Nové vlákno jen pro duše Roman II
Nové vlákno jen pro duše Roman II
SUPy nepraskaj, bezduse jsou super a duse Tubolito nebo jak se to vubec pise jsou k nicemu, drahy a tezky a vydlice z TT nehoupe a nehoupe. Romane, kde ses?
testuje hlinikový kola a vliv na zatáčení auta
Jo tak na to se samo nesmi zapomet. :)
A předjíždí desetiletý Galaxy.
a co Cemba?:)))
:-)
Daruju za odvoz, Romanovi klidně pošlu :-)
:D Tyvle, půlkilová duše, to neměly ani ty 29" Schwalbe, co jsem vykuchal z Haibiku. Tuším nějakých 390 g vážily.
pozor pozor kamosovi sem z 27+ Meridy vyhodil 2 cvalíky kteří měli deohromady 1050 gramů :-)
To snad ani neni mozne ta hmotnost. Tam musi mit polozene olovo pod tim ne? :-)
Posledni dobou si tady pripadam jak nejaky ultra-gramar – duse na jednom kole maji 80g (tuna pul kila), platformy 230g (tady Tiny XTR maji nejak pres 340g) – co se to deje?
Já teda XTRka nevozím kvůli hmotnosti, ale kvůli funkci. Oproti XT, co jsem vozil je to nebe a dudy. Honit 100 g se dá jinde.
Az takovy rozdil? A co dlouhodoba vydrz a spolehlivost proti XT?
Dlouhodobou výdrž zatím nemůžu referovat. Rozdíl v hmotnosti oproti XT je minimální, ale ve funkci hlavně. XTR má nižší profil, takže neovlivňují tolik šlapání. Jaký rozdíl máš na mysli? Nebe a dudy je fakt trefné přirovnání. :)
Co jsem se tak bavil s lidma, tak to prostě tolik nevydrží, nutný častější servis.
AR možný je, že je to ± stejný. Proto se ptám.
plusková duše WTB, měl jsem ji na kole z výroby. Na bezduších je to jako úplně jiné kolo, ušetřil jsem hrubě přess půl kila na obvodu.
To je tím, že je vážíš prázdné. Když jsou nafouknuté, mají podle Archymesedova zákona větší vztlak a jsou lehčí!
Naopak, vzduch je těžší a kdybys foukal CO2, tak i nějakou váhu ušetříš.
Profící do duší musí foukat jedině Argon, Helium a podobné „lehké“ plyny – řekl bych, že dvě duše nafuněné heliem musí vztlakově dát minimálně dva gramy do mínusu… :)) (když se to tak dělá i aut :) )
Vedle jako jedle. Vodík, jedině vodík! Pak to můžou cestou z hospody kulit jak zepelíni.
Toho by šlo využít, proti směru rotace ohnutý ventilek a těsně před cílovou čárou odpálit reaktivní pohon. :-)
To se Ti pak budou zapalovat i lejtka. :)
Pokud máš oholený nohy, tak ne. :-)
Já mám pocit, že tam argumentují většími molekulami dusíku a spol., že to neleze skrz boky. A pak taky něco s teplotní roztažností.
Nicméně vzpomněl jsem si, jak kdysi v US zavedli normu na maximální rozměry děr v ementálu, protože si zákazníci stěžovali, že kupují méně sýra na váhu kvůli vzduchu. Jestli byly ty sýry balené, tak věřím tomu, že na velmi přesných vahách při vážení v atmosféře/vakuu by někdo naměřil rozdíl a vysoudil milióny.
S tim sejrem myslíš todle? https://www.washingtonpost.com/…88d80588b24/?…
Tam o váhu vůbec nešlo.
Nj. Stejnej problem, jako s krajenou slonni prdeli – nejhorsi, kdyz na tebe vyjde dira.
Na to už nemusíš dávat ani plášť.