Vrtat do ráfku Fullcrum Red Metal 5 ?

44 nepřečtených
  • pee.tr

    Dnes mi přišly a ač jsem se dopředu ptal, zda lze použít duše s autoventilkem a bylo mi řečeno, že se vejdou (ventilky), tak podle prvního pohledu na živo zjišťuju, že nevejdou. Sice mi psali i to, že to lze převrtat bez vlivu na záruku, ale má to cenu? případně jsou nějaká úskalí při tom vrtání, abych něco nepo**al? Na MTB mám bohužel nakoupeny jen duše s autovými ventilky, a mám jich dost… Dík

    0 0
    • Jery01  

      Tak je rozprodej a kup galuskový :D U crossridů je, pokud se nepletu, taková „vložka“

      0 0
    • MirosPikos  

      Normálně přikup 2 duše s galuskovým a budeš to mít nejjednodušší. Já bych do toho osobě nevrtal, ne že by to snad mělo nějakej negativní vliv, to snad ne (teda podle toho jak bys to vrtal :)) ale měl bych to v hlavě, jsem možná trochu perfekcionista.

      0 0
    • BigKarel2  

      :D :D nic prosimtě nevrtej :D a kup si 2 nebo 3 duše s galuskovym a jednu redukci na ventilek a starý duše zahoď, rozdej…prodej zkrátka co chceš… :D

      0 0
      • pee.tr  

        Redukci netřeba, pumpu mám se šlahounem jakoby 2 v jednom. Na silničce mám galuskáče. :) Taky jsem si říkal, že se na vrtání vyprdnu. Mimochodem ty FRM5 na první pohled o kvalitním dílesnkém zpracování moc nevypovídají (zrovna třeba ten otvor na ventilek nikdo ani nezačistil po odvrtání a i středy jsou sem tam škrábnutý v místech úchytu drátů). Obyč remerxy, co mám doteď jsou v tomhle ohledu mnohem lepší. Doufám, že funkčností FRM5 tento dojem přebijou.

        0 0
        • BigKarel2  

          Tak to nevim…Remerx Magic :D takovej otřep v díře pro ventilek sem ještě neviděl… :D :D

          0 0
          • pee.tr  

            Tak asi se před lety ještě dělala kvalitnější práce. Mý Dragony jsou úplně čistý.

            0 0
        • Peslezedirou  

          U FRM 5 a i u té silniční verzi mi po nějaké době začalo cinkat v ráfku, pokaždé tam bylo celekm dost hliníkových špon.

          0 0
    • felix.org  

      Udělej z toho bezduše.

      0 0
    • BigKarel2  

      a nebo tam vyvrtej ještě jednu díru o průměru na auto a budeš mít hyperuniverzál…

      0 0
      • pee.tr  

        Jj, nebo to můžu odvrtat ob drát abych to odlehčil, ne? :-D

        0 0
    • Mirda  

      Mám převrtáno již několik ráfků Mavic a DT Swiss a nikdy žádný problém nebyl ani při několikaletém používání, mám 85kg.

      0 0
    • Nikovlas  

      Hlasuju pro nový duše. Ještě si pak někdy v budoucnu z nějakýho důvodu pořídíš další nový kola a co – budeš je taky provrtávat? Autoventilky už jsou přežitý – lidi to vozej jen ze setrvašnosti.

      0 0
      • Tea_pack1  

        V čem je galuskový lepší než auto? Mám radši autoventilky, nemusí se u nich nic šroubovat, když se fouká…

        0 0
        • Georrge  

          je lehčí a potřebuje menší díru :D prostě výhody které zaženou AV do propadliště dějin :D

          0 0
        • Bysto  

          Tak napríklad ti neunika vzduch ked nasadzujes a Dávas dole pumpu. A hlavne teraz uz sa robia skoro všetky rafky na galdy, tak načo AV?

          0 0
          • Georrge  

            no to je hroznej problém s tím únikem vzduchu :D a úplně nejvíc nepochopitelný je, že všechny vzduchový vidle a tlumiče maj AV ventilek :D

            0 0
        • Hrabex1  

          a taky se mnohem snaz fouka.

          0 0
          • Georrge  

            jj zvlášť obyč kompresorama, nedej bože pokud máš jeden na auto/mašinu a kola…

            0 0
            • Hrabex1  

              ano, mam jen jeden. Kdyz nefoukam masinu, jen stahnu koncovku z hadice a hadici nasadim primo na ventilek.

              Je to strasne jednoduchy. Kdyby byl problem, da se za par korun koupit redukce.

              S galuskovyma ventilkama je to jako s kotoucovyma brzdama, kdo je nepoznal, ten je nepotrebuje a nekdy se vymene brani za kazdou cenu.

              Kdo poznal, uz nic jinyho nechce.

              asi tak…

              0 0
              • Georrge  

                tak ja je zkusil, abys nerek ze mluvim o necem co jsem nemel v ruce, a teda mrdani se s koncovkama a redukcema mi moc snazsi na nafoukani vubec neprislo…

                0 0
                • Hrabex1  

                  a nesouhlasis ani s tim, ze se snaz foukaji s pumpickou?

                  Pak nemas duvod ke zmene a klidne vrtej. Ja vrtat nebudu.

                  0 0
                  • Georrge  

                    pumpickou foukam jednou za pul roku, takze to neresim a i tak mi to neprijde v nicem lepsi…mozna proto, ze jsem nemel moznost zkusit nasazovaci galuskovou pumpicku misto sroubovacich. S tou sroubovaci aspon zase muzes poradne kvedlat a nebude ti to furt vypadavat.

                    Jinak ja nerikam abys vrtal, chapu ze pro plno lidi jsou galuskovy ventily fajn, tak at je vozej, ale nelibi se mi ze tu lidi kecaj ze jsou AV prezity, nahovno a kdesi cosi.

                    0 0
    • Richi  

      Autoventilky na kole jsou hnus velebnosti. :-)

      0 0
    • zapl  

      Klidně to převrtej mam to taky, a zádnej problem.

      0 0
    • flyman  

      Nevrtat

      0 0
    • nox159  

      rafky prevrtava pouze ten kdo na to mentalne nema! ;-)

      0 0
    • Georrge  

      vrtat, AV No.1! A nejlépe z toho udělej bezdušáky s AV ventilky, ale budeš muset trochu bastlit :)

      0 0
    • maajkee  

      Typický čecháčství, vrtat kola za 4 tisíce kvůli duši za 50 korun :D

      0 0
    • Mirek_29  

      Pokáždé když mám nové ráfky tak jsem převrtával neboť k tomu mám své důvody.jedná se asi tak o 5 páru.

      0 0
      • maajkee  

        No paráda, už by konečně někdo těm výrobcům mohl říct, proč tam ***** serou tak malý díry, co?

        0 0
        • Mirek_29  

          nechápu proč takhle dělají je váhově to asi nebude o moc jinde a Hnoj mi nabízel že už má velké ventilky i na bezdušáky. Hlavně si to následně do fouknu u jaké koliv benzínky.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.