• Gorgov

    Zdar, prostudoval sem co sem tady našel, většinou starší tready… Zajímalo by mě co se změnilo. Rozhoduju se čím zaplést ráfky Stans olympic a naby budou American classic. Je to na kotouče, vážim 75kg a budu s tim jezdit závodní XC a MX. V podstate sou varianty 2–3

    1. revolution 2–1,5–2 nebo 1,8–1,5–1,8
    2. DT super comp BLACK 2.0/1.7/1.8

    Případně navrhněte něco jinýho. Nechci nic těžsího než sou ty compy. Tak díky za příspěvky

    0 0
    • Vilém  

      Tak bud Compy,nebo Sapim CX Ray.Ty revolutiony,bych na kotouce mel strach dat.

      0 0
      • Vilém  

        Jeste me napadly DT aerolite.

        0 0
        • kili  

          REVOLUTION nie sú na kotúče,na ne DT doporučuje SUPER COMP.Kde si zohnal tie STANS a za kolko,pls.

          0 0
          • Vilém  

            Stans vozi Max Cursor.Ceny jsou RÁFEK NO TUBES ZTR OlympicDisc 347g(±5g) 32D 2 290 Kc;ZTR 355 32D 1 990 Kč;ZTR DISC 1 990 Kč

            0 0
            • kili  

              Tak už to mám komplet aj stránky výrobcu.Nenapadlo by ma,že to patrí pod NO TUBES.D.

              0 0
            • Gorgov  

              stály 2890, maj to v ceníku.

              0 0
            • Jane  

              Váhově jsou ty ráfky zajímavé, ale zaráží mě max. hodnota tlaku – pro plášť 2.2 42 psi, pro 2.0 45 psi. Já pláště normálně buším na 4 atm, respektive na 55 psů… Tak se mi to zdá dost málo :-( A náby American Classic se mi vzhledově moc nelíbí – hlavně zadní. Bych tam strčila Hugi 240s a nebo když gramařina tak Soul Kozak…:-)) Výplet: vozím V-braky a Revolution, pro kotouče bych raději volila Super Comp. Tož tak. Se mi nedávno na zadku Revolutiony vytahaly a nehledě na probržděný ráfek už to nešlo vycentrovat.

              0 0
              • Vilém  

                To omezeni tlaku je asi zpusobene tenkou stenou rafku.Ale zas tvych 55psu je taky dost hodne,to ten plast nemuze vubec sedet.

                0 0
                • jecnak  

                  Presne tak, navic kdesi si ztezovali, ze jak se v kamenitem terenu je je to celkem nebezpecne kvuli tomu, ze kdyz cvaknes, tak je velka pravdepodobnost zniceni steny rafku (Pri testu odrovnali zadni rafek).

                  0 0
                  • Gorgov  

                    já už sem necvak ani nepamatuju. Hlavně by mě nenapadlo cpát do toho duše, čili to cvaknutí nějak nehrozí:)

                    0 0
                    • jecnak  

                      Nejde o cvaknuti duse, ale o deformaci steny rafku a prasknuti.

                      0 0
              • kubad  

                Taky si myslím, že 55 psi je do terénu nesmysl. Na asfaltu to sice líp jede, ale v terénu naopak hůř.

                Souhlas náboje AC nejsou špatné, ale DT-Swis 240 bych radši použil

                0 0
                • Extremist  

                  To si nemyslim.

                  Pri zavodech foukam sve plaste (WTB Nanoraptor 1,85) na 4 – 4,5. Nerikam, ze plast pak sedi idealne, ale zase jede a navic jsem behem poslednich 3 let nezaznamenal zadny pruraz.

                  0 0
                  • kubad  

                    S těma to pláštěma souhlas, mám je taky, ale určitě jen závody na suché a tvrdé traťi !!! Jedou, ale moc nedrží. Ani nižší tlak tomu moc nepomůže.

                    Ale foukat RR na maximum je nesmysl, už tak moc nedrží a jsou náchylné k defektu. Vozím je tak na 35 psi

                    0 0
                    • Jane  

                      No já RR nafoukám na maximum a pak na to 2–3 týdny ani nehrábnu. Teď o víkendu jsem dohušťovala přední, pač se mi na omak zdál málo a bylo tam něco přes 40 psi. Ale já jezdím dost po asfaltu a na těch pár metrů mimo se mi nižší tlak nevyplatí. A dnes to nebylo ani těch pár metrů, pač všude bylo naprosto nemožné mazlavé blato z pole, akorát jsem na pár metrech úplně zbytečně za*rala kolo a pak když jsem viděla, co následuje dál, tak jsem se raději otočila zpět… Jinak životnost RR se mi nezdá tak tragická, přední v poho a na zadním se holt nesmí smykovat. To pak stačily 3–4 švihy na lehce rozcentovaným zadku a na jednom místě se mi úžasně sedřel vzorek…

                      0 0
                    • McBlacky  

                      na tvrdým pod 45 do RR nemá cenu, to pak jen na startu koukáš jak ti dávaj ostatní záda..

                      0 0
                      • filipes  

                        jj, Fredy nebo Trilobity jsou o tridu jinde, pri stejne rychlosti drzi asi lepe nez prehusteny Ralf. Navic trilobit vyrdzi na satanu nesrovnatelne vic.

                        0 0
                • Gorgov  

                  jo, ale cena je dvojnasobna. V tech AC sou taky prumysli, nejvetsi rozdil asi bude v orechu, ale zas vaha je super.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    AC jsou super váha za tu cenu, taky do nich půjdu, pokud vyjdou penízky

                    0 0
                    • Gorgov  

                      už sou doma, vypadaj super, jen se zadní trochu tůř točí, asi to rozeberu a podivám se dovnitř. Jo a váha sedí přesně. Docela sem koukal, že s nima přišli ještě 2 náhradní ložiska. Že by počítali že se to hned vykurví?:)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        :) no pověst držáků nemaj…něco za něco mě by ještě zajímalo jestli jde na AC na véčka předek zaplétat radiálně to asi nevíš co? bral jsi je v cykloexpertu? nebo zvenku?

                        0 0
                      • jecnak  

                        Nedavno byl nejakej recall s loziskama v orechu…

                        0 0
          • honzarb  

            DT doporucuje na kotouce prave Revolutiony.

            0 0
    • kubad  

      Na stránkách no tubes mají v nabídce i komplet kola, tam se dá najít co používají za dráty. www.notubes.com/…oducts_id/69 Do 80kg klidně dají i ty revolition v obou verzích Kamoš originál Teamové kola od FRM s těmato ráfkama a sou tam Revolution 2,0 – 1,5 – 2,0mm. Pouze musí častěji centrovat www.frmbike.de/…uct_info.php?… Jinak Sapim CX Ray taky není špatná volba, jen se hůř shání a sou hodně drahé

      0 0
    • Gorgov  

      Co se týče tlaků- na 2.0 palce je to 48 a na 2,2 45 psiku. Ja to na vic nefoukam, takze je mi to fuk. Je holej nesmysl foukat treba RR pri mejch 75kg pres 50 psi. Na biku jezdim v terenu, chci aby ta guma drzela, ne hopsala. Na silni psiku 140, tam no problem. Recenze na cyclingnews na komplet kola – 4,5/5. Jen furt resim ty draty- napr Hnoj je spokojenej se revolutionama…je di­lema

      0 0
    • Gorgov  

      Ale zpět k drátům, může mi někdo vysloveně nedoporučit reva 1,8–1,5–1,8? Když jo, proč? Slyšel sem že by to mělo bejt taky ok.

      0 0
      • Extremist  

        Tak si je tam dej, ale budes s tim mit problemy.

        0 0
      • filipes  

        nesmi se moc utahnout vyplet a tak si myslim ze to bude vyrazny krok zpatky v tuhosti. Otazka jesti lehky mekky kola budou ve vysledku lepcejsi.

        0 0
        • Gorgov  

          nemelo by to byt mekky. Zas maxy rozhodne nejsou tak tuhý do strany, přece jenom 18 nebo 32 drátu už je rozdíl. Jo a ty náby AC maj hodně vysoký příruby, to by mělo mít taky kladnej vliv na tuhost.

          0 0
      • nadrazak 2  

        Rev.1,8/1,5 vozím na předku spolu s ráfkem mavic 221 a je to dvě sezony ok.Ale na zadním kole mi to dělalo paseku.Hlavně je potřeba dávat bacha na přetažení.

        0 0
        • Gorgov  

          Díky, přesně tohle mi pomůže při rozhodování.

          0 0
          • Vilém  

            Ale jeste je trosku rozdil davat to na Vecka,jako nadrazak,nebo na kotouce,jak to chces ty.

            0 0
            • Gorgov  

              ale snesou snad dost. Me prave kamos ze shopu se zastoupenim DT swiss tvrdí, ať tam v klidu dám reva, že to bude v poho. Sám bych se přikláněl asi k supercompum, ale jestli to nebude delat moc problemi a budou ty kola mit 1,3Kg, tak proč ne…

              0 0
              • Vilém  

                Zkus to,preplest se to da vzdycky.

                0 0
                • Gorgov  

                  jo to je pravda, nehcam to na nem, at to nejak vymysli. vejplet je tak do 2 tisic tak v nejhorsim se to preplete no.

                  0 0
    • McBlacky  

      jestli ti to pomůže tak já plánuju na příští rok AC+UFO+Revo 2–1,5–2 alu niple na to notubes a rubena trilobit racing pro 127tpi jako variantu na závody kde nebude hnusně, nebo to nebudou sudety :) Mám 72–75kg a jezdím jako dobytek. Při ceně 1200 za ráfek s 370gr si myslím že předek vydrží celou sezonu a zadek uvidim. V rozpočtu počítám že zrakvim jeden :)

      vozim véčka

      0 0
      • Extremist  

        Pokud se ti podari udelat spravne vyplet (bacha na pretazeni dratu!), tak Revolutiony s Al niplema budou drzet bez problemu. Ja je mam na horaku a pri me vaze 85 Kg po sezone no problem.

        0 0
      • filipes  

        trilobity jsou dost hubeny, pokud ti nevydrzi rafky s ralfama, tak na trilobitech bud prestanes jezdit jako prase nebo ty ufa zrusis za chvili.

        0 0
      • johny.h  

        Bacha na ty AL niple. Mám taky Revo… a letos jsem po zimě vystříhal kompletní výplet, protože zkorodovaly, zažraly se do drátů a nešly centrovat!!!

        0 0
        • McBlacky  

          no jo já taky počítám že to budu muset sledovat já mám al niple na fulu, a docela trpěj :) stejně jsou tak na sezonu, pak je zahodit a koupit nový

          0 0
          • Radek Broz  

            Chvíli jsem o nich přemejšle, ale asi jsi mě z toho vyléčil.

            0 0
            • McBlacky  

              pro tebe na nic. Mě z nich lítaj hlavičky co pak tobě…

              0 0
            • Extremist  

              Co se tyka pevnosti, tak AL niple vydrzi. Problem je to zarustani. Od jistych dob pouzivam mosazne Pro Locky.

              0 0
      • Gorgov  

        vsechno ok, jen nechapu ty trilobity. Taky si nejsem jistej, jestli budou rubeny s notubes fungovat. ale asi jo. Proc chces dobrovolne rubenu?

        0 0
        • jecnak  

          Protoze se s Trilobitama nemusis tak krotit jako s Fredama.

          0 0
        • McBlacky  

          protože proti FF, kozmiku, maxlitu a podobnejm ultrahrůzám maj solidní gumu přes běhoun, a jak píše Ječnák, je možný si s nima dovolit více bez rizika defektu. Už jsem na nich pár závodů jel a dobrý… ta kompatibilita s notubes mě taky zajímá, ale snad to půjde

          0 0
    • tulda  

      Dneska sem viděl ty tvoje kola v duratecu. Před měsícem sem si tam taky nechal dělat výplet na AC nábě, tak snad to něco vydrží. Přeju hodně štěstí :)

      0 0
      • Gorgov  

        Jo, Černoch to umí, jak si viděl kola? Asi jen náby a ráfky. Včera mi volal že se nemůže dovolat do bottica. Snad uz to bude, dneska prisly Louisy, tak uz se na to tesim:)

        0 0
        • tulda  

          Mam na mysli jen náby a ráfky. Vypletený to nebylo. Asi se to pozdrží kvůli sportlifu.

          0 0
          • Gorgov  

            jj, to jo, v brně budou, taky se tam na ně pujdu kouknout:)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.