• Johny_r

    Ahoj,

    rád bych se zeptal na zkušenosti s bezdušovými ventilky Milkit. Zaujal mě ten systém, kdy je na konci ventilku membrána, takže by se ventilek neměl zas… mlíkem a při vyšroubování jádra by to mělo držet tlak. Navíc se tou jejich stříkačkou dá zjistit množství zbývajícího mlíka bez sundavání pláště, což mi přijde jako dobrej nápad.

    Zkoušeli jste to někdo?

    Díky

    • va-bo  

      Koukal jsem na to. Když pominu brutální cenu (800,– za dva ventilky je docela dost), tak v materiálech inzerují, že mlíko lze naplnit po instalaci pneumatiky. Na instruktážním videu technik však mlíko dává do pneu normálně před dokončením instalace. Dál inzerují, že lze zkontrolovat množství mlíka bez demontáže pneu. Až se v mlíku vytvoří žmolky, tak to stejně nepůjde. Výhodou je možná membrána, která by měla zabránit vniknutí mlíka do ventilku a zalepení závitu vložky. Nezabrání membrána i vypouštění vzduchu z pneu, pokud budu chtít snížit tlak v pneu? Takže závěr – za ty prachy žádný zázrak, navíc s inzerty to použít nepůjde

    • Johny_r  

      Díky, to jsou validní poznámky. To mlíko jde určitě naplnit i tou injekcí s hadičkou, toho bych se nebál. S těma žmolkama je to fakt. S tou membránou předpokládám, že to maj vyřešený, není přece možný, aby nešel vypustit vzduch. Předpokládám, že vložka tu membránu nějak otevře. Ale tak si říkám, že stříkačou a hadičkou zjistím množství mlíka u jakýhokoli ventilku. Sice u toho vypustím vzduch, ale to není zas takovej problém. Tak se podívám po jinejch ventilcích. Je něco, čemu bych se měl určitě vyhnout?

      Dík

    • novas752  

      Několikrát jsem to už instaloval, ventilky úplně naprd.

    • Johny_r  

      Tak vzduch vypouštět půjde, ty ventilkový vložky od Milkitu na sobě maj takový trubičky, takže se nejspíš prostrčej tou membránou. Ale jestli s nima teda není dobrá zkušenost, tak co některé z těchto? Všechny vypadají podobně (kónická základna). Je to jedno nebo jsou některé lepší než jiné? Co o-kroužek pod maticí? Přijde mi to jako dobrý nápad, protože teď mám duše a tyhle pojistný matice se mi furt uvolňujou. Díky

      Stan's NoTubes

      BikeWorkX

      DT Swiss

      Schwalbe

      XLC

      Fulcrum

      WTB

      Tune

    • commuter  

      Zkusil jsem a upustil jserm od nich. Taky mi to přišlo jako dobrej nápad, hlavní nevýhoda ale byla, že jsem nebyl schopný membránu přefouknout ruční pumpičkou, takže potenciální problém s dohuštěním v terénu. V té době jsem ještě neměl bombičky, Teď už je mám, ale stejně chci mít možnost dofouknout i ruční pumpičkou. Takže za mne dost drahá slepá ulička.

      • Johny_r  

        Skvělá informace. Díky za tip. Ruční pumpičku používám dost, když třeba jedu na chalupu a nechci tahat velkou. Takže to by pro mě byl dost problém.

      • Pijer  

        A to mě napadá, že když je takhle problém s profouknutím, tak člověk ani pořádně nezměří, jaký tam má tlak :-(

        • Johny_r  

          To je možný. I když vlastně mi to je celý divný, protože ty vložky, co se do toho prodávaj mají takovou trubičku, která by podle mě měla projít tou membránou. Tím pádem by to mělo jít foukat i měřit. Zvláštní, že to nejde.

        • kubad  

          když zatlačíš vložku dovnitř tak membránu otevře, takže by není problém s pumpováním ani měřením udělá to pumpa nebo tlakoměr pokud ne musíš tomu pomoct prstem.

          mám to na 2 kolech a pár dalších sem montoval

          • Pijer  

            Jasně, tak to je klasika. Ale jestli není schopný to profouknout ruční pumpičkou, tak tam sice jiná pumpa s manometrem vzduch nějak protlačí, ale naměří větší tlak (který ve skutečnosti v tom ventilku vznikne) než je reálný v tom plášti.

            • kubad  

              musí úplně povolit matičku, a případně vložku zatlačit dovnitř, pak je ventilek komplet otevřený,

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.