptrmurlik  

                              budu o tom přemýšlet, ale nepřijde mi to levnější, strop je 40 to je pravda, ale vzhledem k tomu na co to je, raději bych za to dal těch 30… díky moc za radu, budu přemýšlet

                              0 0
          • ptrmurlik  

            a? jsme právním státem všude jsou kamery, radši ať přijdu o litr/dva než se ***** s kolem za 2000… není to na to dojíždění, ale i na to bych to rád použil

            0 0
            • novas752  

              ok

              0 0
            • Auditor  

              Kolo ti neporadim, nicmene na to co pises bych volil neco levnyho … o co nebude mit nikdo zajem.

              Nicmene k tem kameram apod. – dohledej si tady nebo po webu, jak to je, kdyz ti nekdo ukradne kolo z pod kamery. A reakci PCR apod.

              0 0
              • ptrmurlik  

                neřešil bych to standartně jako oznámení, na to kontakty jsou, levný je pro mě 30tis, pod to si nezajezdíš

                0 0
            • Jakobo  

              Mohl bys mne prosim te rict, ktere jake nadrazi v CR ma kryty stojan na kola? To jsem jeste nevidel.

              0 0
              • ptrmurlik  

                studénka, šumperk, svinov, olomouc, víc moc nevím jen protože jsem si tam kolo nenechával

                0 0
            • Smazaný účet  

              „právní stát“ je dobrý ;-) jdu si k tomu udělat kafe :-D

              0 0
              • Goob  

                Náhodou má pravdu. Zveřejníš někde fotku zloděje a půjdeš sedět, protože jsi porušil jeho práva.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  No, já bych se ani moc nedivil, kdyby měl problém, že zloděje pomocí té GPS neoprávněně sleduje :-D

                  0 0
                  • gersa  

                    Proběhla tady (tuším to bylo zveřejněno časopisem Computer) kauza s ukradeným noťasem a vypátráním zloděje původním majitelem. Docela vtipné čtení

                    0 0
        • Petulda  

          Podle me je ten pozadavek nesplnitelny. Vzdy to bude veliky kompromis.

          0 0
          • Mereck  

            Podle mě právě něco jako ten Hornet to přesně splní. Kdyby teda byl o velikost větší. 27,5 kola si vezmeš z fulla co máš teď a jsi v cajku. Kýbl zábavy!

            0 0
            • ptrmurlik  

              kola z fulla nech být :D na to jež moc miluju, ne jako nechci to ohnout bez zadního tlumiče a tak jeslti chápeš

              0 0
              • Mereck  

                Chápu. To nebylo myšleno na tebe. Spíš jako hypotetické řešení situace „nechci 26“ a rám je na 27,5 a nechci kupovat kola".

                0 0
          • ptrmurlik  

            jsem si toho vědom, ale kdyby měl někdo lepší řešení, uvítám ho. Kolo mě baví, trávím na něm hodně času, je mi jasné ano ten HT není na cestu, není na bikepark, ale oboje zvláne, ano Strive není na cestu a taky ji zvládne, ale zase o něco hůř, stejně tak něco co by bylo na cestu zvládne bikepark ale budeš prosit lidi aby ti narovnali prsty, sám to znám

            0 0
    • Mereck  

      Co ten Hornet teď na bazaru?

      Ne, promiň. Nic. Já si nevšiml, že máš 183 cm. Sorry.

      0 0
      • ptrmurlik  

        díky moc za tip, je to krásný kolo, problém je pro mě velikost rámu ta je malá, další věc kola, solidní ráfky pláště niple no obě kola tak za 5, další problém je bazar, ano vypadá to krásně a vše ale dokud nemáš, stav pořádně nezjistíš, chci to bez starostí, kdo na to má výšku a chce 26, je to best buy, ale jiank za 25 už radši ten sentier +…

        0 0
        • Mereck  

          To chápu. Blbec jsem nedočetl k tvé výšce :-)

          0 0
          • ptrmurlik  

            v poho, já to chápu. Ty komponenty super. Kéž by takových kol bylo na výber víc.

            0 0
      • ptrmurlik  

        každopádně přesně něco takovýho bych chtěl

        0 0
    • bruco  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • gregorus  

      Zkušenost s tím, nemám, ale když čtu tvoje požadavky, vzpomněl jsem si na review Calibre Line 10 na www.bikeradar.com

      0 0
      • ptrmurlik  

        koukám, ale za specifikace slabé, rád připlatím. díky moc za tip

        0 0
    • THORX  

      Versus 2018, ten nemusíš ani zamykat je tak těžký že za tu námahu nestojí ;-)

      0 0
    • kofejn  

      Na spešly je tu jakási averze, ale v krámě jsem koukal na tohle. Jestli to má adekvátní výbavu k ceně, ať posoudí jiní. Mně se líbilo :-).

      0 0
      • ptrmurlik  

        o tom nevím, díky moc za doporučení, hezké kolo ale absolutně nevhodné na traily a bikepark

        0 0
    • onyx88  

      Koukni na GHOST KATO X nebo ASKET. Stejne rámy různé osazení podle určení. Sám na něm jezdím.

      0 0
      • bruco  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • Goob  

        +1

        Kato X jsem „vybral“ svému kamarádovi, který se na něm učí na Ještědu… řekl bych, že doplněné o teleskop bude naprosto cajk (dokud ho někdo neukradne).

        0 0
        • ptrmurlik  

          asi vidím špatné komponenty,ale kolik to má převodů? Vidlice shit, plášte shit to hned musí pryč, 29 kola nemám rád, ale přežil bych, celkově je pořád lepší ten vitus se stejnou o něco málo nižší cenovkou, asket vypadá líp, ten je ale drazší a i tam by se muselo měnit

          edit, ne našel jsem ho jinde, asket fakt pecka ale 50 není na tohle kolo, líbí se mi rám toho ghosta, ale pár věcí mi tam uplně nesedí, kde kupujete kola ghost?

          0 0
          • Goob  

            GX Eagle.

            Má to kolo na sezónu, chce se naučit jezdit a pak si koupit trailové celopéro, proto šel do levnějšího Kato X. Kupoval ho v kamenném obchodě v Jablonci n. J.

            0 0
          • onyx88  

            Ja ho vychytal v nejaky akci. Zatim sem dokoupil teleskop a jiny plaste. Postupně prehodim dalsi veci jak budou odchazet. Geometrie je fakt povedena. Moznost nasadit pluska. Idealni kolo na flowtraily. Ja na nem jezdim hlavne v brdech a spokojenost.

            0 0
      • ptrmurlik  

        díky za super kola, kato pro mě, nemá 27.5, asket vypadá zajímavěji, ale za vyšší cenu, kouknu na možnosti, ale vypadá to super

        0 0
    • palo7  

      ROCK MACHINE 27+ Blizz

      0 0
      • ptrmurlik  

        nad 40 super kolo, ale pod 40 nevím, brzdy tak na měsíc vidlice ani to ne

        0 0
        • palo7  

          myslím, že se dá jako skoro všude pořešit celkem slevy a maloobchodní cenu bych úplně nebral jako pevnou

          0 0
    • -b-n-x-  

      Na neco takoveho bych zkusil sehnat nejaky bazar. Za 15–20 tisic musis sehnat docela dobre kolo.

      0 0
    • Atilla  

      Co postavit něco jako mám v profilu NS bikes ecentric jumbo evo? Rozhodně bych šel do něčeho na pluskách.

      0 0
      • ptrmurlik  

        vitusy mají 2.6 to je skoro plus, to jejich postavené stojí 30 za výbavu co odpovída vitusu, postavit by to vyšlo poměrně draho ale pěkné kola to určitě jo

        0 0
    • upNdown  

      Za danou částku se nové kolo, které vydrží používání v bikeparku (ne trail centru) bude hledat velmi těžko. Vzhledem k tvé výšce předpokládám i vyšší hmotnost a ta tě bude značně limitovat. V podstatě už tě omezuje fakt, že kolo chceš nechávat zamčené na veřejnosti. Myslím proto, že by mělo být málo nápadné a co nejméně poutat pozornost kolemjdoucích. (pozn. Zmiňuješ použití GPS trackeru, ale nezapomeň, že s tím jak jde dopředu ochrana před krádeží, jde dopředu i schopnost zlodějů. Nedivil bych se, kdyby někteří z nich o tomto způsobu ochrany již veděli a po krádeži ji deaktivovali. Další věc je, že mimo tvůj dozor kolo někdo může znehodnotit a nebo z něj odmontovat komponenty. Osobně si dražší kola nezamykám, protože je mi jasné, že překonání ochrany v podobě zámku je rychlá záležitost. Bez dozoru je nechávám pouze tam, kde budou v pořádku i poté, až se vrátím. Jinak se je snažím mít na očích.)

      Kolo chceš poměrně rychle a sehnat při tvých požadavcích něco vyhovujícího bude problém… Na HT je při tvrdší jízdě vystaveno dost věcí velkému zatížení (především zadní část kola) a pokud na něm není odpovídající osazení, čeká tě seriál výměn komponent. V bodech to vidím asi takto:

      1. rám s odpovídající geometríí (Preferoval bych ocel před hliníkem i přes její hmotnost… měřím zhruba jako ty a vyhovuje mi NS Eccentric CrMo v L, hezky jede a je s ním super zábava na trailu.)
      2. solidní vidlici se silnějšími nohami a zdvihem 130–160 mm (možná by se hodila i dual position)
      3. pevná a spolehlivá kola – zadní klidně trochu naddimenzované, samozřejmě bez duší
      4. další osazení může být slabší a postupem času vyměněno – nebude to taková investice a při jízdě to zase tolik nepoznáš
      5. teleskop bych na začátku v případě nedostatku financí neřešil a spokojil se s pevnou sedlovkou na úkor lepší vidlice a kol
      0 0
      • ptrmurlik  

        super rady, hmotnost 65kg, ta mě neomezuje, o to zamykaní mi nejde, není třeba řešit, bezduš je samozřejmost, koukal jsem na ty rámy, jako pěkný ale na kolik by to tak vyšlo, nikdy jsem neskládal sám a přibližně všechno by mohlo být kolik? Na tom vitusu je recon30 gold, nic lepšího za tuhle cenu jsem nic lepšího nenašel, ty nsbikes rám jsou určitě atraktivní a tak se ptám odkud nakoupit aby přišlo z jednoho eshopu vše, budget nějákých 1200 euro, na čem šetřit a na čem ne, když jsem našel ten rám bylo to 600 euro, dobrý kola 400euro a místo řídítek možná klacek. Nějáký nápad co by takové kolo mělo mít? zatím se nikdo nevyjádřil ke kolům na které jsem tam dal link, sestavené, dobrá vidlice i rám a komponenty horší, ty ale stejně na jaře pujdou pryč na obou kolech.

        0 0
        • upNdown  

          Rám je průměrný, vidlice špatná a komponenty ještě horší. Nevidím na nich žádná pozitiva. Raději bych přidal 5–10 tisíc a vybral si kolo, co vydrží hrubší terén…

          0 0
          • ptrmurlik  

            když si budeš stavět custom, jakou tam plánuješ dát vidlici, aby byla lepší, než recol gold, nx… v téhle ceně lepší neseženeš jaké komponenty, bys tam teda dal ty?

            0 0
            • upNdown  

              Vidlici tam dám takovou, aby odpovídala použití kola. Recon je XC vidlice a nehodí se pro tvrdší zacházení. Nějaké traily asi vydrží, ale bude trpět. Lepší řešení je podle mě třeba Aion z tuning-testu, kliky Prowheel MPX-11, deore kazeta, přehazovačka a xt řazení kvůli možnosti řadit o 2 nahoru jedním tahem, kokpit MAX1, apod. Každopádně stavba je pro tebe nereálná, jestli chceš kolo za měsíc.

              0 0
            • novas752  

              Vidli bych tam dal Auron nebo Aion.

              0 0
      • Tomkac  

        ten za 41 je celkem fajn…

        0 0
        • ptrmurlik  

          je, za tuhle cenu jsem měl ale nabídku taky kola vitusu xt brzdy razeni, pike a reverb, kola hope a to je trochu jiná nabídka, radši bych se držel těch 30

          0 0
      • ptrmurlik  

        luxusní kolo, ale zase, za tu cenu můžu mít vitus na xt brzdy, razeí, revelation vidle raceface ráfky celkově jinde…

        0 0
        • Tomkac  

          tak si kup ten vitus a vyfoť se s tím…

          0 0
          • bruco  

            :-)))) Uz je to tu.

            0 0
          • ptrmurlik  

            pěkná poznámka, já říkám že budget je okolo 30tis, ten stojí víc, ale když už, urcite lepsi pomer cena vykon

            0 0
        • mirorek2  

          co ti brání si to postavit na tom rámu s xt brzdama a vidlou revel??

          0 0
          • ptrmurlik  

            no nic, snad jen cena, jak pisu, melo by to být okolo 1000–1200 euro, postaveny stoji 1600, kdyz bys to delal sám dostanes se tak na 2000

            0 0
    • Smazaný účet  

      Já bych využil vlákna. Taky sháním kolo na dojíždění do školy, kterou mám cca 45 km daleko. Což je přes hoďku a půl.

      Chtěl bych něco jednoduchého, se silničními plášti ideálně, klidně zase silničku, ale levnější. Asi to budu muset privazovat před ČVUT.

      Je dobrý nápad pouštět se do stavby z bazarovych komponent. Limit bych si dal kolem 15k? Nebo volit rovnou bazar?

      0 0
      • novas752  

        Když najdeš něco co se ti bude líbit, tak klidně celý. Ale aby to moc nevyčnívalo, v kampusu parkujou většinou dost otřískaný starý oceláky, často bez řazení, někdy bez brzd, omotávka často taky neni. A před použitim promazat co to jde.

        Každopádně 90km za den a ještě být ve škole duševně přítomnej, to klobouček. :)

        0 0
        • kofejn  

          To jsem kdysi zkusil jeden týden při dojíždění do práce a v pátek při návratu domů jsem byl úplně grogy. A to mi bylo o dvacet let míň, teď mi stačí padesát kilometrů 3× až 5× týdně.

          0 0
          • novas752  

            Prave, + cvut = po vecerech bejt dusevne pritomen zase a delat.

            0 0
            • kofejn  

              Já drátoval na elektrárně rozvaděče, tahal kabely. Bylo to mezi školou a vojnou. Ale to zapojování a oživování rozvaděču bylo fajn, něco mi to do budoucna dalo. Tahání kabelů byla tupá činnost, u které se dalo i usnout.

              0 0
        • Smazaný účet  

          Viděl bych to max 2× týdně no. MHD mi vychází na hodinu a půl minimálně, takže i z časového hlediska je kolo výhodnější.

          Chápu, viděl jsem, co tam stojí za stroje. To jsou však studenti, kteří jedou z nedalekých kolejí… žádné řazení a brzdy vlastně ani nepotřebuji

          0 0
          • novas752  

            Jo to je jasný. Minulej rok tam jednou ráno byla nějaká levná Merida big nine 100 nebo 200 a večer už neměla kola. :) Do dvou týdnů tam byl přivázanej jen rám s klikama.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.