• pedro99

    Rád bych znal Váš názor na tohoto gianta http://www.giant-bicycles.com/…13810/62985/#… mohu ho koupit nového za zhruba polovinu.

    0 0
    • roman 3D  

      za polovic je dobrý

      0 0
    • rasto  

      chvalej vahu. bral bych jej, komponentove je nabusene.

      0 0
    • Kamikaze 591  

      Za půlku jestli je to nové, slušné.

      0 0
      • pedro99  

        Je to nikdy nejeté.

        0 0
        • Kamikaze 591  

          To bych do toho s klidným svědomím šel.

          0 0
        • Tomcat  

          Za 50% nové ano. Nové = v obchodu s doklady a zárukou.

          Pokud už to je z druhé ruky a tak i s pohádkou o nejetosti míň. Už jen díky rámu z kompozitu…

          0 0
          • pedro99  

            Toto nemá cenu řešit, kolo je nové v kameném obchodě!!!

            0 0
          • JakeF  

            Co je za problém karbec rám?

            0 0
            • Tomcat  

              Stárne a trvalá deformace na něm není poznat tak jako na metalickým rámu. Výrobce tam počítá s výměnou dřív než u metalického materiálu. Jenže s tím často nepočítá kupující, který myslí, že ten dvoukolový polobůh mu vydrží při té cenně dvoj nebo troj násobek.

              0 0
              • kubad  

                sem si poprskal klávesnici – kam ty na to chodíš :D

                0 0
              • JakeF  

                :D aha, tak to pak jo…

                0 0
              • Vilém  

                Mame stesti, ze jdes kolem.

                0 0
              • Jaakov  

                To!co píšeš je v přímým rozporu s vlastnostmi kompozitů :-)

                Naopak,pokud ho přímo nezlomíš nebo neprorazíš tak kompozit, proti kovu, netrpí únavou materiálu :-)

                0 0
                • JakeF  

                  A narozdíl od hliníku, pokud ho prorazíš nebo zlomíš, tak kompozit není problém opravit, aniž by se to podepsalo na životnosti a vlastnostech.

                  0 0
                • ToBla  

                  U všech materiálů dochází k únavě při zatížení. U carbon rámů oproti duralu je ale výrazně pozvolnější.

                  0 0
                • scret  

                  no, tvrdit, ze kompozit netrpi unavou materialu je dost nepresny, spis bych napsal, ze ma mnohem pozvolnejsi krivku… ale samozrejme oproti alu ramum, je ta unava mnohem a mnohem mensi…

                  0 0
              • scret  

                mas recht, 29 a karbon nebrat, to jsou dablovy vynalezy!:))

                0 0
                • Elwing  

                  :-) To je přesný!

                  0 0
                • Tomcat  

                  Ale brát , jen vím co od toho čekat a né co si od jen přát toho přát.

                  Tady se furt ale opakuje jeden a ten samej vzorec chování zákazníka-uživatele:… Měl jsem Alívko na duralovém noname rámu a vydrželo mě 5let = když si koupím X krát dražší XTXTR na značkovém carbonovém rámu . Musí mě vydžet X krát déle. Tak to ale ní.

                  Zpracování kompozitu šlo nahoru. Aď jde o čínký laminát nebo skutečný uhlíkový kompozit aď se jedná o kompozit z tkaniny (rámy, řidítkam, sedlovky), granulátu nebo prášku ( páky, přehazka atd..).

                  Ocel, dural, titan vystavený UV nedegraduje tak jako různý pryskyřice které pro výrobu kompozitu byly použitý.

                  Lámání kompozitu z pohledu uživatele je taky jiný, kdy pružné finální povrchové úpravy nedají o nastávajícím průšvihu znát.

                  0 0
                  • pepek  

                    Až někam poletíš, dávej bacha, aby tě nechtěli nacpat do A380. Podle tvé teorie, do půl roku musí spadnout všechny.

                    0 0
                    • Tomcat  

                      Bože :-D Ano takové kompozitové rámy sou srovnatelné s výrobou nosníků na A380 ROFL.

                      Nebo zavolej do Pellsu, že bys po xx najetých kylometrech vyměnit třeba spodní rámovou trubku. Jako u letadla…

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        Proc sem tahas lode a jejich metrovy kyl?

                        0 0
                      • Nikovlas  

                        Teď jsem se snažil najít demonstraci pevnosti titanu vůči konkurenčním materiálům pomocí přejíždění trubky autem. Bohužel neúspěšně. To byla asi nejabsurdnější marketingová masáž, jakou jsem viděl. Kdysi to sem dávala Tina.

                        0 0
                    • Azmir  

                      Zrovna nedávno jsem o něm viděl nějaký dokument a ten carbon tam je smíchaný s miliony jinými přísadami a vstevené jako sendvič s dalšími mnohými materiály, myslím že s těmi postupy a s tím carbonem co je v cyklistice, to má společný tak název a hlavní prvek.

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Musíš i ty uznat, že to přirovnání je sakra odvážné…

                      0 0
                      • Tomcat  

                        Bohužel pro účely marketingu velice často používané. Spousta lidí na kosmická, letecká highend technologie prostě slyší. To, že pak dotyčný rám má blíž k laminátové kanoi z dílen Svazarmu než ke kompozitovým dílům Airbuse se jak si ztratí…

                        0 0
                        • pepek  

                          No dobře, tak slevím z A380 na monopost Ferrari. Colnago, podle PR, vyrábí ze stejnýho matroše :-)

                          0 0
                  • scret  

                    „Tady se furt ale opakuje jeden a ten samej vzorec chování zákazníka-uživatele“

                    nevim proc by mel? Troufam si rict, ze to tu nikdo ani nenaznacil, natoz zminil…

                    Ale podivej se, co ti udela 1200g alu ram po 3 letech jezdeni a co ti udela karbon… Udelej treba kvalitne 1600g karbonovej ram a bude temer neznicitelnej, oproti tomu alu…

                    0 0
              • AsiJura  

                To běž povědět někomu od Boeingu nebo Airbusu :D :D

                0 0
    • scret  

      za pulku libovka!

      0 0
    • mr.antik  

      Dobrý, za plnou cenu předražený, přeci jen to základní karbon rám a základní foxka

      0 0
    • Frostty  

      Za ty prachy ho ber.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.