• klerik

    Sem narazil v dnesni MF Dnes a zajimavej clanek viz foto.

    Tak jsem jen zvedavej, jestli se jim to povede. ;-)

    0 0
    • Martin  

      hustý! držim jim pěsti, inovace jsou vždycky dobrá věc, aspon neusneme na vavřínech :-)

      0 0
    • palkac  

      to už je docela známá věc, ne? zatim to vypadá, že to i fungovat bude..

      0 0
    • goofy  

      No to jsi objevil ameriku :o)

      0 0
      • hanz  

        asi tak

        0 0
      • klerik  

        Asi si ten clanek necet. Chtej to nasadit pro beznej provoz. O tom to je. Jak je to stara vec, 50 let? Tak ze zadna amerika. ;-)

        0 0
        • pepek  

          Co je běžný provoz? Pro turisty ? :-)

          0 0
          • klerik  

            Ne pro zavodni teamy. :-) Budes si ho moct koupit v tescu… :-)

            0 0
            • pepek  

              Za 100 papírů to v Tescu neprodá, tam mají fully za 5000,–

              0 0
        • hanz  

          no jde o to že takle bartoš mele už rok a půl…o to asi jde s tou „amerikou u rb“

          0 0
        • fousek  

          No prevodovku prodava GT uz asi 2. rok, Nicolaj ji ma taky, RB ji ma jako prototyp a ta jejich prevodovka je vpodstate prehazka zavrena v ramu, kdybych to nevidel tak tomu neverim, ale nakonec proc ne, teda kdyby to meli nejak vyrazneji levnejs nez konkurence doopravdicky prevodovky

          0 0
          • Radek Broz  

            No ono u těch ostatních je to zase Rolhoff nebo SH Nexus nába schovaná v rámu.

            0 0
            • hanz  

              navíc u gt dost kokotsky vysoko takže to kurwí těžiště kola

              0 0
          • Vilém  

            Tzn,ze s tim nepujde radit kdyz stojis a neslapes?

            0 0
            • Radek Broz  

              To jde.

              0 0
              • Vilém  

                Tak to budu muset nekde pohledat,jak to maji udelany,zajima me to z teoretickeho hlediska.

                0 0
                • carlos1  

                  no podle Me to ve stoje radit nebude,nebot se ve stoje netoci ta kazeta s retezem vevnitr a proto nemuzes zaradit.

                  0 0
                  • Radek Broz  

                    No tak když úplně stojíš, tak jasně, že ne (proč bys řadil, když stojíš?), ale když jedeě a nělapeš, tak jo. Takhle podle mě ten dotaz myslel.

                    0 0
                    • cabbage  

                      to zas je dost nepatrná výhoda…

                      0 0
                      • Radek Broz  

                        V XC, kde točíš klikama furt, možná. V DH bych řekl, že se to hodí dost. Jedu v rychlosti do techniky, kde si budu potřebovat šlápnout lehčím, tak to tam nacvakám a je to.

                        0 0
                    • Vilém  

                      Ne, myslel jsem to kdyz stojis na miste a neslapes,to u klasickejch prevodovek v nabe jde.Ale ted uz je to doreseno.Pokud to muze radit za jizdy bez slapani,treba tak jak na trialovejch kolech kde je volnobezka na klice,tak je to taky dobry.

                      0 0
                  • assassin  

                    no zalezi na tom kde maj hozenou volnobezku… to jsem pri prohlizeni heinikova prototypu nepoznal…jestli je na tom ‚primaru‘ tzn prevod kliky-prevodovka – toci se cela prevodovka stale – tak to bude radit bez slapani i za jizdy – obdoba toho kdyby nebyla volnobezka v kazete ale na klikach – retez,prehazka a prevodniky se toci furt, kliky stoji.....

                    nebo je volnobezka klasicky az na vytupu a pak to radi jen kdyz slapes… vevnitr je totiz opravdu predelana prehazka a retezovej prevod, 2kazety a retez.....

                    vyhoda je jasna, jak psal hanz, neodpruzene hmoty, nachylnost k poskozeni, nejde do prevodu bordel, teziste.....

                    je mi jasny ze vetsina poznamek neni pro carlose, ale nechtelo se mi to psat na vic casti:)))

                    0 0
    • Karbic  

      já bych byl zas zvědavej na ten článek pod tím (asi si ho najdu): „Belgické točené je podpultové zboží“ – měl jsem před několika lety Leffe a bylo pěkně sametově hustý… 8-D

      0 0
      • Bully  

        Naposledy v Belgii jsem pil Chimay, Leffe se muze jit zahrabat. Belgicky piva jsou vynikajici a navic to mam k belg. hranici asi 15 km, tak to ujde :o) Belgani navic nejsou co se piva tyka tak konzervativni jak Cesi, a neni to vubec na skodu, proc pit jenom „pilsener“ :o)))

        0 0
      • treatt  

        Tak Leffe osobne doporucuji vyhradne cerne, svetla varianta je velice slaba. Cerne je ale hutne, velice dobre. A jeste poznamka, tocene je chutove velice podobne, ale pena je nasledne vyrazne smetanove husta…

        Co je vsak v tomto smeru naprosty kral, je Chimey Bleu. Zabijak, ktery ma myslim 22° nebo tak nejak. I pri te sile je ale chutove velice vytribeny, hlavne neni vubec presladly. Skutecny zazitek, ale velice tezke sehnat toceny…

        O Hoegardeenu asi nema smysl psat, ten uz je u nas celkem rozsiren. Je krasne svezi, ale nebezpecne stoupa do hlavy.

        0 0
        • -Alan-  

          Taky aby to měli točený, když to většinou ještě překvasí v lahvi. A když už jsme u těch Belgičanů, piv a malé konzervativnosti, zkuste si najít co je to Delirium Tremens jako pivo. Prý se s ním dá velmi dobře dosáhnout i ten stav, ale zas tak moc mě tenhle kousek nezaujal. Jinak Leffe už je pod křídly nadnárodního gigantu, v klášteře už nic není. Ale jsou tam stovky jiných, malých, soukrommých :-) Tam ty malé pivovary nečadí tak jako u nás, zřejmě. Ale i u „pilsneru“ se mi trochu změnily preference od návratu.

          0 0
    • vlk  

      o 1 kg težší kolo :o)-děkuji nechci.

      0 0
      • hanz  

        ne o jeden kg těžší kolo ale rám…ubytek váhy je zase pak na celým pohonu…ve finále to vyjde cca na stejno s tím že máš lehčí neodpruženou hmotu a x dalších výhod..podle tvýho přístupu je ale asi nemá cenu jmenovat :-)) že?

        0 0
        • vlk  

          a tak to jsem špatně pochopil.Takže od toho 1 kg do výsledku musím odečíst přehazku, kazetu a možná i ty 2 převodníky na klikách(nebo i komplet kliky?)

          0 0
      • Radek Broz  

        viz hanz – ono to váhově vychází překvapivě dobře.

        0 0
      • CZiko  

        no a ubyde ti 250g přehazka, 330 kazeta:) to už máš 580g :) takže to tak hrozné nebude… a žádného downhillera – gramaře fakt neznám:-D

        0 0
        • Radek Broz  

          Tak to neznáš žádný downhillery, alůespoň trochu gramařej všichni.

          0 0
          • goofy  

            Tak tak. Viz treba kousek vys hanz :o)

            0 0
          • CZiko  

            no tak nikdo samozřejmě nemá zájem, aby jezdil na bachyni:) ale profík nejspíš vymění pár gramů navíc za výhody které plynou z převodovky ne?:)

            0 0
    • náčelník  

      Řetěz „vede od šlapek na ozubená kolečka“ :)

      0 0
    • jjhartmi  

      Hmm a co třeba rovnou tohle Gadgets.cz Společnost Trek nyní představila městské kolo Trek Lime s automatickou přehazovačkou. O přehazování se stará elektronika, která je napájena skrze dynamo v přední vidlici.

      Pod sedlem najdete velký úložný prostor například pro hudební přehrávač. Kolo je k dispozici v několika barevných provedeních a cenách od 500 do 580 dolarů (asi 11 000 Kč). Tomu říkáme skutečně zelená doprava! Emise nula, ekologie sto.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.