• schneefall

    Zdravím, právě jsem se vrátil z projížďky a dneska dostaly kotouče celkem slušně zahulit.Ve předu mám kotouč 180 mm, vzádu 160 mm.Po nějaké době jsem si při klesání všiml sníženého účinku zadní brzdy, takže jsem zareagoval tak, že jsem jí odhlečil a víc přibrždoval přední.Po zřejmém vychladnutí se zadní brzda chovala normálně.Teď jsem si ale všiml, že zadní kotouč je všude kromě třecích ploch nahnědlý.Přední kotouč je stále stejně stříbrný.Další věc, které jsem si všiml, že při cvrnknutí do přeního kotouče kotouč zacinká, kdežto zadní necinkne.Chování brzdy mi přijde normální, nevrže, nevibruje, akorát ten kotouč je nahnědlý.Je brzda domršená, nebo mohu kolo dál normálně používat?

    0 0
    • Tomáš  

      Předně by se to chtělo naučit brzdit, kotouči nic nebude, spíš to odnesly destičky.

      0 0
      • Kosta  

        A jak se, prosím, brzdí v případě kopce s docela velkým převýšením a terénem, kde si nemůžeš dovolit pustit brzdu a brzdit přerušovaně? :)

        A jak to odnesly desky? A má uživatel sintry nebo organiky? Nebo kevlary? :)

        0 0
        • Lister  

          Rozhodně se nebrzdí tak, že se přehřeje zadní brzda. Zvláště v případě že je potřeba nepřerušované brždění, protože by ten kopec musel být tak prudký, že už to prostě nezvládne.

          0 0
          • Kosta  

            Proč ne? Pokud očekávám kritické místo, kde budu potřebovat chladnou přední, tak radši brzdím souvisle zadní tak, abych pak včas zastavil. A klidně ji přehřeju.

            0 0
            • Lister  

              No tohle asi mluví za vše…

              Ale hlavně snažil jsem ti naznačit to, že kopec, který potřebuje neustálé brždění už musí mít takový sklon, že zadní brzda nemá šanci tě ubrzdit, a pokud tě ubrzdí, tak to není kopec, který neustálé brždění potřebuje a jen brzdíš zbytečně moc.

              0 0
              • Smazaný účet  
                0 0
              • Georrge  

                a co kdyz jsou tam zatacky? :)

                0 0
                • jIrI___  

                  Prostě jedno z dalších nesmyslných B-F pravidel, zadní brzdou se nesmí brzdit tak aby se přehřála :)

                  0 0
                  • Lister  

                    To není o pravidlech, to je prostě jen o tom nebrzdit jak *****.

                    0 0
                    • Vilém  

                      +1

                      0 0
                    • Kosta  

                      Pokud máte u vás všechny úseky cesty z kopců dolů rovné, bez zatáček, šutrů, větví a s místama, kde můžeš tu brzdu pustit, pak ti gratuluju.. nebrzdíš jak ***** ;)

                      0 0
                      • jIrI___  

                        +1

                        0 0
                      • Lister  

                        U nás máme kopce výživné, občas je potřeba pořádně přitáhnout, brzdy se mi hřeji velmi pravidelně, ale na 180mm kotoučích jsme je zatím nikdy neuvařil aby odešly. Menší kotouče už bych si na kolo nedal. Prostě mám jen výbavu odpovídající stylu mého ježdění.

                        0 0
                    • Mr.Duck  

                      Pravidlo #1: Kdyz se muzes rozhodovat, jestli brzdit nebo ne podle toho abys neupek brzdy, tak to neni kopec :) A nepotrebujes brzdy.

                      0 0
                      • goofy  

                        Tak zase kdyz uz prijde nejaky kopec, tak tam stejne zadni brzda plni funkci driftovaciho pribrzdovace a taky tam nejde upect… :-)

                        0 0
                      • Atilla  

                        To sice jo, ale viděl jsem vařit lidi pomalu na rovině. Prostě jak se bojí, že se jim to rozjede, tak mají furt přimáčklo. A to je pak hned:)

                        0 0
                        • Mr.Duck  

                          Podle me jediny misto, kde tohle peceni brzd muzes nak resit, je tahla dlouha silnice z kopce, mozna polnacka. A to sorry, to nekdo resi? :D

                          Jinak jak pise Goofy no. I kdyz, taky se mi dari to nak varit na delsich sviznejsich trailech, asi sem podelanej :) Ale ze by to nak vadlo rict nemuzu :)

                          0 0
                      • Radek Broz  

                        Asi tak;)

                        0 0
                  • Muf_Bike  

                    Nevím, ale už z principu znalosti fyziky a termodynamiky mě hlava nedovolí brzdit zadní brzdou v kuse. Ať už terén nebo asfalt vždy si najdu prostor kde té brzdě na chvíli odlehčím byť třeba na pár sekund i to stačí aby se ochladila. To je stejné jako když si někdo koupí fulla a má dojem, že se už nemusí zvedat a pracovat při sjezdech třeba na šutrech a pak se hrozně diví, že má proraženou duši :) A že jich takových je :P

                    0 0
                    • Breakpain  

                      To mi vysvetli – proc? Vzdyt zadni se oproti predni „flaka“? Ber me jako male dite a klidne po lopate na me s tou tvou termodynamikou ;-).

                      0 0
          • marapara  

            Jeden takový sjezd znám. Jezdím ho z Velkého Lopeníku po zelené dolů směrem k Březové. Je to celkem technický sjezd, místy prudký tak, že i když brzdíš a sedíš nad zadním kolem, tak tě to sune dopředu a nejde zastavit. V podstatě jedeš relativně malou rychlostí dolů, obě brzdy brzdí naplno a jen kličkuješ mezi rygolem a stromy. Tady i moje Elixíry dostanou řádně pokouřit, zatím jsem asi nejel sjezd, který je tak dlouhý, prudký a místy i techničtější, a je třeba být neustále na brzdách jako tady. Jen bych dodal, že na asi 3,5 km se klesne z 912 m na cca 400 m. Nahoře je to asi kilometr pěšina, který kličkuje mezi stromy a ještě není tak prudká, pak je prudší a stále se musí být na brzdách, ale dá se brzdit přerušovaně. Na konci nejprudšího úseku, kdy už do něj vjíždíš s pořádně zahřátými brzdami, už brzdy regulerně řvou. Sice ještě brzdí, ale jsou přehřáté a kotouč překalený do hněda. Vepředu mám sintrované destičky, vzadu organiky a kotouče 185/160 mm.

            Jen pro zakládajícího, na funkci to asi nebude mít vliv, protože tu jezdím již řadu let a kotouče tady vždy spolehlivě překaluji a brzdí to pořád stejně :).

            0 0
        • Tomáš  

          No, tak jak by to asi odnesly desky? Je asi jasný, že jestli je kotouč hnědej, tak jestli má organiky ( jako že na 90% kol jsou jako sériovky ), tak je dost možné, že se budou drolit ;-) ( u kevlarů nevím, to jde mimo mě, sintry to snesou lépe ). A prostě zadní brzdou velký výkon stejně nezískáš ( 30% celkového brzdného výkonu cca když umíš trošku brzdit ). Ještě jsem nejel kopec, který by byl pořád na brzdě, máme tady celkem technický trail a i na něm jde vklidu brzdit přerušovaně ;-)

          0 0
          • Kouba_2005  

            To hodnotíš ale podle sebe. Záleží na zdatnosti a pudu sebezáchovy každého soudruha, nemyslíš?

            0 0
            • Tomáš  

              Tak to je jasné, ale i kdyby brzdil pořád a správně dávkoval, tak to podle mého nemá skoro šanci přehřát.

              0 0
            • vsn  

              jj je to tak … když jsem začínal na kole tak jsem neměl problém brzdy ohřát, teď ať se snažím sebe víc tak je tolik nezahřeju :)

              ono je potřeba brzdit jen před zatáčkou … a pokud je sjezd takový, že se musí brzdit nepřetržitě díky technice – tak se jedná stejně o pomalý sjezd a tam se brzdy neupečou a povolení brzdy vždy před přejezdem technického místa (abych se nezapíchl) bohatě stačí.

              0 0
              • Kosta  

                Neupečou? Mně se to teda podařilo i na „pomalém“ sjezdu, je fakt, že na 160 kotoučích.

                0 0
                • JakeF  

                  On by možná nebyl tak „pomalej“, když bys na něm neškvařil brzdy :D.

                  0 0
                  • Kosta  

                    mám svoje limity a limity kola… mimoto mám, na rozdíl od tebe, pud sebezáchovy ;-)

                    0 0
              • Smazaný účet  

                jen pred zatackou…mhuhehe:))

                0 0
          • Smazaný účet  

            90% kol organiky…nekdo(ne­rikam ze ty) tu nedavno rikal, jak nechape proc se na novy kola montujou avidy, ktere jsou uplne napicu…ja jenom ze maji v zakladu sintry…

            0 0
            • Tomáš  

              Avidy pro mě nejsou brzdy ;-)

              0 0
              • jIrI___  

                :D

                0 0
              • Kosta  

                tak to ovšem vysvětluje většinu tvých názorů..

                0 0
                • goofy  

                  Ale ma pravdu ten chlapec! :-)

                  0 0
                • Tomáš  

                  Proč jezdit dobrovolně na něčem problémovém, jedny v rodině máme a debilnější brzdy jsem ještě neviděl. Skoro po každém švihu muset znovu nastavovat třmen, to by mi jeblo, nehledě na to, že mi nesedí dávkování, ani pocit na páce. Tohle bych si prostě nepořídil.

                  0 0
                  • Kosta  

                    Nevím, jezdím na nich od roku 2009 a kromě OBČASNÉHO vystředění třmenu brzdy po servisu jenom měním desky…

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Zkoušel jsi je někdy dát do nějakého solidního servisu?

                    0 0
                    • Tomáš  

                      Není to moje kolo, já to nikam tahat nebudu a ani se v tom vrtat nebudu :D. Mě stačí když přendavám to kolo v garáži a téměř vždy to dře. V servisu na Avidy kámoš taky nadává, protože je vozil.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Evinednte mas ty a kamos servisak neciste ruce…mozna v nich mate i nasrano:)))

                        0 0
                        • Tomáš  

                          Na kole, které patří tetě servis opravdu nedělám, takže já v rukách nasráno mít nemůžu, to kolo bylo přímo předtím kámošovo co má servis a nadával na ty Avidy furt, tím to rozhodně nebude a kusem to také nebude, protože kol s Avidy tady jezdí více a prostě ty třmeny je potřeba středit častěji než Shimana. Možná v tom taky hraje roli zadní stavba, která u Geniuse LT 2011 není z nejtužších, ale dře i předek, takže tím to také nebude.

                          0 0
                          • Ruprt2  

                            Ty se prostě vyznáš, je to vidět.

                            Všichni majitelé Avidů po každé vyjížďce vystřeďují třmen a mlčí. Ty se toho nebojíš a řekneš to na plnou hubu.

                            Předpovídám ti zářnou budoucnost :-)

                            0 0
                            • Tomáš  

                              Neříkám, že to tak má každý, ale prostě ty brzdy na to trpí více než třeba Shimano a tečka, rozhodně nejsem jediný, kdo tady u Avidů zaznamenal to, že to nejsou prostě žádný ultrahypersuper brzdy, Shimana nastavím jednou když jsou nové destičky a už na ně není třeba do výměny desek / kotouče ani sáhnout. Proč se lidi ze sériovek zbavují Avidu a dávají cokoli jiného? Se podívej na CB, kolik je tam inzerátů na nové Avidy a asi by Jsi si to mohl dát dohromady proč tam jsou :DDD

                              0 0
                              • Ruprt2  

                                Nemám tvé zkušenosti, znalosti ani dedukční schopnosti. Natož servisní zručnost, kterou evidentně získáváš od nejlepších.

                                Takže nevím.

                                0 0
                                • Tomáš  

                                  Muhehe, tos mi to nandal, až jsem se z toho celý obalil trusem :DDD

                                  0 0
                          • Smazaný účet  

                            No tak dkyz ne ty, tak teta nebo strejda nebo nevim kdo ty bezdy serizuje…a kamos ze servisu pochopitelne taky:)

                            0 0
                            • Tomáš  

                              Servisuje to kámoš co má servis, já si dělám na svém a tátovo kole, občas i někomu jinému a nikdy jsem neměl problém. Už mě to nebaví, takže jestli si někdo myslí, že Avidy jsou správnou cestou, tak mu přeji hodně štěstí a hlavně ať si koupí co možná nejvyšší sadu, protože ty se opravdu vůbec neserou a nikdy nesraly :DDD

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                hele a ty zkušenosti s avidama máš jen ze 100+1 a od kámoše, nebo jsi je taky někdy jezdil??

                                0 0
                                • Tomáš  

                                  Jezdil jsem Hayes, Formule a Shimano, ale Avidům se vyhýbám a vyhýbat budu. Jel jsem s nimi na testovačce od Scottu a prostě mě nepřesvědčily, jsem už zvyklý na Shimano tvar páky a počáteční chod SLX a vyšších sad. Nikomu to necpu, ale nikdo mi tenhle názor nevyvrátí ;-)

                                  0 0
                        • pavlik6022  

                          dobře ! :)))

                          0 0
                        • goofy  

                          Dobre ty! :-D

                          Ale to nemeni nic na tom, ze Avidy jsou posledni dobou na po*rani… :-)))

                          0 0
          • sodek  

            Stačí vyrazit někam do Rakous a změníš názor. Můžeš přerušovat jak chceš a stejně to vyhřeješ

            A budeš rád, že máš i tu zadní.

            0 0
            • Tomáš  

              Nevěřím, že já bych jí upekl kdekoliv, protože prostě s ani ne 60kg té brzdě moc nenaložíš :D

              0 0
          • pavlik6022  

            tak zkus třeba černou v Koutech a pochopíš proč se někdy brzdy upečou

            0 0
            • JakeF  

              Proč by se tam měly péct, pokud budou odpovídajícím způsobem dimenzovaný kotouče?

              0 0
            • Tomáš  

              Mám Ice kotouče shimano + sintr desky s chladiči, kotouče 203/180 a vážím okolo 56kg, pořád si myslíš, že je můžu upéct?

              0 0
    • Vilém  

      Priste to nech chvilema trochu vychladnout.

      Parkrat zabrzdis a bude zase stribrny.

      0 0
    • Kosta  

      Vadí akorát v případě, že se ho dotkneš. Jinak ne. Jezdi a brzdi v klidu dál.

      0 0
    • mich.sipek  

      Přítelkyni se stalo to samé, při velmi prudkém kopci jsme dojeli a celý kotouč ji zhnědl, šlo od něho takové teplo, že by se na tom dalo smažit. Nicméně na funkci to nemá vliv. Z kopce fakt krátce přibržďovat ani nešlo, byl to zkrátka kopec jako kráva.

      0 0
    • Georrge  

      pokud je to takový kopec, tak buď brzdy střídat, nebo brzdit oběma naráz, aby to všechno nešlo jen do jedné brzdy. Spálený kotouč není vyjímka a bude OK, přiležitostně se může lehce pokroutit a začnou škrtat desky, tak vystředit třmen. Horší je když se to přehřeje natolik, že se přes desky to teplo přenese i na kapalinu a ta začne vařit. Pak problém zůstane i po vychladnutí – brzda bude zavzdušněná.

      0 0
      • Rychlej turista  

        To jako horká brzda to tak vydýchává, až se zavzdušní?

        0 0
        • kudlanka32  

          uvarenou kapalinu je treba vymenit, kazda ma nejaky limit dle slozeni a stari, tj. obsahu vody.

          http://en.wikipedia.org/…/Brake_fluid

          0 0
          • Smazaný účet  

            a ten vzduch se tam veme odkud?

            0 0
            • Georrge  

              mravenci ho tam nosi z gum.

              0 0
            • wilda81  

              řekneš „abrakadabra“ a je to

              0 0
            • zzd426  

              to je otázka:)) a odkud se ti asi vezme vzduch z hrnce když vaříš a bublinky jdou ze spod??? kapalina se začne vařit a zvniká pára (tedy vlhký vzduch). ale při pokesu teploty by měl zpět zkapalnět, takže by se brzda zavdušnit neměla.

              0 0
            • kudlanka32  

              no je to dost teoreticka debata nebot neznam nikoho kdo uvaril kapalinu. To spis utavi desticky. Mozna na karbonovym ramu se to da uvarit nevim.

              Kazdopadne kdyz ti zacne varit tak mackas bubliny a nebrzdi to vubec. Je hodne pravdepodobny ze expanzka to nebpobere a kapalina vytece a nasaje vzduch. Prevarenou kapalinu bych vymenil, uz jen z toho duvodu, ze varit ji neni normalni, tudiz je to znamka toho ze je stara a vlhka. Jina vec je silikonovy olej, ten vodu nenatahuje.

              0 0
              • Atilla  

                Vem elixir na DH ve špindlu přidej trochu strachu a uvidíš jak budeš vařit:)

                0 0
                • kudlanka32  

                  i s cerstvou DOT 5.1 ? :-D

                  0 0
                  • Atilla  

                    Klidně

                    0 0
                    • kudlanka32  

                      jako ze 280°C v praseti? to je hodne, ty brzdy maji kovovy pistky nebo co?

                      0 0
                      • Atilla  

                        viděl jsi někdy rozpálený kotouč? A víš kolik ml je v brzdě? Zkus a uvidíš jak ti chčije kapalina ven.

                        0 0
                        • kudlanka32  

                          nevim, ja nevaril nikdy ani s 180/160. Ted mam 200/180 a to uz ani nemodram kotouce. Desky mam sintry do 600°C, pistky z plastu a vystacim si z DOT 4, kterou menim 1× za 2roky. Na tvym miste bych asi zkusil jiny brzdy.

                          0 0
                          • Atilla  

                            Já mám sainty, takže problém nemám. Ale u elixirů jsem to viděl několikrát. Viděl jsi DH ve špindlu? Ono je to tam docela dost z kopce:)

                            0 0
              • bruco  

                Aky vplyv ma material ramu na uvarenie brzdovky?

                0 0
                • kudlanka32  

                  treba prestup tepla

                  0 0
                  • bruco  

                    Vzhladom na stycnu plochu a material hadice to bude asi 0.0 nic v oboch pripadoch.

                    0 0
                    • kudlanka32  

                      ja mel na mysli hlavne srouby a odvod tepla do zadni stavby, hlinik ma uplne jinou tepelnou vodivost nez umela hmota

                      0 0
              • Vilém  

                A ten silikonovy olej se dava do jakych brzd?

                0 0
                • kudlanka32  

                  ja vim jen o magurach a shimanech, byva to v manualu

                  0 0
                  • Vilém  

                    Tak ten ale rozhodne neni silikonovy.

                    Olejove jsou jeste tektra.

                    0 0
                    • kudlanka32  

                      proc se teda ptas?

                      0 0
                      • Vilém  

                        No ptal jsem se na silikonovy olej, nebo to nepostrehls?

                        0 0
                        • kudlanka32  

                          diskuse vo hovne rekl bych

                          0 0
                          • Vilém  

                            Mozna ti to tak prijde, ale me prekvapilo udajne pouziti silikonoveho oleje, proto jsem se ptal.

                            Ze sis to cucal z prstu, za to nemuzu.

                            0 0
                            • kudlanka32  

                              v tom pripade upravuji sve tvrzeni na „silikonovy a mineralni olej vodu nenatahuji“ :-D

                              0 0
                            • Singlespeed  

                              Asi si to spletl s brzdovou kapalinou DOT 5, která je silikonová. Ale nevím, jestli se používá i u cyklobrzd.

                              0 0
              • zzd426  

                POKUD BY SE KAPALINA ZAČALA VAŘIT TAK DOJDE K PRUDKÉMU ZVÝŠENÍ TLAKU V BRZDOVÉM SYSTÉMU. POKUD BY JSI MĚL STÁLE ZMÁČKLOU PÁČKU STEJNĚ TAK BY MĚLO DOJÍT K ZABLOKOVÁNÍ BRZDY, PROPŘÍPADĚ BY TI TO RVALO PÁKU OD ŘÍDITEK NEBO ZAČALO NĚKDE CHCÁT, Z EXPAZKY TO ZAČNE TÉCT AŽ JAK POVOLÍŠ BRZDU, DOJDE K PRUDKÉMU SNÍŽENÍ TLAKU A POKUD BUDE KAPALINA STÁLE MOC HORKÁ TAK SE ZAČNE RYCHLE VYVAŘOVAT (JAKO KDYŽ UPOŠTÍŠ TLAKÁČ, AKORÁT TAM TO DĚLÁŠ POMALU, TADY BY JSI TO UDĚLAL RYCHLE).

                0 0
                • Ruprt2  

                  Když vykřičíš blbost, tak to neznamená, že to blbost už není

                  0 0
                  • zzd426  

                    haha a v čem je to blbost??? to jsem zvědav chytráku.

                    0 0
                    • Ruprt2  

                      K žádném prudkému zvýšením tlaku, zablokování kola ani rvaní páky nedojde.

                      Pokud by sis to vysloveně přál, tak ti to můžu napsat i víc buransky. Možná ti to pomáhá?

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Když se mi přehřála brzda, tak páka ztvrdla (=rvaní páky od řidítek).

                        0 0
                        • Ruprt2  

                          na brzdách s brzdovou kapalinou?

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Teď jsi mě dostal. Buďto to byly Elixiry nebo starší typ XT, ale myslím že spíš ty Elixiry s brzdovou kapalinou.

                            0 0
                            • Ruprt2  

                              Když uvaříš elixíry, tak začnou ztrácet výkon a čím méně ho je, tím víc ševelí.

                              až do dojde do bodu, kdy brzdíš vší silou natvrdo a brzdám se nechce. Když v tomto pokračuješ i dál, tak následuje propad páky. Když přestaneš včas, tak pak můžeš mít dočasně zkrácený chod, ale ne proto, že by se ti tam rozpínala vařící brzdová kapalina, rvala by se ti páka sama od sebe od řidítek a stříkala všude brzdovka jak z vodotrysku :-)

                              0 0
                            • Kosta  

                              na Juicy běžná věc :) Trochu extrém je, že stačí kolo nechat i na slunku a zadní brzda ztvrdne :)

                              0 0
              • zzd426  

                JO A TO ŽE NENATAHUJE VODU NEZNAMENÁ ŽE SE NEMŮŽE VAŘIT!!!! VAŘÍ SE KAŽDÁ KAPALINA! JEN MAJÍ RŮZNOU HODNOTU BODU VARU, NAVÍC TEN SE MĚNÍ TÍM ŽE KDYŽ BRZDÍŠ TAK JE V KAPALINĚ MNOHEM VĚTŠÍ TLAK.

                0 0
                • TJK  

                  malo capslock :-DD

                  0 0
                  • Georrge  

                    to mi připomíná:

                    LIDI NEVÍTE KDE NAJDU TO A TAMTO???

                    vlevo uprostřed na klávesnici je caps lock, zmáčkni ho.

                    JÉÉÉ DÍKY UŽ NEMUSÍM DRŽET SHIFT

                    0 0
                • pepek  

                  Neřvi. Když brzdíš a je větší tlak, tak je bod varu jaký? Vyšší, kurwa vyšší!!

                  0 0
    • bikerR  

      takový problém jsem se mi objevil u sintru od superstaru na předku. Kotouč ok, není zbarvený, ale ten kravál, nejhorší je to na závodech když musím dobrzdit nějaký sjezd :D Tuto sezonu jeste vydrzím a potom uvažuju nad organikama/pop­řípadě kevlar/

      0 0
      • Breakpain  

        Aspon o Tobe vi ;-). Staci louze a vi o me cela vesnice :-)

        0 0
        • bikerR  

          to je fakt :D Žádné sintry (kdysi jsem mel od force, BBB) mi tak neřvaly jak superstary :)

          0 0
      • volodaj  

        Kevlary od superstar som na Avid Elixir R mal. Brzdia fajn, ale po 300 km boli KO.

        0 0
        • bikerR  

          s toho jsem měl právě strach…abych nemenil po měsíci desky :D Tak to vidim na organiky…sintry už ne :/

          0 0
    • Jamin  

      Kdybyste vozili véčka a né pořád zkoušeli tuto slepou vývojou větev, neměli byste problém. :-)

      0 0
      • LRRTM1  

        Konečně kvalitní názor :-D

        0 0
      • Concorde  

        Ale zas véčka prej můžou přehřát ráfek natolik že pukne duše… :))

        0 0
        • Rychlej turista  

          To už jsem taky několikrát četl :-D

          0 0
          • Jakobo  

            No loni na Korzice jsem mel celkem nahnane, ja a kolo 110 kg, ale nic :-) Tam to neslo jinak, nez nahore zmacknout brzdu a dole pod kopcem po 15 km ji pustit, obcas po 20 km :-)

            Nevim, co by na to rekly kotoucovky!

            0 0
        • scret  

          a proto jezdim bez dusi:)) nema mi co „puknout“:))

          0 0
          • Concorde  

            Jen abys to mlíko nepřevařil. :DD

            Já jen ventiluju co jsem četl,slyšel atd. Osobní zkušenost s tím nemám.

            0 0
        • iron.hide  

          tam treba skombinovat viac faktorov, plati to pri silnickach:

          1 prehustene plaste

          2 bike pohodeny na letnom slnku hore na vrchole

          3 dlhy zjazd s takmer neprerusovanym brzdenim;

          vysledok – plast moze v zjazde prdnut, adios amigos :)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.